Je bent toch gewoon een dorpsidioot?quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:41 schreef Braddie het volgende:
Nee.
Als ze over dat soort dingen begint, psychose pilletjes, ben je bij mij aan het verkeerde adres. Ik pik veel, maar dat soort dingen niet.
Je hebt haar dan ook wel even goed op haar plek gezet. Dat zal haar leren.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:41 schreef Braddie het volgende:
Nee.
Als ze over dat soort dingen begint, psychose pilletjes, ben je bij mij aan het verkeerde adres. Ik pik veel, maar dat soort dingen niet.
Neuh.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent toch gewoon een dorpsidioot?
Ga gekke man ga gaquote:
Zijn er al muren gesneuveld?quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:41 schreef Braddie het volgende:
Nee.
DIT IS MIJN PRIVE LEEF JIJ KLOOTZAKquote:
Altijdquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:50 schreef eend112 het volgende:
Braddie zal ik een klacht over je maken?
Ik heb nog een beetje een buikje ja, maar ik krachttraining en squats, dus het valt heel erg mee.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Met 100 kg ben je nog steeds een fatty.Zeker als je helemaal geen krachttraining doet.
Lachen? Natuurlijk, om straks weer een topic te openen dat je het allemaal zat bent en nu echt optyft.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat mensen dat op FOK! wel vaker doen, toch? Het is niet net alsof ik de eerste ben
Maar goed er staat "Braddie" dus iedereen hapt, en iedereen valt me aanik kan er wel om lachen.
Het is maar wat je debiel noemt, ik kan af en toe wel flink lachen om de reacties van users op mij en over mij. Niemand kent mij namelijk in het echt, dus dit is voor mij puur genieten om het feit op basis van wat foto`s/filmpjes en tekst mensen denken te weten hoe ik benquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lachen? Natuurlijk, om straks weer een topic te openen dat je het allemaal zat bent en nu echt optyft.
Gotver, wist niet dat er zulke debiele personen op Fok! zaten.
Ja, maar doen je nu een godenlichaam hebt is een tweede.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb nog een beetje een buikje ja, maar ik krachttraining en squats, dus het valt heel erg mee.
Ik ben zeker in de periode Januari tot nu erg veranderd.
Foto's van je verandering?quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb nog een beetje een buikje ja, maar ik krachttraining en squats, dus het valt heel erg mee.
Ik ben zeker in de periode Januari tot nu erg veranderd.
Niemand twijfelt er anders aan dat je in het echt ook zo'n retard bent hoor.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is maar wat je debiel noemt, ik kan af en toe wel flink lachen om de reacties van users op mij en over mij. Niemand kent mij namelijk in het echt, dus dit is voor mij puur genieten om het feit op basis van wat foto`s/filmpjes en tekst mensen denken te weten hoe ik ben
Het helpt niet echt mee dat je je complete levensverhaal hier zo ongeveer verteld hebt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is maar wat je debiel noemt, ik kan af en toe wel flink lachen om de reacties van users op mij en over mij. Niemand kent mij namelijk in het echt, dus dit is voor mij puur genieten om het feit op basis van wat foto`s/filmpjes en tekst mensen denken te weten hoe ik ben
Inclusief beeldmateriaal.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het helpt niet echt mee dat je je complete levensverhaal hier zo ongeveer verteld hebt.
Ik heb absoluut nog geen godenlichaam, ik heb nu bijna mijn streefgewicht bereikt, en als dat zover is ga ik aan de slag met het echte harde werk en ga ik gewoon zorgen voor een goed strak lichaam.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, maar doen je nu een godenlichaam hebt is een tweede.
Gewoon aan Insanity gaan doen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb absoluut nog geen godenlichaam, ik heb nu bijna mijn streefgewicht bereikt, en als dat zover is ga ik aan de slag met het echte harde werk en ga ik gewoon zorgen voor een goed strak lichaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |