die sprieten aan dat monster ook he en die grote bakkes. brrrrquote:Op zondag 13 april 2014 12:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja misschien kan ik beter een harpoen nemen
Kun je beter hier naar kijken.quote:Op zondag 13 april 2014 12:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
die sprieten aan dat monster ook he en die grote bakkes. brrrr
quote:Op zondag 13 april 2014 13:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Kun je beter hier naar kijken.
[ afbeelding ]
de dag is nog niet om johquote:Op zondag 13 april 2014 18:16 schreef Lavenderr het volgende:
Beetje laat maar kan nog net.
Gefeliciteerd Sara![]()
hoi sara ben net weer thuis nog van harte en vele jarenquote:
Kippenvel was het. Ik dacht dat wordt Degenkolb of Sagan of Cancelara en daar kwam Niki. Hij kwam , zag en overwonquote:Op maandag 14 april 2014 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja ik zat op de tribune in Eindje dus gemist
Maar De Terp ging los, heerlijk
Blijkbaar niet dus.quote:Op maandag 14 april 2014 10:19 schreef .Masturbatron. het volgende:
[ afbeelding ]
paul stanley en gene simmons zijn boos
rock & rol hall of fame heeft kiss pas na tientallen jaren opgenomen en dat terwijl mede-oprichter jann wenner ook joods is. ik dacht dat joden alles runden en elkaar hielpen [ afbeelding ]
http://nos.nl/audio/635513-tankink-gewoon-aanvallen-na-val.htmlquote:
35 maar voel me echt niet zoquote:Op zondag 13 april 2014 23:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
hoi sara ben net weer thuis nog van harte en vele jaren![]()
![]()
hoe oud/jong ben je nu geworden?
21 met 14 jaar ervaringquote:
Wat een wijze woorden op deze maandagmorgen Scrumquote:Op maandag 14 april 2014 12:57 schreef Scrummie het volgende:
We zijn allemaal jonge goden. Als het ons uitkomt.
Daarom, BTW top wedstrijd gister Feyenoord vs PSV.quote:Op maandag 14 april 2014 12:57 schreef Scrummie het volgende:
We zijn allemaal jonge goden. Als het ons uitkomt.
Tss mazzel. Weet je wat mazzel zou zijn? Als ajax van heracles verliest en feyenoord wint.quote:Op maandag 14 april 2014 13:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Daarom, BTW top wedstrijd gister Feyenoord vs PSV.
beetje jammer dat die ajaxieden beetje dorsloegen en daarom maar weer moesten rellen omdat ze wat langer moeten wachten.
ik verwacht
1. ajax ( mazzel zoals gewoonlijk)
2. feyenoord ( zeer knap na bagger begin)
3 twente ( record gelijke spelen)
Haha was ook maar een geintje, maar goed snap niet dat ze weer moeten gaan rellen omdat feyenoord won en kampioenschap weer uitgesteld werd, bah Hooligans altijd!quote:Op maandag 14 april 2014 13:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tss mazzel. Weet je wat mazzel zou zijn? Als ajax van heracles verliest en feyenoord wint.
Ajax in de laatste wedstrijd tegen nec kampioen.
Waarom? ik heb kaarten voor ajax nec :p
Dit is toch mooi man!quote:Op maandag 14 april 2014 13:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Haha was ook maar een geintje, maar goed snap niet dat ze weer moeten gaan rellen omdat feyenoord won en kampioenschap weer uitgesteld werd, bah Hooligans altijd!
http://www.telegraaf.nl/b(...)seplein_A_dam__.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |