Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.! Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen. -Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d. -Kijk uit met wat je zegt over klanten! -Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur.. ____________________________________________________________________________________________
Wat is het? Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
Hiker Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. Bron: www.easyway.nl
Privéchauffeur Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten. Bron: www.easyway.nl
Waarom studenten? Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.
Kledingvoorschriften Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
FAQ: Veel gestelde vragen Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricks Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v. Website: www.easyway.nl Login: www.easyway.nl/login Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011) Salaris: (>23) ¤9,95 en meer Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden. Minimale leeftijd: 18 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Autoreset BV Website: www.autoreset.nl Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22 Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar Minimale leeftijd: 19 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Uitbetaling: wekelijks op vrijdag Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Hikers Babananana, hiker regio Breda (Autoreset) dery1990, hiker regio Groningen Dalenbart, hiker regio Amersfoort driekeerdrie, hiker regio Den Haag (Autoreset) Fleauris, hiker regio Rotterdam Hojdhopper,hiker regio Utrecht Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset) Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede Kevindinhinho, hiker regio Zwolle MG_13, hiker regio Amsterdam Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset) Obama, hiker regio Amsterdam Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset) Panthera, hiker regio Ede/Arnhem Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset) QuiCk01, hiker regio Leiden RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset) Rubenr3, hiker regio Groningen S-RS, hiker regio Groningen Viezze, hiker regio Eindhoven Wave103, hiker regio Utrecht zazzel, hiker regio Breda Zuunigerd, hiker regio Zwolle Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset) Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset) Solidberg, hiker regio Groningen Schaafkaas, hiker regio Groningen Kiprollade, hiker regio Rotterdam trolley, hiker regio Leeuwarden qua111, hiker regio Leiden ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset) Meneer_valk, hiker regio Maastricht KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn wtr12, hiker regio Apeldoorn (Autoreset) Krotenkoker, hiker regio Rotterdam
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen Mallet, ex-hiker regio Doetinchem Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen Enpe, ex-hiker regio Eindhoven Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam
Privéchauffeurs invine, privéchauffeur regio Amsterdam Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht RTS91, privéchauffeur regio Utrecht Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem Dimitri_, privéchauffeur regio Breda Warchaser44, privéchauffeur regio Breda ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen
Taxichauffeurs Dimitri_, regio Breda Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven
Voorgaande topics Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.
Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor nieuwe chauffeurs:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er komt eens nieuw vrouwelijk vlees langs en meteen een aantal pagina's vol geluld in een uur(?). ^^
@amoeba: het is iig duidelijk dat jij geen expert in sarkastme bent.
@lolish: een stadsgenoot! werk je bij de Jumbo Amsterdamseweg of die in Elderveld? De eerste kom ik nu regelmatig en de tweede is waar ik vroeger in de buurt heb gewoond.
De 'sollicitatie' hoef je niet erg bang voor te zijn, als je maar een beetje netjes kan rijden en geen kasten raakt oid. ;P
Op donderdag 10 april 2014 08:51 schreef DrSnuggle het volgende: Er komt eens nieuw vrouwelijk vlees langs en meteen een aantal pagina's vol geluld in een uur(?). ^^
Fuck, ik heb jouw functie niet aangepast op de wiki
Op donderdag 10 april 2014 11:51 schreef Sjouveur het volgende: Nog meer chauffeurs te grazen genomen in Bananasplit (skip wel even het eerste tenenkrommende stukje):
Op donderdag 10 april 2014 11:51 schreef Sjouveur het volgende: Nog meer chauffeurs te grazen genomen in Bananasplit (skip wel even het eerste tenenkrommende stukje):
Die gozer met die bril ziet ook zijn hele leven instorten. Schilderij van 2 miljoen naar de klote, baan kwijt en heel wat gezeik met de verzekering.
Hoe zou jij reageren in zo'n situatie?
Als het 2 van die oude jags zijn, en het is een onmogelijke situatie? Dan vraag ik waar Fransje zich verstopt of ik loop als een autistje met oortjes in naar de bushalte
Frans is nog een oude vriend van m'n moeder, iets met verre aangetrouwde familie van zijn oom geloof ik.
En ik ben net weer gebeld voor morgen ik mag weer: ritten rijden voor de grote in Breda(volgens mij sta ik op een voorkeurslijstje ofzo ). 2 auto's: Etten leur- Breda: nog onbekend Tilburg-Breda: nog onbekend Ze is ze nu op de site aan het zetten. Momenteel nog alleen werken, maar als er auto's bij zouden komen regelde ze misschien een extra hiker zodat we kunnen pendelen(beter van niet dan is er minder OV tijd)
Op donderdag 10 april 2014 08:51 schreef DrSnuggle het volgende: Er komt eens nieuw vrouwelijk vlees langs en meteen een aantal pagina's vol geluld in een uur(?). ^^
@lolish: een stadsgenoot! werk je bij de Jumbo Amsterdamseweg of die in Elderveld? De eerste kom ik nu regelmatig en de tweede is waar ik vroeger in de buurt heb gewoond.
De 'sollicitatie' hoef je niet erg bang voor te zijn, als je maar een beetje netjes kan rijden en geen kasten raakt oid. ;P
Ik werk bij Jumbo Duiven Maar als ik hier aangenomen word en het bevalt goed dan stop ik er misschien wel, ben er onderhand wel een beetje op uitgekeken...
Ik werk bij Jumbo Duiven Maar als ik hier aangenomen word en het bevalt goed dan stop ik er misschien wel, ben er onderhand wel een beetje op uitgekeken...
Laatst voor AR nog in Duiven en Arnhem geweest. Mag ik Arnhem niet zo'n mooie stad vinden?
Laatst voor AR nog in Duiven en Arnhem geweest. Mag ik Arnhem niet zo'n mooie stad vinden?
Hahah ja hoor Al is de binnenstad best nog wel mooi, maar denk niet dat je daar bent geweest :p Verder is het wel een beetje pauper, vooral in zuid hahah
Hebben ze daar nog steeds die gekleurde mandjes voor scholieren?
Aaaah een insider! Hahahaha ja Maar is ook wel nodig, met al die kneusjes die met de hele klas een blikje energy komen halen enzo. Is bij nieuwe filiaal duiven overigens niet zo.
Voor de AR hikers. Mogen we tijdens werktijd niet door Duitsland rijden? Ik kwam gisteren bij de LM en die dame was helemaal gefrustreerd omdat ik door Duitsland was gegaan, want dat zou niet mogen van AR. Is dat zo hm?
Ik ben ook wel eens door België gereden, maar dat was wel lokatiewerk.
Tevens (hopelijk) goed nieuws. In Duitsland flitsen ze je van voren vertelde een vriend mij, en het schijnt dat je die flits niet kunt missen.
Hangt er vanaf hoeveel werk er is in je regio op de tijden dat je beschikbaar bent. Ik had bij de lokale supermarkt ook veel meer uren per week dan bij EW, maar daar gooide ze mij eruit omdat 'volgens beleid we geen vaste contracten mogen geven, kom over 3 maanden maar weer terug.' Aan de andere kant is dit wel veeeeeel relaxter werk. Na 12 uur EW'en kan ik me nog wel een avond vermaken, bij de supermarkt was na 10 uur echt gebroken.
Voor EW mag het gewoon als het de snelste route is.
Wat ik wel raar vind is dat ik laatst naar Belgie moest, vroeg ze of ik een doorlopende reisverzekering heb. Zo nee, dan zouden zij er een voor me afsluiten. Nou geloof ik echt niet dat een reisverzekering enige schade tijdens werktijd in het buitenland gaat dekken
Op donderdag 10 april 2014 15:44 schreef Sarasi het volgende: Ik zei je nog dat ze het waarschijnlijk niet op prijs zouden stellen, ga je het nog vragen nadat je 't hebt gedaan ook?
De LM vond het geen probleem! Zij beweerde glashard dat AR dat zou verbieden.
Maar ik snap dat wel als je hikers met 200+ over de autobahn laat jakkeren. Punt is dat je, als je harder dan 130 rijdt, voor 50% aansprakelijk bent ondanks onschuld. Ik heb het gas ingehouden en de CC op 120 gezet (ja eerlijk). Na 30 seconden 160 rijden vond ik het alweer saai.
De LM vond het geen probleem! Zij beweerde glashard dat AR dat zou verbieden.
Maar ik snap dat wel als je hikers met 200+ over de autobahn laat jakkeren. Punt is dat je, als je harder dan 130 rijdt, voor 50% aansprakelijk bent ondanks onschuld. Ik heb het gas ingehouden en de CC op 120 gezet (ja eerlijk). Na 30 seconden 160 rijden vond ik het alweer saai.
Hm. Interessante vraag dan. Als ze me nog bellen voor een ritje vandaag zal ik het even vragen.
Wat ik wel raar vind is dat ik laatst naar Belgie moest, vroeg ze of ik een doorlopende reisverzekering heb. Zo nee, dan zouden zij er een voor me afsluiten. Nou geloof ik echt niet dat een reisverzekering enige schade tijdens werktijd in het buitenland gaat dekken
Hangt van het type reisverzekering af. Ik was pas in gesprek met ons verzekeringsmannetje(paps en mams hebben eigen bedrijf, dus dan komt er af en toe zo'n pipo langs om dat te bespreken) en die zei dat ik met onze standaard reisverzekering bijvoorbeeld wel verzekerd ben als ik met de scouting op kamp ga. Als ik een maand in het buitenland zou gaan studeren, zou ik voor die maand een extra polis af moeten sluiten.
Vooralsnog best vreemd dat EW voor jou een reisverzekering wil afsluiten voor één ritje
Hangt van het type reisverzekering af. Ik was pas in gesprek met ons verzekeringsmannetje(paps en mams hebben eigen bedrijf, dus dan komt er af en toe zo'n pipo langs om dat te bespreken) en die zei dat ik met onze standaard reisverzekering bijvoorbeeld wel verzekerd ben als ik met de scouting op kamp ga. Als ik een maand in het buitenland zou gaan studeren, zou ik voor die maand een extra polis af moeten sluiten.
Vooralsnog best vreemd dat EW voor jou een reisverzekering wil afsluiten voor één ritje
Ja maar scouting is anders dan werken in het buitenland. Daarnaast geldt een reisverzekering niet voor dagtripjes, en je moet een bewijs hebben dat je iets geboekt hebt ofzo. Vaag verhaal dus, maar ik moest net over de grens zijn dus zoveel kon er ook niet gebeuren.
Ja maar scouting is anders dan werken in het buitenland. Daarnaast geldt een reisverzekering niet voor dagtripjes, en je moet een bewijs hebben dat je iets geboekt hebt ofzo. Vaag verhaal dus, maar ik moest net over de grens zijn dus zoveel kon er ook niet gebeuren.
Ik werk als begeleider anders aardig hard voor die kids
Vind het trouwens best tegenvallen van Boet dat hij niet meedoet aan de Breakout Run
Ik ga altijd via België als ik op Zeeuws Vlaanderen moet wezen :")! Ken Antwerpen goed dus ik weet wel de snelste route . Ik wacht op een telefoontje van ew.. Ik wil werkennnn
Even navraag gedaan bij d'n Autoresets. Mark kon mij perfect tegenstrijdig verklaren dat de LM op de Trondheimweg het een probleem vond en AR niet. Dus nu gaan ze de LM even benaderen hoe/wat. Zal er binnenkort wel wat van horen.
Bellen ze me voor morgenochtend. kut beschikbaarheid open laten staan, ik heb tentamen.
Op donderdag 10 april 2014 15:42 schreef Amoeba het volgende: (...) Ik kwam gisteren bij de LM en die dame was helemaal gefrustreerd omdat ik door Duitsland was gegaan(...)
Ja, maar toch heel lichtjes. Zij vond het niet kunnen dat ik tegen de AR policy gehandeld had. Ze vond het geen probleem dat ik door Duitsland gereden was. Dus ze was lichtelijk gefrustreerd dat ik door Duitsland gereden was.
Ik heb in de chauffeurswandelgangen gehoord van een verhaal dat een hiker het werk (EW/AR of een ander) heeft gebeld of hij een stuk door Duitsland mocht, waarna hij geen toestemming had daarvoor. Uiteindelijk toch stiekem gedaan en schade heeft gereden in Duitsland. (Geen grap) De afloop weet ik dan weer niet.
Op donderdag 10 april 2014 20:38 schreef Sarasi het volgende: Ach, ik zie het wel. Moet wel bijna drie kwartier lopen totaal, dus ik doe maar geen hakken aan morgen. Ik heb wel zin in die Alfa.
Op donderdag 10 april 2014 22:04 schreef Rubenr3 het volgende: Veel te zwaar, die dingen willen alleen maar rechtdoor. Daar is echt iets mis gegaan met dat gewicht
Maar wel hard rechtdoor, zo'n mooie 5 cilinder dieselroffel en 4WD.
Alleen jammer dat er geen navi in zit, dat maakt het dashboard nog nét iets beter dan dat het al is. Maar ach, dat nemen we voor lief, dit is wel een héél geile bak
Wel fijne motor trouwens die 2.4JTD, ook een keer gereden.
Ik werd gebeld om 17.25, tijdens college. Bel ik om 17.40 terug, krijg ik de voicemail van het kantoor . Jammer, ik had wel weer wat ritten willen doen morgen.
Op donderdag 10 april 2014 22:44 schreef meneer_valk het volgende: Ik werd gebeld om 17.25, tijdens college. Bel ik om 17.40 terug, krijg ik de voicemail van het kantoor . Jammer, ik had wel weer wat ritten willen doen morgen.
Afwachten op morgen, uitslapen en enkele rit krijgen met lang OV terug
Op naar de C3, en dan op naar Schiedam! Damn, wat heb ik er zin in om weer eens een lekker lang stuk in de auto te zitten zeg, echt te lang al niet gewerkt.
Op vrijdag 11 april 2014 07:10 schreef Sarasi het volgende: Op naar de C3, en dan op naar Schiedam! Damn, wat heb ik er zin in om weer eens een lekker lang stuk in de auto te zitten zeg, echt te lang al niet gewerkt.
Nou, zo maar eens de Insignia ophalen voor de knalrit van het jaar. Letterlijk links rechts links en dan ben ik 1.5km verder weer op plaats van bestemming
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Op vrijdag 11 april 2014 10:04 schreef BlackLining het volgende: Nou, zo maar eens de Insignia ophalen voor de knalrit van het jaar. Letterlijk links rechts links en dan ben ik 1.5km verder weer op plaats van bestemming
Waarom de LM dan niet even met twee auto's heen en weer rijden zou je denken hè ..
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Vandaag eindelijk weer een dagje werken. Had het in maart zo druk met school dat mijn salaris van die maand maar liefst ¤0 is! Net een passat afgeleverd. Onderweg tijdens een klaverblad hadden vader en moeder gans met op z'n minst 10 kuikens bedacht dat dat een goeie plek was om over te steken. de hele strook wad bezet, dus kon ook niet uitwijken. Stond net op tijd stil...
Zojuist Wageningen Hoofddorp gedaan. Dik 100 km, welgeteld 1km harder dan 100 gemogen En weer lekker 5 banen breed op de A2 106km/h gereden, erg veilig en rustgevend allemaal.
Op vrijdag 11 april 2014 13:02 schreef wtr12 het volgende: Wat zijn de ervaringen hier met goede vrijdag/pasen? Blijft het aantal ritten gelijk, ofniet?
Maar goed, klinkt verder niet onlogisch. Alleen je moet betalen om er te komen aangezien je ov niet geldig is, dat is dan weer jammer..
Ik niet. Ik woon op 5 minuten fietsen van de universiteit. Ach, morgen beetje vroeg m'n bed uit. Eerst even die losse verkoop rijden en daarna maar dat tentamen gaan maken.
Ik niet. Ik woon op 5 minuten fietsen van de universiteit. Ach, morgen beetje vroeg m'n bed uit. Eerst even die losse verkoop rijden en daarna maar dat tentamen gaan maken.
En dan vlug verder slapen.
Ik ga voor een 5,1.
Kwaliteitsstudent
Maar je gaat dus eerst werken en daarna tentamen maken? Ik zou liever die tijd benutten om te leren
Nee nog niet. Ook al een tijdje niks meer van gehoord.
Ik heb 5 jaar voor het ED gewerkt, ben toen gestopt als dagbladbezorger en toen vroeg de depothouder of de losse verkoop wilde rijden op zaterdagochtend. Geen probleem.
Nou, ik zit in de trein naar huis, maar die rijdt blijkbaar niet verder dan Assen. Ik ben benieuwd hoe laat ik thuis ben. Het is ook ivm een aanrijding, dus er zullen nog wel geen bussen rijden.
Editje: 'De extra reistijd is meer dan 60 min. De verstoring is naar verwachting rond 16:00 uur verholpen.'
Op vrijdag 11 april 2014 14:51 schreef Sarasi het volgende: Nou, ik zit in de trein naar huis, maar die rijdt blijkbaar niet verder dan Assen. Ik ben benieuwd hoe laat ik thuis ben. Het is ook ivm een aanrijding, dus er zullen nog wel geen bussen rijden.
Editje: 'De extra reistijd is meer dan 60 min. De verstoring is naar verwachting rond 16:00 uur verholpen.'
Dat meen je? Ik moet zo van Groningen naar Assen
En vanochtend weer lekker door Mark wakkergebeld. Was wel blij met het telefoontje, wisselrit Groningen - Wijchen.
Op vrijdag 11 april 2014 14:51 schreef Sarasi het volgende: Nou, ik zit in de trein naar huis, maar die rijdt blijkbaar niet verder dan Assen. Ik ben benieuwd hoe laat ik thuis ben. Het is ook ivm een aanrijding, dus er zullen nog wel geen bussen rijden.
Meestal +10 op de teller, als de situatie het toe laat en ik weet dat er geen flitsers zijn +30 tot +40 op de teller, als het compleet uitgestorven is (cq midden in de nacht) nog wel harder. In de bebouwde kom over het algemeen netjes 30 danwel 50 en voor EW in het algemeen nooit harder dan +10 op de teller.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samenvatting: veel gelopen omdat bussen net gemist werden
Over het algemeen heb ik het schijt aan dat ik dan een uur moet wachten op de volgende aansluiting. EW betaalt toch wel, maar had eigenlijk een afspraak staan om 3 uur, en die kon ik dan op die manier nog wel halen. Bellen ze om 1 uur dat die afspraak niet doorgaat... Gelukkig belde EW toen ook nog voor een extra ritje.
Ik zit nu sterk te twijfelen of deze reactie nu juist een product is van jouw totale afwezigheid van enige vorm van intelligentie of een troll.
Ik hoop voor je dat het laatste van toepassing is. Sneu ventje.
Zucht, daar gaan we weer. Ik pak er een biertje bij en zet mijn geld in op Joppie. Mocht ik er zin in hebben dan ga ik mij vanavond ook mengen in de discussie.
Zucht, daar gaan we weer. Ik pak er een biertje bij en zet mijn geld in op Joppie. Mocht ik er zin in hebben dan ga ik mij vanavond ook mengen in de discussie.
JA IKKE! Gewoon heel hard het gaspedaal door de bodem drukken, dan kom je wel een beetje vooruit. Fiat valt me sowieso altijd tegen, voel me er nooit echt lekker in.
Moest gisteren bij een ICT-bedrijf in Breukelen zijn. Kom ik daar, is het een monumentaal pand aan het water, inclusief grindpad als oprit. Ook totaal geen borden/signalering dat er een bedrijf zit. Dus ik twijfelend er naartoe. Werd ik binnen gelaten, prachtig interieur En op het parkeerterrein verderop stonden wel een paar dikke bakken. Toch geinig.
Mijn boetes waren trouwens wel allemaal idioot trouwens
Die 28 euro in de trajectcontrole van de A12 bij Utrecht Die 32 euro vond ik zelf vrij genaaid, was op zo'n weg waar je 70 mag en bij de stoplichten 50. Daar dus geflitst met 58. Die 106 euro was voor over een doorgetrokken streep rijden, maar die lag er pas net, dus had het niet eens door alleen jammer dat er een politiemotor achter me reed.
Op vrijdag 11 april 2014 19:58 schreef Wave103 het volgende: Moest gisteren bij een ICT-bedrijf in Breukelen zijn. Kom ik daar, is het een monumentaal pand aan het water, inclusief grindpad als oprit. Ook totaal geen borden/signalering dat er een bedrijf zit. Dus ik twijfelend er naartoe. Werd ik binnen gelaten, prachtig interieur En op het parkeerterrein verderop stonden wel een paar dikke bakken. Toch geinig.
Met een straatnaam die nogal dubbelop is? Dan ben ik er bijna precies een jaar geleden ook geweest. Stonden toen ook wel een paar leuke auto's. Helaas had ik een Civic hybrid.
Met een straatnaam die nogal dubbelop is? Dan ben ik er bijna precies een jaar geleden ook geweest. Stonden toen ook wel een paar leuke auto's. Helaas had ik een Civic hybrid.
Ja! Die inderdaad Ik mocht met zo'n hippe Fiat 500 op pad.
Ja! Die inderdaad Ik mocht met zo'n hippe Fiat 500 op pad.
Ah, ook geen dikke bak dus. Ik was toen inderdaad ook aan het twijfelen of ik wel goed zat, in dat gebouw verwacht je geen bedrijf. Waren wel vriendelijke mensen daar geloof ik, beter dan bij sommige bedrijven.
Ik had 'm trouwens in Almere blijkbaar verkeerd neergezet, of ik 'm nog even wilde verrijden. Ja nou, op zich wel, maar ik betwijfelde of ik 'm er weer uit zou krijgen. Dus die man mij vertellen hoeveel ruimte ik nog had, maar ik durfde gewoon niet. Uiteindelijk heeft hij een paar pilonnetjes weggezet voor mij, zodat ik even kon steken. 'Dit doe ik normaal nooit hoor!' aldus mijn redder van de dag.
Op vrijdag 11 april 2014 23:10 schreef Schaafkaas het volgende: Maandag een Renault Megane (De zesde in een half jaar tijd) en een Audi A6 Avant diesel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 11 april 2014 23:10 schreef Schaafkaas het volgende: Maandag weer een Renault Megane (de zesde in een half jaar tijd) en een Audi A6 Avant diesel
SPOILER
Op vrijdag 11 april 2014 23:10 schreef Schaafkaas het volgende: Maandag weer een Renault Megane (de zesde in een half jaar tijd) en een Audi A6 Avant diesel
SPOILER
Op vrijdag 11 april 2014 19:58 schreef Wave103 het volgende: Moest gisteren bij een ICT-bedrijf in Breukelen zijn. Kom ik daar, is het een monumentaal pand aan het water, inclusief grindpad als oprit. Ook totaal geen borden/signalering dat er een bedrijf zit. Dus ik twijfelend er naartoe. Werd ik binnen gelaten, prachtig interieur En op het parkeerterrein verderop stonden wel een paar dikke bakken. Toch geinig.
Grappig, ik was twee maanden geleden bij een ICT-bedrijf in de buurt van Amersfoort. Lag ook redelijk afgelegen, aan een fietspad, in een beetje bebost gebied. Mooie oude villa, ook met een grindpad ernaartoe. Eendenvijver erbij. Erg toffe sfeer, iedereen was heel casual gekleed (spijkerbroeken met scheuren enzo ).
Op die manier zie ik een kantoorbaan ook wel zitten.
Vandaag naast de twee busjes die ik gister al wist nog een spoedje gekregen. Een spiksplinternieuwe Outlander (zo'n elektrische witte wel) naar de eerste eigenaar moeten brengen, altijd leuk om de eerste kilometers in een nieuwe auto te mogen rijden. Blijkt daar aangekomen dat die eigenaar in hetzelfde dorp woont als waar ik de auto moest ophalen (en ik zelf ook woon ). Ga je nieuwe auto dan zelf ophalen als die dealer om de hoek zit, zou ik zeggen
Zo, eindelijk een keer een goede avond in het casino Met 50 naar binnen, met 107,50 weer naar buiten. Nu eens naar huis en morgen van mijn winst de nodige alcoholische versnaperingen nuttigen
Op vrijdag 11 april 2014 22:49 schreef Sarasi het volgende: Ik had 'm trouwens in Almere blijkbaar verkeerd neergezet, of ik 'm nog even wilde verrijden. Ja nou, op zich wel, maar ik betwijfelde of ik 'm er weer uit zou krijgen. Dus die man mij vertellen hoeveel ruimte ik nog had, maar ik durfde gewoon niet. Uiteindelijk heeft hij een paar pilonnetjes weggezet voor mij, zodat ik even kon steken. 'Dit doe ik normaal nooit hoor!' aldus mijn redder van de dag.
Parkeren in Almere.. Wat had ik daar een hekel aan.. Op de een of andere manier (kon)kan ik die schuine vakken echt niet inschatten.. Ik deed altijd erg mijn best om gewoon vooruit in te steken.. En dan sneakte ik snel naar dat hokje.
Oef, zo'n A6 biturbo diesel is echt een monster. Hij maakt (door speakers, dat wel) het geluid van een benzine V8. Wel even op dynamic zetten natuurlijk
Niet meer zeuren over busjes dus, ding had meer dan 300.000 gelopen. Was ook wel te merken aan de bak... En 1 ding:
Als je achter een rolstoelbusje zit, jaag hem niet op. Hij gaat echt niet harder de rotondes etc over. Zit namelijk een waardevol pakketje in.
Vind zulke busjes wel leuk om in te rijden, die Sprinter is toch een L3H2? Heb wel een keer een Crafter L3H3 gereden voor EW, en toen moest ik op een gegeven moment omkeren in een winkelstraat Bestaan er eigenlijk ook L3H1 varianten? Zie ze nooit, maar lijkt me wel geinig om te zien
quote:
Op zaterdag 12 april 2014 10:15 schreef Sjouveur het volgende: Oef, zo'n A6 biturbo diesel is echt een monster. Hij maakt (door speakers, dat wel) het geluid van een benzine V8. Wel even op dynamic zetten natuurlijk
Serieus door speakers ? Heb je toch niet nodig bij zo een bak?
Ja, maar ik had 'm dus achterin de rij gewurmd. Bleek dat het de verkeeeeerde rij was. Ik vind het afschuwelijk daar. Alles hartstikke dicht op elkaar, 0.0 ruimte...
Parkeren in Almere.. Wat had ik daar een hekel aan.. Op de een of andere manier (kon)kan ik die schuine vakken echt niet inschatten.. Ik deed altijd erg mijn best om gewoon vooruit in te steken.. En dan sneakte ik snel naar dat hokje.
Vroegah wel ja Tegenwoordig moet je hem gewoon in de rij zetten.
Hoe klinkt die A6 dan zonder speakers? Maar inderdaad wel mooi geluid. Mijn moeder heeft momenteel via werk een Audi V8, die heeft ook een mooi geluidje
Ja, maar ik had 'm dus achterin de rij gewurmd. Bleek dat het de verkeeeeerde rij was. Ik vind het afschuwelijk daar. Alles hartstikke dicht op elkaar, 0.0 ruimte...
Nog nooit last van gehad, als ik er kom staat er bijna nooit wat, max. 10 auto's. Zelfs een keer gehad dat ik de auto die ik bracht de enige was die er stond
Niet meer zeuren over busjes dus, ding had meer dan 300.000 gelopen. Was ook wel te merken aan de bak... En 1 ding:
Als je achter een rolstoelbusje zit, jaag hem niet op. Hij gaat echt niet harder de rotondes etc over. Zit namelijk een waardevol pakketje in.
Hoe parkeer je eigenlijk met zo'n gigantische bus? Ik had daar laatst zware moeite mee in een woonwijk met een Opel Vivaro. Ik kon niet achteruit kijken ik moest tussen 2 auto's in achterin inparkeren.. Uit frustratie maar voorin ingeparkeerd
Nog nooit last van gehad, als ik er kom staat er bijna nooit wat, max. 10 auto's. Zelfs een keer gehad dat ik de auto die ik bracht de enige was die er stond
Hoe klinkt die A6 dan zonder speakers? Maar inderdaad wel mooi geluid. Mijn moeder heeft momenteel via werk een Audi V8, die heeft ook een mooi geluidje
Ik heb een keer een rit gehad met een uit Amerika geïmporteerde Mercedes E500 uit 2005 oid. 5.0 liter V8 lag daarin. Een E is er natuurlijk niet voor bedoeld, maar dat geluid
Hoe parkeer je eigenlijk met zo'n gigantische bus? Ik had daar laatst zware moeite mee in een woonwijk met een Opel Vivaro. Ik kon niet achteruit kijken ik moest tussen 2 auto's in achterin inparkeren.. Uit frustratie maar voorin ingeparkeerd
Haha, ja hier het zelfde. Is me uiteindelijk wel gelukt. Maar stonden wel een aantal auto's geïrriteerd achter mij te wachten.
Ik heb een keer een rit gehad met een uit Amerika geïmporteerde Mercedes E500 uit 2005 oid. 5.0 liter V8 lag daarin. Een E is er natuurlijk niet voor bedoeld, maar dat geluid
Heerlijk, die V8 heeft ' maar' 4.2 liter, kom dus niet helemaal aan die 5 liter aan Wil wel een keer zo'n Ford F750 met een 6.2 oid horen
Was een Leon FR. 2.0 TFSI met iets van 200pk Maar het leukste vond ik dat het een handbak was. Verder heb ik letterlijk al mijn snelle auto's met automaat gereden. En natuurlijk, een kickdown is een geniaal iets, maar een handbak in zo'n auto is ook wel genieten moet ik zeggen.
[..] Maar het leukste vond ik dat het een handbak was. Verder heb ik letterlijk al mijn snelle auto's met automaat gereden. En natuurlijk, een kickdown is een geniaal iets, maar een handbak in zo'n auto is ook wel genieten moet ik zeggen.
Dat heb ik idd ook. De snelste handgeschakelde auto is voor mij tot nu toe een 140 pk Golf diesel. Laatste tien minuten in een woonwijk gereden met allemaal krappe bochtjes, dan is zo'n diesel erg leuk met al het koppel. Verder een stuk of 6 auto's gereden met 150 tot 300 pk, maar allemaal automaat.
Op zaterdag 12 april 2014 14:08 schreef Exorbitantes het volgende: Moet je trouwens de originele bonnetjes (Die je met het Shellpasje hebt betaald) ook per post opsturen?
Nee, die hoef je alleen te scannen en bij de ritbon te versturen.
Voor de zekerheid wel even bewaren trouwens, voor het geval dat er iets misgaat met de administratie oid.
Zo, de Seat is no more. Heb net een bordeauxrode Peugeot 308 1.6 turbo gekocht van 2008 met 73xxx km op de teller en panoramadak Auto reed aanzienlijk beter als de Astra GTC die ik eigenlijk wou, dus tja..
Op zaterdag 12 april 2014 14:15 schreef Marco001 het volgende: Zo, de Seat is no more. Heb net een bordeauxrode Peugeot 308 1.6 turbo gekocht van 2008 met 73xxx km op de teller en panoramadak Auto reed aanzienlijk beter als de Astra GTC die ik eigenlijk wou, dus tja..
Zullen volgen. Moet straks nog even alvast wat papieren daarheen brengen, en dan zal ik ook wat meer foto's maken. Hij is zwaar(1300kg) maar ik vind hem wel mooi. Zeker een auto waar ik lang mee vooruit kan. En hij is stil De Seat was erg lawaaierig, bij deze hoor je bij 80km/u alleen de banden en wat windgeruis
Klinkt goed! Mijn tante heeft een 308 met een "gewone" 1.6. Rijdt wel prima hoor en dat panoramadak is wel briljant moet ik zeggen Zij heeft trouwens een 5-bak erin, dan maak je op de snelweg wel flink wat toeren. Heb jij een 6-bak? Vind trouwens wel dat die 5-bak vrij lange slagen maakt met schakelen en niet superstrak is. Geloof dat die 6-bak wel ietsjes strakker schakelt? Dat is iig mijn ervaring bij de 508.
Klopt, wou ook perse weer een lekker felle kleur. De Seat was felrood, deze bordeaux rood. Hoef ik dus ook geen nieuwe wax te kopen. (heb Dodo Juice wax voor felle kleuren)
Ervaring en een beetje goed kunnen sturen, ze hebben ook nog een langere variant, dat is helemaal mooi.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Had gisteren een meisje in de bus die jonger was dan ik en alleen nog maar ja/Nee kon zeggen met veel moeite. Vond dat toch wel even slikken. Zo kan het ook zeg maar...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Hmm, zijn er meer mensen van AR die te weinig hebben gehad?
Als ik zo even tel kom ik een ruime 50 euro te kort. Kan er zelf ook naast zitten, dus maandag ff het loonstrookje uitpluizen. Maar ik had aanzienlijk meer verwacht
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Vraagje: ik moet morgen voor abcdefghijklmopqrstuvwqyz een auto ophalen bij een klant en afleveren bij een schadeherstelbedrijf. Bij de ritinfo staat dat ik dan mijn formulier op de bijrijdersstoel moet leggen. Moet ik dan van het schadeherstelbedrijf ook nog een handtekening vragen, of kan ik gewoon alleen de sleutels afgeven?
En dan is het de bedoeling dat ik 2 formulieren meeneem, 1 voor mezelf en 1 voor het afleveradres? Het staat er allemaal een beetje vaag moet ik zeggen.
Op zondag 13 april 2014 13:21 schreef Schaafkaas het volgende: Vraagje: ik moet morgen voor abcdefghijklmopqrstuvwqyz een auto ophalen bij een klant en afleveren bij een schadeherstelbedrijf. Bij de ritinfo staat dat ik dan mijn formulier op de bijrijdersstoel moet leggen. Moet ik dan van het schadeherstelbedrijf ook nog een handtekening vragen, of kan ik gewoon alleen de sleutels afgeven?
En dan is het de bedoeling dat ik 2 formulieren meeneem, 1 voor mezelf en 1 voor het afleveradres? Het staat er allemaal een beetje vaag moet ik zeggen.
Naar binnen gaan, handtekening erop, kopietje, en dan vragen of je die kopie nog op de bijrijdersstoel moet leggen. Dan zeggen ze het wel of het nodig is
Naar binnen gaan, handtekening erop, kopietje, en dan vragen of je die kopie nog op de bijrijdersstoel moet leggen. Dan zeggen ze het wel of het nodig is
Z'n wedstrijd duurt 105 minuten plus blessuretijd. Voetbal zelf vind ik niet bijster interessant (ole in meer dan een uur tijd hebben we drie keer de bal in het netje getrapt!), maar de sfeer tijdens het WK vind ik wel heel leuk en gezellig. Al die wedstrijden kijken is me echter teveel van het goede.
Op zondag 13 april 2014 15:34 schreef Irritatie100 het volgende: Trouwens, even los van onze match bij die paupers in Eindje, Henkie haalt gewoon de 3 punten op in die sporthal.
Jongen, we trappen dat smoelwerk van Beugelsdijk door het doel heen met bal en al want Lasse.
Overigens, als jullie eens naar Wismarweg 9 moeten voor LQ, dan staat er waarschijnlijk dat het bedrijf ALG heet, maar dat is een vestiging van LQ, moet je dus ook aftanken als je de auto ophaalt
Op zondag 13 april 2014 18:11 schreef Solidberg het volgende: Overigens, als jullie eens naar Wismarweg moeten voor LQ, dan staat er waarschijnlijk dat het bedrijf ALG heet, maar dat is een vestiging van LQ, moet je dus ook aftanken als je de auto ophaalt
Ik zie net dat je bij die vestiging met google streetview ook in het kantoor en de loods kan kijken. Grappig.
Op zondag 13 april 2014 21:51 schreef Pizzabodem het volgende: AR heeft mijn vakantiegeld al overgemaakt. Is dat niet erg vroeg? Zijn ze bij meer mensen zo vroeg dit jaar?
Mij wel al een keer (was wel ook een rit die niemand wilde denk ik Barendrecht - Eemshaven om 4 uur 's middags nog). Ook al een keer gehad dat ik voor een FB-rit belde en iets heel anders kreeg.
Mij wel al een keer (was wel ook een rit die niemand wilde denk ik Barendrecht - Eemshaven om 4 uur 's middags nog). Ook al een keer gehad dat ik voor een FB-rit belde en iets heel anders kreeg.
Ik had een keer dat ik gebeld werd voor een spoedje, toen opeens: "Oh, m'n collega heeft 'm al weggegeven, sorry."
Op maandag 14 april 2014 14:04 schreef Lolish het volgende: Hmm heb nog geen mail gehad over de details van sollicitatie van morgen... Over hoelaat, waar en wat enzo. Misschien straks maar even bellen.
Als het goed is is dat telefonisch afgesproken en heb je een mail voor bevestiging. Misschien in je spam-folder? En anders even bellen idd!
En succes morgen! Goede houding aannemen, 2 handen aan het stuur (OOK BIJ SCHERPE BOCHTENNNNNN) en het komt helemaal goed.
Als het goed is is dat telefonisch afgesproken en heb je een mail voor bevestiging. Misschien in je spam-folder? En anders even bellen idd!
En succes morgen! Goede houding aannemen, 2 handen aan het stuur (OOK BIJ SCHERPE BOCHTENNNNNN) en het komt helemaal goed.
Ja, ze noemde wel even dat het om half twee zou zijn. Maar dat er inderdaad nog even een mail zou komen. Hahah thanks! Ben benieuwd Hoop dat t achteruit inparkeren beetje wil lukken maar dat komt vast goed Jullie horen het morgen wel ahahah!
Ja, ze noemde wel even dat het om half twee zou zijn. Maar dat er inderdaad nog even een mail zou komen. Hahah thanks! Ben benieuwd Hoop dat t achteruit inparkeren beetje wil lukken maar dat komt vast goed Jullie horen het morgen wel ahahah!
Een andere sollicitant moest het parkeren drie keer overnieuw doen. Hij werd gewoon aangenomen hoor. Hij zegt in de praktijk wil het ook niet altijd in één keer, dus stap je gewoon uit en steek je hem er beter in.
Een andere sollicitant moest het parkeren drie keer overnieuw doen. Hij werd gewoon aangenomen hoor. Hij zegt in de praktijk wil het ook niet altijd in één keer, dus stap je gewoon uit en steek je hem er beter in.
Oooh dan! Haha heb net gebeld en wat zijn ze toch vriendelijk aan de telefoon! Ze heeft meteen ff die mail gestuurd waar wat info in staat
Ik kreeg nog een telefoontje, of ik nog een ritje Leek-Almelo wilde doen. Ja, an sich wel, maar ik had een paar uur daarvoor net een afspraak gemaakt met mijn huisbaas voor vanmiddag. Jammer, maar ik moest toch behoorlijk wat dingen regelen/doen, dus geen verspilde tijd.
Hmmm. Dan bestaat er een kans dat je aardig wat geld hebt laten liggen.
Ik studeer nu voor m'n eerste jaar. Dus voorheen nooit boekengeld betaald oid. Verder liep ik de ochtendkrant en die droegen niks af. AR is mijn eerste en enige bijbaantje die belasting afdraagt…
Maar ik zat onder de 5k vorig jaar. Betekent dat ik zo'n 200E aan boekengeld terug had kunnen vragen?
Heb ik jou hier toen niet al mee geholpen? Maargoed, moet je even kijken naar je jaaropgaaf onder loonbelasting. Is dat meer dan 14 euro, kun je terugvragen. Kan volgend jaar ook nog over vorig jaar, tot vijf jaar terug oid. En boekengeld aftrekken heeft geen nut, want je betaalt al geen belasting wss. Die krijg je dus juist terug.
Ik had het tegen Marco. Wat hij zegt is einfach niet waar.
Marco heeft gewoon gelijk. Als je kunt aantonen dat je kosten hebt gemaakt voor studie kun je die opgeven tot, ik dacht, 50 euro per kwartaal. Dat kun je opgeven bij je overige posten.
Maar goed, als je nog nooit zo'n aangifteprogramma hebt bekeken lijkt het me niet dat je van te voren moet roepen dat iemand geen gelijk heeft.
Marco heeft gewoon gelijk. Als je kunt aantonen dat je kosten hebt gemaakt voor studie kun je die opgeven tot, ik dacht, 50 euro per kwartaal. Dat kun je opgeven bij je overige posten.
Maar goed, als je nog nooit zo'n aangifteprogramma hebt bekeken lijkt het me niet dat je van te voren moet roepen dat iemand geen gelijk heeft.
Maar alleen als je meer dan de stufi hebt uitgegeven toch? Ik heb er wel eens naar gekeken maar voor mij zat er niks in.
Daarnaast moet je wel belasting betalen voordat je wat kan aftrekken en zolang ik elk jaar nog alles terug krijg heeft het sowieso geen zin
Maar alleen als je meer dan de stufi hebt uitgegeven toch? Ik heb er wel eens naar gekeken maar voor mij zat er niks in.
Daarnaast moet je wel belasting betalen voordat je wat kan aftrekken en zolang ik elk jaar nog alles terug krijg heeft het sowieso geen zin
Klopt. Er zitten wel voorwaarden aan. Maar direct roepen dat iets niet klopt terwijl je zelf nog nooit hebt gekeken naar hoe het precies werkt gaat er bij mij niet in