SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
Nog niet veel over te zeggen haha
[ afbeelding ]
De man van puckelientje. Dat wit klopt echt niet maar hij wou niet meer op de foto daarna
Wel mooi uitgerekt.
[ afbeelding ]
Beetje relaxen
[ afbeelding ]
Kanaries!
[ afbeelding ]
En hier weer verderIch hock in meinem Bonker
upgraden van xp naar 7 kan je wel vergeten volgens mij.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:21 schreef theguyver het volgende:
poging tot de grootste rampen pc te fiksen in mijn history van PC's fiksen laptop waarvan onder windows de USB en DVD drive niet meer werkt.
Ik doe dit al 10 jaar maar dit is toch wel de ergste laptop die ik ooit heb mee gemaakt.
windows werkt wel maar kreeg eerst 23 pop ups met tools en andere prut in beeld, opera i-explorer zaten zoveel programma's en shit in dat ding gewoon nieuw meer te gebruiken was.
Na 4 uur prutsen dmv deamon tools een win xp drive te maken ben ik nu eindelijks windows xp aan opzetten zodat ik vanuit daar kan upgraden naar windows 7 via een porto dvd drive.. OMFB
werkte prima op mijn 2e pc dus denk dat dit ook wel moet lukkenquote:Op donderdag 10 april 2014 15:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
upgraden van xp naar 7 kan je wel vergeten volgens mij.
ok my mistake. Dacht dat zon upgrade niet lukte vanwege totaal verschillende os softwarequote:Op donderdag 10 april 2014 15:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
werkte prima op mijn 2e pc dus denk dat dit ook wel moet lukken
Nee vorige week nog gedaan werkte super, uit voorzorg gedaan omdat win xp niet meer ondersteund werd, mja hij is nu xp aan het installeren dus, dit gaat wel goedkomen zo te zien, duurt alleen wat langer..quote:Op donderdag 10 april 2014 15:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ok my mistake. Dacht dat zon upgrade niet lukte vanwege totaal verschillende os software
en dan doe je vanuit xp een upgrade? Geen nieuwe installatie maar een upgrade?quote:Op donderdag 10 april 2014 15:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee vorige week nog gedaan werkte super, uit voorzorg gedaan omdat win xp niet meer ondersteund werd, mja hij is nu xp aan het installeren dus, dit gaat wel goedkomen zo te zien, duurt alleen wat langer..
ja lief he?quote:Op donderdag 10 april 2014 15:41 schreef Lavenderr het volgende:
Oh wat schattig Blaadjes je vogeltjes
geen probleem, wat is je schat?quote:
Een grote zak van het heerlijkste vogelvoerquote:Op donderdag 10 april 2014 15:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
geen probleem, wat is je schat?
edit: bruidsschat
daar gaat hij voor. Je zit gebakken!quote:Op donderdag 10 april 2014 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een grote zak van het heerlijkste vogelvoer
Ik mag er naast zitten op de stok. Geef je mij ook wat zangzaad zing ik het hoogste liedquote:Op donderdag 10 april 2014 15:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
daar gaat hij voor. Je zit gebakken!
ja nu ik xp er op heb staan kan ik voor beide kiezen, hij doet nu in ieder geval weer iets.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
en dan doe je vanuit xp een upgrade? Geen nieuwe installatie maar een upgrade?
quote:Op donderdag 10 april 2014 16:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik mag er naast zitten op de stok. Geef je mij ook wat zangzaad zing ik het hoogste lied
quote:Op donderdag 10 april 2014 16:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik mag er naast zitten op de stok. Geef je mij ook wat zangzaad zing ik het hoogste lied
Donequote:Op donderdag 10 april 2014 15:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
en dan doe je vanuit xp een upgrade? Geen nieuwe installatie maar een upgrade?
quote:Op donderdag 10 april 2014 18:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee echt serieus niet . Nu ik het zo terug lees zou ik mezelf ook verdenken dat wel
Is ie ook. Komt altijd gelijk naar me toe.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:21 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind Puckie ook wel een cutie hoor B
Je hebt een onbewuste dirty mind, en you like it!quote:Op donderdag 10 april 2014 18:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee echt serieus niet . Nu ik het zo terug lees zou ik mezelf ook verdenken dat wel
Ik denk hetquote:Op donderdag 10 april 2014 18:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je hebt een onbewuste dirty mind, en you like it!
Foei!quote:Op donderdag 10 april 2014 19:53 schreef ATuin-hek het volgende:
Uit het lijstje van 100 dingen die het moreel verval van de US aangeven:
#25 In the United States today, more than half of all couples “move in together” before they get married.
Tjackaquote:Op donderdag 10 april 2014 21:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Tjacka VS Prullenbak?
the ultimate challenge?
Totaal moreel verval natuurlijkquote:
Ja, dat kan echt niet hoor. Gaan ze allemaal dingen doen die je pas mag doen als je getrouwd bentquote:
komt ook niet meer goed.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
AZ staat met 1-0 achter.
Gaat niet goed
Ze hoeven zich in elk geval niet te schamen. Ze gaan niet ten onder tegen vage Roemeense of Luxemburgse clubjes.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
AZ staat met 1-0 achter.
Gaat niet goed
Ja, dat kán natuurlijk niet.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat kan echt niet hoor. Gaan ze allemaal dingen doen die je pas mag doen als je getrouwd bent![]()
van wat ik heb gezien vond ik die gudelj goed en berghuis ookquote:Op donderdag 10 april 2014 22:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
nope
helaas
Ze hebben zich goed geweerd trouwens .
Ik vind sowieso dat AZ het hartstikke goed gedaan heeft. Ze hoeven zich nergens voor te schamen hoorquote:Op donderdag 10 april 2014 22:59 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
van wat ik heb gezien vond ik die gudelj goed en berghuis ook
nee uitslag was wel te verwachten .veel te sterke tegenstandertquote:Op donderdag 10 april 2014 23:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat AZ het hartstikke goed gedaan heeft. Ze hoeven zich nergens voor te schamen hoor
Inderdaad.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:02 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
nee uitslag was wel te verwachten .veel te sterke tegenstandert
Truste Henkie. Sweet dreamsquote:Op donderdag 10 april 2014 23:06 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
haha . Ik niet op Psv. Maar ik ga slapen. Truste lavje & iedereen
Echt!!! Dat kán niet!quote:Op donderdag 10 april 2014 22:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat kán niet. Dan gaan ze misschien zeker wel n**k*n !! De schande
Terechtquote:
Ja he?quote:
We hebben ze weer verdiend.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja he?![]()
Nog een dag en het is alweer weekend.
Ben er echt aantoe. Het was een drukke week.
Duik er maar bijtijds in denk ik.
Ik ook nietquote:Op donderdag 10 april 2014 23:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
We hebben ze weer verdiend.
Voor wie wil ik eigenlijk niet weten.
Heyquote:Op donderdag 10 april 2014 22:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey schatjepatatje. Weet jij wie er morgen aanschuift ?
Ik hoop dat je het goed hebt, want dat is toch wel het dreamteam he Scrum?quote:Op donderdag 10 april 2014 23:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hey. Als mijn geheugen me niet in de steek laat (daar ga je al) zou dat Boskamp moeten zijn
. Dacht dat pedante enge mannetje met z'n radijsjes dat liet vallen maandag. Maar kan 't mis hebben
idd, altijd lachen met Bossie.. Wereldvent. En Feyenoorderquote:Op donderdag 10 april 2014 23:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het goed hebt, want dat is toch wel het dreamteam he Scrum?
Ik ga pitten. Truste Scrum en jij ook sweet dreams vannacht
Ik heb dan geen dirty mind kennelijk, want ik vind het erg vergezochtquote:Op donderdag 10 april 2014 18:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het ligt aan ons Lav.quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:09 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Ik heb dan geen dirty mind kennelijk, want ik vind het erg vergezocht
Kan een mind wel onbewust zijn?quote:Op donderdag 10 april 2014 18:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is nu een typisch TRU-onderwerp.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Kan een mind wel onbewust zijn?
Yeah, baby yeah! You're shaggadelic!quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is nu een typisch TRU-onderwerp.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Yeah, baby yeah! You're shaggadelic!
Was daar niet een heerlijk zweverig topic van je over in TRU?quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Kan een mind wel onbewust zijn?
da positive vibrationz!quote:
Ik vrees dat ik me niet meer bewust ben van dat topic. Lol.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Was daar niet een heerlijk zweverig topic van je over in TRU?Waarbij ik nog half stoned een reactie heb geplaatst die werkelijk geen enkele kant op ging als ik het me goed herinner
Deze doelde ik op: TRU / Zijn wij ons brein?quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik me niet meer bewust ben van dat topic. Lol.
oh ja, geinig topicquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Deze doelde ik op: TRU / Zijn wij ons brein?
Dat topicquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Was daar niet een heerlijk zweverig topic van je over in TRU?Waarbij ik nog half stoned een reactie heb geplaatst die werkelijk geen enkele kant op ging als ik het me goed herinner
quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat topic![]()
Heb dagenlang lopen denken aan het verstand van een regenwormNee Scrum, niet mét
Ja, en E_O die zijn eigen stelling onderuit haalt. Maar toch volhoudt dat het allemaal klopt. Ja dat het de stelling zelfs nog sterker maaktquote:
ik kwam hem wel tegenquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
we weten het nog steeds niet tjacka
Heeft Tjacka kaartje voor het concert Inso?quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
we weten het nog steeds niet tjacka
Geen idee, spreek tjacka bijna niet meerquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heeft Tjacka kaartje voor het concert Inso?
quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen idee, spreek tjacka bijna niet meer
De Houterweg ja, ken ik wel.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
Vandaag rond half zes op de Houterweg.
drukte enzo in de leefquote:
Ja, zo gaan die dingen. Druk met werk en skarrel.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
drukte enzo in de leef
mis hem wel maar zo gaan die dingen
Dat wel, ga wel studeren na zomer denk ik.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Pfff. Nou ja, wel meer geld in het laatje
Een combi is ook wel leukquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat wel, ga wel studeren na zomer denk ik.
Vind werken niet zo super, maar wel geld. Maar denk dat ik liever studeer
Dat topic heeft die uitwerking op mensen, als ik m'n eigen post zo terug lees. Warrrrrboel!quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, en E_O die zijn eigen stelling onderuit haalt. Maar toch volhoudt dat het allemaal klopt. Ja dat het de stelling zelfs nog sterker maakt![]()
Was helemaalin
de
war
Eens!quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:24 schreef theguyver het volgende:
respect voor allee alleen staande mama's
Wat is Bossie slank geworden he?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat topic heeft die uitwerking op mensen, als ik m'n eigen post zo terug lees. Warrrrrboel!
Minder aan de bamihapjes he?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja knap van 'm hoor. Je ziet 't echt aan hem.
Het lijkt me zó moeilijk. En hij flikt het gewoon.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, het kan zo simpel zijn natuurlijk, maar toch, knap.
Ja echt he! Bossie is m'n grote voorbeeld, hahaha..quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het lijkt me zó moeilijk. En hij flikt het gewoon.
Moet jij afvallen dan?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja echt he! Bossie is m'n grote voorbeeld, hahaha..
Zo zeg, dat is klassequote:Op vrijdag 11 april 2014 21:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
23 kilo tot nu toe, maar mag nog wel 15, dus ja
Geen dieet, eet normaal en weekend let ik nergens op, maar ga vanzelf steeds minder en gezonder enzo natuurlijk. Lijkt mij de beste manier, duurt wel langer dan dieet natuurlijk maar heb er geen haast mee. En idd hardlopen, en dat is lekker hoor, zo regelmatig, word je helemaal vrolijk van enzo.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo zeg, dat is klasse![]()
Doe je een dieet en hardlopen?
Ja, vind ik ook. Maakt endorfinen vrij he? Dan ben je na afloop moe maar ook weer energiek.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen dieet, eet normaal en weekend let ik nergens op, maar ga vanzelf steeds minder en gezonder enzo natuurlijk. Lijkt mij de beste manier, duurt wel langer dan dieet natuurlijk maar heb er geen haast mee. En idd hardlopen, en dat is lekker hoor, zo regelmatig, word je helemaal vrolijk van enzo.
Idd, soms denk ik 'aaaah nu alweer afgelopen'quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Maakt endorfinen vrij he? Dan ben je na afloop moe maar ook weer energiek.
ja elke zondag rondje om het meerquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Idd, soms denk ik 'aaaah nu alweer afgelopen'. Heerlijk. Morgen of zondag weer, weet nog niet welke dag
. Jij zondag's ook toch vaak?
Echt hequote:Op vrijdag 11 april 2014 21:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig. Genieten dit. Beter begin van het weekend is er niet wmb
Jaaaquote:Op zaterdag 12 april 2014 12:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Div! We misten je al. Alles goed?
Is het weer aan? Of een nieuwe liefde? Tof voor jequote:Op zaterdag 12 april 2014 12:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Jaaaal heb ik erg weinig tijd de laatste weken
maar dat ligt aan de liefde
Hoe is het met jou Lav?
Nieuwe liefdequote:Op zaterdag 12 april 2014 12:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is het weer aan? Of een nieuwe liefde? Tof voor je![]()
Ja prima thanks Div
Voor jou en je meisjequote:Op zaterdag 12 april 2014 12:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Nieuwe liefdebeste vriendin van m'n ex, zorgde voor wat awkward momentjes maar die zijn nu ook voorbij
Gaan allemaal leuk met elkaar om lol.
Nu even weer tijd voor mezelf, en dus tijd voor VI![]()
Met dit rotweer is het mooi tijd voor een schoonmaak dagje en rust. Hmm.
quote:
Oehhquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:07 schreef Lavenderr het volgende:
Het sneeuwt bij mij in de tuin. Roze sneeuw
nog nietquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat lief. Nu komt hij vast snel langs
Japanse Kers is het. Bloeit kort maar wel fantastisch.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Oehh
Hier in de buurt staan allemaal van die boompjes, als het even waait is het een grote roze wolk die door m'n straat trekt. Lente
haha wel of niet eetbaarquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja toch? Nu breng je me aan het twijfelen
Dat wordt feesten Saraquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:03 schreef sararaats het volgende:
![]()
morgen jarig!!!! JOEPIEDEPOEPIIIIIIIIIIIIEEEEE!
tof alvast gefelicteerd.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:03 schreef sararaats het volgende:
![]()
morgen jarig!!!! JOEPIEDEPOEPIIIIIIIIIIIIEEEEE!
Tell tell! ff wat afleiding tussen het schrobben doorquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:49 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb leuke plannen deze zomer nu ik werk heb
wie wil ze weten
ga denk ik na zomer roadtrip in usa makenquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Tell tell! ff wat afleiding tussen het schrobben door
Wow wat leuk!quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ga denk ik na zomer roadtrip in usa maken![]()
komende maanden veel werken, en op moment toch weinig kosten dus kan het beter snel doen voordat ik ga studeren
Ja, en nu is eigenlijk enige kans in komende jaren denk ikquote:Op zaterdag 12 april 2014 15:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wow wat leuk!
Zou zelf best graag route 66 willen rijden.
Dan zou ik het zeker doen. Wordt de ervaring van je leven .quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, en nu is eigenlijk enige kans in komende jaren denk ikKan echt veel sparen nu, kan niet echt als student
Zal het binnekort eens bekijken!quote:
Zeker leuk liedje. Wat een stem had die man ookquote:Op zaterdag 12 april 2014 15:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal het binnekort eens bekijken!
Vind dit zo leuk liedje, luister het vaak in auto laatste tijd
Vind het echt leuk album, raar dat het allemaal niet uitgebracht materiaal is eigenlijkquote:Op zaterdag 12 april 2014 15:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeker leuk liedje. Wat een stem had die man ook.
Eigenlijk was alles wat die man zong goed. Ze konden gewoon niet kiezen welk liedje ze op de albums konden zetten. Wat een weelde. Vandaar dat er postuum nog albums uitkomen. Boffen wij even.quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind het echt leuk album, raar dat het allemaal niet uitgebracht materiaal is eigenlijk
quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
komende maanden veel werken, en op moment toch weinig kosten dus kan het beter snel doen voordat ik ga studeren
Komen nog paar albums he, had zn zoon gezegd in een interviewquote:Op zaterdag 12 april 2014 15:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eigenlijk was alles wat die man zong goed. Ze konden gewoon niet kiezen welk liedje ze op de albums konden zetten. Wat een weelde. Vandaar dat er postuum nog albums uitkomen. Boffen wij even.
ja leuk hequote:
Vet! Hoop dat je het voor elkaar krijgt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt leuk man! Ik doe begin 2015 een soort gelijk iets maar dan in Israël/midden oosten.quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja leuk he
echt zin in, ben allemaal dingen al aan het uitzoeken, voorpret toch
Hahaha iddquote:Op zaterdag 12 april 2014 15:54 schreef Lavenderr het volgende:
Blaadjes, kijk deze
http://www.nu.nl/wetensch(...)ucces-in-natuur.html
Met recht een slimme vogel toch?
Muziekje om alvast in de stemming te komen B?quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:37 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Echt leuk man! Ik doe begin 2015 een soort gelijk iets maar dan in Israël/midden oosten.
Lekker hoor daar hou ik wel van!quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Muziekje om alvast in de stemming te komen B?
Dat jij nog op bent Lquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd Sarah en een heel fijne dag gewenst morgen
Oh gezellig! Niet t veel drinken he want voor je het weet sta je weer op de bar met je stiletto'squote:Op zaterdag 12 april 2014 23:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
zaterdagavond he
ik ga zo nog even naar de kroeg
Ik doe mee! Sara van harte gefeliciteerd!quote:Op zondag 13 april 2014 00:00 schreef Scrummie het volgende:
Er is er 1 jarig hoera, hoera!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van harte saar
Ja, ik zal luisteren naar je wijze raadgevingen en me keurig gedragen B. I promisequote:Op zondag 13 april 2014 00:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Oh gezellig! Niet t veel drinken he want voor je het weet sta je weer op de bar met je stiletto's
ik ook. Feliquote:Op zondag 13 april 2014 00:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik doe mee! Sara van harte gefeliciteerd!
jajaquote:Op zondag 13 april 2014 00:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik zal luisteren naar je wijze raadgevingen en me keurig gedragen B. I promise
Doe ikquote:Op zondag 13 april 2014 00:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ok.
Wel even bellen als het heel laat gaat worden he?
Mogguh.quote:Op zondag 13 april 2014 11:05 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen![]()
Rondje HMBos gedaan maar niet gepootjebaad want
Het is echt een joekel hequote:Op zondag 13 april 2014 11:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mogguh.
* Blaadjes maakt hengels klaar.
die sprieten aan dat monster ook he en die grote bakkes. brrrrquote:Op zondag 13 april 2014 12:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja misschien kan ik beter een harpoen nemen
Kun je beter hier naar kijken.quote:Op zondag 13 april 2014 12:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
die sprieten aan dat monster ook he en die grote bakkes. brrrr
quote:Op zondag 13 april 2014 13:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Kun je beter hier naar kijken.
[ afbeelding ]
de dag is nog niet om johquote:Op zondag 13 april 2014 18:16 schreef Lavenderr het volgende:
Beetje laat maar kan nog net.
Gefeliciteerd Sara![]()
hoi sara ben net weer thuis nog van harte en vele jarenquote:
Kippenvel was het. Ik dacht dat wordt Degenkolb of Sagan of Cancelara en daar kwam Niki. Hij kwam , zag en overwonquote:Op maandag 14 april 2014 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja ik zat op de tribune in Eindje dus gemist
Maar De Terp ging los, heerlijk
Blijkbaar niet dus.quote:Op maandag 14 april 2014 10:19 schreef .Masturbatron. het volgende:
[ afbeelding ]
paul stanley en gene simmons zijn boos
rock & rol hall of fame heeft kiss pas na tientallen jaren opgenomen en dat terwijl mede-oprichter jann wenner ook joods is. ik dacht dat joden alles runden en elkaar hielpen [ afbeelding ]
http://nos.nl/audio/635513-tankink-gewoon-aanvallen-na-val.htmlquote:
35 maar voel me echt niet zoquote:Op zondag 13 april 2014 23:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
hoi sara ben net weer thuis nog van harte en vele jaren![]()
![]()
hoe oud/jong ben je nu geworden?
21 met 14 jaar ervaringquote:
Wat een wijze woorden op deze maandagmorgen Scrumquote:Op maandag 14 april 2014 12:57 schreef Scrummie het volgende:
We zijn allemaal jonge goden. Als het ons uitkomt.
Daarom, BTW top wedstrijd gister Feyenoord vs PSV.quote:Op maandag 14 april 2014 12:57 schreef Scrummie het volgende:
We zijn allemaal jonge goden. Als het ons uitkomt.
Tss mazzel. Weet je wat mazzel zou zijn? Als ajax van heracles verliest en feyenoord wint.quote:Op maandag 14 april 2014 13:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Daarom, BTW top wedstrijd gister Feyenoord vs PSV.
beetje jammer dat die ajaxieden beetje dorsloegen en daarom maar weer moesten rellen omdat ze wat langer moeten wachten.
ik verwacht
1. ajax ( mazzel zoals gewoonlijk)
2. feyenoord ( zeer knap na bagger begin)
3 twente ( record gelijke spelen)
Haha was ook maar een geintje, maar goed snap niet dat ze weer moeten gaan rellen omdat feyenoord won en kampioenschap weer uitgesteld werd, bah Hooligans altijd!quote:Op maandag 14 april 2014 13:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tss mazzel. Weet je wat mazzel zou zijn? Als ajax van heracles verliest en feyenoord wint.
Ajax in de laatste wedstrijd tegen nec kampioen.
Waarom? ik heb kaarten voor ajax nec :p
Dit is toch mooi man!quote:Op maandag 14 april 2014 13:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Haha was ook maar een geintje, maar goed snap niet dat ze weer moeten gaan rellen omdat feyenoord won en kampioenschap weer uitgesteld werd, bah Hooligans altijd!
http://www.telegraaf.nl/b(...)seplein_A_dam__.html
Goed geslapen, krijg je dat ;-).quote:Op maandag 14 april 2014 13:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een wijze woorden op deze maandagmorgen Scrum
Ja heerlijk was het potje gister. Ontladingquote:Op maandag 14 april 2014 13:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Daarom, BTW top wedstrijd gister Feyenoord vs PSV.
beetje jammer dat die ajaxieden beetje dorsloegen en daarom maar weer moesten rellen omdat ze wat langer moeten wachten.
ik verwacht
1. ajax ( mazzel zoals gewoonlijk)
2. feyenoord ( zeer knap na bagger begin)
3 twente ( record gelijke spelen)
Dat helpt idd welquote:
ehm nee, zat 1,5 jaar terug op terras met een vriendin, Twente moest tegen Hannover 96 , zat gewoon rustig koffie met haar te drinken op het terras waar ze werkt, Ik zag in de reflectie van de ruit de Duisters die midden op oude markt stonden in een keer de ME aanvallen.quote:
Alles is vruchtbaar bij jouquote:Op maandag 14 april 2014 15:17 schreef Blaadjes het volgende:
En er zijn weer jonkies
http://imgur.com/JTCuKpU
Ik was niet al te serieus hoor.quote:Op maandag 14 april 2014 15:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
ehm nee, zat 1,5 jaar terug op terras met een vriendin, Twente moest tegen Hannover 96 , zat gewoon rustig koffie met haar te drinken op het terras waar ze werkt, Ik zag in de reflectie van de ruit de Duisters die midden op oude markt stonden in een keer de ME aanvallen.
binnen een fractie trok ik haar onder de tafel, wat er verder gebeurde, zie hier, Ik zat er midden in zie filmpje ik zat links van de laatste parasol, er vlogen stoeltjes over ons heen ook tafels en flesjes etc.
Geen idee wie er vanavond zit! Zo ook verjaardag dus ik doe de mp4 vanavond later wel, helaasquote:Op maandag 14 april 2014 15:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat helpt idd wel![]()
En wie krijgen we vanavond aan tafel?
En wat een prestatie gisteren van Feyenoord. Klasse. Sneu voor PSV, maar ja.
Lekker!quote:Op maandag 14 april 2014 17:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Idd beloond met een dag vrij ook nog.
Nou, toch een heel fijne avond gewenst en gefeliciteerd Scrumquote:Op maandag 14 april 2014 17:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen idee wie er vanavond zit! Zo ook verjaardag dus ik doe de mp4 vanavond later wel, helaas.
zeg dat wel jaquote:Op maandag 14 april 2014 18:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo zo, het is echt harde leef Inso
Ze moeten watquote:Op maandag 14 april 2014 18:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker!
Ik zag net dat de kauwen nu allebei bij het nest zitten dus het ei zal wel gelegd zijn. Al kwam hij daarnet nog met een stuk plastic aanvliegen.
Jij trollt toch niet? LinkseBoomkut is aan het trollen.quote:Op maandag 14 april 2014 19:07 schreef Insomnia_ het volgende:
ik moet stoppen met trollen in NWS straks krijg ik nog een NWS ban
Hey Dot! Wat leukquote:
Het Lavender. HIer alles goed hoor, met jou ook, Ik kijk nog wel maar niet zo intensief als in het beginquote:Op maandag 14 april 2014 20:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Dot! Wat leukHoe is het?
Druk met Utopia?
Ik kan weinig streams kijken, maar kijk wel meestal de uitzending, afijn dat weet je.
Wie is jouw favo? En wie mag er van jou uit?
Ik gok Ruud of Andrea? Of Rienk?
Wat is die Ruud een idioot zeg. Wat een achterlijke actie met die trekker. Heeft hij niet door dat hij iets verkoopt wat van hun allemaal is? En dan ook nog een ding dat gebruikt werd bij de bootcamps. Domme jongen.quote:Op maandag 14 april 2014 20:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het Lavender. HIer alles goed hoor, met jou ook, Ik kijk nog wel maar niet zo intensief als in het begin
Van mij mogen er een paar weg, oa de drie die jij noemt. Maar ook Bil, en Vanessa mogen er van mij uit ha ha ha
Ach let maar op hij komt er nog mee weg ook,quote:Op maandag 14 april 2014 21:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is die Ruud een idioot zeg. Wat een achterlijke actie met die trekker. Heeft hij niet door dat hij iets verkoopt wat van hun allemaal is? En dan ook nog een ding dat gebruikt werd bij de bootcamps. Domme jongen.
Het zou me niet verbazen als er opdrachten gegeven werden vanuit de productie. Zoals nu met Ruud. Laatst wilde hij toch ook geld uit de kluis halen om aan een goed doel te geven?quote:Op maandag 14 april 2014 21:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach let maar op hij komt er nog mee weg ook,
Het hele Utopia valt me vies tegen
Denk ook hoor dat er veel gestuurd wordt, eerder hoorde je ze er wel eens over maar sinds er bedreigingen naar de redaktie zijn gegaan wordt er voor alles een streamlock gedaanquote:Op maandag 14 april 2014 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als er opdrachten gegeven werden vanuit de productie. Zoals nu met Ruud. Laatst wilde hij toch ook geld uit de kluis halen om aan een goed doel te geven?
En dat Jimmy eruit 'moest' volgens Robin terwijl iedereen Andrea weg stemde. Teveel sturing. Boeit me ook niet genoeg (meer) om veel te streamen.
Ook dat nog eens. Gisteren ook met de centraal met Ruud. Aan 1 stuk door.quote:Op maandag 14 april 2014 21:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk ook hoor dat er veel gestuurd wordt, eerder hoorde je ze er wel eens over maar sinds er bedreigingen naar de redaktie zijn gegaan wordt er voor alles een streamlock gedaan
Daarom, de uitzendingen op tv kijk ik helemaal niet meer, jij dan?quote:Op maandag 14 april 2014 21:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook dat nog eens. Gisteren ook met de centraal met Ruud. Aan 1 stuk door.
Dan gaat de lol er wel af hoor.
Ja, dat juist wel. Ik heb geen tijd-en weinig zin meer om te streamen dus ik kijk dat half uurtje 's avonds.quote:Op maandag 14 april 2014 21:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom, de uitzendingen op tv kijk ik helemaal niet meer, jij dan?
Vind het persoonlijk een heel vertekend beeld van de werkelijkheid geven.quote:Op maandag 14 april 2014 21:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat juist wel. Ik heb geen tijd-en weinig zin meer om te streamen dus ik kijk dat half uurtje 's avonds.
Ben reuze benieuwd naar de nominaties!quote:Op maandag 14 april 2014 21:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het persoonlijk een heel vertekend beeld van de werkelijkheid geven.
Ja ben wel benieuwd wie wie nu nomineert, hoop eigenlijk heel stiekem dat Ruud op de stoel komt te zitten, Billy helemaal gekquote:Op maandag 14 april 2014 22:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben reuze benieuwd naar de nominaties!
Zou zomaar kunnen dat ze uit veiligheid allemaal op Andrea stemmen omdat ze Ruud niet durven aan te pakken.quote:Op maandag 14 april 2014 22:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ben wel benieuwd wie wie nu nomineert, hoop eigenlijk heel stiekem dat Ruud op de stoel komt te zitten, Billy helemaal gek
Zou ook kunnen.................. maar wat ik zo hoor niet hoorquote:Op maandag 14 april 2014 22:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen dat ze uit veiligheid allemaal op Andrea stemmen omdat ze Ruud niet durven aan te pakken.
Daar heb je het al . Ze bedoelen natuurlijk 'mogen'quote:Op maandag 14 april 2014 22:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou ook kunnen.................. maar wat ik zo hoor niet hoor
Zijn er idd veel bij hem gekomen die gezegd hebben ze niet op hem , "kunnen ' stemmen zegt hij net ha ha ha ha
quote:Op maandag 14 april 2014 22:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar heb je het al . Ze bedoelen natuurlijk 'mogen'
Dat ben je zeker Henk. Ja, met mij gaat het goed. Met jou ook?quote:Op maandag 14 april 2014 23:14 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
oja ik ben ook van de BNW. Dag lavender hoe gaat het?
Mooi! Met mij ook. Ja spreek je morgen wel weer , als ik dat niet vergeet. Slaapze!quote:Op maandag 14 april 2014 23:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat ben je zeker Henk. Ja, met mij gaat het goed. Met jou ook?
Ik duik zo mijn bed in want ben een beetje moe. Was een drukke dag.
Spreek je morgen? Truste
Daar word je idd wel wakker van Tuinhekquote:
DOtje, hoezie lang niet gezienquote:Op maandag 14 april 2014 20:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het Lavender. HIer alles goed hoor, met jou ook, Ik kijk nog wel maar niet zo intensief als in het begin
Van mij mogen er een paar weg, oa de drie die jij noemt. Maar ook Bil, en Vanessa mogen er van mij uit ha ha ha
Hey lieffie, ja zit nog al veel op een ander deel van FOKquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
DOtje, hoezie lang niet gezien![]()
ow en goeie morgen peeps
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey lieffie, ja zit nog al veel op een ander deel van FOK
Maar vergeet jullie niet hoor kom af en toe hier buurten.
Lekker bakkie thns,quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:24 schreef theguyver het volgende:
[..]Koffie? en waar hang je tegenwoordig veel rond dan?
Btw misschien moet ik binnen kort ook weg
suiker melk?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker bakkie thns,
Kijk Utopia, dus hang daar op de COS rond
O waar ga je heen, de laatste keer dat ik je sprak stond je ook op punt van vertrekken hoe was het daar?
Black pleasequote:Op dinsdag 15 april 2014 10:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
suiker melk?
Ow haha ja toen ben ik weekje hong kong geweest, maar das wel even terug. nu als alles goed gaat.
vertrek ik misschien naar het FP en volgens lavje zou ik het daar veels te druk krijgen voor BNW.
koekje er bij?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Black please![]()
Ga je daar voor langere tijd naar toe dan?
Nope geen koekkie,quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
koekje er bij?
Heb er gesoliciteerd dus wie weet.
zonder dansje dit keer
Ik heb geen idee, weer afwachten zoals gewoonlijk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope geen koekkie,
O spannend, wanneer weet je of je aangenomen bent?
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, weer afwachten zoals gewoonlijk.
Medewerkers van fok! zijn soms net ambtenaren
quote:
Dank je Dot gaat wel goedkomen.quote:
O das minder, ga dan maar ffkes niet lopen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dank je Dot gaat wel goedkomen.
Dacht btw ff te gaan hardlopen, knapte iets in mijn knie...
Nope zit ook maar ff op de bank, poptarts nom nom nom nom.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das minder, ga dan maar ffkes niet lopen.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nope zit ook maar ff op de bank, poptarts nom nom nom nom.
Nee, ik niet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n medelijden met Andrea?
Ik ook niet hoor. Ze hebben haar al veel te lang getolereerd.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik niet.
Raar gedrag voor een 53jarige
Ben wel benieuwd wie er uit gaat, ergens hoop ik stiekem toch Ruud (leuk voor Billy)quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Ze hebben haar al veel te lang getolereerd.
Ik had graag Rienk op het bankje gehad. Wat een geitensok is dat zeg , bleh.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wie er uit gaat, ergens hoop ik stiekem toch Ruud (leuk voor Billy)
Mooii, zijn we daar ook gelijk van afha haquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik had graag Rienk op het bankje gehad. Wat een geitensok is dat zeg , bleh.
Als Ruud gaat gaat Billy ook. Zegt ze.
Rienk is de grootste hypocriet die er daar rondloopt. En dan die flauwekul met op blote voeten lopen. Hij denkt echt dat hij Jezus is.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooii, zijn we daar ook gelijk van afha ha
Ja, die mag van mij ook gaan, voegt ook helemaal niets toe. Doet voorkomen of hij niets met geld heeft, maar vreet wel van het geld
Ja is zeker een hypocriet, vind hem ook gevaarlijkquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Rienk is de grootste hypocriet die er daar rondloopt. En dan die flauwekul met op blote voeten lopen. Hij denkt echt dat hij Jezus is.
Een fanaticus is het die nu al zijn wil aan Nicolien wil opleggen. Heel eng mannetje. Hoop dat die meid haar verstand terugkrijgt en hem het nakijken geeft. Ik begrijp haar ook niet, wat ziet ze in die freeloader?quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is zeker een hypocriet, vind hem ook gevaarlijk
Hij heeft tegen Nico gezegd als hij van zijn geloof af zou stappen hij dan was dat hij een moord ging plegen![]()
![]()
Die heeft ze volgens mij gelijk met der aardperen in de grond gestopt ha haquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een fanaticus is het die nu al zijn wil aan Nicolien wil opleggen. Heel eng mannetje. Hoop dat die meid haar verstand terugkrijgt en hem het nakijken geeft. Ik begrijp haar ook niet, wat ziet ze in die freeloader?
Ik denk het ja. Dact dat het zo'n intelligente meid was. Niet dus.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heeft ze volgens mij gelijk met der aardperen in de grond gestopt ha ha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |