Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee. Sebasser, rust in vrede
.
DaMart heeft in 2011 twee seizoenen van een KSC-soap geschreven. Alle geposte afleveringen vind je hieronder terug. Wellicht volgt er nog een keer een derde, afsluitend seizoen, maar daar is nog geen duidelijkheid over.
quote:Op donderdag 10 april 2014 12:41 schreef crv het volgende:
Ik gaat in de "tuin" zitten, om 14:00 komt een hekkenboer een offerte opnemen
Pff... Kan ik beter aan jou vragen!quote:
he hallo laat je me alleen aan de zuip??quote:Op donderdag 10 april 2014 12:41 schreef crv het volgende:
Ik gaat in de "tuin" zitten, om 14:00 komt een hekkenboer een offerte opnemen
Rum cola.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:42 schreef Nikkie_86 het volgende:
Nikkie drinkt ook geen wijn, whisky cognac enzo... rum cola nog wel es...
Doe mij maar boswandeling of likeur 43 of mixjes....
die Jan uit Arcen?quote:Op donderdag 10 april 2014 12:43 schreef littledrummergirl het volgende:
Als ik niet al met de hertog was getrouwd zou ik met 43 trouwen
Ik ben Nikkie... nieuwsgierig van aard kom hier nu uhmmm ruim een jaar en wil alles wetenquote:Op donderdag 10 april 2014 12:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pff... Kan ik beter aan jou vragen!
samen rum cola drinken ???quote:Op donderdag 10 april 2014 12:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Rum cola.
* MPG slaat een vat rum aan.
Ik ben Dagoduck ik kom hier sporadisch iets niet nuttigs posten.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:44 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Ik ben Nikkie... nieuwsgierig van aard kom hier nu uhmmm ruim een jaar en wil alles weten
Neem ik m wel zonder cola.quote:
die ja, met zn baardquote:
Toffe Hertog is datquote:
oke hoi danquote:Op donderdag 10 april 2014 12:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben Dagoduck ik kom hier sporadisch iets niet nuttigs posten.
voor mn verjaardag van zat nog maar even wat kratjes nageslacht kopen morgenquote:
okeequote:Op donderdag 10 april 2014 12:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Neem ik m wel zonder cola.
Anders gaat t fout![]()
![]()
...
Joah!quote:
met zn mooie bierleidingquote:Op donderdag 10 april 2014 12:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Joah!
In mijn zomervakantie ben ik nog bij hem op bezoek geweest, inclusief proeverij
Jaquote:Op donderdag 10 april 2014 12:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
met zn mooie bierleiding
Wij ookquote:Op donderdag 10 april 2014 12:55 schreef littledrummergirl het volgende:
Wij hadden de rondleidingman ut de reclame
das gemeen...quote:Op donderdag 10 april 2014 13:09 schreef wel.o.k het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-downloadverbod.html
kut
ecomare vond ik ook leuk... maar tis maar net wat je wilt doen hoeveel tijd je hebt enzo...oh en drankje doen in de jutter.. mijn vaste kroeg op texel...quote:
nooit geweestquote:Op donderdag 10 april 2014 13:27 schreef littledrummergirl het volgende:
Ecomare idd, de skuumkoppe brouwerij, sowieso lekker fietsen
naar de slufter bijvoorbeeld.
Texel is tofdacht dat ik t heel truttig zou vinden maar t is eigenlijk wel lekker simpel en zen
I love Texel echt... k ga er een maand heen (alleen) om te werken maar verveel me noooit..quote:
neuh, als ik toch zo ver moet reizen, kan ik wel leukere plekken bedenkenquote:Op donderdag 10 april 2014 13:54 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
I love Texel echt... k ga er een maand heen (alleen) om te werken maar verveel me noooit..
ver??? 2 uurtjes ben k er...quote:Op donderdag 10 april 2014 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, als ik toch zo ver moet reizen, kan ik wel leukere plekken bedenken
skuumkoppe is skoftig lekkerquote:Op donderdag 10 april 2014 13:27 schreef littledrummergirl het volgende:
Ecomare idd, de skuumkoppe brouwerij, sowieso lekker fietsen
naar de slufter bijvoorbeeld.
Texel is tofdacht dat ik t heel truttig zou vinden maar t is eigenlijk wel lekker simpel en zen
ik ben nog sneller in calais en onder de zee richting engelandquote:Op donderdag 10 april 2014 14:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hmmm jij bent veel sneller in belgie hihi
ik vind het wel jammer dat het zo prijzig is (lees duur), maar zo afentoe neem ik wel een tray meequote:Op donderdag 10 april 2014 14:06 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
word wel veel verkocht idd.. of texels tripple
jup dat is zo... ik kreeg t stuk goedkoper gelukkigquote:Op donderdag 10 april 2014 14:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind het wel jammer dat het zo prijzig is (lees duur), maar zo afentoe neem ik wel een tray mee
15 minuten fietsen naar de boot. Dan ben ik er.quote:
ruilen????quote:Op donderdag 10 april 2014 14:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
15 minuten fietsen naar de boot. Dan ben ik er.
Nee, dit is mijn stadquote:
15 minuten fietsen en ik zit in belgie...quote:Op donderdag 10 april 2014 14:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
15 minuten fietsen naar de boot. Dan ben ik er.
15 minuten fietsen en ik zit in Duitsland...quote:Op donderdag 10 april 2014 14:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
15 minuten fietsen en ik zit in belgie...
hmm, nee, dat is van hier uit iets verder. misschien wel een half uur.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:37 schreef MPG het volgende:
[..]
15 minuten fietsen en ik zit in Duitsland...
En ik maar denken dat jij geen bier dronkquote:Op donderdag 10 april 2014 14:12 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jup dat is zo... ik kreeg t stuk goedkoper gelukkig
Kom ik ook nog wel eens voor Concerten of platenbeurs ofzoquote:Op donderdag 10 april 2014 14:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
15 minuten fietsen en ik zit in belgie...
Dan zit jij dichter bij Duitsland dan ik bij Belgie... Belgie is voor mij gauw een halfuur met de auto, met de fiets meer dan n uur denk ik...quote:Op donderdag 10 april 2014 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, nee, dat is van hier uit iets verder. misschien wel een half uur.
drink ik ook niet maar heb een pa en 2 broers die t wel zuipen...quote:Op donderdag 10 april 2014 14:38 schreef MPG het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij geen bier dronk...
zit nu op het werk, dus zit aardig tegen de belgische grens aan.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan zit jij dichter bij Duitsland dan ik bij Belgie... Belgie is voor mij gauw een halfuur met de auto, met de fiets meer dan n uur denk ik...
Je mag hier best komen wonen hoor, ik wil er alleen niet weg dus dan gaat ruilen niet lukken hèquote:
hmmmm verliefd verloofd getrouwd??? hoe oud??quote:Op donderdag 10 april 2014 14:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je mag hier best komen wonen hoor, ik wil er alleen niet weg dus dan gaat ruilen niet lukken hè
Veel te jong voor jou.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:43 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hmmmm verliefd verloofd getrouwd??? hoe oud??![]()
![]()
Ah, dat verklaartquote:Op donderdag 10 april 2014 14:41 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
drink ik ook niet maar heb een pa en 2 broers die t wel zuipen...
wil best wat voor je meenemen... moet je t wel ook daadwerkelijk ophalen....quote:Op donderdag 10 april 2014 14:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart.
Daar gaat mijn kans op lekker bier..
uhmmmm de drugs???quote:Op donderdag 10 april 2014 14:46 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zat even te tellen, ik kan zo 18 keer opnoemen wanneer/waarom ik op Texel was.
ik kom er pas uhmmm 4/ 5 jaar...quote:Op donderdag 10 april 2014 14:46 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zat even te tellen, ik kan zo 18 keer opnoemen wanneer/waarom ik op Texel was.
Met schoolkamp, paar keer dagje weg, 4 keer wandelen, een keer voor stage, een keer mountainbike, 5 keer hardlopen, meerdere weekendjes weg.quote:
ik ga dit jaar voor de 4e keer mijn zomervakantie daar doorbrengen...werken en gratis onderdak...quote:Op donderdag 10 april 2014 15:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Met schoolkamp, paar keer dagje weg, 4 keer wandelen, een keer voor stage, een keer mountainbike, 5 keer hardlopen, meerdere weekendjes weg.
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 09-04-2014 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 019 MPG
02. 012 Muck
03. 012 Koen66
04. 011 crv
05. 007 goldfinger1963
06. 006 gianni61
07. 004 DaMart
08. 003 Bos81
09. 002 wel.o.k
10. 002 Nikkie_86
11. 001 LovelyLady
12. 001 Symphonic
13. 001 D.
Reeks-statistieken!
Jij hebt nog mazzel. GF is niet zo groot. Ik heb DaMart op me, dat is echt geen pretjequote:
bos....quote:Op donderdag 10 april 2014 15:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij hebt nog mazzel. GF is niet zo groot. Ik heb DaMart op me, dat is echt geen pretje![]()
dat doet hondaquote:
Carnaval is pas een paar weken geleden geweestquote:
dan heb je hem niet opgeblazenquote:Op donderdag 10 april 2014 16:48 schreef Barretje80 het volgende:
Hmm.. Volgens mij heb ik de klopboor opgeblazen?!?! Maar hij doet het nog steeds?
Er kwam een lichtflits uit?
Dan moet een cursiste jou maar komen assisterenquote:Op donderdag 10 april 2014 19:35 schreef friemelaar het volgende:
moet ik lesgeven , ben ik gvd m'n leesbril vergeten
oehhhquote:Op donderdag 10 april 2014 19:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet een cursiste jou maar komen assisteren
Geniet ervan!quote:
Whehe, probleem opgelostquote:Op donderdag 10 april 2014 19:47 schreef friemelaar het volgende:
[..]
oehhhmag ik die zelf aanwijzen
![]()
hup op schoot jij bij ome meester friemel
quote:Op donderdag 10 april 2014 16:48 schreef Barretje80 het volgende:
Hmm.. Volgens mij heb ik de klopboor opgeblazen?!?! Maar hij doet het nog steeds?
Er kwam een lichtflits uit?
Pics or it didn't happen!quote:Op donderdag 10 april 2014 20:26 schreef D. het volgende:
jaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaahoeeeeeeeeeeeeeeeeeehoooooooooooooowiiiiiiiieeeeeeeeeeeee
*Ford is binnen
* Miniem F1 team aanpastquote:Op donderdag 10 april 2014 20:26 schreef D. het volgende:
jaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaahoeeeeeeeeeeeeeeeeeehoooooooooooooowiiiiiiiieeeeeeeeeeeee
*Ford is binnen
quote:Op donderdag 10 april 2014 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Even de 'reclame' op de deur afgeplakt
[ afbeelding ]
NIce!quote:Op donderdag 10 april 2014 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Even de 'reclame' op de deur afgeplakt
[ afbeelding ]
Voorprogramma was prima nu wachten op SONATAquote:
Ik ben maandag in Venloquote:Op donderdag 10 april 2014 20:50 schreef MPG het volgende:
[..]
NIce!
* MPG checkt voortaan achteruitkijkspiegels extra op incoming rode fords.
Ik twijfel ook nog. STR laat het een beetje afwetenquote:Op donderdag 10 april 2014 20:51 schreef Miniem het volgende:
[..]
Kobayashi en de Caterham motor eruit.
Niet veel verbetering maar toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat ik ook eens kijken naar mijn team. Gaat nog niet best geloof ikquote:Op donderdag 10 april 2014 20:51 schreef Miniem het volgende:
[..]
Kobayashi en de Caterham motor eruit.
Niet veel verbetering maar toch
quote:Op donderdag 10 april 2014 20:55 schreef DaMart het volgende:
Vandaag weer lekker productief zitten schrijven in de trein.
Altijd leuk om een van je personages een vergelijking te laten maken tussen religie en Sinterklaas.
Mart ik kwam vandaag een enorme spelfout tegen op een kratje PalmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zitten nu 2 Palmglazen in een kratje. Staat erop: "In dit krat"
Het krat -> dit krat, of dat krat.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:56 schreef Miniem het volgende:
[..]
Mart ik kwam vandaag een enorme spelfout tegen op een kratje Palm![]()
Wat is er fout aan 'dit krat' dan?quote:Op donderdag 10 april 2014 20:56 schreef Miniem het volgende:
[..]
Mart ik kwam vandaag een enorme spelfout tegen op een kratje Palm![]()
Krat in enkelvoud is foutief voorraadbeheer.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat is er fout aan 'dit krat' dan?.
Het mag ook nog 'de krat' (deze/die) zijn, maar dat klinkt voor geen meterquote:Op donderdag 10 april 2014 20:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Het krat -> dit krat, of dat krat.
http://vandale.nl/opzoeken?pattern=krat&lang=nn
Mag dus gewoon zo.
Wat is er fout voorraadbeheer aan een krat pils, een krat palm en nog wat speciaalbieren?quote:Op donderdag 10 april 2014 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Krat in enkelvoud is foutief voorraadbeheer.
Ik heb ook nog een enkel krat bier staan, met meerdere volle flesjes erin... wie komt me er van af helpen?quote:Op donderdag 10 april 2014 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Krat in enkelvoud is foutief voorraadbeheer.
Dan hedde te veul Broabants gehoord jong!quote:Op donderdag 10 april 2014 21:00 schreef Miniem het volgende:
dit krat heb ik anders nog nooit van gehoord.
Ik vind het maar vreemd. Het mag blijkbaar inderdaad wel.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan hedde te veul Broabants gehoord jong!
Touchéquote:Op donderdag 10 april 2014 20:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat is er fout voorraadbeheer aan een krat pils, een krat palm en nog wat speciaalbieren?
Met beter volk omgaan.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:00 schreef Miniem het volgende:
Een buitenlander zegt juist alles met de / deze / diequote:Op donderdag 10 april 2014 21:01 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik vind het maar vreemd. Het mag blijkbaar inderdaad wel.
Maar het is alsof een buitenlander het zegt. Dit krat
Nee, buitenlanders zeggen 'deze krat'quote:Op donderdag 10 april 2014 21:01 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik vind het maar vreemd. Het mag blijkbaar inderdaad wel.
Maar het is alsof een buitenlander het zegt. Dit krat
het is dus deze krat volgens jou?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:00 schreef Miniem het volgende:
Het is dit matrasquote:Op donderdag 10 april 2014 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe vind jij 'deze matras' klinken dan?
"Wolla, iek neem die meisje op deze matras jonge!"quote:Op donderdag 10 april 2014 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Onder anderequote:
En omdat iek geen doekoe heb, laat iek deze krat op nachtkastje achter. Kan ze de statiegeld gaan halen.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:05 schreef MPG het volgende:
[..]
"Wolla, iek neem die meisje op deze matras jonge!"
aanrecht is weliswaar vrouwelijkquote:Op donderdag 10 april 2014 21:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Onder andere.
Naast krat is ook matras zo'n woord dat zowel de als het als lidwoord kan krijgen. Hetzelfde geldt voor bijvoorbeeld aanrecht.
Nu moet ik zeggen dat ik bij al die woorden 'het' natuurlijker vindt dan 'de'.
Mij lijkt aanrecht een mannelijk woord. Vrouwen worden immers geacht om achter hun man te staanquote:Op donderdag 10 april 2014 21:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
aanrecht is weliswaar vrouwelijk
Maar krijgt toch het als lidwoord:Y
Hoe klinkt jouw matras dan?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gutenabend!quote:
Lijkt me de moeite waardquote:Op donderdag 10 april 2014 21:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik zelf, maar ik ben te lui om een nieuw matras te kopen.
quote:
ie - uu - ie - uu - ie - uu - ie - uu - ie - uu - ie - uu - ie - uu - ie - uu - ie - uu - ie - uuquote:
Oeh, heb je ook een zwaailicht?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:30 schreef MPG het volgende:
[..]
ie - uu - ie - uu - ie - uu - ie - uu - ie - uu - ie - uu - ie - uu - ie - uu - ie - uu - ie - uu
klinkt alsof je ligt te ketsenquote:Op donderdag 10 april 2014 21:30 schreef MPG het volgende:
[..]
ie - uu - ie - uu - ie - uu - ie - uu - ie - uu - ie - uu - ie - uu - ie - uu - ie - uu - ie - uu
online en laten bezorgenquote:Op donderdag 10 april 2014 21:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik zelf, maar ik ben te lui om een nieuw matras te kopen.
Jouw matras kreunt?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij kent DM's matras?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:30 schreef MPG het volgende:
[..]
het mijne steunt als ik erop ga liggenquote:
quote:
Nopequote:
quote:
Ehm, neequote:
dus je weet niet wie ?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Nope
[..]
[..]
Ehm, nee.
Dat kreunen doet iemand op die matras.
Ik heb erover gehoord van een KSC-dame jaquote:
Jajaquote:Op donderdag 10 april 2014 21:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb erover gehoord van een KSC-dame ja![]()
.
Is dat niet gewoon het geluid van de lucht die ontsnapt omdat je haar lek geprikt hebt?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:35 schreef MPG het volgende:
Ehm, nee.
Dat kreunen doet iemand op die matras.
Ik zou het niet durven om aan jouw vriendin te komenquote:Op donderdag 10 april 2014 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon het geluid van de lucht die ontsnapt omdat je haar lek geprikt hebt?
Jawel, maar dat ga ik hier niet verkondigenquote:
Watjequote:Op donderdag 10 april 2014 21:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zou het niet durven om aan jouw vriendin te komen![]()
Ik heb een vriendin?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zou het niet durven om aan jouw vriendin te komen![]()
wist je dat nog niet ?quote:
Want zij is zo bekend dat ze de voorpagina haalt?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee. Ik heb het bericht op de voorpagina van alle landelijke dagbladen gemist, blijkbaar.
Geen wonder dat ze klaagt over gebrek aan aandachtquote:
daar staat het ook niet, het staat op facebook en was net bij shownieuwsquote:Op donderdag 10 april 2014 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee. Ik heb het bericht op de voorpagina van alle landelijke dagbladen gemist, blijkbaar.
Nee, maar het feit dat ik een vriendin zou hebben, zou al brekend wereldnieuws zijnquote:Op donderdag 10 april 2014 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Want zij is zo bekend dat ze de voorpagina haalt?
Neuh, nouja, misschien voor jezelfquote:Op donderdag 10 april 2014 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar het feit dat ik een vriendin zou hebben, zou al brekend wereldnieuws zijn.
Niet onlinequote:
Wat?quote:
zo natuurlijk vindt ik dat nietquote:
* MPG gaat gauw op de hoek van de bar zittenquote:
180?quote:
Doet ie goedquote:
Die heeft meer geld nodig om te shoppenquote:Op donderdag 10 april 2014 23:36 schreef D. het volgende:
[..]
Maar had ie kennelijk met z'n vrouw afgesproken
Poen weer geteld ja?quote:
Geen idee, zover ging de info nietquote:Op donderdag 10 april 2014 23:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Die heeft meer geld nodig om te shoppen?
De boeken staan weer in een arbo-norm houding??quote:
quote:
eerder de rekeiningenquote:
Oh. Negatieve poenquote:
.Is boekhouden zo simpel??quote:Op donderdag 10 april 2014 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7...en 8
8 rekeningen geteld
klaar
Voor de gezelligheidquote:Op donderdag 10 april 2014 23:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
.Is boekhouden zo simpel??
Heb ik dus voor niks 4 jaar op school gezeten![]()
![]()
1. Strek je arm uit.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
.Is boekhouden zo simpel??
Heb ik dus voor niks 4 jaar op school gezeten![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 23:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
maar veel winst is er ook niet
Ja graagquote:
Ligt er aan of er eenrichtingsverkeersstraten onder weg zijnquote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 10-04-2014 (i)
01. 075 crv
02. 073 Nikkie_86
03. 055 MPG
04. 029 D.
05. 020 DaMart
06. 019 gianni61
07. 018 Muck
08. 017 AdoraBelle
09. 014 littledrummergirl
10. 013 Symphonic
11. 013 wel.o.k
12. 011 Dagoduck
13. 011 goldfinger1963
14. 011 Bos81
15. 010 Miniem
16. 005 Koen66
17. 005 DeZwabber
18. 003 friemelaar
19. 001 KapiteinGasthof
20. 001 Barretje80
Reeks-statistieken!
als het een goede hoge oom is waardeert hij het welquote:Op vrijdag 11 april 2014 08:27 schreef wel.o.k het volgende:
zo, een probleem terug gelegd bij de veroorzaker
is wel een hoge oom
ik hoop hetquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als het een goede hoge oom is waardeert hij het wel
goedemorgen
quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:27 schreef wel.o.k het volgende:
zo, een probleem terug gelegd bij de veroorzaker
is wel een hoge oom
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
goedemorgen
ik groet graag persoonlijkquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ga je lekker?
[..]
Goeiemorgen![]()
das minder iddquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
En morgen niet verbaasd zijn als je bovenaan staat in de dagcijfers he.
dan klik ik maar nietquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:31 schreef Symphonic het volgende:
Dan maar even een beetje muzikale opluistering van het geheel...
Damn dit is echt briljant, maar don't try it at home
Salut Salon
Waarom niet thuis proberen.. lijkt me wel tofquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:31 schreef Symphonic het volgende:
Salut Salon
quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:35 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb nog wat triplex liggen, vanavond even een viool inelkaar knutselen
BAM, een strijkstok in je oog jonguhquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom niet thuis proberen.. lijkt me wel tof
quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:35 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb nog wat triplex liggen, vanavond even een viool inelkaar knutselen
Kwestie van goed uitkijkenquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
BAM, een strijkstok in je oog jonguh
quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:31 schreef Symphonic het volgende:
Salut Salon
hij is hoog genoeg om de beveiliging te slopen blijkbaarquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
goedemorgen
Wat voor subsidie?quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij is hoog genoeg om de beveiliging te slopen blijkbaar
ik mag de firewall openzetten
iemand nog subsidie nodig?
maar ik zit thuisquote:
Wat doet dat daarquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:31 schreef Bos81 het volgende:
MPG: Ik wist niet dat je zo van het skaten was
[ link | afbeelding ]
er staat dus "Building skateparks"
(foto is gemaakt in EHV, bij de Vestdijktunnel, nabij het station. Als je dus zeg maar vanaf Neckerspoel naar de stad loopt, maar dan niet via het station. )
Geen idee..quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat doet dat daar!
Is natuurlijk voor mijn skateboardende FOK!zusje...
nijn?quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat doet dat daar!
Is natuurlijk voor mijn skateboardende FOK!zusje...
nu welquote:
quote:
quote:
wassup?quote:
quote:
quote:
net voor meer dan 6 rooitjes aan rekeningen betaald en dan kijk je in je brievenbus en liggen er weer rekeningenquote:
tja een van de zekerheden in het leven, rekeningen blijven komen, zelfs na je doodquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
net voor meer dan 6 rooitjes aan rekeningen betaald en dan kijk je in je brievenbus en liggen er weer rekeningen![]()
waaronder de rekening van de telefoon en internet voor bijna 200 euo
ik ben naar deze provider overgestapt om minder te gaan betalenquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:13 schreef crv het volgende:
[..]
tja een van de zekerheden in het leven, rekeningen blijven komen, zelfs na je dood
quote:
of minder bellen internetten edquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben naar deze provider overgestapt om minder te gaan betalenniet meer
![]()
morgen dus even naar een andere provider gaan
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 11-04-2014 (i)
01. 018 crv
02. 011 goldfinger1963
03. 008 Symphonic
04. 007 Bos81
05. 007 LovelyLady
06. 006 wel.o.k
07. 006 gianni61
08. 005 Nikkie_86
09. 004 MPG
10. 003 Dagoduck
11. 002 DaMart
12. 001 Miniem
13. 001 littledrummergirl
14. 001 KapiteinGasthof
Reeks-statistieken!
ldgquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
En morgen niet verbaasd zijn als je bovenaan staat in de dagcijfers he.
told you soquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:23 schreef crv het volgende:
[..]
das minder idd
maar op vrijdag is dat sowieso nooit moeilijk
hondaspammertquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |