eigenlijk nietquote:Op donderdag 10 april 2014 10:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
voor een leuke functie?
Zie je het alweer zitten om aan de bak te gaan? Omdat je natuurlijk nogal n knauw hebt gehad van dat vorige gedoe
voorbijquote:
zeg dat welquote:
een heleboel ssl servers zijn denk ik lekquote:
een kusje van jouw helpt altijdquote:
misschien schakelt hij dan uitquote:
okeeeeequote:Op donderdag 10 april 2014 11:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
misschien schakelt hij dan uitdan is ie wel weer veilig
stekker der uit halen een optie ?quote:Op donderdag 10 april 2014 11:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
misschien schakelt hij dan uitdan is ie wel weer veilig
mja, certificaat moet vernieuwd worden. maar dat heeft pas zin als het lek verholpen is.quote:
sure ?quote:Op donderdag 10 april 2014 11:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mja, certificaat moet vernieuwd worden. maar dat heeft pas zin als het lek verholpen is.
nu kunnen ze dus mijn encryptie decrypten. gelukkig niet inloggen
ik dacht dat ze als ze konden decrypten alles konden "registreren en daardoor ook mailadressen unames en pwd's konden achterhalenquote:
tja, ik ben niet eenkennigquote:Op donderdag 10 april 2014 12:14 schreef Nikkie_86 het volgende:
grblzblbjaslfdglkajglkjfanjbaflgjreogijr![]()
![]()
![]()
![]()
nou ja enzo.
Wakker, wakker.... das een groot woord hoor!quote:Op donderdag 10 april 2014 11:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ah nog eentje wakker
Goedemorgen
Haiquote:Op donderdag 10 april 2014 11:58 schreef crv het volgende:
[..]Muck
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Muck
oef, gelukkig, dacht al dat ik in elkaar geramt werdquote:
Nope..jij bent lief...quote:Op donderdag 10 april 2014 12:22 schreef crv het volgende:
[..]
oef, gelukkig, dacht al dat ik in elkaar geramt werd
Nee, we zitten al aan de borrel hierquote:
Geen zin in, dan drink ik wel water. Nee dankje, ik vind het nog te vroeg voor een koekje.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:23 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nope is op moet je ff nieuwe zetten... koekje erbij??
nou proost dan maar!quote:Op donderdag 10 april 2014 12:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Geen zin in, dan drink ik wel water. Nee dankje, ik vind het nog te vroeg voor een koekje.
Thé?quote:
hangt ervan afquote:
Waarom is het nodig vandaag dan?quote:Op donderdag 10 april 2014 12:25 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
op een dag als deze mag dat en is t nodig!
Omdat ik vandaag een officiele KUT dag heb en niemand vrij is om me op te beuren of op te vrolijkenquote:Op donderdag 10 april 2014 12:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waarom is het nodig vandaag dan?
hoe lang je al bezig bent, ik heb er al een dag opzittenquote:
Lau?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |