tof alvast gefelicteerd.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:03 schreef sararaats het volgende:
![]()
morgen jarig!!!! JOEPIEDEPOEPIIIIIIIIIIIIEEEEE!
Tell tell! ff wat afleiding tussen het schrobben doorquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:49 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb leuke plannen deze zomer nu ik werk heb
wie wil ze weten
ga denk ik na zomer roadtrip in usa makenquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Tell tell! ff wat afleiding tussen het schrobben door
Wow wat leuk!quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ga denk ik na zomer roadtrip in usa maken![]()
komende maanden veel werken, en op moment toch weinig kosten dus kan het beter snel doen voordat ik ga studeren
Ja, en nu is eigenlijk enige kans in komende jaren denk ikquote:Op zaterdag 12 april 2014 15:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wow wat leuk!
Zou zelf best graag route 66 willen rijden.
Dan zou ik het zeker doen. Wordt de ervaring van je leven .quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, en nu is eigenlijk enige kans in komende jaren denk ikKan echt veel sparen nu, kan niet echt als student
Zal het binnekort eens bekijken!quote:
Zeker leuk liedje. Wat een stem had die man ookquote:Op zaterdag 12 april 2014 15:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal het binnekort eens bekijken!
Vind dit zo leuk liedje, luister het vaak in auto laatste tijd
Vind het echt leuk album, raar dat het allemaal niet uitgebracht materiaal is eigenlijkquote:Op zaterdag 12 april 2014 15:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeker leuk liedje. Wat een stem had die man ook.
Eigenlijk was alles wat die man zong goed. Ze konden gewoon niet kiezen welk liedje ze op de albums konden zetten. Wat een weelde. Vandaar dat er postuum nog albums uitkomen. Boffen wij even.quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind het echt leuk album, raar dat het allemaal niet uitgebracht materiaal is eigenlijk
quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
komende maanden veel werken, en op moment toch weinig kosten dus kan het beter snel doen voordat ik ga studeren
Komen nog paar albums he, had zn zoon gezegd in een interviewquote:Op zaterdag 12 april 2014 15:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eigenlijk was alles wat die man zong goed. Ze konden gewoon niet kiezen welk liedje ze op de albums konden zetten. Wat een weelde. Vandaar dat er postuum nog albums uitkomen. Boffen wij even.
ja leuk hequote:
Vet! Hoop dat je het voor elkaar krijgt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt leuk man! Ik doe begin 2015 een soort gelijk iets maar dan in Israël/midden oosten.quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja leuk he
echt zin in, ben allemaal dingen al aan het uitzoeken, voorpret toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |