omdat het nodig is en ik het niet alleen kan naast ALLE andere taken jeweets.....quote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 08:54 schreef littledrummergirl het volgende:
Dat is echt een van de eerste dingen die ik wil zodra de meneer en ik allebei werkenheb n grafhekel aan huishouden
Mogguh ldgquote:
ik heb er juist een hekel aan als je er NIET van op aan kuntquote:Op donderdag 10 april 2014 08:48 schreef crv het volgende:
[..]
ik voor vanmiddag afspraken heb, en ik er een hekel aan heb dat als je afspraken maakt dat je daar dan ook van op aan kunt.
bedoel ik ook...in mijn woede geschreven.....quote:Op donderdag 10 april 2014 08:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb er juist een hekel aan als je er NIET van op aan kunt
dacht ik alquote:Op donderdag 10 april 2014 08:56 schreef crv het volgende:
[..]
bedoel ik ook...in mijn woede geschreven.....
hmm oke..quote:Op donderdag 10 april 2014 08:55 schreef crv het volgende:
[..]
omdat het nodig is en ik het niet alleen kan naast ALLE andere taken jeweets.....
lol....quote:Op donderdag 10 april 2014 08:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb er juist een hekel aan als je er NIET van op aan kunt
quote:
tis een duitse, en voor je het weet ben je je fiets kwijtquote:
nou der zijn toch dozen die zo oud zijn dat ze uitgescheurd zijn, weet niet of dat went hoorquote:
dat is het nadeel van dozen, als ze nat worden, worden ze slap...quote:Op donderdag 10 april 2014 09:08 schreef crv het volgende:
[..]
nou der zijn toch dozen die zo oud zijn dat ze uitgescheurd zijn, weet niet of dat went hoor
quote:Op donderdag 10 april 2014 09:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is het nadeel van dozen, als ze nat worden, worden ze slap...
zoiets jaquote:
wil je der over praten ?quote:Op donderdag 10 april 2014 09:17 schreef Symphonic het volgende:
Het is toch wat, is zomaar de bodem onder je bestaan weg...
ik heb het nog steeds over die doos, en niet over mijn bestaanquote:
* jaloers isquote:Op donderdag 10 april 2014 09:19 schreef Nikkie_86 het volgende:
Vandaag lekker lui dagje denk ik.. mn enige vrije dag voorlopig
ik ook maar aangezien je de link zelf legt vermoed ik nu toch andersquote:Op donderdag 10 april 2014 09:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb het nog steeds over die doos, en niet over mijn bestaan
jij begint over uitgescheurde dozen, dus vertel!quote:Op donderdag 10 april 2014 09:32 schreef crv het volgende:
[..]
ik ook maar aangezien je de link zelf legt vermoed ik nu toch anders
beidequote:Op donderdag 10 april 2014 09:33 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jalours op mn enige vrije dag of dak een lui dagje heb??
eigenlijk is het WOK's schuld, die begon over dozenquote:Op donderdag 10 april 2014 09:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jij begint over uitgescheurde dozen, dus vertel!
dacht dat er iemand dood was ofzoquote:Op donderdag 10 april 2014 09:17 schreef Symphonic het volgende:
Het is toch wat, is zomaar de bodem onder je bestaan weg...
voor jouw misschien nietquote:Op donderdag 10 april 2014 09:38 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ach niet jalours op zijn... stelt geen kut voor...
natuurlijk wil je het liefste gewoon weer werken en dan voldoening halen uit je vrije dagenquote:
nope want iedereen is aan het werk terwijl ik alleen thuis zit te koekeloeren en dus in principe geen reet aan mn vrije dag heb...quote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 09:56 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nope want iedereen is aan het werk terwijl ik alleen thuis zit te koekeloeren en dus in principe geen reet aan mn vrije dag heb...
en ik zou het wel weten, niks mis met af en toe "alleen" zijnquote:Op donderdag 10 april 2014 09:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
natuurlijk wil je het liefste gewoon weer werken en dan voldoening halen uit je vrije dagenkomt vanzelf wel weer
quote:Op donderdag 10 april 2014 09:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
natuurlijk wil je het liefste gewoon weer werken en dan voldoening halen uit je vrije dagenkomt vanzelf wel weer
voor een leuke functie?quote:Op donderdag 10 april 2014 10:04 schreef crv het volgende:
[..]dat dus idd
krijg waarschijnlijk volgende week of de week erop interview
klopt maar ik ben altijd alleen... altijd het 5e wiel aan de wagen enzo ik zit precies andersom in t pakket dan jij.... maya shit happens komt wel goedquote:Op donderdag 10 april 2014 10:04 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
en ik zou het wel weten, niks mis met af en toe "alleen" zijn
eigenlijk nietquote:Op donderdag 10 april 2014 10:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
voor een leuke functie?
Zie je het alweer zitten om aan de bak te gaan? Omdat je natuurlijk nogal n knauw hebt gehad van dat vorige gedoe
voorbijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |