Dat is klote manquote:Op woensdag 9 april 2014 22:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb oprecht geen idee, ik werd vanochtend echt met helse pijn wakker, liggend op mijn hand...
En een knel zittend gewricht is het gevolg.
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:50 schreef BozeHaas het volgende:
Als ik geen gevoel meer in mijn hand had dan was ik nu bezig met een ruk marathon.
alsof hij met dat ding de gevoelige snaar kan raken...quote:Op woensdag 9 april 2014 22:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Kan je geen akkoorden spelen met je snikkel dan?
Hij raakt juist het ding met z'n gevoelige snaar.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
alsof hij met dat ding de gevoelige snaar kan raken...
Nah als hij met die homp vlees op de toetsen flatst moet dat bij toeval toch een keer lukken zou je denken.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
alsof hij met dat ding de gevoelige snaar kan raken...
G- Am - Doekjequote:Op woensdag 9 april 2014 22:56 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nah als hij met die homp vlees op de toetsen flatst moet dat bij toeval toch een keer lukken zou je denken.
Mwah, de hele dag "Vader Jacob" spelen ben je ook snel beu.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Kan je geen akkoorden spelen met je snikkel dan?
Al dat gewicht op je gewricht is je fataal geworden.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb oprecht geen idee, ik werd vanochtend echt met helse pijn wakker, liggend op mijn hand...
Dit dus, Braddie heeft geen idee waar antibiotica voor dient.quote:Op donderdag 10 april 2014 02:15 schreef Chocolatebear het volgende:
Antibiotica bij een "knelzittend" gewricht? Rot toch op braddie. Niet genoeg aandacht gekregen de laatste tijd of wat?
Moet je maar niet zo dik zijn.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Handig excuus inderdaad.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:24 schreef Rectum het volgende:
Prima excuus om niet naar de sportschool te hoeven, Braddalicious.
En je weet nu al dat je waarschijnlijk geopereerd moet worden?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij heeft zijn vinger in zijn reet gestoken en voelde toen aan de temperatuur dat hij koorts had vanwege de ontsteking daar.quote:Op donderdag 10 april 2014 02:15 schreef Chocolatebear het volgende:
Antibiotica bij een "knelzittend" gewricht? Rot toch op braddie. Niet genoeg aandacht gekregen de laatste tijd of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |