Echt he.quote:
Ik zie net dat je bij die vestiging met google streetview ook in het kantoor en de loods kan kijken. Grappig.quote:Op zondag 13 april 2014 18:11 schreef Solidberg het volgende:
Overigens, als jullie eens naar Wismarweg moeten voor LQ, dan staat er waarschijnlijk dat het bedrijf ALG heet, maar dat is een vestiging van LQ, moet je dus ook aftanken als je de auto ophaalt
Ik heb niks.quote:Op zondag 13 april 2014 21:51 schreef Pizzabodem het volgende:
AR heeft mijn vakantiegeld al overgemaakt. Is dat niet erg vroeg?
Zijn ze bij meer mensen zo vroeg dit jaar?
Raar. Al m'n reserveringen zijn deze week uitbetaald zonder daar om te vragen. En ruim een derde is naar de belastingdienst vertrokkenquote:
Wtf, waarom zouden ze dat doen?quote:Op zondag 13 april 2014 18:24 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Ik zie net dat je bij die vestiging met google streetview ook in het kantoor en de loods kan kijken. Grappig.
Whut.quote:Op zondag 13 april 2014 22:12 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Raar. Al m'n reserveringen zijn deze week uitbetaald zonder daar om te vragen. En ruim een derde is naar de belastingdienst vertrokken![]()
Kort verzuim
Feestdagen
Vakantiedagen
Vakantiegeld
Waarom is 1/3 naar de Belastingdienst gegaan?quote:Op zondag 13 april 2014 22:12 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Raar. Al m'n reserveringen zijn deze week uitbetaald zonder daar om te vragen. En ruim een derde is naar de belastingdienst vertrokken![]()
Kort verzuim
Feestdagen
Vakantiedagen
Vakantiegeld
altijd zo.quote:Op zondag 13 april 2014 23:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Waarom is 1/3 naar de Belastingdienst gegaan?
Nee. Dat van mij niet in ieder geval.
Niet geschoten is altijd mis toch?!quote:Op maandag 14 april 2014 10:37 schreef DrSnuggle het volgende:
Een hikerritje vanuit Arnhem. Zou ik als PC bellen of ik hem mag doen?
Op het moment dat je je dit afvraagt ben je over het algemeen al te laat met bellenquote:Op maandag 14 april 2014 10:37 schreef DrSnuggle het volgende:
Een hikerritje vanuit Arnhem. Zou ik als PC bellen of ik hem mag doen?
Mij wel al een keer (was wel ook een rit die niemand wilde denk ikquote:Op maandag 14 april 2014 12:35 schreef Kiprollade het volgende:
Mij is het nog nooit gelukt een ritje van FB af te plukken, altijd te laat.
Ik had een keer dat ik gebeld werd voor een spoedje, toen opeens: "Oh, m'n collega heeft 'm al weggegeven, sorry."quote:Op maandag 14 april 2014 12:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mij wel al een keer (was wel ook een rit die niemand wilde denk ikBarendrecht - Eemshaven om 4 uur 's middags nog). Ook al een keer gehad dat ik voor een FB-rit belde en iets heel anders kreeg.
Laagste belastingschaal is 36,5%quote:Op zondag 13 april 2014 23:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Waarom is 1/3 naar de Belastingdienst gegaan?
Als het goed is is dat telefonisch afgesproken en heb je een mail voor bevestiging. Misschien in je spam-folder? En anders even bellen idd!quote:Op maandag 14 april 2014 14:04 schreef Lolish het volgende:
Hmm heb nog geen mail gehad over de details van sollicitatie van morgen... Over hoelaat, waar en wat enzo. Misschien straks maar even bellen.
Ja, ze noemde wel even dat het om half twee zou zijn. Maar dat er inderdaad nog even een mail zou komen.quote:Op maandag 14 april 2014 14:14 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Als het goed is is dat telefonisch afgesproken en heb je een mail voor bevestiging. Misschien in je spam-folder? En anders even bellen idd!
En succes morgen! Goede houding aannemen, 2 handen aan het stuur (OOK BIJ SCHERPE BOCHTENNNNNN) en het komt helemaal goed.
Een andere sollicitant moest het parkeren drie keer overnieuw doen. Hij werd gewoon aangenomen hoor. Hij zegt in de praktijk wil het ook niet altijd in één keer, dus stap je gewoon uit en steek je hem er beter in.quote:Op maandag 14 april 2014 14:17 schreef Lolish het volgende:
[..]
Ja, ze noemde wel even dat het om half twee zou zijn. Maar dat er inderdaad nog even een mail zou komen.
Hahah thanks! Ben benieuwdHoop dat t achteruit inparkeren beetje wil lukken maar dat komt vast goed
Jullie horen het morgen wel ahahah!
Dus van die 250 krijg ik er hooguit 170? Kan ik dat aan het eind vh jaar terug vragen?quote:Op maandag 14 april 2014 14:06 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Laagste belastingschaal is 36,5%
Nog nooit belastingaangifte gedaan?quote:Op maandag 14 april 2014 14:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dus van die 250 krijg ik er hooguit 170? Kan ik dat aan het eind vh jaar terug vragen?
Nope.quote:Op maandag 14 april 2014 14:33 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nog nooit belastingaangifte gedaan?
Hmmm. Dan bestaat er een kans dat je aardig wat geld hebt laten liggen.quote:
inderdaad. Als je onder een bepaald bedrag zit krijg je bijna alles terug namelijk. + studiekosten zoals collegegeld Enzo.:)quote:Op maandag 14 april 2014 14:59 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Hmmm. Dan bestaat er een kans dat je aardig wat geld hebt laten liggen.
Oooh dan! Haha heb net gebeld en wat zijn ze toch vriendelijk aan de telefoon! Ze heeft meteen ff die mail gestuurd waar wat info in staatquote:Op maandag 14 april 2014 14:21 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Een andere sollicitant moest het parkeren drie keer overnieuw doen. Hij werd gewoon aangenomen hoor. Hij zegt in de praktijk wil het ook niet altijd in één keer, dus stap je gewoon uit en steek je hem er beter in.
Ik studeer nu voor m'n eerste jaar. Dus voorheen nooit boekengeld betaald oid. Verder liep ik de ochtendkrant en die droegen niks af.quote:Op maandag 14 april 2014 14:59 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Hmmm. Dan bestaat er een kans dat je aardig wat geld hebt laten liggen.
Jonge. Download dat invulprogramma en je hoeft alleen nog maar dingen te controleren..quote:
Ik had het tegen Marco. Wat hij zegt is einfach niet waar.quote:Op maandag 14 april 2014 16:03 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Jonge. Download dat invulprogramma en je hoeft alleen nog maar dingen te controleren..
Marco heeft gewoon gelijk. Als je kunt aantonen dat je kosten hebt gemaakt voor studie kun je die opgeven tot, ik dacht, 50 euro per kwartaal. Dat kun je opgeven bij je overige posten.quote:Op maandag 14 april 2014 16:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik had het tegen Marco. Wat hij zegt is einfach niet waar.
Volgens mij is dat zelfs een 2-cilinderquote:Op maandag 14 april 2014 16:41 schreef Solidberg het volgende:
Wat een herrie maakt die Fiat met z'n 3 cilinder
0.9 liter maar wel 6 versnellingen
Kloptquote:Op maandag 14 april 2014 16:56 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat zelfs een 2-cilinder
quote:Op maandag 14 april 2014 16:54 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Marco heeft gewoon gelijk. Als je kunt aantonen dat je kosten hebt gemaakt voor studie kun je die opgeven tot, ik dacht, 50 euro per kwartaal. Dat kun je opgeven bij je overige posten.
Maar goed, als je nog nooit zo'n aangifteprogramma hebt bekeken lijkt het me niet dat je van te voren moet roepen dat iemand geen gelijk heeft.
Maar alleen als je meer dan de stufi hebt uitgegeven toch? Ik heb er wel eens naar gekeken maar voor mij zat er niks in.quote:Op maandag 14 april 2014 16:54 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Marco heeft gewoon gelijk. Als je kunt aantonen dat je kosten hebt gemaakt voor studie kun je die opgeven tot, ik dacht, 50 euro per kwartaal. Dat kun je opgeven bij je overige posten.
Maar goed, als je nog nooit zo'n aangifteprogramma hebt bekeken lijkt het me niet dat je van te voren moet roepen dat iemand geen gelijk heeft.
Klopt. Er zitten wel voorwaarden aan. Maar direct roepen dat iets niet klopt terwijl je zelf nog nooit hebt gekeken naar hoe het precies werkt gaat er bij mij niet inquote:Op maandag 14 april 2014 17:44 schreef Viezze het volgende:
[..]
Maar alleen als je meer dan de stufi hebt uitgegeven toch? Ik heb er wel eens naar gekeken maar voor mij zat er niks in.
Daarnaast moet je wel belasting betalen voordat je wat kan aftrekken en zolang ik elk jaar nog alles terug krijg heeft het sowieso geen zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |