Okquote:Op donderdag 10 april 2014 20:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat mensen dat op FOK! wel vaker doen, toch? Het is niet net alsof ik de eerste ben
Maar goed er staat "Braddie" dus iedereen hapt, en iedereen valt me aanik kan er wel om lachen.
Wat je daar over denkt interesseert me echt geen reet, ik heb mijn lolletje en trolletje wel weer gehad voor nuquote:
Zo mensen voor de gek houden, ik was hier echt mee weg.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat je daar over denkt interesseert me echt geen reet, ik heb mijn lolletje en trolletje wel weer gehad voor nu
En juist door dit soort trieste en belachelijk slechte onzin geven mensen geen fuck wanneer je weer eens weggepest wordt.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat mensen dat op FOK! wel vaker doen, toch? Het is niet net alsof ik de eerste ben
Maar goed er staat "Braddie" dus iedereen hapt, en iedereen valt me aanik kan er wel om lachen.
Liever niet.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:51 schreef Ro-ald het volgende:
Je kan beter altijd stoppen met muziek maken.
quote:Op donderdag 10 april 2014 17:13 schreef Braddie het volgende:
Dat mensen het niet al meteen doorhadden
Antibiotica vanwege een knel zittend gewricht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
De McDonalds menukaart in het geval van Brett.quote:Op donderdag 10 april 2014 06:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Echte artiesten nemen allerlei genotsmiddelen geloof ik om met pijntjes, vermoeidheid etc. om te gaan.
Antipsychotica lijkt me ook wel wat voor hem.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:41 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Denk dat ze doelt op je ADHD pilletjes.
Hoer.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:03 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Antipsychotica lijkt me ook wel wat voor hem.
quote:
quote:
Je bent toch gewoon een dorpsidioot?quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:41 schreef Braddie het volgende:
Nee.
Als ze over dat soort dingen begint, psychose pilletjes, ben je bij mij aan het verkeerde adres. Ik pik veel, maar dat soort dingen niet.
Je hebt haar dan ook wel even goed op haar plek gezet. Dat zal haar leren.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:41 schreef Braddie het volgende:
Nee.
Als ze over dat soort dingen begint, psychose pilletjes, ben je bij mij aan het verkeerde adres. Ik pik veel, maar dat soort dingen niet.
Neuh.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent toch gewoon een dorpsidioot?
Ga gekke man ga gaquote:
Zijn er al muren gesneuveld?quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:41 schreef Braddie het volgende:
Nee.
DIT IS MIJN PRIVE LEEF JIJ KLOOTZAKquote:
Altijdquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:50 schreef eend112 het volgende:
Braddie zal ik een klacht over je maken?
Ik heb nog een beetje een buikje ja, maar ik krachttraining en squats, dus het valt heel erg mee.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Met 100 kg ben je nog steeds een fatty.Zeker als je helemaal geen krachttraining doet.
Lachen? Natuurlijk, om straks weer een topic te openen dat je het allemaal zat bent en nu echt optyft.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is maar wat je debiel noemt, ik kan af en toe wel flink lachen om de reacties van users op mij en over mij. Niemand kent mij namelijk in het echt, dus dit is voor mij puur genieten om het feit op basis van wat foto`s/filmpjes en tekst mensen denken te weten hoe ik benquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lachen? Natuurlijk, om straks weer een topic te openen dat je het allemaal zat bent en nu echt optyft.
Gotver, wist niet dat er zulke debiele personen op Fok! zaten.
Ja, maar doen je nu een godenlichaam hebt is een tweede.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb nog een beetje een buikje ja, maar ik krachttraining en squats, dus het valt heel erg mee.
Ik ben zeker in de periode Januari tot nu erg veranderd.
Foto's van je verandering?quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb nog een beetje een buikje ja, maar ik krachttraining en squats, dus het valt heel erg mee.
Ik ben zeker in de periode Januari tot nu erg veranderd.
Niemand twijfelt er anders aan dat je in het echt ook zo'n retard bent hoor.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is maar wat je debiel noemt, ik kan af en toe wel flink lachen om de reacties van users op mij en over mij. Niemand kent mij namelijk in het echt, dus dit is voor mij puur genieten om het feit op basis van wat foto`s/filmpjes en tekst mensen denken te weten hoe ik ben
Het helpt niet echt mee dat je je complete levensverhaal hier zo ongeveer verteld hebt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is maar wat je debiel noemt, ik kan af en toe wel flink lachen om de reacties van users op mij en over mij. Niemand kent mij namelijk in het echt, dus dit is voor mij puur genieten om het feit op basis van wat foto`s/filmpjes en tekst mensen denken te weten hoe ik ben
Inclusief beeldmateriaal.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het helpt niet echt mee dat je je complete levensverhaal hier zo ongeveer verteld hebt.
Ik heb absoluut nog geen godenlichaam, ik heb nu bijna mijn streefgewicht bereikt, en als dat zover is ga ik aan de slag met het echte harde werk en ga ik gewoon zorgen voor een goed strak lichaam.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, maar doen je nu een godenlichaam hebt is een tweede.
Gewoon aan Insanity gaan doen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb absoluut nog geen godenlichaam, ik heb nu bijna mijn streefgewicht bereikt, en als dat zover is ga ik aan de slag met het echte harde werk en ga ik gewoon zorgen voor een goed strak lichaam.
Wij moeten ons toch ook ergens mee kunnen vermaken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:59 schreef Zaktabak het volgende:
Waarom beschermt niemand deze jongen tegen zichzelf?![]()
Er komt ook wel een foto aan hoor, denk aan Juni/Juli ergens, dan snoer ik iedereen de mond.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Juist een mooie gelegenheid om iedereen de mond te snoeren.
Dat is mij te belastend.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon aan Insanity gaan doen.
Deal.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Er komt ook wel een foto aan hoor, denk aan Juni/Juli ergens, dan snoer ik iedereen de mond.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:02 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Deal.
Een foto met je rijbewijs in de hand?
Dat is wel erg optimistisch.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:02 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Deal.
Dat sowieso!quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:02 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Deal.
En vanmorgen een rijles gehad.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat sowieso!
De dag dat ik mijn rijbewijs heb gehaald komt er sowieso een foto op FOK! bij m`n auto met sleutel + rijbewijs vast
Ik rij eind mei af, dus dat komt helemaal goed
Jaquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En vanmorgen een rijles gehad.
en 28 april je theorie toch?quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat sowieso!
De dag dat ik mijn rijbewijs heb gehaald komt er sowieso een foto op FOK! bij m`n auto met sleutel + rijbewijs vast
Vanochtend weer een rijles gehad, ik rij eind mei af, dus dat komt helemaal goed
quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:05 schreef Toto69 het volgende:
Braddie heeft zijn rijbewijs
Blondje is trots
[ afbeelding ]
Blondje is trots
[ afbeelding ]
Blondje is trots
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:41 schreef Braddie het volgende:
Nee.
quote:Op maandag 17 maart 2014 01:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb zeker zelfrespect.
Maar het zijn maar woorden op het internet, dus dat doet me niets verder.
Ja, het zijn maar woordjes.. Maar dan heb ik het niet over het gebruik van pilletjes wat iemand maar even denkt dat ik nodig heb ... Dat is toch wel een kwalijke zaak.quote:
Maar dat doet jou toch niks?quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, het zijn maar woordjes.. Maar dan heb ik het niet over het gebruik van pilletjes wat iemand maar even denkt dat ik nodig heb ... Dat is toch wel een kwalijke zaak.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:17 schreef Toto69 het volgende:
Braddie heeft zijn rijbewijs en gaat op pad!
[ afbeelding ]
ftfyquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:21 schreef KoningPils het volgende:
De auto mist alleen nog een blauwe L op het dak.
Blondje is trots
[ afbeelding ]
Neequote:Op vrijdag 11 april 2014 19:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja dat paint je er zelf maar even op Pilsje
Braadslee hoort gewoon bij de josti bandquote:Op donderdag 10 april 2014 20:51 schreef Ro-ald het volgende:
Je kan beter altijd stoppen met muziek maken.
Jij was toch de back-up van braadslee in PTA of heb je de hoop al gegeven met deze rolladequote:Op vrijdag 11 april 2014 10:32 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
De McDonalds menukaart in het geval van Brett.
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:43 schreef Braddie het volgende:
Klacht: voorlopig moeten stoppen met muziek maken vanwege een vervelende blessure.
En zo komt 't:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2014 19:45:05 ]
quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En zo komt 't:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
What is love? Braddie don't hurt me, no more.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:17 schreef Toto69 het volgende:
Braddie heeft zijn rijbewijs en gaat op pad!
[ afbeelding ]
Wat liefde is zie je hier een paar posts boven in de spoilerquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
What is love? Braddie don't hurt me, no more.
Nou moet ik huilen.quote:
Wat bedoel je? Bedoel je dat ik soms wel eens een niet beledigende opmerking jegens hem maak?quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:27 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Jij was toch de back-up van braadslee in PTA of heb je de hoop al gegeven met deze rollade
Dit klopt inderdaad.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:30 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Bedoel je dat ik soms wel eens een niet beledigende opmerking jegens hem maak?
Zuigen mag je kerel, ik ga hem deze keer gewoon halen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:57 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Dit klopt inderdaad.
Hoop jij ook dat hij weer faalt voor zijn theorie zodat hij zijn befaamde roadtrip niet met de kar kan maken maar met de fiets?
De vorige zeven keer zou je het ook ''gewoon'' gaan halen dus eerst zien en dan geloven.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zuigen mag je kerel, ik ga hem deze keer gewoon halen.
Ga nou maar leren.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zuigen mag je kerel, ik ga hem deze keer gewoon halen.
Stoer man, weer een foto van mij er bij pakkenquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:09 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ga nou maar leren.
Het enige wat jij doet is poseren als fotomodel en wandelen op muziek
bewijs:
[ afbeelding ]
Ongeacht wat je zegt de kans dat je het haalt is klein
Ik kijk al met volle verwachting naar het volgende topic waar je weer je autisme de schuld geeft van al het falen in je leven.
Dat is gewoon de realiteit. Ik zie je zit nog in de ontkenningsfase nadat het al 7x bevestigd is.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Stoer man, weer een foto van mij er bij pakken
Stoer man, weer zeggen dat ik het niet haal
Kijk eens naar je eigen leventje voordat je mij voor de 800e x afzeikt.
Dat is gewoon de realiteitquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:20 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Dat is gewoon de realiteit. Ik zie je zit nog in de ontkenningsfase nadat het al 7x bevestigd is.
Haten op mij terwijl jij een wajonger bent
Dan ook nog topics aanmaken met auto's die jij wilt gaan aanschaffen met je wajong
Oke, zie je over 5 min weerquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is gewoon de realiteitNee, deze keer niet kerel
Maar goed, hier kunnen we 5 pagina`s over discussiėren maar dat schiet niet op.
Doei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |