Dat gunnen jullie ons toch welquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Alsof wij puntverlies krijgen tegen RKC
Nee, ajax wordt toch wel kampioen, kan je beter in een thuiswedstrijd worden toch??quote:
Oehh, shots firedquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, ajax wordt toch wel kampioen, kan je beter in een thuiswedstrijd worden toch??
Niet dat het daar druk zal zijn, maar toch.
Sowieso proef ik onder ajacieden de tendens dat ze liever ons 2e zien worden dan psv of Twente.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:37 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Oehh, shots fired![]()
. Maar gelijk heb je, thuiswedstrijd is beter. Daarnaast staat er nog wel wat op het spel bij de strijd om de 2e plek, en Pelle is er weer..
Ja, helemaal als je ziet na wat vanavond nog potentiėle tweede plekken zijn, Twente of Vitessequote:Op zaterdag 5 april 2014 23:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sowieso proef ik onder ajacieden de tendens dat ze liever ons 2e zien worden dan psv of Twente.
En dat onderschrijf ik, gewoon een titelstrijd tussen ajax en Feyenoord. De rest zijn op z'n best omhoog gevallen provincieclubjes.
Ah je doelt op de meet der meets?quote:Op zondag 6 april 2014 01:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Het is rustig in het centrum van ons aller Vlaardingen, hopelijk is dat over 2 (?) weken in Eindje beter
Whut Whut een meet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heeft ie wel een punt, er is niets zo vervelend als achter oude mensen te moeten rijdenquote:Op zondag 6 april 2014 15:39 schreef Marco001 het volgende:
OOh?
1 van de toppunten vond ik nog dat hij van mening is dat hikers meer risico lopen als andere verkeersdeelnemers i.v.m. onbekende wegen e.d.)
Naar het e-mailadres wat in de mail met je loonstrook staatquote:Op zondag 6 april 2014 20:57 schreef bitowner het volgende:
dames/heren,
ik heb iets verpest met mn ritbonnen van vorige maand met als gevolg problemen met salaris. Waar kan ik het beste naar toe mailen zodat ik ook een antwoord krijg?
werk trouwens bij ew
Ik zou gewoon even bellen, dan heb je sowieso antwoordquote:Op zondag 6 april 2014 20:57 schreef bitowner het volgende:
dames/heren,
ik heb iets verpest met mn ritbonnen van vorige maand met als gevolg problemen met salaris. Waar kan ik het beste naar toe mailen zodat ik ook een antwoord krijg?
werk trouwens bij ew
Nog nooit gehad, ik zou de administratie even mailen hoe je dit moet doen. Hier kan je niet echt veel aan doen.quote:Op zondag 6 april 2014 20:16 schreef ManScat het volgende:
Dat verhaal van misdefinitie is niet serieus te nemen![]()
Morgen twee ritten. Naar Amersfoort (voor 14:00 inleveren) en vanaf Diemen (na 16:30 ophalen). Mooie bagger, zit ik meer dan een uur te niksen. Hoe vullen jullie (AR) dat in in het systeem? Gewoon declareren, met evt een melding dat het te lang duurt?
Je moet sowieso je ritopdrachten bevestigen. Dus als jij mailt hey kan ik kan niet blabla zal niemand je daarop afrekenen.quote:Op zondag 6 april 2014 22:33 schreef Kamikazie het volgende:
Kreeg om 7 uur (in de avond) een mailtje van Autoreset met een ritopdracht voor morgen, maar aangezien ik tot nu toe altijd vrijdagmiddag die mails kreeg en ik vrijdag niks had gehad ging ik ervanuit dat ik vrij was... ik dus even gebeld, was niemand / werd niet opgenomen. Dus maar terug gemaild dat ik niet kon met uitleg... hopen dat het zo voldoende is.
Die Volkswagen maatschappij? Moet ik ook wezen morgen.quote:Op zondag 6 april 2014 20:16 schreef ManScat het volgende:
Dat verhaal van misdefinitie is niet serieus te nemen![]()
Morgen twee ritten. Naar Amersfoort (voor 14:00 inleveren) en vanaf Diemen (na 16:30 ophalen). Mooie bagger, zit ik meer dan een uur te niksen. Hoe vullen jullie (AR) dat in in het systeem? Gewoon declareren, met evt een melding dat het te lang duurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |