Truste Henkie. Sweet dreamsquote:Op donderdag 10 april 2014 23:06 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
haha . Ik niet op Psv. Maar ik ga slapen. Truste lavje & iedereen
Echt!!! Dat kán niet!quote:Op donderdag 10 april 2014 22:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat kán niet. Dan gaan ze misschien zeker wel n**k*n !! De schande
Terechtquote:
Ja he?quote:
We hebben ze weer verdiend.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja he?![]()
Nog een dag en het is alweer weekend.
Ben er echt aantoe. Het was een drukke week.
Duik er maar bijtijds in denk ik.
Ik ook nietquote:Op donderdag 10 april 2014 23:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
We hebben ze weer verdiend.
Voor wie wil ik eigenlijk niet weten.
Heyquote:Op donderdag 10 april 2014 22:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey schatjepatatje. Weet jij wie er morgen aanschuift ?
Ik hoop dat je het goed hebt, want dat is toch wel het dreamteam he Scrum?quote:Op donderdag 10 april 2014 23:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hey. Als mijn geheugen me niet in de steek laat (daar ga je al) zou dat Boskamp moeten zijn
. Dacht dat pedante enge mannetje met z'n radijsjes dat liet vallen maandag. Maar kan 't mis hebben
idd, altijd lachen met Bossie.. Wereldvent. En Feyenoorderquote:Op donderdag 10 april 2014 23:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het goed hebt, want dat is toch wel het dreamteam he Scrum?
Ik ga pitten. Truste Scrum en jij ook sweet dreams vannacht
Ik heb dan geen dirty mind kennelijk, want ik vind het erg vergezochtquote:Op donderdag 10 april 2014 18:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je hebt een onbewuste dirty mind, en you like it!
Het ligt aan ons Lav.quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:09 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Ik heb dan geen dirty mind kennelijk, want ik vind het erg vergezocht
Kan een mind wel onbewust zijn?quote:Op donderdag 10 april 2014 18:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je hebt een onbewuste dirty mind, en you like it!
Dat is nu een typisch TRU-onderwerp.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Kan een mind wel onbewust zijn?
Yeah, baby yeah! You're shaggadelic!quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is nu een typisch TRU-onderwerp.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Yeah, baby yeah! You're shaggadelic!
Was daar niet een heerlijk zweverig topic van je over in TRU?quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Kan een mind wel onbewust zijn?
da positive vibrationz!quote:
Ik vrees dat ik me niet meer bewust ben van dat topic. Lol.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Was daar niet een heerlijk zweverig topic van je over in TRU?Waarbij ik nog half stoned een reactie heb geplaatst die werkelijk geen enkele kant op ging als ik het me goed herinner
Deze doelde ik op: TRU / Zijn wij ons brein?quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik me niet meer bewust ben van dat topic. Lol.
oh ja, geinig topicquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Deze doelde ik op: TRU / Zijn wij ons brein?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |