ik kwam hem wel tegenquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
we weten het nog steeds niet tjacka
Heeft Tjacka kaartje voor het concert Inso?quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
we weten het nog steeds niet tjacka
Geen idee, spreek tjacka bijna niet meerquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heeft Tjacka kaartje voor het concert Inso?
quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen idee, spreek tjacka bijna niet meer
De Houterweg ja, ken ik wel.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
Vandaag rond half zes op de Houterweg.
drukte enzo in de leefquote:
Ja, zo gaan die dingen. Druk met werk en skarrel.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
drukte enzo in de leef
mis hem wel maar zo gaan die dingen
Dat wel, ga wel studeren na zomer denk ik.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Pfff. Nou ja, wel meer geld in het laatje
Een combi is ook wel leukquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat wel, ga wel studeren na zomer denk ik.
Vind werken niet zo super, maar wel geld. Maar denk dat ik liever studeer
Dat topic heeft die uitwerking op mensen, als ik m'n eigen post zo terug lees. Warrrrrboel!quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, en E_O die zijn eigen stelling onderuit haalt. Maar toch volhoudt dat het allemaal klopt. Ja dat het de stelling zelfs nog sterker maakt![]()
Was helemaalin
de
war
Eens!quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:24 schreef theguyver het volgende:
respect voor allee alleen staande mama's
Wat is Bossie slank geworden he?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat topic heeft die uitwerking op mensen, als ik m'n eigen post zo terug lees. Warrrrrboel!
Minder aan de bamihapjes he?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja knap van 'm hoor. Je ziet 't echt aan hem.
Het lijkt me zó moeilijk. En hij flikt het gewoon.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, het kan zo simpel zijn natuurlijk, maar toch, knap.
Ja echt he! Bossie is m'n grote voorbeeld, hahaha..quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het lijkt me zó moeilijk. En hij flikt het gewoon.
Moet jij afvallen dan?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja echt he! Bossie is m'n grote voorbeeld, hahaha..
Zo zeg, dat is klassequote:Op vrijdag 11 april 2014 21:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
23 kilo tot nu toe, maar mag nog wel 15, dus ja
Geen dieet, eet normaal en weekend let ik nergens op, maar ga vanzelf steeds minder en gezonder enzo natuurlijk. Lijkt mij de beste manier, duurt wel langer dan dieet natuurlijk maar heb er geen haast mee. En idd hardlopen, en dat is lekker hoor, zo regelmatig, word je helemaal vrolijk van enzo.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo zeg, dat is klasse![]()
Doe je een dieet en hardlopen?
Ja, vind ik ook. Maakt endorfinen vrij he? Dan ben je na afloop moe maar ook weer energiek.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen dieet, eet normaal en weekend let ik nergens op, maar ga vanzelf steeds minder en gezonder enzo natuurlijk. Lijkt mij de beste manier, duurt wel langer dan dieet natuurlijk maar heb er geen haast mee. En idd hardlopen, en dat is lekker hoor, zo regelmatig, word je helemaal vrolijk van enzo.
Idd, soms denk ik 'aaaah nu alweer afgelopen'quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Maakt endorfinen vrij he? Dan ben je na afloop moe maar ook weer energiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |