Dat topic heeft die uitwerking op mensen, als ik m'n eigen post zo terug lees. Warrrrrboel!quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, en E_O die zijn eigen stelling onderuit haalt. Maar toch volhoudt dat het allemaal klopt. Ja dat het de stelling zelfs nog sterker maakt![]()
Was helemaalin
de
war
Eens!quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:24 schreef theguyver het volgende:
respect voor allee alleen staande mama's
Wat is Bossie slank geworden he?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat topic heeft die uitwerking op mensen, als ik m'n eigen post zo terug lees. Warrrrrboel!
Minder aan de bamihapjes he?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja knap van 'm hoor. Je ziet 't echt aan hem.
Het lijkt me zó moeilijk. En hij flikt het gewoon.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, het kan zo simpel zijn natuurlijk, maar toch, knap.
Ja echt he! Bossie is m'n grote voorbeeld, hahaha..quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het lijkt me zó moeilijk. En hij flikt het gewoon.
Moet jij afvallen dan?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja echt he! Bossie is m'n grote voorbeeld, hahaha..
Zo zeg, dat is klassequote:Op vrijdag 11 april 2014 21:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
23 kilo tot nu toe, maar mag nog wel 15, dus ja
Geen dieet, eet normaal en weekend let ik nergens op, maar ga vanzelf steeds minder en gezonder enzo natuurlijk. Lijkt mij de beste manier, duurt wel langer dan dieet natuurlijk maar heb er geen haast mee. En idd hardlopen, en dat is lekker hoor, zo regelmatig, word je helemaal vrolijk van enzo.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo zeg, dat is klasse![]()
Doe je een dieet en hardlopen?
Ja, vind ik ook. Maakt endorfinen vrij he? Dan ben je na afloop moe maar ook weer energiek.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen dieet, eet normaal en weekend let ik nergens op, maar ga vanzelf steeds minder en gezonder enzo natuurlijk. Lijkt mij de beste manier, duurt wel langer dan dieet natuurlijk maar heb er geen haast mee. En idd hardlopen, en dat is lekker hoor, zo regelmatig, word je helemaal vrolijk van enzo.
Idd, soms denk ik 'aaaah nu alweer afgelopen'quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Maakt endorfinen vrij he? Dan ben je na afloop moe maar ook weer energiek.
ja elke zondag rondje om het meerquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Idd, soms denk ik 'aaaah nu alweer afgelopen'. Heerlijk. Morgen of zondag weer, weet nog niet welke dag
. Jij zondag's ook toch vaak?
Echt hequote:Op vrijdag 11 april 2014 21:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig. Genieten dit. Beter begin van het weekend is er niet wmb
quote:
Jaaaquote:Op zaterdag 12 april 2014 12:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Div! We misten je al. Alles goed?
Is het weer aan? Of een nieuwe liefde? Tof voor jequote:Op zaterdag 12 april 2014 12:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Jaaaal heb ik erg weinig tijd de laatste weken
maar dat ligt aan de liefde
Hoe is het met jou Lav?
Nieuwe liefdequote:Op zaterdag 12 april 2014 12:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is het weer aan? Of een nieuwe liefde? Tof voor je![]()
Ja prima thanks Div
Voor jou en je meisjequote:Op zaterdag 12 april 2014 12:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Nieuwe liefdebeste vriendin van m'n ex, zorgde voor wat awkward momentjes maar die zijn nu ook voorbij
Gaan allemaal leuk met elkaar om lol.
Nu even weer tijd voor mezelf, en dus tijd voor VI![]()
Met dit rotweer is het mooi tijd voor een schoonmaak dagje en rust. Hmm.
quote:
Oehhquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:07 schreef Lavenderr het volgende:
Het sneeuwt bij mij in de tuin. Roze sneeuw
nog nietquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat lief. Nu komt hij vast snel langs
Japanse Kers is het. Bloeit kort maar wel fantastisch.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Oehh
Hier in de buurt staan allemaal van die boompjes, als het even waait is het een grote roze wolk die door m'n straat trekt. Lente
mooi hoor, wat voor een boom is het Lav?quote:
quote:
haha wel of niet eetbaarquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja toch? Nu breng je me aan het twijfelen
Dat wordt feesten Saraquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:03 schreef sararaats het volgende:
![]()
morgen jarig!!!! JOEPIEDEPOEPIIIIIIIIIIIIEEEEE!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |