Hey lieffie, ja zit nog al veel op een ander deel van FOKquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
DOtje, hoezie lang niet gezien![]()
ow en goeie morgen peeps
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey lieffie, ja zit nog al veel op een ander deel van FOK
Maar vergeet jullie niet hoor kom af en toe hier buurten.
Lekker bakkie thns,quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:24 schreef theguyver het volgende:
[..]Koffie? en waar hang je tegenwoordig veel rond dan?
Btw misschien moet ik binnen kort ook weg
suiker melk?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker bakkie thns,
Kijk Utopia, dus hang daar op de COS rond
O waar ga je heen, de laatste keer dat ik je sprak stond je ook op punt van vertrekken hoe was het daar?
Black pleasequote:Op dinsdag 15 april 2014 10:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
suiker melk?
Ow haha ja toen ben ik weekje hong kong geweest, maar das wel even terug. nu als alles goed gaat.
vertrek ik misschien naar het FP en volgens lavje zou ik het daar veels te druk krijgen voor BNW.
koekje er bij?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Black please![]()
Ga je daar voor langere tijd naar toe dan?
Nope geen koekkie,quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
koekje er bij?
Heb er gesoliciteerd dus wie weet.
zonder dansje dit keer
Ik heb geen idee, weer afwachten zoals gewoonlijk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope geen koekkie,
O spannend, wanneer weet je of je aangenomen bent?
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, weer afwachten zoals gewoonlijk.
Medewerkers van fok! zijn soms net ambtenaren
quote:
quote:
Dank je Dot gaat wel goedkomen.quote:
O das minder, ga dan maar ffkes niet lopen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dank je Dot gaat wel goedkomen.
Dacht btw ff te gaan hardlopen, knapte iets in mijn knie...
Nope zit ook maar ff op de bank, poptarts nom nom nom nom.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das minder, ga dan maar ffkes niet lopen.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nope zit ook maar ff op de bank, poptarts nom nom nom nom.
Nee, ik niet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n medelijden met Andrea?
Ik ook niet hoor. Ze hebben haar al veel te lang getolereerd.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik niet.
Raar gedrag voor een 53jarige
Ben wel benieuwd wie er uit gaat, ergens hoop ik stiekem toch Ruud (leuk voor Billy)quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Ze hebben haar al veel te lang getolereerd.
Ik had graag Rienk op het bankje gehad. Wat een geitensok is dat zeg , bleh.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wie er uit gaat, ergens hoop ik stiekem toch Ruud (leuk voor Billy)
Mooii, zijn we daar ook gelijk van afha haquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik had graag Rienk op het bankje gehad. Wat een geitensok is dat zeg , bleh.
Als Ruud gaat gaat Billy ook. Zegt ze.
Rienk is de grootste hypocriet die er daar rondloopt. En dan die flauwekul met op blote voeten lopen. Hij denkt echt dat hij Jezus is.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooii, zijn we daar ook gelijk van afha ha
Ja, die mag van mij ook gaan, voegt ook helemaal niets toe. Doet voorkomen of hij niets met geld heeft, maar vreet wel van het geld
Ja is zeker een hypocriet, vind hem ook gevaarlijkquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Rienk is de grootste hypocriet die er daar rondloopt. En dan die flauwekul met op blote voeten lopen. Hij denkt echt dat hij Jezus is.
Een fanaticus is het die nu al zijn wil aan Nicolien wil opleggen. Heel eng mannetje. Hoop dat die meid haar verstand terugkrijgt en hem het nakijken geeft. Ik begrijp haar ook niet, wat ziet ze in die freeloader?quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is zeker een hypocriet, vind hem ook gevaarlijk
Hij heeft tegen Nico gezegd als hij van zijn geloof af zou stappen hij dan was dat hij een moord ging plegen![]()
![]()
Die heeft ze volgens mij gelijk met der aardperen in de grond gestopt ha haquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een fanaticus is het die nu al zijn wil aan Nicolien wil opleggen. Heel eng mannetje. Hoop dat die meid haar verstand terugkrijgt en hem het nakijken geeft. Ik begrijp haar ook niet, wat ziet ze in die freeloader?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |