Nou, daar kan je blij om zijnquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:47 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nee.2010. Wel een (nagenoeg) nieuwe Up.
Da's waar. En mijn eerste KiKa.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:48 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Nouja, een Sorento blijft sowieso beter dan een Polo Slowmotion o.i.d.
Zeg, ik had vanmorgen een Polo Slowmotion, en die reed anders primaquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:48 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Nouja, een Sorento blijft sowieso beter dan een Polo Slowmotion o.i.d.
JA IKKE!quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:49 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Nou, daar kan je blij om zijn
Heeft iemand hier al met een 0.9 Punto gereden?
Ik heb nog 3 mooie foto's daaraan over gehouden, en dan 500 euro af mogen tikken als 18jarige gup.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:47 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Flitsmeister aan en gaan met die banaan![]()
Trajectcontroles wel altijd precies de max @GPS
Het enige wat de overheid van mij aan geld heeft is belastingquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:07 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 mooie foto's daaraan over gehouden, en dan 500 euro af mogen tikken als 18jarige gup.
Met een straatnaam die nogal dubbelop is? Dan ben ik er bijna precies een jaar geleden ook geweest. Stonden toen ook wel een paar leuke auto's. Helaas had ik een Civic hybrid.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:58 schreef Wave103 het volgende:
Moest gisteren bij een ICT-bedrijf in Breukelen zijn. Kom ik daar, is het een monumentaal pand aan het water, inclusief grindpad als oprit. Ook totaal geen borden/signalering dat er een bedrijf zit. Dus ik twijfelend er naartoe. Werd ik binnen gelaten, prachtig interieurEn op het parkeerterrein verderop stonden wel een paar dikke bakken. Toch geinig.
Ja! Die inderdaadquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:20 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Met een straatnaam die nogal dubbelop is? Dan ben ik er bijna precies een jaar geleden ook geweest. Stonden toen ook wel een paar leuke auto's. Helaas had ik een Civic hybrid.
Ah, ook geen dikke bak dus.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:27 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Ja! Die inderdaadIk mocht met zo'n hippe Fiat 500 op pad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:10 schreef Schaafkaas het volgende:
Maandag een Renault Megane (De zesde in een half jaar tijd) en een Audi A6 Avant dieselIk wil ook een keer zo'n Audi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your opinion of me is none of my business.
Ja hee daar heb ik twee keer gesolliciteerd en die hebben nooit wat van zich laten horen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:11 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Dan had je maar voor het superieure EW moeten werken
Je was gewoon niet goed genoeg voor EWquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:12 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja hee daar heb ik twee keer gesolliciteerd en die hebben nooit wat van zich laten horen.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:14 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Je was gewoon niet goed genoeg voor EW
Maandag weer een Renault Megane (de zesde in een half jaar tijd) en een Audi A6 Avant dieselWelk bouwjaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, toch niet
Maandag weer een Renault Megane (de zesde in een half jaar tijd) en een Audi A6 Avant dieselZo, koekoek. Het betere werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |