Logisch, als er een vrachtwagen over m'n hand heen rijdt zal ik ook wel een blessure hebben, je hand kon het gewicht niet aan denk ikquote:Op woensdag 9 april 2014 22:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb oprecht geen idee, ik werd vanochtend echt met helse pijn wakker, liggend op mijn hand...
En een knel zittend gewricht is het gevolg.

Denken dat ik nog steeds een enorme fatty benquote:Op donderdag 10 april 2014 17:15 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Logisch, als er een vrachtwagen over m'n hand heen rijdt zal ik ook wel een blessure hebben, je hand kon het gewicht niet aan denk ik

Geloven dat je dat niet bentquote:Op donderdag 10 april 2014 17:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Denken dat ik nog steeds een enorme fatty ben

Je weegt toch nog steeds 120kg ofzo?quote:Op donderdag 10 april 2014 17:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Denken dat ik nog steeds een enorme fatty ben

Weten dat ik dat niet ben.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:16 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Geloven dat je dat niet bent

quote:Op donderdag 10 april 2014 17:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je weegt toch nog steeds 120kg ofzo?
 in Januari wel ja.
 in Januari wel ja.

quote:Op donderdag 10 april 2014 17:52 schreef KoningPils het volgende:
Braddie kan niet zonder ons en doet dit topic nu af als grap.

Ja, Braddie nu kun je wel leuk gaan roepen dat het een grap is. Maar als mensen serieus denken dat jij de fout maakt dat je antibiotica gebruikt voor een knelzittend gewricht, dan moet je eens nagaan hoe intelligent mensen je eigenlijk inschatten.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:13 schreef Braddie het volgende:
Dat mensen het niet al meteen doorhadden
Antibiotica vanwege een knel zittend gewricht

Trek er even 21 kilo af wil jequote:Op donderdag 10 april 2014 17:53 schreef BlauweTijger het volgende:
En ook nog ontkennen dat je nog 120 kilo weegt.

Niet meerquote:Op donderdag 10 april 2014 18:08 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Als je voor de spiegel staat, ben je dan niet vies van jezelf?

quote:Op donderdag 10 april 2014 18:10 schreef KoningPils het volgende:
[ afbeelding ]
Braddie wat moet je doen?
 Remmen
 Remmen

Remmen (Klein kindje tussen de auto`s rechts met ballon)quote:Op donderdag 10 april 2014 18:14 schreef KoningPils het volgende:
[ afbeelding ]
En wat moet je nu doen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |