Hahaha iddquote:Op zaterdag 12 april 2014 15:54 schreef Lavenderr het volgende:
Blaadjes, kijk deze
http://www.nu.nl/wetensch(...)ucces-in-natuur.html
Met recht een slimme vogel toch?
Muziekje om alvast in de stemming te komen B?quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:37 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Echt leuk man! Ik doe begin 2015 een soort gelijk iets maar dan in Israël/midden oosten.
Lekker hoor daar hou ik wel van!quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Muziekje om alvast in de stemming te komen B?
Dat jij nog op bent Lquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd Sarah en een heel fijne dag gewenst morgen
Oh gezellig! Niet t veel drinken he want voor je het weet sta je weer op de bar met je stiletto'squote:Op zaterdag 12 april 2014 23:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
zaterdagavond he
ik ga zo nog even naar de kroeg
Ik doe mee! Sara van harte gefeliciteerd!quote:Op zondag 13 april 2014 00:00 schreef Scrummie het volgende:
Er is er 1 jarig hoera, hoera!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van harte saar
Ja, ik zal luisteren naar je wijze raadgevingen en me keurig gedragen B. I promisequote:Op zondag 13 april 2014 00:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Oh gezellig! Niet t veel drinken he want voor je het weet sta je weer op de bar met je stiletto's
ik ook. Feliquote:Op zondag 13 april 2014 00:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik doe mee! Sara van harte gefeliciteerd!
jajaquote:Op zondag 13 april 2014 00:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik zal luisteren naar je wijze raadgevingen en me keurig gedragen B. I promise
Doe ikquote:Op zondag 13 april 2014 00:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ok.
Wel even bellen als het heel laat gaat worden he?
Mogguh.quote:Op zondag 13 april 2014 11:05 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen![]()
Rondje HMBos gedaan maar niet gepootjebaad want
Het is echt een joekel hequote:Op zondag 13 april 2014 11:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mogguh.
* Blaadjes maakt hengels klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |