quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:04 schreef BlackLining het volgende:
Nou, zo maar eens de Insignia ophalen voor de knalrit van het jaar. Letterlijk links rechts links en dan ben ik 1.5km verder weer op plaats van bestemming
Ja, of je loopt die 10 minuutjes gewoon evenquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:11 schreef trolley het volgende:
[..]![]()
![]()
Waarom de LM dan niet even met twee auto's heen en weer rijden zou je denken hè ..
Natuurlijk nietquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:02 schreef wtr12 het volgende:
Wat zijn de ervaringen hier met goede vrijdag/pasen? Blijft het aantal ritten gelijk, ofniet?
Ik niet. Ik woon op 5 minuten fietsen van de universiteit. Ach, morgen beetje vroeg m'n bed uit. Eerst even die losse verkoop rijden en daarna maar dat tentamen gaan maken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik dacht dat ik het vervelend had toen ik een keer om 19.00 een 3-urig tentamen had
Maar goed, klinkt verder niet onlogisch. Alleen je moet betalen om er te komen aangezien je ov niet geldig is, dat is dan weer jammer..
Kwaliteitsstudentquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:37 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik niet. Ik woon op 5 minuten fietsen van de universiteit. Ach, morgen beetje vroeg m'n bed uit. Eerst even die losse verkoop rijden en daarna maar dat tentamen gaan maken.
En dan vlug verder slapen.
Ik ga voor een 5,1.
Ik heb om 9u 's ochtends tentamen. En ik kan het niet echt maken om nu al te zeggen hey ik kan morgen niet rijden.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:12 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Kwaliteitsstudent
Maar je gaat dus eerst werken en daarna tentamen maken? Ik zou liever die tijd benutten om te leren
Nee nog niet. Ook al een tijdje niks meer van gehoord.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:38 schreef Solidberg het volgende:
Ah, je werkt nu ook voor dat ander bedrijf met de aanhanger?
Dat meen je? Ik moet zo van Groningen naar Assenquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:51 schreef Sarasi het volgende:
Nou, ik zit in de trein naar huis, maar die rijdt blijkbaar niet verder dan Assen. Ik ben benieuwd hoe laat ik thuis ben.Het is ook ivm een aanrijding, dus er zullen nog wel geen bussen rijden.
Editje: 'De extra reistijd is meer dan 60 min. De verstoring is naar verwachting rond 16:00 uur verholpen.'
Sorry.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:57 schreef ManScat het volgende:
[..]
Meen je? Ik moet zo van Groningen naar Assen![]()
En vanochtend weer lekker door Mark wakkergebeld. Was wel blij met het telefoontje, wisselrit Groningen - Wijchen.
Heb je wel nog naar me gezwaaid?quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:51 schreef Sarasi het volgende:
Nou, ik zit in de trein naar huis, maar die rijdt blijkbaar niet verder dan Assen. Ik ben benieuwd hoe laat ik thuis ben.Het is ook ivm een aanrijding, dus er zullen nog wel geen bussen rijden.
Editje: 'De extra reistijd is meer dan 60 min. De verstoring is naar verwachting rond 16:00 uur verholpen.'
Fcurse!quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Heb je wel nog naar me gezwaaid?
Ik reed vanmiddag achter een ongelofelijk grote muts in een Giulietta, zeg me alsjeblieft niet dat jij het was.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:39 schreef Sarasi het volgende:
En thuis. Ik had uiteindelijk maar een halfuurtje vertraging.
Eh. Een witte, tussen Rotterdam en Almere? Maar vast niet want ik rijd als een man.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:57 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ik reed vanmiddag achter een ongelofelijk grote muts in een Giulietta, zeg me alsjeblieft niet dat jij het was.
Het was een zwwwwwarte, gelukkig. 50 rijden waar je 80 mag...quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:00 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Eh. Een witte, tussen Rotterdam en Almere? Maar vast niet want ik rijd als een man.
Dus 120 waar je 80 mag?quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:03 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Het was een zwwwwwarte, gelukkig. 50 rijden waar je 80 mag...
Sowieso haat aan mensen die onder het limiet rijden of precies de max.
Ik rijd altijd max+3 op de teller.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:03 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Het was een zwwwwwarte, gelukkig. 50 rijden waar je 80 mag...
Sowieso haat aan mensen die onder het limiet rijden of precies de max.
Ik rijd altijd 140 waar 130 mag, 130 waar 120 mag, 70 in 30 km/u zones en bij wegwerkzaamheden boeien de regels me helemaal niets meer.quote:
Dappere jongen, hoop dat je een keer een forse dubbele boete op je mat krijgt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
bij wegwerkzaamheden boeien de regels me helemaal niets meer.
Sarkastme jongen...quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:25 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Dappere jongen, hoop dat je een keer een forse dubbele boete op je mat krijgt.
Krijg sterk de indruk dat het bij hem niks met sarcasme te maken heeft, maar meer met pure domheidquote:
Ik zit nu sterk te twijfelen of deze reactie nu juist een product is van jouw totale afwezigheid van enige vorm van intelligentie of een troll.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:31 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Krijg sterk de indruk dat het bij hem niks met sarcasme te maken heeft, maar meer met pure domheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samenvatting: veel gelopen omdat bussen net gemist werden
Over het algemeen heb ik het schijt aan dat ik dan een uur moet wachten op de volgende aansluiting. EW betaalt toch wel, maar had eigenlijk een afspraak staan om 3 uur, en die kon ik dan op die manier nog wel halen. Bellen ze om 1 uur dat die afspraak niet doorgaat... Gelukkig belde EW toen ook nog voor een extra ritje.
BMW X5 was trouwens baas
Komop, 'lief doen'. Als dat zo is krijgt hij vanzelf een dikke bon op z'n mat, of vouwt hij zich om een kast heen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:31 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Krijg sterk de indruk dat het bij hem niks met sarcasme te maken heeft, maar meer met pure domheidJij ook, 'lief doen'. We hebben dit gekonkel al een paar topics terug gehad, en daar werd de sfeer niet positiever vanquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik zit nu sterk te twijfelen of deze reactie nu juist een product is van jouw totale afwezigheid van enige vorm van intelligentie of een troll.
Ik hoop voor je dat het laatste van toepassing is. Sneu ventje.
Zucht, daar gaan we weer. Ik pak er een biertje bij en zet mijn geld in op Joppie. Mocht ik er zin in hebben dan ga ik mij vanavond ook mengen in de discussie.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik zit nu sterk te twijfelen of deze reactie nu juist een product is van jouw totale afwezigheid van enige vorm van intelligentie of een troll.
Ik hoop voor je dat het laatste van toepassing is. Sneu ventje.
Zo lang je maar beseft dat mijn salaris afkomstig is van jouw belastinggeld, boeit het mij niet wat je van mij vindtquote:
Top. Veel plezier.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:46 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Zucht, daar gaan we weer. Ik pak er een biertje bij en zet mijn geld in op Joppie. Mocht ik er zin in hebben dan ga ik mij vanavond ook mengen in de discussie.
Volkomen relevant natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:46 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Zo lang je maar beseft dat mijn salaris afkomstig is van jouw belastinggeld, boeit het mij niet wat je van mij vindt
quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:46 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Zo lang je maar beseft dat mijn salaris afkomstig is van jouw belastinggeld, boeit het mij niet wat je van mij vindt
EW is beter!!quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:15 schreef Viezze het volgende:
[..]
Uitgespeeld? Mooi. Kunnen we het weer over EW en AR hebben.
Nieuwe Sorento?quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:38 schreef Sarasi het volgende:
Maandag in een Up naar Haarlem en dan in een Kia Sorento van Lelystad naar Groningen.
Mooi, dan mag je binnenkort eens achter mij rijden... Kipfilet is altijd welkom.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:16 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
In ieder geval niet precies 80, minimaal 85 anders word ik boos en ga ik kipfilet gooien
Flitsmeister aan en gaan met die banaanquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:45 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Mooi, dan mag je binnenkort eens achter mij rijden... Kipfilet is altijd welkom.
Ik rijd meestal exact 80 op de TomTom, bespaart mij een boel geldgeld
Nouja, een Sorento blijft sowieso beter dan een Polo Slowmotion o.i.d.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:47 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nee.2010. Wel een (nagenoeg) nieuwe Up.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |