Ik heb oprecht geen idee, ik werd vanochtend echt met helse pijn wakker, liggend op mijn hand...quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb oprecht geen idee
liggend op mijn hand...
"The Stranger", immer goed.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:50 schreef BozeHaas het volgende:
Als ik geen gevoel meer in mijn hand had dan was ik nu bezig met een ruk marathon.
Dat is klote manquote:Op woensdag 9 april 2014 22:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb oprecht geen idee, ik werd vanochtend echt met helse pijn wakker, liggend op mijn hand...
En een knel zittend gewricht is het gevolg.
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:50 schreef BozeHaas het volgende:
Als ik geen gevoel meer in mijn hand had dan was ik nu bezig met een ruk marathon.
alsof hij met dat ding de gevoelige snaar kan raken...quote:Op woensdag 9 april 2014 22:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Kan je geen akkoorden spelen met je snikkel dan?
Hij raakt juist het ding met z'n gevoelige snaar.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
alsof hij met dat ding de gevoelige snaar kan raken...
Nah als hij met die homp vlees op de toetsen flatst moet dat bij toeval toch een keer lukken zou je denken.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
alsof hij met dat ding de gevoelige snaar kan raken...
G- Am - Doekjequote:Op woensdag 9 april 2014 22:56 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nah als hij met die homp vlees op de toetsen flatst moet dat bij toeval toch een keer lukken zou je denken.
Mwah, de hele dag "Vader Jacob" spelen ben je ook snel beu.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Kan je geen akkoorden spelen met je snikkel dan?
Al dat gewicht op je gewricht is je fataal geworden.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb oprecht geen idee, ik werd vanochtend echt met helse pijn wakker, liggend op mijn hand...
Dit dus, Braddie heeft geen idee waar antibiotica voor dient.quote:Op donderdag 10 april 2014 02:15 schreef Chocolatebear het volgende:
Antibiotica bij een "knelzittend" gewricht? Rot toch op braddie. Niet genoeg aandacht gekregen de laatste tijd of wat?
Moet je maar niet zo dik zijn.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Handig excuus inderdaad.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:24 schreef Rectum het volgende:
Prima excuus om niet naar de sportschool te hoeven, Braddalicious.
En je weet nu al dat je waarschijnlijk geopereerd moet worden?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij heeft zijn vinger in zijn reet gestoken en voelde toen aan de temperatuur dat hij koorts had vanwege de ontsteking daar.quote:Op donderdag 10 april 2014 02:15 schreef Chocolatebear het volgende:
Antibiotica bij een "knelzittend" gewricht? Rot toch op braddie. Niet genoeg aandacht gekregen de laatste tijd of wat?
Logisch, als er een vrachtwagen over m'n hand heen rijdt zal ik ook wel een blessure hebben, je hand kon het gewicht niet aan denk ikquote:Op woensdag 9 april 2014 22:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Denken dat ik nog steeds een enorme fatty benquote:Op donderdag 10 april 2014 17:15 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Logisch, als er een vrachtwagen over m'n hand heen rijdt zal ik ook wel een blessure hebben, je hand kon het gewicht niet aan denk ik
Geloven dat je dat niet bentquote:Op donderdag 10 april 2014 17:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Denken dat ik nog steeds een enorme fatty ben
Je weegt toch nog steeds 120kg ofzo?quote:Op donderdag 10 april 2014 17:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Denken dat ik nog steeds een enorme fatty ben
Weten dat ik dat niet ben.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:16 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Geloven dat je dat niet bent
quote:Op donderdag 10 april 2014 17:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je weegt toch nog steeds 120kg ofzo?
quote:Op donderdag 10 april 2014 17:52 schreef KoningPils het volgende:
Braddie kan niet zonder ons en doet dit topic nu af als grap.
Ja, Braddie nu kun je wel leuk gaan roepen dat het een grap is. Maar als mensen serieus denken dat jij de fout maakt dat je antibiotica gebruikt voor een knelzittend gewricht, dan moet je eens nagaan hoe intelligent mensen je eigenlijk inschatten.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:13 schreef Braddie het volgende:
Dat mensen het niet al meteen doorhadden
Antibiotica vanwege een knel zittend gewricht
Trek er even 21 kilo af wil jequote:Op donderdag 10 april 2014 17:53 schreef BlauweTijger het volgende:
En ook nog ontkennen dat je nog 120 kilo weegt.
Niet meerquote:Op donderdag 10 april 2014 18:08 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Als je voor de spiegel staat, ben je dan niet vies van jezelf?
quote:Op donderdag 10 april 2014 18:10 schreef KoningPils het volgende:
[ afbeelding ]
Braddie wat moet je doen?
Remmen (Klein kindje tussen de auto`s rechts met ballon)quote:Op donderdag 10 april 2014 18:14 schreef KoningPils het volgende:
[ afbeelding ]
En wat moet je nu doen?
Sowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op donderdag 10 april 2014 18:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Remmen (Klein kindje tussen de auto`s rechts met bal die de weg op rolt.)
Bravo Bradsterquote:Op donderdag 10 april 2014 18:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Remmen (Klein kindje tussen de auto`s rechts met bal die de weg op rolt.)
Heb je grind in je doos ofzo?quote:Op donderdag 10 april 2014 18:20 schreef Chai het volgende:
Wowwwwwww wat een goede inschatting zeg, ongelofelijk.
Theorie vragen.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:21 schreef KoningPils het volgende:
Braddie wat ging er de vorige keer fout? Gevaarherkenning of de theorievragen?
Je rijdt 50 man, red je makkelijk.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Remmen (Klein kindje tussen de auto`s rechts met ballon)
Dus jij wilt voor de rest van je leven een trauma omdat je een klein kind doodrijd ? (Wat niet heel onwaarschijnlijk is met die snelheid) en de rest van je leven betalen (omdat je dat kind doodrijd)quote:Op donderdag 10 april 2014 18:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je rijdt 50 man, red je makkelijk.
Niet er met 80 langs vlammen en dat kind gewoon keurig ontwijken als een eckte baas.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dus jij wilt voor de rest van je leven een trauma omdat je een klein kind doodrijd ? (Wat niet heel onwaarschijnlijk is met die snelheid) en de rest van je leven betalen (omdat je dat kind doodrijd)
Goed van je.
Gewoon platrijden, fuck dat kind. Hadden de ouders het maar beter op moeten voeden.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet er met 80 langs vlammen en dat kind gewoon keurig ontwijken als een eckte baas.
quote:Op donderdag 10 april 2014 18:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon platrijden, fuck dat kind. Hadden de ouders het maar beter op moeten voeden.
Ik ben best een nette jongen hoor.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik vind jou eigenlijk wel z'n type
Zoals ? _quote:Op donderdag 10 april 2014 20:08 schreef BlueMage het volgende:
Dit topicen Braddie heeft andere pilletjes nodig ipv antibiotica.
ik had het juist wel doorquote:Op donderdag 10 april 2014 17:13 schreef Braddie het volgende:
Dat mensen het niet al meteen doorhadden
Antibiotica vanwege een knel zittend gewricht
Omdat mensen dat op FOK! wel vaker doen, toch? Het is niet net alsof ik de eerste benquote:Op donderdag 10 april 2014 20:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ik had het juist wel door
Maar waarom zo'n sneu verhaal verzinnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |