NIce!quote:Op donderdag 10 april 2014 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Even de 'reclame' op de deur afgeplakt
[ afbeelding ]
Voorprogramma was prima nu wachten op SONATAquote:
Ik ben maandag in Venloquote:Op donderdag 10 april 2014 20:50 schreef MPG het volgende:
[..]
NIce!
* MPG checkt voortaan achteruitkijkspiegels extra op incoming rode fords.
Ik twijfel ook nog. STR laat het een beetje afwetenquote:Op donderdag 10 april 2014 20:51 schreef Miniem het volgende:
[..]
Kobayashi en de Caterham motor eruit.
Niet veel verbetering maar toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat ik ook eens kijken naar mijn team. Gaat nog niet best geloof ikquote:Op donderdag 10 april 2014 20:51 schreef Miniem het volgende:
[..]
Kobayashi en de Caterham motor eruit.
Niet veel verbetering maar toch
quote:Op donderdag 10 april 2014 20:55 schreef DaMart het volgende:
Vandaag weer lekker productief zitten schrijven in de trein.
Altijd leuk om een van je personages een vergelijking te laten maken tussen religie en Sinterklaas.
Mart ik kwam vandaag een enorme spelfout tegen op een kratje PalmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zitten nu 2 Palmglazen in een kratje. Staat erop: "In dit krat"
Het krat -> dit krat, of dat krat.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:56 schreef Miniem het volgende:
[..]
Mart ik kwam vandaag een enorme spelfout tegen op een kratje Palm![]()
Wat is er fout aan 'dit krat' dan?quote:Op donderdag 10 april 2014 20:56 schreef Miniem het volgende:
[..]
Mart ik kwam vandaag een enorme spelfout tegen op een kratje Palm![]()
Krat in enkelvoud is foutief voorraadbeheer.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat is er fout aan 'dit krat' dan?.
Het mag ook nog 'de krat' (deze/die) zijn, maar dat klinkt voor geen meterquote:Op donderdag 10 april 2014 20:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Het krat -> dit krat, of dat krat.
http://vandale.nl/opzoeken?pattern=krat&lang=nn
Mag dus gewoon zo.
Wat is er fout voorraadbeheer aan een krat pils, een krat palm en nog wat speciaalbieren?quote:Op donderdag 10 april 2014 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Krat in enkelvoud is foutief voorraadbeheer.
Ik heb ook nog een enkel krat bier staan, met meerdere volle flesjes erin... wie komt me er van af helpen?quote:Op donderdag 10 april 2014 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Krat in enkelvoud is foutief voorraadbeheer.
Dan hedde te veul Broabants gehoord jong!quote:Op donderdag 10 april 2014 21:00 schreef Miniem het volgende:
dit krat heb ik anders nog nooit van gehoord.
Ik vind het maar vreemd. Het mag blijkbaar inderdaad wel.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan hedde te veul Broabants gehoord jong!
Touchéquote:Op donderdag 10 april 2014 20:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat is er fout voorraadbeheer aan een krat pils, een krat palm en nog wat speciaalbieren?
Met beter volk omgaan.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:00 schreef Miniem het volgende:
Een buitenlander zegt juist alles met de / deze / diequote:Op donderdag 10 april 2014 21:01 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik vind het maar vreemd. Het mag blijkbaar inderdaad wel.
Maar het is alsof een buitenlander het zegt. Dit krat
Nee, buitenlanders zeggen 'deze krat'quote:Op donderdag 10 april 2014 21:01 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik vind het maar vreemd. Het mag blijkbaar inderdaad wel.
Maar het is alsof een buitenlander het zegt. Dit krat
het is dus deze krat volgens jou?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:00 schreef Miniem het volgende:
Het is dit matrasquote:Op donderdag 10 april 2014 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe vind jij 'deze matras' klinken dan?
"Wolla, iek neem die meisje op deze matras jonge!"quote:Op donderdag 10 april 2014 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Onder anderequote:
En omdat iek geen doekoe heb, laat iek deze krat op nachtkastje achter. Kan ze de statiegeld gaan halen.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:05 schreef MPG het volgende:
[..]
"Wolla, iek neem die meisje op deze matras jonge!"
aanrecht is weliswaar vrouwelijkquote:Op donderdag 10 april 2014 21:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Onder andere.
Naast krat is ook matras zo'n woord dat zowel de als het als lidwoord kan krijgen. Hetzelfde geldt voor bijvoorbeeld aanrecht.
Nu moet ik zeggen dat ik bij al die woorden 'het' natuurlijker vindt dan 'de'.
Mij lijkt aanrecht een mannelijk woord. Vrouwen worden immers geacht om achter hun man te staanquote:Op donderdag 10 april 2014 21:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
aanrecht is weliswaar vrouwelijk
Maar krijgt toch het als lidwoord:Y
Hoe klinkt jouw matras dan?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gutenabend!quote:
Lijkt me de moeite waardquote:Op donderdag 10 april 2014 21:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik zelf, maar ik ben te lui om een nieuw matras te kopen.
quote:
ie - uu - ie - uu - ie - uu - ie - uu - ie - uu - ie - uu - ie - uu - ie - uu - ie - uu - ie - uuquote:
Oeh, heb je ook een zwaailicht?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:30 schreef MPG het volgende:
[..]
ie - uu - ie - uu - ie - uu - ie - uu - ie - uu - ie - uu - ie - uu - ie - uu - ie - uu - ie - uu
klinkt alsof je ligt te ketsenquote:Op donderdag 10 april 2014 21:30 schreef MPG het volgende:
[..]
ie - uu - ie - uu - ie - uu - ie - uu - ie - uu - ie - uu - ie - uu - ie - uu - ie - uu - ie - uu
online en laten bezorgenquote:Op donderdag 10 april 2014 21:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik zelf, maar ik ben te lui om een nieuw matras te kopen.
Jouw matras kreunt?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:30 schreef MPG het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |