Okquote:Op donderdag 10 april 2014 20:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat mensen dat op FOK! wel vaker doen, toch? Het is niet net alsof ik de eerste ben
Maar goed er staat "Braddie" dus iedereen hapt, en iedereen valt me aanik kan er wel om lachen.
Wat je daar over denkt interesseert me echt geen reet, ik heb mijn lolletje en trolletje wel weer gehad voor nuquote:
Zo mensen voor de gek houden, ik was hier echt mee weg.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat je daar over denkt interesseert me echt geen reet, ik heb mijn lolletje en trolletje wel weer gehad voor nu
En juist door dit soort trieste en belachelijk slechte onzin geven mensen geen fuck wanneer je weer eens weggepest wordt.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat mensen dat op FOK! wel vaker doen, toch? Het is niet net alsof ik de eerste ben
Maar goed er staat "Braddie" dus iedereen hapt, en iedereen valt me aanik kan er wel om lachen.
Liever niet.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:51 schreef Ro-ald het volgende:
Je kan beter altijd stoppen met muziek maken.
quote:Op donderdag 10 april 2014 17:13 schreef Braddie het volgende:
Dat mensen het niet al meteen doorhadden
Antibiotica vanwege een knel zittend gewricht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
De McDonalds menukaart in het geval van Brett.quote:Op donderdag 10 april 2014 06:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Echte artiesten nemen allerlei genotsmiddelen geloof ik om met pijntjes, vermoeidheid etc. om te gaan.
Antipsychotica lijkt me ook wel wat voor hem.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:41 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Denk dat ze doelt op je ADHD pilletjes.
Hoer.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:03 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Antipsychotica lijkt me ook wel wat voor hem.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |