Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.! Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen. -Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d. -Kijk uit met wat je zegt over klanten! -Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur.. ____________________________________________________________________________________________
Wat is het? Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
Hiker Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. Bron: www.easyway.nl
Privéchauffeur Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten. Bron: www.easyway.nl
Waarom studenten? Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.
Kledingvoorschriften Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
FAQ: Veel gestelde vragen Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricks Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v. Website: www.easyway.nl Login: www.easyway.nl/login Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011) Salaris: (>23) ¤9,95 en meer Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden. Minimale leeftijd: 18 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Autoreset BV Website: www.autoreset.nl Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22 Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar Minimale leeftijd: 19 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Uitbetaling: wekelijks op vrijdag Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Hikers Babananana, hiker regio Breda (Autoreset) dery1990, hiker regio Groningen Dalenbart, hiker regio Amersfoort driekeerdrie, hiker regio Den Haag (Autoreset) Fleauris, hiker regio Rotterdam Hojdhopper,hiker regio Utrecht Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset) Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede Kevindinhinho, hiker regio Zwolle MG_13, hiker regio Amsterdam Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset) Obama, hiker regio Amsterdam Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset) Panthera, hiker regio Ede/Arnhem Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset) QuiCk01, hiker regio Leiden RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset) Rubenr3, hiker regio Groningen S-RS, hiker regio Groningen Viezze, hiker regio Eindhoven Wave103, hiker regio Utrecht zazzel, hiker regio Breda Zuunigerd, hiker regio Zwolle Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset) Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset) Solidberg, hiker regio Groningen Schaafkaas, hiker regio Groningen Kiprollade, hiker regio Rotterdam trolley, hiker regio Leeuwarden qua111, hiker regio Leiden ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset) Meneer_valk, hiker regio Maastricht KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn wtr12, hiker regio Apeldoorn (Autoreset) Krotenkoker, hiker regio Rotterdam
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen Mallet, ex-hiker regio Doetinchem Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen Enpe, ex-hiker regio Eindhoven Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam
Privéchauffeurs invine, privéchauffeur regio Amsterdam Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht RTS91, privéchauffeur regio Utrecht Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland DrSnuggle, sarcasme-expert regio Arnhem Dimitri_, privéchauffeur regio Breda Warchaser44, privéchauffeur regio Breda ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen
Voorgaande topics Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.
Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor nieuwe chauffeurs:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan iemand mij wat vertellen over Autoreset? Dinsdag een 'inschrijfsessie' zoals ze het zelf noemen, ben op internet een heel negatief stuk tegen gekomen, al ging dat over ouderen. Ben zelf student
Zo ik kom ook maar weer eens onder m'n steen vandaan.. Na 2 weken opgesloten te hebben gezeten achter m'n bureau ivm tentamen, kan de beschikbaarheid weer vol open
Ging gister met m'n auto naar de garage voor een kleine beurt.. Kon hem daar gelijk laten staan en volgende week zaterdag weer komen halen . Had gevraagd of ze ook naar de afstelling konden kijken, bleken de kleppen nog op LPG te staan afgesteld ipv benzine. Niet heel gek dat dat ding zoop als een malle. Nu hopen dat de rekening meevalt en volgende week eindelijk weer cruisen in m'n eigen auto.
Op zaterdag 5 april 2014 14:33 schreef Tompsen het volgende: Kan iemand mij wat vertellen over Autoreset? Dinsdag een 'inschrijfsessie' zoals ze het zelf noemen, ben op internet een heel negatief stuk tegen gekomen, al ging dat over ouderen. Ben zelf student
Chill bedrijf, als ze je uitnodigen voor een ´inschrijfsessie´ ben je als het ware al aangenomen. Duidelijke en heldere communicatie. Heb zelf nog weinig problemen met AR gehad.
Op zaterdag 5 april 2014 14:33 schreef Tompsen het volgende: Kan iemand mij wat vertellen over Autoreset? Dinsdag een 'inschrijfsessie' zoals ze het zelf noemen, ben op internet een heel negatief stuk tegen gekomen, al ging dat over ouderen. Ben zelf student
Dat stuk ken ik, en daar zeuren ze vooral over dingen die vooraf duidelijk zijn en nergens op slaan. Natuurlijk gaat AR je rijbewijs niet betalen en je krijgt ook geen navigatiesysteem van ze. En je moet tankbedragen ed. vooraf voorschieten.
Op zaterdag 5 april 2014 14:33 schreef Tompsen het volgende: Kan iemand mij wat vertellen over Autoreset? Dinsdag een 'inschrijfsessie' zoals ze het zelf noemen, ben op internet een heel negatief stuk tegen gekomen, al ging dat over ouderen. Ben zelf student
Mjah, valt allemaal wel mee met die negatieve zooi. Waar kom je vandaan?
Dat stuk ken ik, en daar zeuren ze vooral over dingen die vooraf duidelijk zijn en nergens op slaan. Natuurlijk gaat AR je rijbewijs niet betalen en je krijgt ook geen navigatiesysteem van ze. En je moet tankbedragen ed. vooraf voorschieten.
Ik vond het altijd leuk om ervoor te chauffeuren.
Ik moest laatst 70 euro aan benzine in een C4 gooien.
Ik moest laatst 70 euro aan benzine in een C4 gooien.
Nee klopt, vond ook wel erg overdreven hoor. Alleen dat soort dingetjes, als benzine voorschieten vind ik persoonlijk niet heel chill, ook al krijg je dit vast op korte termijn. De uren dat je onderweg bent: lopend of met ov krijg je gewoon doorbetaald toch?
Nee klopt, vond ook wel erg overdreven hoor. Alleen dat soort dingetjes, als benzine voorschieten vind ik persoonlijk niet heel chill, ook al krijg je dit vast op korte termijn. De uren dat je onderweg bent: lopend of met ov krijg je gewoon doorbetaald toch?
Kom uit Groningen
Iedereen komt hier uit fucking Groningen. Er is laatst nog een meet geweest.
Ja, krijg je betaald. Alleen het eerste half uur aan reistijd naar de ophaallocatie niet. Payday is iedere vrijdag.
Waarschijnlijk is dit geschreven door zo'n verschrikkelijk vlugge opa of oma, zo een die denkt het recht te hebben verworven om voor te kruipen in de supermarkt zodat ze vijf minuten langer achter de geraniums kunnen zitten. Dan is er eindelijk een bedrijf die mogelijkheden biedt om achter de geraniums vandaan te komen, krijg je dit gezeik. Flikker toch op en ga lekker bingo speel als het je niet zint
Op zaterdag 5 april 2014 16:47 schreef Ordinateur het volgende: Ik had dat stukje al wel is gelezen en het slaat sowieso werkelijk nergens op, maar dit is wel heel erg:
[..]
Net alsof er regelmatig chauffeurs in elkaar geslagen worden wanneer er ergens een auto moet worden opgehaald..
Het zit ook echt vol aannames en dingen die helemaal niet waar zijn
'Je hebt je uren niet goed ingevuld, dit is fraude en dus niet toegestaan als werknemer van dit bedrijf! '
Het wordt trouwens helemaal belachelijk bij dat stukje dat verschillende klanten verschillende formulieren hebben (!!!!!). En dat ze even alle klantnamen bekend maken terwijl ze weten dat dat niet hoort. En dat ze het gek vinden dat je niet tegen een leasemaatschappij mag gaan klagen over AR
Nee klopt, vond ook wel erg overdreven hoor. Alleen dat soort dingetjes, als benzine voorschieten vind ik persoonlijk niet heel chill, ook al krijg je dit vast op korte termijn. De uren dat je onderweg bent: lopend of met ov krijg je gewoon doorbetaald toch?
Kom uit Groningen
Kijk even in de OP
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Op zaterdag 5 april 2014 17:51 schreef Amoeba het volgende: Maar wel respect dat je 14 seizoenen naar Feyenoord gaat. Zonder dolletjes, weinig supporters die dat voor hun club overhebben.
Nog nooit een uitwedstrijd bezocht trouwens, dat dan weer niet
Maar in die 14 jaar nog nooit eerder weggegaan en zelfs de 10-0 in Eindje heb ik helemaal uitgezeten achter m'n tv....
2002 toch? Dat was wel super tof, weet nog dat ik bij m'n opa op de bank zat en Pi-air die vrije trap er inschoot. Magistraal.
8 mei 2002 ja. Heb het kaartje nog een jaar of 10 bewaard zelfs Mijn pa had máánden van te voren kaarten gekocht voor zo'n neutraal vak onder het mom van "leuk, de UEFA-cup-finale in De Kuip. Lijkt me wel geinig om een keer naar zoiets te gaan".
Om vervolgens gewoon ons eigen Feyenoord te kunnen aanschouwen
8 mei 2002 ja. Heb het kaartje nog een jaar of 10 bewaard zelfs Mijn pa had máánden van te voren kaarten gekocht voor zo'n neutraal vak onder het mom van "leuk, de UEFA-cup-finale in De Kuip. Lijkt me wel geinig om een keer naar zoiets te gaan".
Om vervolgens gewoon ons eigen Feyenoord te kunnen aanschouwen
Ik ga echt 1x per seizoen naar een wedstrijd. Kijk wel altijd op TV, maar Eindhoven - Amsterdam is gewoon een kuteind.
Barneveld - Heerenveen is ook zo'n takke eind, ga meestal 2/3 keer per jaar richting het Abe Lenstra. Meestal pak ik ook wel 2 keer het NL elftal mee en zit er af en toe nog een verdwaalde wedstrijd 020 tussen, alleen Europese wedstrijden trouwens.
Heb wel weer de kaartje voor de bekerfinale binnen, best handig KNVB scheidsrechter zijn.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Barneveld - Heerenveen is ook zo'n takke eind, ga meestal 2/3 keer per jaar richting het Abe Lenstra. Meestal pak ik ook wel 2 keer het NL elftal mee en zit er af en toe nog een verdwaalde wedstrijd 020 tussen, alleen Europese wedstrijden trouwens.
Heb wel weer de kaartje voor de bekerfinale binnen, best handig KNVB scheidsrechter zijn.
Ik heb die 8-1 tegen Hongarije gezien.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2014 18:06:38 ]
Nee, ajax wordt toch wel kampioen, kan je beter in een thuiswedstrijd worden toch?? Niet dat het daar druk zal zijn, maar toch.
Oehh, shots fired . Maar gelijk heb je, thuiswedstrijd is beter. Daarnaast staat er nog wel wat op het spel bij de strijd om de 2e plek, en Pelle is er weer..
Oehh, shots fired . Maar gelijk heb je, thuiswedstrijd is beter. Daarnaast staat er nog wel wat op het spel bij de strijd om de 2e plek, en Pelle is er weer..
Sowieso proef ik onder ajacieden de tendens dat ze liever ons 2e zien worden dan psv of Twente.
En dat onderschrijf ik, gewoon een titelstrijd tussen ajax en Feyenoord. De rest zijn op z'n best omhoog gevallen provincieclubjes.
Op zondag 6 april 2014 01:43 schreef Irritatie100 het volgende: Het is rustig in het centrum van ons aller Vlaardingen, hopelijk is dat over 2 (?) weken in Eindje beter
Net even dat verhaal over AR gelezen van misdefinitie. Wat een bagger zeg! 1 van de toppunten vond ik nog dat hij van mening is dat hikers meer risico lopen als andere verkeersdeelnemers i.v.m. onbekende wegen e.d. )
[ Bericht 67% gewijzigd door Marco001 op 06-04-2014 17:20:39 ]
Dat verhaal van misdefinitie is niet serieus te nemen
Morgen twee ritten. Naar Amersfoort (voor 14:00 inleveren) en vanaf Diemen (na 16:30 ophalen). Mooie bagger, zit ik meer dan een uur te niksen. Hoe vullen jullie (AR) dat in in het systeem? Gewoon declareren, met evt een melding dat het te lang duurt?
ik heb iets verpest met mn ritbonnen van vorige maand met als gevolg problemen met salaris. Waar kan ik het beste naar toe mailen zodat ik ook een antwoord krijg?
Op zondag 6 april 2014 15:39 schreef Marco001 het volgende: OOh? 1 van de toppunten vond ik nog dat hij van mening is dat hikers meer risico lopen als andere verkeersdeelnemers i.v.m. onbekende wegen e.d. )
Daar heeft ie wel een punt, er is niets zo vervelend als achter oude mensen te moeten rijden
ik heb iets verpest met mn ritbonnen van vorige maand met als gevolg problemen met salaris. Waar kan ik het beste naar toe mailen zodat ik ook een antwoord krijg?
werk trouwens bij ew
Naar het e-mailadres wat in de mail met je loonstrook staat
ik heb iets verpest met mn ritbonnen van vorige maand met als gevolg problemen met salaris. Waar kan ik het beste naar toe mailen zodat ik ook een antwoord krijg?
werk trouwens bij ew
Ik zou gewoon even bellen, dan heb je sowieso antwoord
Morgen twee ritten. Naar Amersfoort (voor 14:00 inleveren) en vanaf Diemen (na 16:30 ophalen). Mooie bagger, zit ik meer dan een uur te niksen. Hoe vullen jullie (AR) dat in in het systeem? Gewoon declareren, met evt een melding dat het te lang duurt?
Nog nooit gehad, ik zou de administratie even mailen hoe je dit moet doen. Hier kan je niet echt veel aan doen.
Kreeg om 7 uur (in de avond) een mailtje van Autoreset met een ritopdracht voor morgen, maar aangezien ik tot nu toe altijd vrijdagmiddag die mails kreeg en ik vrijdag niks had gehad ging ik ervanuit dat ik vrij was... ik dus even gebeld, was niemand / werd niet opgenomen. Dus maar terug gemaild dat ik niet kon met uitleg... hopen dat het zo voldoende is.
Hier schreef Maver24: Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool Hier schreef Roypsv: stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
Op zondag 6 april 2014 22:33 schreef Kamikazie het volgende: Kreeg om 7 uur (in de avond) een mailtje van Autoreset met een ritopdracht voor morgen, maar aangezien ik tot nu toe altijd vrijdagmiddag die mails kreeg en ik vrijdag niks had gehad ging ik ervanuit dat ik vrij was... ik dus even gebeld, was niemand / werd niet opgenomen. Dus maar terug gemaild dat ik niet kon met uitleg... hopen dat het zo voldoende is.
Je moet sowieso je ritopdrachten bevestigen. Dus als jij mailt hey kan ik kan niet blabla zal niemand je daarop afrekenen.
Hoorde van meer mensen (lees: BlackLining) dat er ineens zondagavond gepland werd, dus heel raar is het niet.
Morgen twee ritten. Naar Amersfoort (voor 14:00 inleveren) en vanaf Diemen (na 16:30 ophalen). Mooie bagger, zit ik meer dan een uur te niksen. Hoe vullen jullie (AR) dat in in het systeem? Gewoon declareren, met evt een melding dat het te lang duurt?
Die Volkswagen maatschappij? Moet ik ook wezen morgen.
Je moet sowieso je ritopdrachten bevestigen. Dus als jij mailt hey kan ik kan niet blabla zal niemand je daarop afrekenen.
Hoorde van meer mensen (lees: BlackLining) dat er ineens zondagavond gepland werd, dus heel raar is het niet.
[..]
Die Volkswagen maatschappij? Moet ik ook wezen morgen.
Toch raar dat ze niet even bellen dan, doen ze vaak zat op vrijdag. Maar zal wel goed zijn zo, heb geen ritten meer openstaan en houdt er volgende week wel rekening mee.
Hier schreef Maver24: Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool Hier schreef Roypsv: stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
Toch raar dat ze niet even bellen dan, doen ze vaak zat op vrijdag. Maar zal wel goed zijn zo, heb geen ritten meer openstaan en houdt er volgende week wel rekening mee.
Mij mailen ze ook alleen maar op vrijdag, nooit op een andere dag. Dit doet ze omdat er dan nog een weekend overheen gaat en dan heb je genoeg de tijd om je mail te bekijken (hopen ze).
Ik vraag mij af of deze man überhaupt plezier heeft in het leven .
Hij legt op een aantal plekken wel terecht de feiten op tafel. Er wordt van jou verwacht dat je zomaar een navigatiesysteem tot je beschikking hebt, of een telefoon met navigatie (Mb-vreter). Een tegemoetkoming hierin lijkt mij zeer redelijk. Een 'x' bedrag na een maand werken of een klein periodiek bedrag dat in verhouding tot de extra mb-kosten!
Mij mailen ze ook alleen maar op vrijdag, nooit op een andere dag. Dit doet ze omdat er dan nog een weekend overheen gaat en dan heb je genoeg de tijd om je mail te bekijken (hopen ze).
Dat zou ik niet weten. Ik gebruik de TomTom app, en dan kan ik gewoon GPS inschakelen en mobiele gegevens uit. Werkt als een trein..
Dankzij jou even gegoogeld en via deze link de gratis navigatieapp Waze gedownload. Deze app gebruikt alleen gps waardoor je geen internet nodig hebt. Ondanks dat de app 5 sterren heeft wil ik in de praktijk even zien of het goed werkt. Hopelijk morgen een rit doen
Als je gewoon dataverbinding uitschakelt en GPS inschakelt, doen toch alle (?) navigatie apps het nog gewoon? Maargoed, GPS trekt wel vijftigduizend keer meer batterij natuurlijk.
Op maandag 7 april 2014 12:36 schreef Sarasi het volgende: Als je gewoon dataverbinding uitschakelt en GPS inschakelt, doen toch alle (?) navigatie apps het nog gewoon? Maargoed, GPS trekt wel vijftigduizend keer meer batterij natuurlijk.
Nee, had ik net al uitgetest. De standaard kaartenapp van Apple en Google Maps vragen dan expliciet om wifi- en/of mobiele verbinding. Dat het de batterij vreet (?) boeit mij niet. Telefoon heb ik toch standaard aan de lader in de auto (Usblader: goede tip van je trouwens).
Vorige week tijdens een rit even een kwartier de navigatie gebruikt van Apple. 117 mb .
Ik vraag mij af of deze man überhaupt plezier heeft in het leven .
Hij legt op een aantal plekken wel terecht de feiten op tafel. Er wordt van jou verwacht dat je zomaar een navigatiesysteem tot je beschikking hebt, of een telefoon met navigatie (Mb-vreter). Een tegemoetkoming hierin lijkt mij zeer redelijk. Een 'x' bedrag na een maand werken of een klein periodiek bedrag dat in verhouding tot de extra mb-kosten!
Bij EW krijg je voor dat soort dingen een onkostenvergoeding (hoewel het geloof ik in eerste instantie bedoeld is/was voor printkosten en postzegels in de tijd dat er nog geen digitale ritbon was). Is iets van 30 cent per rit ofzo.
Op maandag 7 april 2014 12:38 schreef Viezze het volgende: Nee, veel apps halen tijdens het navigeren de kaarten binnen dus dat werkt niet. Daarnaast heb je met dataverbinding veel sneller je locatie.
Ah. Dus je moet kaarten eerst downloaden. Makes sense.
Ik zit trouwens net te kijken, ik kan om 3:30 de trein terug naar Rotterdam nemen of anders om 7:03 pas weer Ben bang dat ik die 7:03 niet meer trek op mijn leeftijd
Ik zit trouwens net te kijken, ik kan om 3:30 de trein terug naar Rotterdam nemen of anders om 7:03 pas weer Ben bang dat ik die 7:03 niet meer trek op mijn leeftijd
Nee, had ik net al uitgetest. De standaard kaartenapp van Apple en Google Maps vragen dan expliciet om wifi- en/of mobiele verbinding. Dat het de batterij vreet (?) boeit mij niet. Telefoon heb ik toch standaard aan de lader in de auto (Usblader: goede tip van je trouwens).
Vorige week tijdens een rit even een kwartier de navigatie gebruikt van Apple. 117 mb .
Waze is een prima app. Maatje van mij heeft die nog ingesproken. 117 MB is overigens wel tyfusveel, ik heb een abonnement van 250..
Dankzij jou even gegoogeld en via deze link de gratis navigatieapp Waze gedownload. Deze app gebruikt alleen gps waardoor je geen internet nodig hebt. Ondanks dat de app 5 sterren heeft wil ik in de praktijk even zien of het goed werkt. Hopelijk morgen een rit doen
Waze werkt prima voor een gratis navigatie app
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Ik gebruik skobbler voor Iphone, kost iets van 80 cent en dan nog 2,50 om de kaart van Nederland te downloaden. Dan kun je gewoon zonder data navigeren. Werkt prima, al word je af en toe wel tureluurs van de waarschuwingen die je er elke 100 meter aan herinneren dat er een flitspaal aankomt.
Op maandag 7 april 2014 14:02 schreef DukeJan het volgende: Ik gebruik skobbler voor Iphone, kost iets van 80 cent en dan nog 2,50 om de kaart van Nederland te downloaden. Dan kun je gewoon zonder data navigeren. Werkt prima, al word je af en toe wel tureluurs van de waarschuwingen die je er elke 100 meter aan herinneren dat er een flitspaal aankomt.
Dat kun je vast wel ergens uitzetten?
Overigens als je een beetje handig bent met spotnet of torrents kun je ook vast wel ergens tomtom voor op je smartphone ergens vandaan trekken.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Op zondag 6 april 2014 22:33 schreef Kamikazie het volgende: Kreeg om 7 uur (in de avond) een mailtje van Autoreset met een ritopdracht voor morgen, maar aangezien ik tot nu toe altijd vrijdagmiddag die mails kreeg en ik vrijdag niks had gehad ging ik ervanuit dat ik vrij was... ik dus even gebeld, was niemand / werd niet opgenomen. Dus maar terug gemaild dat ik niet kon met uitleg... hopen dat het zo voldoende is.
Nog iets van gehoord verder?
Is toch ook niet echt handig om op zondag avond alleen te mailen.. Nu komen ze er zelf ook pas morgen ochtend (in dit geval vanochtend dus) achter dat niemand die rit gaat rijden.
Is toch ook niet echt handig om op zondag avond alleen te mailen.. Nu komen ze er zelf ook pas morgen ochtend (in dit geval vanochtend dus) achter dat niemand die rit gaat rijden.
Niks meer van gehoord. Nog wel gebeld rond 1 uur maar zat toen in gesprek met studieadviseur dus nam niet op Misschien zo maar even terugbellen.
Ja inderdaad, ook raar dat toen ik echt 5 minuten nadat ik het mailtje had gehad belde er niemand op nam. Maar zal wel geregeld zijn...
Hier schreef Maver24: Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool Hier schreef Roypsv: stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
EW geeft aan dat ze je tegen de einde van de middag bellen. Maar wat als je een college en/of andere verplichtingen hebt waarbij je de telefoon gedurende een aantal uur niet kunt opnemen?
Hier schreef Maver24: Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool Hier schreef Roypsv: stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
Op maandag 7 april 2014 14:56 schreef Exorbitantes het volgende: EW geeft aan dat ze je tegen de einde van de middag bellen. Maar wat als je een college en/of andere verplichtingen hebt waarbij je de telefoon gedurende een aantal uur niet kunt opnemen?
Ze spreken tot 5 uur je voicemail in. Dan kan je terugbellen om de ritten te bevestigen.
Op maandag 7 april 2014 14:56 schreef Exorbitantes het volgende: EW geeft aan dat ze je tegen de einde van de middag bellen. Maar wat als je een college en/of andere verplichtingen hebt waarbij je de telefoon gedurende een aantal uur niet kunt opnemen?
Als ik een afspraak of college had waardoor ik tot half 6 niet meer bereikbaar was, belde ik altijd zelf een kwartiertje voordat ik die afspraak in ging. Dan zetten ze vaak zelf op een opmerking erbij (of ik kreeg ter plekke ritten ). Dat werkte prima. Volgende ochtend om half 9 even bellen om te bevestigen en klaar.
Op maandag 7 april 2014 18:00 schreef Kiprollade het volgende: Weer wat beters na busjes dag te hebben gehad. Eerst een 1.4 eco Insignia geval, prima, toch 140pk. En dan een leuke S60 met een 2.4 automaat.
S60 lijkt me een heerlijke auto. Sowieso vind ik Volvo wel lekker rijden.
quote:
Op maandag 7 april 2014 16:56 schreef Irritatie100 het volgende: Als ik een afspraak of college had waardoor ik tot half 6 niet meer bereikbaar was, belde ik altijd zelf een kwartiertje voordat ik die afspraak in ging. Dan zetten ze vaak zelf op een opmerking erbij (of ik kreeg ter plekke ritten ). Dat werkte prima. Volgende ochtend om half 9 even bellen om te bevestigen en klaar.
Haha wie weet ga ik dat ook doen in het vervolg. Nu toevallig gebeld net dat in van het veld stapte. Morgen auto naar garage brengen -> banden wisselsen -> weer terug naar de klant. Hoe moet ik dat nu doen met schade controleren? 3 keer? Bij de klant, bij de garage en vervolgens weer bij de klant?
Mede FOK!(s)ters die wel eens zulke ritten hebben gedaan?
S60 lijkt me een heerlijke auto. Sowieso vind ik Volvo wel lekker rijden.
[..]
Haha wie weet ga ik dat ook doen in het vervolg. Nu toevallig gebeld net dat in van het veld stapte. Morgen auto naar garage brengen -> banden wisselsen -> weer terug naar de klant. Hoe moet ik dat nu doen met schade controleren? 3 keer? Bij de klant, bij de garage en vervolgens weer bij de klant?
Mede FOK!(s)ters die wel eens zulke ritten hebben gedaan?
Heb er afgelopen weekend nog 1 gehad. Alleen bij de klant controleren, die garage is gewoon een soort tussenstop.
Op maandag 7 april 2014 18:00 schreef Kiprollade het volgende: Weer wat beters na busjes dag te hebben gehad. Eerst een 1.4 eco Insignia geval, prima, toch 140pk. En dan een leuke S60 met een 2.4 automaat.
S60
Kreeg laatst nog een compliment van iemand toen ik met een S60 reed voor EW. Ik was aan het pauzeren bij een P toen er een man op me af kwam: "Wat een mooie auto heb je!" Heb daarna gewoon gedaan alsof het mijn auto was
Over die navigatie, ik heb hardstikke legaal (kugh, u get what I mean ) copilot live op m'n telefoon staan. Kaarten staan op de telefoon, en hij gebruikt 3g voor actuele reisinformatie(files enzo). Dat laatste is super chill, geeft hij gewoon aan dat je langer dan 10 min vertraging oploopt en beter om kan rijden.
En daarmee kost dat laatste eigenlijk ook geld. Eigenlijk
Op maandag 7 april 2014 20:28 schreef kweenie1 het volgende: Over die navigatie, ik heb hardstikke legaal (kugh, u get what I mean ) copilot live op m'n telefoon staan. Kaarten staan op de telefoon, en hij gebruikt 3g voor actuele reisinformatie(files enzo). Dat laatste is super chill, geeft hij gewoon aan dat je langer dan 10 min vertraging oploopt en beter om kan rijden.
En daarmee kost dat laatste eigenlijk ook geld. Eigenlijk
Gewoon voor de omweg gaan en vervolgens lekker pauze houden!
Kreeg laatst nog een compliment van iemand toen ik met een S60 reed voor EW. Ik was aan het pauzeren bij een P toen er een man op me af kwam: "Wat een mooie auto heb je!" Heb daarna gewoon gedaan alsof het mijn auto was
Hehe nee een grapje, bij Breda zit een bekende homoparkeerplaats
Haha, oké dan.
Nee, die man sprak me eigenlijk aan omdat ie z'n telefoon kwijt was geraakt en of ik 'm even kon bellen. Telefoon bleek onder een vakje van de passagiersstoel te liggen. Die man was echt super blij, ik was een held en had zijn dag gemaakt enzo, hij was namelijk bang dat 'ie de telefoon bij het tanken op dak had laten liggen
Tja, zo maak je nog eens wat mee. Voor mij was het een kleine moeite, maar die man was dolgelukkig, dus ik werd vanzelf ook vrolijk, haha.
Kreeg laatst nog een compliment van iemand toen ik met een S60 reed voor EW. Ik was aan het pauzeren bij een P toen er een man op me af kwam: "Wat een mooie auto heb je!" Heb daarna gewoon gedaan alsof het mijn auto was
Dat wekt ook wel leuke verbazende blikken ja als je uit zo'n auto stapt. Die zien natuurlijk een "broekie" van 19-23 in een bak rijden met een cataloguswaarde die zij (en wij stiekem) nooit zouden kunnen ophoesten.
Op maandag 7 april 2014 23:11 schreef Fiorano het volgende: Manmanman ik denk naar m'n dienst even bij de Mac happen sta je al tien minuten in de drive te wachten omdat er *iets mis ging*
Dat wekt ook wel leuke verbazende blikken ja als je uit zo'n auto stapt. Die zien natuurlijk een "broekie" van 19-23 in een bak rijden met een cataloguswaarde die zij (en wij stiekem) nooit zouden kunnen ophoesten.
Of als je als nette student uit een ranzig oud busje stapt
Zo, de komende 5 uur begeef ik mij in het ov om in Wavre te geraken, iets voorbij Brussel. Ik heb 3 kwartier speling, dus voorlopig hoef ik me niet te haasten
Op dinsdag 8 april 2014 07:25 schreef Sjouveur het volgende: Zo, de komende 5 uur begeef ik mij in het ov om in Wavre te geraken, iets voorbij Brussel. Ik heb 3 kwartier speling, dus voorlopig hoef ik me niet te haasten
Pffftt, 5 uur lang OV'en. 't is dat je er voor betaald wordt, maar anders ..
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Op dinsdag 8 april 2014 09:20 schreef Sjouveur het volgende: De trein naar België kan nog niet vertrekken, want de locomotief zit aan de verkeerde kant van de trein vast.
Op dinsdag 8 april 2014 09:20 schreef Sjouveur het volgende: De trein naar België kan nog niet vertrekken, want de locomotief zit aan de verkeerde kant van de trein vast.
Op dinsdag 8 april 2014 09:20 schreef Sjouveur het volgende: De trein naar België kan nog niet vertrekken, want de locomotief zit aan de verkeerde kant van de trein vast.
Zo, die S60 reed wel lekker hoor. Dik 5-cilinder gebrul met daarnaast een gillende turbo Schrok alleen toen ik instapte en de motor startte, het rook naar de kledingkast van m'n opa en oma en er stond klassieke muziek op. Snel raampje open en Slam!FM op Verder bij de Energieweg in Meerkerk een nieuwe regeling met foto's van km-standen??? Moet niet gekker worden, stel je voor dat je zelf naar de auto moet lopen om te kijken of de km-stand wel klopt.
Op dinsdag 8 april 2014 14:45 schreef Kiprollade het volgende: Zo, die S60 reed wel lekker hoor. Dik 5-cilinder gebrul met daarnaast een gillende turbo Schrok alleen toen ik instapte en de motor startte, het rook naar de kledingkast van m'n opa en oma en er stond klassieke muziek op. Snel raampje open en Slam!FM op Verder bij de Energieweg in Meerkerk een nieuwe regeling met foto's van km-standen??? Moet niet gekker worden, stel je voor dat je zelf naar de auto moet lopen om te kijken of de km-stand wel klopt.
Serieus, net alsof je incapabel bent om de juiste stand op te schrijven
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Serieus, net alsof je incapabel bent om de juiste stand op te schrijven
Ik zei al tegen die gast daar, een dagtellerstand van 125k lijkt me wat hoog om 'per ongeluk' een andere stand op te schrijven Hij zei overigens dat het soms onleesbaar is voor hun wat mensen opschrijven, zouden ze denken dat de kilometerstand na 5 minuten verdwijnt?
Ik zei al tegen die gast daar, een dagtellerstand van 125k lijkt me wat hoog om 'per ongeluk' een andere stand op te schrijven Hij zei overigens dat het soms onleesbaar is voor hun wat mensen opschrijven, zouden ze denken dat de kilometerstand na 5 minuten verdwijnt?
Dat impliceert dat de rest van het formulier dus totaal niet belangrijk is, dat zou dan namelijk ook niet te lezen zijn...
Tijd voor een ew App voor alle, ritten accepteren, formulieren, tijden doorgeven alles
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Mwah. De schade is het belangrijkst, maar om te bepalen wie die schade heeft gereden moeten ze wel de tijden en kilometerstanden weten. Wat dat betreft snap ik het wel.
Ik zei al tegen die gast daar, een dagtellerstand van 125k lijkt me wat hoog om 'per ongeluk' een andere stand op te schrijven Hij zei overigens dat het soms onleesbaar is voor hun wat mensen opschrijven, zouden ze denken dat de kilometerstand na 5 minuten verdwijnt?
Volgende keer een of andere oude nokia opzoeken en zeggen dat je geen smartphone hebt
Dat impliceert dat de rest van het formulier dus totaal niet belangrijk is, dat zou dan namelijk ook niet te lezen zijn...
Tijd voor een ew App voor alle, ritten accepteren, formulieren, tijden doorgeven alles
Wat dacht je van alles digitaliseren? Ik word gek van al dat papier. Heb al een complete boom uitgeprint voor EW waar ze eigenlijk niks aan hebben. Iedereen een gratis iPad
Ik heb een Samsung 7.7 Galadinges nogwat, snap er de ballen niet van. Over kunnen kopen van Vodafone voor ¤25,- Zoiets zou EW/AR ook moeten doen, en 50/50 betalen. Scheelt hun ook een hoop werk denk ik. Doen ze toch niet, veel te duur, studenten uitbuiten is makkelijker
Ik heb een Samsung 7.7 Galadinges nogwat, snap er de ballen niet van. Over kunnen kopen van Vodafone voor ¤25,- Zoiets zou EW/AR ook moeten doen, en 50/50 betalen. Scheelt hun ook een hoop werk denk ik. Doen ze toch niet, veel te duur, studenten uitbuiten is makkelijker
Dat is vanuit hun oogpunt nooit rendabel. Of 0.35 cent per ritbon uitkeren of een tablet van X euro (+ een heel systeem dat er nog hufterproof omheen gemaakt moet worden). Moet je toch aardig wat ritten maken wil je een beetje degelijke tablet kunnen ontvangen. Plus als er wat kapot gaat moet dat ook weer via hun geregeld worden. Denk niet dat dat ooit gaat gebeuren
Er is mij wel verteld(door een instructeur) dat er een student bezig is met een app als afstudeerproject. Dat zou ik dan wel weer heel tof vinden, want de EW site werkt op mobiel niet zo lekker mee
Op dinsdag 8 april 2014 15:48 schreef kweenie1 het volgende: Er is mij wel verteld(door een instructeur) dat er een student bezig is met een app als afstudeerproject. Dat zou ik dan wel weer heel tof vinden, want de EW site werkt op mobiel niet zo lekker mee
Dat is zou tof zijn, een app is zeker welkom. De ritinfo print ik nu altijd gewoon uit, maar met een app is dat ook niet meer nodig. Dat het door een student wordt gemaakt als afstudeerproject betekent helaas waarschijnlijk wel dat de app niet gefixed wordt wanneer er iets mis is, die student is dan immers al weg... tenzij hij/zij bij EW gaat werken natuurlijk.
Dat is vanuit hun oogpunt nooit rendabel. Of 0.35 cent per ritbon uitkeren of een tablet van X euro (+ een heel systeem dat er nog hufterproof omheen gemaakt moet worden). Moet je toch aardig wat ritten maken wil je een beetje degelijke tablet kunnen ontvangen. Plus als er wat kapot gaat moet dat ook weer via hun geregeld worden. Denk niet dat dat ooit gaat gebeuren
Er is mij wel verteld(door een instructeur) dat er een student bezig is met een app als afstudeerproject. Dat zou ik dan wel weer heel tof vinden, want de EW site werkt op mobiel niet zo lekker mee
Wat dacht je van alles digitaliseren? Ik word gek van al dat papier. Heb al een complete boom uitgeprint voor EW waar ze eigenlijk niks aan hebben. Iedereen een gratis iPad
[..]
Ik wilde zeggen dat m'n batterij leeg was, maar die gast was wel aardig. Als het een klaagpersoon was had ik het wel gezegd
Wacht, wat moest je nu precies doen? Foto maken van km stand en dan mailen naar hun? Wat een kansloosheid
Wacht, wat moest je nu precies doen? Foto maken van km stand en dan mailen naar hun? Wat een kansloosheid
Nee, foto maken en laten zien aan de balie. Zijn blijkbaar mensen die het verschil tussen de kmstand en dagkmstand niet snappen Zelfs al zie je het verschil niet, is het toch aannemelijk dat het grootste getal de kmstand zal zijn?
Bij mij controleerden ze niet eens of ik een foto had gemaakt, en lopen jullie nog naar binnen om te vragen waar de auto heen moet? Heb dat enkel bij de eerste keer gedaan, en zet hem nu altijd op dezelfde plek neer, nog geen gezeur van gehad
Op dinsdag 8 april 2014 16:53 schreef Solidberg het volgende: Bij mij controleerden ze niet eens of ik een foto had gemaakt, en lopen jullie nog naar binnen om te vragen waar de auto heen moet? Heb dat enkel bij de eerste keer gedaan, en zet hem nu altijd op dezelfde plek neer, nog geen gezeur van gehad
Vandaag wel gedaan en de paar eerste keren. Vandaag was puur omdat het vrij vol stond. Meestal gewoon achteraan rijden, en dan bij de balie zeggen dat je hem netjes hebt aangesloten op de rest.
Op dinsdag 8 april 2014 17:48 schreef Fiorano het volgende: Leenautootje meegekregen ivm bandenwissel, zo'n nieuwe C4 Picasso. Dat dashboard is wel Affengeil
Op dinsdag 8 april 2014 17:48 schreef Fiorano het volgende: Leenautootje meegekregen ivm bandenwissel, zo'n nieuwe C4 Picasso. Dat dashboard is wel Affengeil
Ook niet rechtdoor als je bij EW rechtsaf bent gegaan
Eigenlijk kan er nog best veel fout gaan, aan de andere kant was er ook een sollicitant bij mijn sollicitatie die een ingreep had(waar je tijdens je rijexamen dik op zou zakken) en die was nog aangenomen, dus waar ze die rijtest eigenlijk voor doen
Ik was vanmiddag ook in Meerkerk. Ik heb geen foto hoeven te maken maar die jongen schreef de km stand die ik op het formulier had gezet gewoon nog een keer over Volgens mij had ik het al best duidelijk opgeschreven maargoed, als zij er vrolijk van worden
Kreeg laatst nog een compliment van iemand toen ik met een S60 reed voor EW. Ik was aan het pauzeren bij een P toen er een man op me af kwam: "Wat een mooie auto heb je!" Heb daarna gewoon gedaan alsof het mijn auto was
1x gedaan met een A7 De hele dag al een melige bui, stond bij tankstation ff bakje koffie te doen. Wat ik dan voorn werk deed. "Doe helemaal niks meer, ik weet niet of je de chaos met die Bitcoin hebt meegekregen recentelijk? Op het goede moment ingestapt en op de top genokt"
Zijn bek viel op tafel van verbazing Leuke dingen.
1x gedaan met een A7 De hele dag al een melige bui, stond bij tankstation ff bakje koffie te doen. Wat ik dan voorn werk deed. "Doe helemaal niks meer, ik weet niet of je de chaos met die Bitcoin hebt meegekregen recentelijk? Op het goede moment ingestapt en op de top genokt"
Zijn bek viel op tafel van verbazing Leuke dingen.
Dit ga ik onthouden
quote:
Op dinsdag 8 april 2014 21:24 schreef bokkepoot het volgende: Ach ik ken zat knulletjes van mijn leeftijd die redelijke dikke auto's rijden.
1x gedaan met een A7 De hele dag al een melige bui, stond bij tankstation ff bakje koffie te doen. Wat ik dan voorn werk deed. "Doe helemaal niks meer, ik weet niet of je de chaos met die Bitcoin hebt meegekregen recentelijk? Op het goede moment ingestapt en op de top genokt"
Zijn bek viel op tafel van verbazing Leuke dingen.
Haha prachtig, beetje de troll uithangen.
Zou goed kunnen dat die persoon bijvoorbeeld bij verjaardagsfeestjes nog steeds vertelt over de jongeman die rijk werd met bitcoins.
1x gedaan met een A7 De hele dag al een melige bui, stond bij tankstation ff bakje koffie te doen. Wat ik dan voorn werk deed. "Doe helemaal niks meer, ik weet niet of je de chaos met die Bitcoin hebt meegekregen recentelijk? Op het goede moment ingestapt en op de top genokt"
Zijn bek viel op tafel van verbazing Leuke dingen.
Haha, er was hier toch ook iemand die bij een tankstation kwam aanrijden en daar een jongen populair bij een mooie auto zag staan. Dat die kerel hem ook vroeg naar welke vestiging hij moest rijden. En meteen was ie minder stoer aan het doen.
Ik blijf het wel altijd mooi vinden dat als je eten of drinken gaat halen, dat men dan erg netjes tegen je zijn. "Kan ik u ergens mee helpen, meneer?". Dat ik dan echt van binnen denk: "ze zei: meneer!"
Haha, er was hier toch ook iemand die bij een tankstation kwam aanrijden en daar een jongen populair bij een mooie auto zag staan. Dat die kerel hem ook vroeg naar welke vestiging hij moest rijden. En meteen was ie minder stoer aan het doen.
Ik blijf het wel altijd mooi vinden dat als je eten of drinken gaat halen, dat men dan erg netjes tegen je zijn. "Kan ik u ergens mee helpen, meneer?". Dat ik dan echt van binnen denk: "ze zei: meneer!"
Ik ben al blij als ze niet om id vragen bij halen van drank
Op dinsdag 8 april 2014 22:25 schreef DarkNoize het volgende: Sinds ik een baard(je) heb (mag dat wel volgens de 'kleding'voorschriften? ) merk ik dat mensen mij ook vaker met meneer aan gaan spreken
Volgens Clem Dickmann, directeur van Aumacon, komt de daling van de zakelijke markt vooral doordat er eind vorig jaar veel leaseauto's op kenteken zijn gezet
Niet heel dramatisch, gewoon een dipje. In januari/februari was het volgens mij veel erger, toen hadden de meesten net in december nog een auto op kenteken gezet vanwege die bijtellingen.
En zelfs als er minder geleased wordt, dan nemen EW/AR gewoon minder mensen aan. Ontslaan is niet nodig, het verloop zal flink hoog liggen met studenten.
Ik heb een dreigmail gekregen over km standen doorgeven, alleen ik heb sinds 4 april niet eens gewerkt .. Zou om een rit van 7 april gaan. Ik heb maar met veel !!!!!!! Beantwoord, ze moeten hun zaken beter op orde stellen daar.
Op woensdag 9 april 2014 07:14 schreef CitroenFrance het volgende: Ik heb een dreigmail gekregen over km standen doorgeven, alleen ik heb sinds 4 april niet eens gewerkt .. Zou om een rit van 7 april gaan. Ik heb maar met veel !!!!!!! Beantwoord, ze moeten hun zaken beter op orde stellen daar.
Laat even weten wat hun reactie is. Mijn kritische mail werd niet gewaardeerd
Op woensdag 9 april 2014 07:14 schreef CitroenFrance het volgende: Ik heb een dreigmail gekregen over km standen doorgeven, alleen ik heb sinds 4 april niet eens gewerkt .. Zou om een rit van 7 april gaan. Ik heb maar met veel !!!!!!! Beantwoord, ze moeten hun zaken beter op orde stellen daar.
Lutsers
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Op woensdag 9 april 2014 07:14 schreef CitroenFrance het volgende: Ik heb een dreigmail gekregen over km standen doorgeven, alleen ik heb sinds 4 april niet eens gewerkt .. Zou om een rit van 7 april gaan. Ik heb maar met veel !!!!!!! Beantwoord, ze moeten hun zaken beter op orde stellen daar.
LAATSTE REMINDER: Kilometerstanden 4 april 2014, **************** (vanuit meerkerk naar klant TRANSPORTFORMULIER NODIG!!)
Zo mail ja!! Van een bedrijf waar ik nog nooit voor gereden heb :p ik ga mijn mail eens checken.
Bij mij was de datum nog niet geweest, laatste keer dat ik voor het bedrijf reed was 10 feb, en daarvan heb ik gewoon alles opgestuurd. Zien ze zelf niet eens een keer in dat de administratie gewoon een rommel is bij ze?
Bij mij was de datum nog niet geweest, laatste keer dat ik voor het bedrijf reed was 10 feb, en daarvan heb ik gewoon alles opgestuurd. Zien ze zelf niet eens een keer in dat de administratie gewoon een rommel is bij ze?
En dat met zoveel fouten in de administratie de algehele toon BESCHULDIGEND!!! blijft
Ik moet zeggen dat ik nooit zo'n last heb gehad daarvan. 1 keer kreeg ik een LAATSTE REMINDER!!!11!!!1111!!!!!1 voor kilometerstanden, maar dat was voor een rit die geannuleerd was. Toen maar even gemaild dat die rit niet door was gegaan en gevraagd of ik in de toekomst die reminders bij een annulering mocht negeren.
Toen kreeg ik vrij snel antwoord en het was nog vriendelijk ook
Op woensdag 9 april 2014 13:22 schreef Irritatie100 het volgende: Ik moet zeggen dat ik nooit zo'n last heb gehad daarvan. 1 keer kreeg ik een LAATSTE REMINDER!!!11!!!1111!!!!!1 voor kilometerstanden, maar dat was voor een rit die geannuleerd was. Toen maar even gemaild dat die rit niet door was gegaan en gevraagd of ik in de toekomst die reminders bij een annulering mocht negeren.
Toen kreeg ik vrij snel antwoord en het was nog vriendelijk ook
Bij mij staat er altijd dat ze weten waar ik woon, ze me op zullen wachten met de EW knokploeg en dat ze m'n huis in de fik zetten als ik m'n kilometerstanden niet voor 12 uur doorgeef .
grapje
Maar ik bel altijd gewoon even als het een rit betreft die ik niet gehad heb. Als het een rit is die ik gewoon goed heb in gevuld, stuur ik gewoon waar ze om vragen met 'maar dat stond al in het formulier dat ik heb ingevuld.'
Het is ook precies wat Schaafkaas zegt, en dan gewoon heel overdreven zodat iedereen het wel doet. Niemand wil natuurlijk uitvinden of ze werkelijk loon inhouden. Ik moest pas ritten rijden(op een maandag) met een collega en die zei iets van 'Ja ik krijg nu weer een mailtje dat ik m'n transportformulieren van vorige week woensdag moet uploaden. Ik heb daar GVD geen tijd voor, dat kan heus wel een week wachten hoor.' Denk dat het vooral is om dit soort typetjes proberen hun formulieren op tijd te laten invullen.
Ik reed dus over de A31, kom bij die wegwerkzaamheden. Then it goes like 120 150m 100 150m 80 150m 60 2km met de max. snelheid.
Dus ik in die 100 zone, rem wat af, ga naar rechts, komt een Audi voorbij links. Daarna zat ik akelig dicht op een vrachtwagen, dus daar ga ik links van rijden. (Tweebaans).
Dan zie ik 2 dingen gebeuren. De Audi voor me gaat naar rechts en dan gaat vanuit de berm rechtsineens een rood lampje aan. Dan kijk ik op m'n teller: rond de 110.
Nu zal ik er wss niks van horen als de vrachtwagen eerst dat ding passeerde, maar nu weet ik niet of dat gebeurde. Iemand enig idee op hoeveel ik moet rekenen? Rond de 110, 80 toegestaan, werkzaamheden in Duitsland?
Op woensdag 9 april 2014 17:04 schreef Amoeba het volgende: Ik reed dus over de A31, kom bij die wegwerkzaamheden. Then it goes like 120 150m 100 150m 80 150m 60 2km met de max. snelheid.
Dus ik in die 100 zone, rem wat af, ga naar rechts, komt een Audi voorbij links. Daarna zat ik akelig dicht op een vrachtwagen, dus daar ga ik links van rijden. (Tweebaans).
Dan zie ik 2 dingen gebeuren. De Audi voor me gaat naar rechts en dan gaat vanuit de berm rechtsineens een rood lampje aan. Dan kijk ik op m'n teller: rond de 110.
Nu zal ik er wss niks van horen als de vrachtwagen eerst dat ding passeerde, maar nu weet ik niet of dat gebeurde. Iemand enig idee op hoeveel ik moet rekenen? Rond de 110, 80 toegestaan, werkzaamheden in Duitsland?
Normaal zijn boetes in Duitsland belachelijk goedkoop. Weet alleen niet hoe dat bij werkzaamheden is. Denk eigenlijk wel een stuk duurder, ik heb letterlijk nog nooit een Duitser te hard door een Baustelle zien rijden.
Anyways, als je maar genoeg geld hebt om bier in huis te hebben over anderhalve week vind ik alles best
Normaal zijn boetes in Duitsland belachelijk goedkoop. Weet alleen niet hoe dat bij werkzaamheden is. Denk eigenlijk wel een stuk duurder, ik heb letterlijk nog nooit een Duitser te hard door een Baustelle zien rijden.
Anyways, als je maar genoeg geld hebt om bier in huis te hebben over anderhalve week vind ik alles best
Volgens hier lees ik 80-120 euro. Zou ook voor wegwerkzaamheden gelden. En een puntje op m'n rijbewijs. Ik hoop zo dat die vrachtwagen mij redt. Ook nog een dikke middelvinger gekregen van een Mercedesrijder die af moest remmen van 200 naar 120 en een dankbare groet van een Polorijder toen ik toevallig m'n gevarenlichten liet knipperen toen hij te hard een flitser op de A6 wilde gaan passeren.
Hoe zit het dan eigenlijk als ik hier in NL een overtreding zou plegen? Heb een Duits rijbewijs, maar ben wel Nederlander en sta momenteel ook in Nederland in de GBA
Volgens hier lees ik 80-120 euro. Zou ook voor wegwerkzaamheden gelden. En een puntje op m'n rijbewijs. Ik hoop zo dat die vrachtwagen mij redt. Ook nog een dikke middelvinger gekregen van een Mercedesrijder die af moest remmen van 200 naar 120 en een dankbare groet van een Polorijder toen ik toevallig m'n gevarenlichten liet knipperen toen hij te hard een flitser op de A6 wilde gaan passeren.
110 op de teller is toch zo 103 realiteit? Dan ben je 30 - 70 EUR kwijt, afhankelijk van de correctie.
[ Bericht 45% gewijzigd door Solidberg op 09-04-2014 17:42:09 ]
Overigens niet zo zeuren over uitroeptekens ik ga boetes krijgen van de Taxiboer je !!!!!!!!!!!!!!!! Vergeet het alarm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! er op te zetten (kantine/sleutel hok)
1e keer waarschuwing 2e keer ¤25 3e keer ¤50
Royal Sadness
Anyway morgen wel weer een gratis cursus Levens Reddend Handelen, ben benieuwd.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Op woensdag 9 april 2014 17:39 schreef Fiorano het volgende: Overigens niet zo zeuren over uitroeptekens ik ga boetes krijgen van de Taxiboer je !!!!!!!!!!!!!!!! Vergeet het alarm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! er op te zetten (kantine/sleutel hok)
1e keer waarschuwing 2e keer ¤25 3e keer ¤50
Royal Sadness
Lame! Hier krijg je alleen gemopper als je de sleutel niet in het contact laat zitten en het raam dicht houd.
Op woensdag 9 april 2014 17:35 schreef Solidberg het volgende: Hoe zit het dan eigenlijk als ik hier in NL een overtreding zou plegen? Heb een Duits rijbewijs, maar ben wel Nederlander en sta momenteel ook in Nederland in de GBA
[..]
110 op de teller is toch zo 103 realiteit? Dan ben je 30 - 70 EUR kwijt, afhankelijk van de correctie.
Moet op de steenstraat in ons aller favoriete dorp zijn. Moest je daar nou foto's gaan maken van de km-stand? Ook naar een bepaald groot leasecentrum vlak onder de A12 bij Utrecht, geen idee waar ik daar heen moet, vrij massaal gebeuren daar.
Verder mag ik met m'n lange lijf in een Fiat 500 beep beep
Moet op de steenstraat in ons aller favoriete dorp zijn. Moest je daar nou foto's gaan maken van de km-stand? Ook naar een bepaald groot leasecentrum vlak onder de A12 bij Utrecht, geen idee waar ik daar heen moet, vrij massaal gebeuren daar.
Verder mag ik met m'n lange lijf in een Fiat 500 beep beep
Steenstraat is andere LM dan aan de A27 toch? Ar... en AL. Autom..... Voor zover ik weet hoeft het alleen bij AL. Autom.....
Ja precies, dat vroeg ik me af. Of het nou bij die aan de snelweg moest of iets verderop. Maar aan de snelweg dus
Als je naar de ander moest kon je het ook niet over het hoofd zien in de ritinfo hoor Staat dikgedrukt in lettergrootte x2, alleen de uitroeptekens missen
Na gisteren een Renault Kangoo en vandaag een Opel Combo (zonder radio ) heb ik morgen twee Audi's
Owja, had afgelopen vrijdag trouwens een 107 waarbij het slot in de deur er telkens uitviel. Dat bungelde dan gewoon aan de deur met 2 stroomdraadjes Leuk gezicht op de snelweg
Hoi iedereen! Ik ga dit topic ook een beetje volgen, heb dinsdag ook sollicitatie bij EW Ben heeeel benieuwd! En denk dat ik dinsdag toch stiekem ook wel een beetje zenuwachtig ben hahah! Vanuit Enschede en Arnhem hoop ik te mogen gaan werken!
Als je naar de ander moest kon je het ook niet over het hoofd zien in de ritinfo hoor Staat dikgedrukt in lettergrootte x2, alleen de uitroeptekens missen
Op woensdag 9 april 2014 21:47 schreef Lolish het volgende: Hoi iedereen! Ik ga dit topic ook een beetje volgen, heb dinsdag ook sollicitatie bij EW Ben heeeel benieuwd! En denk dat ik dinsdag toch stiekem ook wel een beetje zenuwachtig ben hahah! Vanuit Enschede en Arnhem hoop ik te mogen gaan werken!
Jongens het is dat ik dinsdag verplicht een vergadering heb, anders ging ik voor het hoofdkantoor van Easyway posten om te kijken of er een dame naar binnengaat.
Jullie kunnen me vast wel een idee geven hoe dinsdag eruit gaat zien? Denk dat ik me er niet al te druk om moet maken, maar zou het toch wel heeel chill vinden om aangenomen te worden
Op woensdag 9 april 2014 22:38 schreef Lolish het volgende: Jullie kunnen me vast wel een idee geven hoe dinsdag eruit gaat zien? Denk dat ik me er niet al te druk om moet maken, maar zou het toch wel heeel chill vinden om aangenomen te worden
Je krijgt wat uitleg, moet een rondje rijden en ACHTERUIT INPARKEREN. Daarom werken er zo weinig vrouwen bij EW.
Ik hoefde echt geen reet te doen. Klein stukje rijden door Breda. Bij terugkomst bij het pand van EW zei die vent: stap maar uit, deze auto is vrij groot en ons terrein vrij klein, dus ik parkeer hem wel
Op woensdag 9 april 2014 22:40 schreef Irritatie100 het volgende: Ik hoefde echt geen reet te doen. Klein stukje rijden door Breda. Bij terugkomst bij het pand van EW zei die vent: stap maar uit, deze auto is vrij groot en ons terrein vrij klein, dus ik parkeer hem wel
Oki! Ik ben 19, studeer en woon dus doordeweeks in Enschede, verder woon ik in het weekend in de buurt van Arnhem Eeeeh, verder zijn mn hobbies reizen, paardrijden en een beetje kickboksen.... Ik studeer nu Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek maar dit was een beetje een fout. Dus komend jaar hopelijk verpleegkunde proberen Daarom nu lekker veel vrij en dus op zoek naar een mooi baantje, werk in het weekend nog bij de Jumboooo! Goed genoeg?
Oki! Ik ben 19, studeer en woon dus doordeweeks in Enschede, verder woon ik in het weekend in de buurt van Arnhem Eeeeh, verder zijn mn hobbies reizen, paardrijden en een beetje kickboksen.... Ik studeer nu Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek maar dit was een beetje een fout. Dus komend jaar hopelijk verpleegkunde proberen Daarom nu lekker veel vrij en dus op zoek naar een mooi baantje, werk in het weekend nog bij de Jumboooo! Goed genoeg?
We missen pics.
Nee geintje, welkom. Als je op de Markendaalseweg rechts gaat mag je voor het water NIET rechtsaf, je MOET linksaf. Veel sollicitanten verneuken dat (ik ook). Zoek dat even op Maps op, de rest is easy. Je moet alleen wel nazi-CBR stijl aanhouden. Ik stond met mn neus net over de streep, hele preek.
Mjah, alles zat die dag tegen.
Tevens ben ik Moebs uit Eindje, 20jr en student techn. wiskunde. Als je aangenomen bent, update dan de wiki even, sta je ook in de OP.
Nee geintje, welkom. Als je op de Markendaalseweg rechts gaat mag je voor het water NIET rechtsaf, je MOET linksaf. Veel sollicitanten verneuken dat (ik ook). Zoek dat even op Maps op, de rest is easy. Je moet alleen wel nazi-CBR stijl aanhouden. Ik stond met mn neus net over de streep, hele preek.
Mjah, alles zat die dag tegen.
Tevens ben ik Moebs uit Eindje, 20jr en student techn. wiskunde. Als je aangenomen bent, update dan de wiki even, sta je ook in de OP.
Nicee! Zal het even opzoeken, is het een groot terrein daar van EasyWay? En zag op hun site dat het 90 min. was, lijkt me toch wel dat ze het met een half uurtje/uurtje gezien hebben toch. Maargoed ondanks die preek en die foutjes ben je wel aangenomen Ik hou jullie op de hoogte!
Bij mij (AR) gaven ze een hele preek over vrouwen en minderheid en niet serieus genomen worden enzo, maar daar heb ik nooit wat van gemerkt. Iedereen die ik tegenkom is altijd heel aardig.
Sollicitatie stelt niet zoveel voor verder, maak je vooral niet te zenuwachtig over die rijtest.
Op woensdag 9 april 2014 23:00 schreef Sarasi het volgende: Bij mij (AR) gaven ze een hele preek over vrouwen en minderheid en niet serieus genomen worden enzo, maar daar heb ik nooit wat van gemerkt. Iedereen die ik tegenkom is altijd heel aardig.
Sollicitatie stelt niet zoveel voor verder, maak je vooral niet te zenuwachtig over die rijtest.
Nicee! Zal het even opzoeken, is het een groot terrein daar van EasyWay? En zag op hun site dat het 90 min. was, lijkt me toch wel dat ze het met een half uurtje/uurtje gezien hebben toch. Maargoed ondanks die preek en die foutjes ben je wel aangenomen Ik hou jullie op de hoogte!
Nou nee.
Ben maar voor Autoreset gaan werken. Een keer een kast geraakt met 'n auto door een foutje met koppelen, dus ik heb wel wat stommiteiten gemaakt ja.
Je rijdt zelf 15-20 min, daarna mag de andere sollicitant.
Ben maar voor Autoreset gaan werken. Een keer een kast geraakt met 'n auto door een foutje met koppelen, dus ik heb wel wat stommiteiten gemaakt ja.
Je rijdt zelf 15-20 min, daarna mag de andere sollicitant.
Ahahahaha zooo jammer :p Ik heb daar ook gesolliciteerd, maar echt bij beiden pas gisteravond en had vanochtend al een telefoontje van EW Maar AR is toch praktisch gezien hetzelfde?
Ahahahaha zooo jammer :p Ik heb daar ook gesolliciteerd, maar echt bij beiden pas gisteravond en had vanochtend al een telefoontje van EW Maar AR is toch praktisch gezien hetzelfde?
Mjah, AR is wat chiller in papierhandel, bij EW krijg je een tankpas. Anders lees de OP even door (eerste post vh topic), daar staat alles in.
Op woensdag 9 april 2014 22:40 schreef Irritatie100 het volgende: Ik hoefde echt geen reet te doen. Klein stukje rijden door Breda. Bij terugkomst bij het pand van EW zei die vent: stap maar uit, deze auto is vrij groot en ons terrein vrij klein, dus ik parkeer hem wel
Hah, dat zei hij ook tegen mij, maar ik wilde even showen dat ik dat zelf wel kon. 'Als het je lukt is het bonuspunten'. Hij vertelde later dat hij daar eigenlijk op aasde, maar niemand echt toehapt .
Nicee! Zal het even opzoeken, is het een groot terrein daar van EasyWay? En zag op hun site dat het 90 min. was, lijkt me toch wel dat ze het met een half uurtje/uurtje gezien hebben toch. Maargoed ondanks die preek en die foutjes ben je wel aangenomen Ik hou jullie op de hoogte!
Hoi collega! Het valt allemaal wel mee, die 90 minuten is ook inclusief 'schade opneem cursus'. Als je gewoon een beetje representatief gekleed bent en nergens tegenaan rijdt tijdens de rijtest ben je aangenomen
Dat is inherent aan een whatsapp groep, altijd die leipo's die maar dooremmeren.
Dat vind ik zo schraal aan whatsapp, je kunt wel gesprekken een hele week dempen, maar niet eeuwig... En om nou alles gewoon op stil te zetten is ook zo k*t als er wel belangrijke gesprekken tussen zitten(projectgroepen enz)
Dat vind ik zo schraal aan whatsapp, je kunt wel gesprekken een hele week dempen, maar niet eeuwig... En om nou alles gewoon op stil te zetten is ook zo k*t als er wel belangrijke gesprekken tussen zitten(projectgroepen enz)
Correct, en het is ook kut als mensen in een serieuze groep allerlei bagger gaan sturen
Correct, en het is ook kut als mensen in een serieuze groep allerlei bagger gaan sturen
Jij ziet jullie NFS EW vs AR als een serieuze groep ? Maar ken het probleem inderdaad. Hadden ooit bij 1 projectgroep eens een meisje wat toen helemaal over de zeik de groep verliet, vanaf toen was het ineens wel serieus
Jij ziet jullie NFS EW vs AR als een serieuze groep ? Maar ken het probleem inderdaad. Hadden ooit bij 1 projectgroep eens een meisje wat toen helemaal over de zeik de groep verliet, vanaf toen was het ineens wel serieus
Nee, ik hoor niet bij dat selecte groepje van fokkende studentchaffeurs .
Jij ziet jullie NFS EW vs AR als een serieuze groep ? Maar ken het probleem inderdaad. Hadden ooit bij 1 projectgroep eens een meisje wat toen helemaal over de zeik de groep verliet, vanaf toen was het ineens wel serieus