Jij kent DM's matras?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:30 schreef MPG het volgende:
[..]
ie - uu - ie - uu - ie - uu - ie - uu - ie - uu - ie - uu - ie - uu - ie - uu - ie - uu - ie - uu
het mijne steunt als ik erop ga liggenquote:
quote:
Nopequote:
quote:
Ehm, neequote:
dus je weet niet wie ?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Nope
[..]
[..]
Ehm, nee.
Dat kreunen doet iemand op die matras.
Ik heb erover gehoord van een KSC-dame jaquote:
Jajaquote:Op donderdag 10 april 2014 21:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb erover gehoord van een KSC-dame ja![]()
.
Is dat niet gewoon het geluid van de lucht die ontsnapt omdat je haar lek geprikt hebt?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:35 schreef MPG het volgende:
Ehm, nee.
Dat kreunen doet iemand op die matras.
Ik zou het niet durven om aan jouw vriendin te komenquote:Op donderdag 10 april 2014 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon het geluid van de lucht die ontsnapt omdat je haar lek geprikt hebt?
Jawel, maar dat ga ik hier niet verkondigenquote:
Watjequote:Op donderdag 10 april 2014 21:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zou het niet durven om aan jouw vriendin te komen![]()
Ik heb een vriendin?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zou het niet durven om aan jouw vriendin te komen![]()
wist je dat nog niet ?quote:
Want zij is zo bekend dat ze de voorpagina haalt?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee. Ik heb het bericht op de voorpagina van alle landelijke dagbladen gemist, blijkbaar.
Geen wonder dat ze klaagt over gebrek aan aandachtquote:
daar staat het ook niet, het staat op facebook en was net bij shownieuwsquote:Op donderdag 10 april 2014 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee. Ik heb het bericht op de voorpagina van alle landelijke dagbladen gemist, blijkbaar.
Nee, maar het feit dat ik een vriendin zou hebben, zou al brekend wereldnieuws zijnquote:Op donderdag 10 april 2014 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Want zij is zo bekend dat ze de voorpagina haalt?
Neuh, nouja, misschien voor jezelfquote:Op donderdag 10 april 2014 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar het feit dat ik een vriendin zou hebben, zou al brekend wereldnieuws zijn.
Niet onlinequote:
Wat?quote:
zo natuurlijk vindt ik dat nietquote:
* MPG gaat gauw op de hoek van de bar zittenquote:
180?quote:
Doet ie goedquote:
Die heeft meer geld nodig om te shoppenquote:Op donderdag 10 april 2014 23:36 schreef D. het volgende:
[..]
Maar had ie kennelijk met z'n vrouw afgesproken
Poen weer geteld ja?quote:
Geen idee, zover ging de info nietquote:Op donderdag 10 april 2014 23:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Die heeft meer geld nodig om te shoppen?
De boeken staan weer in een arbo-norm houding??quote:
quote:
eerder de rekeiningenquote:
Oh. Negatieve poenquote:
.Is boekhouden zo simpel??quote:Op donderdag 10 april 2014 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7...en 8
8 rekeningen geteld
klaar
Voor de gezelligheidquote:Op donderdag 10 april 2014 23:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
.Is boekhouden zo simpel??
Heb ik dus voor niks 4 jaar op school gezeten![]()
![]()
1. Strek je arm uit.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
.Is boekhouden zo simpel??
Heb ik dus voor niks 4 jaar op school gezeten![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |