Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee. Sebasser, rust in vrede
.
DaMart heeft in 2011 twee seizoenen van een KSC-soap geschreven. Alle geposte afleveringen vind je hieronder terug. Wellicht volgt er nog een keer een derde, afsluitend seizoen, maar daar is nog geen duidelijkheid over.
quote:Op donderdag 10 april 2014 12:41 schreef crv het volgende:
Ik gaat in de "tuin" zitten, om 14:00 komt een hekkenboer een offerte opnemen
Pff... Kan ik beter aan jou vragen!quote:
he hallo laat je me alleen aan de zuip??quote:Op donderdag 10 april 2014 12:41 schreef crv het volgende:
Ik gaat in de "tuin" zitten, om 14:00 komt een hekkenboer een offerte opnemen
Rum cola.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:42 schreef Nikkie_86 het volgende:
Nikkie drinkt ook geen wijn, whisky cognac enzo... rum cola nog wel es...
Doe mij maar boswandeling of likeur 43 of mixjes....
die Jan uit Arcen?quote:Op donderdag 10 april 2014 12:43 schreef littledrummergirl het volgende:
Als ik niet al met de hertog was getrouwd zou ik met 43 trouwen
Ik ben Nikkie... nieuwsgierig van aard kom hier nu uhmmm ruim een jaar en wil alles wetenquote:Op donderdag 10 april 2014 12:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pff... Kan ik beter aan jou vragen!
samen rum cola drinken ???quote:Op donderdag 10 april 2014 12:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Rum cola.
* MPG slaat een vat rum aan.
Ik ben Dagoduck ik kom hier sporadisch iets niet nuttigs posten.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:44 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Ik ben Nikkie... nieuwsgierig van aard kom hier nu uhmmm ruim een jaar en wil alles weten
Neem ik m wel zonder cola.quote:
die ja, met zn baardquote:
Toffe Hertog is datquote:
oke hoi danquote:Op donderdag 10 april 2014 12:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben Dagoduck ik kom hier sporadisch iets niet nuttigs posten.
voor mn verjaardag van zat nog maar even wat kratjes nageslacht kopen morgenquote:
okeequote:Op donderdag 10 april 2014 12:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Neem ik m wel zonder cola.
Anders gaat t fout![]()
![]()
...
Joah!quote:
met zn mooie bierleidingquote:Op donderdag 10 april 2014 12:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Joah!
In mijn zomervakantie ben ik nog bij hem op bezoek geweest, inclusief proeverij
Jaquote:Op donderdag 10 april 2014 12:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
met zn mooie bierleiding
Wij ookquote:Op donderdag 10 april 2014 12:55 schreef littledrummergirl het volgende:
Wij hadden de rondleidingman ut de reclame
das gemeen...quote:Op donderdag 10 april 2014 13:09 schreef wel.o.k het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-downloadverbod.html
kut
ecomare vond ik ook leuk... maar tis maar net wat je wilt doen hoeveel tijd je hebt enzo...oh en drankje doen in de jutter.. mijn vaste kroeg op texel...quote:
nooit geweestquote:Op donderdag 10 april 2014 13:27 schreef littledrummergirl het volgende:
Ecomare idd, de skuumkoppe brouwerij, sowieso lekker fietsen
naar de slufter bijvoorbeeld.
Texel is tofdacht dat ik t heel truttig zou vinden maar t is eigenlijk wel lekker simpel en zen
I love Texel echt... k ga er een maand heen (alleen) om te werken maar verveel me noooit..quote:
neuh, als ik toch zo ver moet reizen, kan ik wel leukere plekken bedenkenquote:Op donderdag 10 april 2014 13:54 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
I love Texel echt... k ga er een maand heen (alleen) om te werken maar verveel me noooit..
ver??? 2 uurtjes ben k er...quote:Op donderdag 10 april 2014 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, als ik toch zo ver moet reizen, kan ik wel leukere plekken bedenken
skuumkoppe is skoftig lekkerquote:Op donderdag 10 april 2014 13:27 schreef littledrummergirl het volgende:
Ecomare idd, de skuumkoppe brouwerij, sowieso lekker fietsen
naar de slufter bijvoorbeeld.
Texel is tofdacht dat ik t heel truttig zou vinden maar t is eigenlijk wel lekker simpel en zen
ik ben nog sneller in calais en onder de zee richting engelandquote:Op donderdag 10 april 2014 14:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hmmm jij bent veel sneller in belgie hihi
ik vind het wel jammer dat het zo prijzig is (lees duur), maar zo afentoe neem ik wel een tray meequote:Op donderdag 10 april 2014 14:06 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
word wel veel verkocht idd.. of texels tripple
jup dat is zo... ik kreeg t stuk goedkoper gelukkigquote:Op donderdag 10 april 2014 14:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind het wel jammer dat het zo prijzig is (lees duur), maar zo afentoe neem ik wel een tray mee
15 minuten fietsen naar de boot. Dan ben ik er.quote:
ruilen????quote:Op donderdag 10 april 2014 14:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
15 minuten fietsen naar de boot. Dan ben ik er.
Nee, dit is mijn stadquote:
15 minuten fietsen en ik zit in belgie...quote:Op donderdag 10 april 2014 14:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
15 minuten fietsen naar de boot. Dan ben ik er.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |