Serieus? Hmmm, dan heb ik het kentekenbewijs niet goed onthouden of verkeerd gelezen denk ikquote:Op zaterdag 12 april 2014 12:40 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Heerlijk, die V8 heeft ' maar' 4.2 liter, kom dus niet helemaal aan die 5 liter aanWil wel een keer zo'n Ford F750 met een 6.2 oid horen
Bedoelde de Audi V8 en niet die V8 in jouw E500quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Serieus? Hmmm, dan heb ik het kentekenbewijs niet goed onthouden of verkeerd gelezen denk ikIn ieder geval was het een lekker geluidje
Ah, op die fietsquote:Op zaterdag 12 april 2014 12:43 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Bedoelde de Audi V8 en niet die V8 in jouw E500
V8 is de voorganger van de A8 namelijk
Ik moet zeggen dat ik misschien wel het meeste plezier heb beleefd aan deze jongen:quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:47 schreef Wave103 het volgende:
Zit nog steeds te wachten op mijn eerste echte dikke bak voor EW
Sportpakketje?quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:51 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik misschien wel het meeste plezier heb beleefd aan deze jongen:
[ afbeelding ]
Was een Leon FR. 2.0 TFSI met iets van 200pkquote:
Dat heb ik idd ook. De snelste handgeschakelde auto is voor mij tot nu toe een 140 pk Golf diesel. Laatste tien minuten in een woonwijk gereden met allemaal krappe bochtjes, dan is zo'n diesel erg leuk met al het koppel. Verder een stuk of 6 auto's gereden met 150 tot 300 pk, maar allemaal automaat.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar het leukste vond ik dat het een handbak was. Verder heb ik letterlijk al mijn snelle auto's met automaat gereden. En natuurlijk, een kickdown is een geniaal iets, maar een handbak in zo'n auto is ook wel genieten moet ik zeggen.
Nee, die hoef je alleen te scannen en bij de ritbon te versturen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:08 schreef Exorbitantes het volgende:
Moet je trouwens de originele bonnetjes (Die je met het Shellpasje hebt betaald) ook per post opsturen?
Thanks! Bij mijn eerste rit niet gedaan. Stuur wel even een mailtjequote:Op zaterdag 12 april 2014 14:13 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Nee, die hoef je alleen te scannen en bij de ritbon te versturen.
Voor de zekerheid wel even bewaren trouwens, voor het geval dat er iets misgaat met de administratie oid.
Pics?quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:15 schreef Marco001 het volgende:
Zo, de Seat is no more.
Heb net een bordeauxrode Peugeot 308 1.6 turbo gekocht van 2008 met 73xxx km op de teller en panoramadak![]()
Auto reed aanzienlijk beter als de Astra GTC die ik eigenlijk wou, dus tja..
Zullen volgen.quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Wie was dit trouwens?
http://www.autoweek.nl/ni(...)-langs-werkzaamheden
Mijn geld staat op S-RS
quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Wie was dit trouwens?
http://www.autoweek.nl/ni(...)-langs-werkzaamheden
Mijn geld staat op S-RS
Klopt, wou ook perse weer een lekker felle kleur. De Seat was felrood, deze bordeaux rood.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:44 schreef Sjouveur het volgende:
Leuke kleur ook trouwens, weer eens wat anders dan het eeuwige zwart/grijs
Ervaring en een beetje goed kunnen sturen, ze hebben ook nog een langere variant, dat is helemaal mooi.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:42 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Hoe parkeer je eigenlijk met zo'n gigantische bus? Ik had daar laatst zware moeite mee in een woonwijk met een Opel Vivaro. Ik kon niet achteruit kijken ik moest tussen 2 auto's in achterin inparkeren..Uit frustratie maar voorin ingeparkeerd
Hebben die geen camera aan de achterkant oid?quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:43 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ervaring en een beetje goed kunnen sturen, ze hebben ook nog een langere variant, dat is helemaal mooi.
Gastquote:Op zaterdag 12 april 2014 12:24 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Waardevol pakketje? Zo'n seniele bejaarde bedoel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |