Is ie ook. Komt altijd gelijk naar me toe.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:21 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind Puckie ook wel een cutie hoor B
Je hebt een onbewuste dirty mind, en you like it!quote:Op donderdag 10 april 2014 18:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee echt serieus niet . Nu ik het zo terug lees zou ik mezelf ook verdenken dat wel
Ik denk hetquote:Op donderdag 10 april 2014 18:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je hebt een onbewuste dirty mind, en you like it!
Foei!quote:Op donderdag 10 april 2014 19:53 schreef ATuin-hek het volgende:
Uit het lijstje van 100 dingen die het moreel verval van de US aangeven:
#25 In the United States today, more than half of all couples “move in together” before they get married.
Tjacka VS Prullenbak?quote:
Tjackaquote:Op donderdag 10 april 2014 21:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Tjacka VS Prullenbak?
the ultimate challenge?
Totaal moreel verval natuurlijkquote:
Ja, dat kan echt niet hoor. Gaan ze allemaal dingen doen die je pas mag doen als je getrouwd bentquote:
komt ook niet meer goed.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
AZ staat met 1-0 achter.
Gaat niet goed
Ze hoeven zich in elk geval niet te schamen. Ze gaan niet ten onder tegen vage Roemeense of Luxemburgse clubjes.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
AZ staat met 1-0 achter.
Gaat niet goed
Ja, dat kán natuurlijk niet.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat kan echt niet hoor. Gaan ze allemaal dingen doen die je pas mag doen als je getrouwd bent![]()
van wat ik heb gezien vond ik die gudelj goed en berghuis ookquote:Op donderdag 10 april 2014 22:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
nope
helaas
Ze hebben zich goed geweerd trouwens .
Ik vind sowieso dat AZ het hartstikke goed gedaan heeft. Ze hoeven zich nergens voor te schamen hoorquote:Op donderdag 10 april 2014 22:59 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
van wat ik heb gezien vond ik die gudelj goed en berghuis ook
nee uitslag was wel te verwachten .veel te sterke tegenstandertquote:Op donderdag 10 april 2014 23:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat AZ het hartstikke goed gedaan heeft. Ze hoeven zich nergens voor te schamen hoor
Inderdaad.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:02 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
nee uitslag was wel te verwachten .veel te sterke tegenstandert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |