Wij moeten ons toch ook ergens mee kunnen vermaken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:59 schreef Zaktabak het volgende:
Waarom beschermt niemand deze jongen tegen zichzelf?![]()
Er komt ook wel een foto aan hoor, denk aan Juni/Juli ergens, dan snoer ik iedereen de mond.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Juist een mooie gelegenheid om iedereen de mond te snoeren.
Dat is mij te belastend.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon aan Insanity gaan doen.
Deal.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Er komt ook wel een foto aan hoor, denk aan Juni/Juli ergens, dan snoer ik iedereen de mond.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:02 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Deal.
Een foto met je rijbewijs in de hand?
Dat is wel erg optimistisch.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:02 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Deal.
Dat sowieso!quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:02 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Deal.
En vanmorgen een rijles gehad.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat sowieso!
De dag dat ik mijn rijbewijs heb gehaald komt er sowieso een foto op FOK! bij m`n auto met sleutel + rijbewijs vast
Ik rij eind mei af, dus dat komt helemaal goed
Jaquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En vanmorgen een rijles gehad.
en 28 april je theorie toch?quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat sowieso!
De dag dat ik mijn rijbewijs heb gehaald komt er sowieso een foto op FOK! bij m`n auto met sleutel + rijbewijs vast
Vanochtend weer een rijles gehad, ik rij eind mei af, dus dat komt helemaal goed
quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:05 schreef Toto69 het volgende:
Braddie heeft zijn rijbewijs
Blondje is trots
[ afbeelding ]
Blondje is trots
[ afbeelding ]
Blondje is trots
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:41 schreef Braddie het volgende:
Nee.
Als ze over dat soort dingen begint, psychose pilletjes, ben je bij mij aan het verkeerde adres. Ik pik veel, maar dat soort dingen niet.
quote:Op maandag 17 maart 2014 01:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb zeker zelfrespect.
Maar het zijn maar woorden op het internet, dus dat doet me niets verder.
Ja, het zijn maar woordjes.. Maar dan heb ik het niet over het gebruik van pilletjes wat iemand maar even denkt dat ik nodig heb ... Dat is toch wel een kwalijke zaak.quote:
Maar dat doet jou toch niks?quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, het zijn maar woordjes.. Maar dan heb ik het niet over het gebruik van pilletjes wat iemand maar even denkt dat ik nodig heb ... Dat is toch wel een kwalijke zaak.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:17 schreef Toto69 het volgende:
Braddie heeft zijn rijbewijs en gaat op pad!
[ afbeelding ]
ftfyquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:21 schreef KoningPils het volgende:
De auto mist alleen nog een blauwe L op het dak.
Blondje is trots
[ afbeelding ]
Neequote:Op vrijdag 11 april 2014 19:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja dat paint je er zelf maar even op Pilsje
Braadslee hoort gewoon bij de josti bandquote:Op donderdag 10 april 2014 20:51 schreef Ro-ald het volgende:
Je kan beter altijd stoppen met muziek maken.
Jij was toch de back-up van braadslee in PTA of heb je de hoop al gegeven met deze rolladequote:Op vrijdag 11 april 2014 10:32 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
De McDonalds menukaart in het geval van Brett.
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:43 schreef Braddie het volgende:
Klacht: voorlopig moeten stoppen met muziek maken vanwege een vervelende blessure.
En zo komt 't:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2014 19:45:05 ]
quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En zo komt 't:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
What is love? Braddie don't hurt me, no more.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:17 schreef Toto69 het volgende:
Braddie heeft zijn rijbewijs en gaat op pad!
[ afbeelding ]
Wat liefde is zie je hier een paar posts boven in de spoilerquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
What is love? Braddie don't hurt me, no more.
Nou moet ik huilen.quote:
Wat bedoel je? Bedoel je dat ik soms wel eens een niet beledigende opmerking jegens hem maak?quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:27 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Jij was toch de back-up van braadslee in PTA of heb je de hoop al gegeven met deze rollade
Dit klopt inderdaad.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:30 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Bedoel je dat ik soms wel eens een niet beledigende opmerking jegens hem maak?
Zuigen mag je kerel, ik ga hem deze keer gewoon halen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:57 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Dit klopt inderdaad.
Hoop jij ook dat hij weer faalt voor zijn theorie zodat hij zijn befaamde roadtrip niet met de kar kan maken maar met de fiets?
De vorige zeven keer zou je het ook ''gewoon'' gaan halen dus eerst zien en dan geloven.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zuigen mag je kerel, ik ga hem deze keer gewoon halen.
Ga nou maar leren.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zuigen mag je kerel, ik ga hem deze keer gewoon halen.
Stoer man, weer een foto van mij er bij pakkenquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:09 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ga nou maar leren.
Het enige wat jij doet is poseren als fotomodel en wandelen op muziek
bewijs:
[ afbeelding ]
Ongeacht wat je zegt de kans dat je het haalt is klein
Ik kijk al met volle verwachting naar het volgende topic waar je weer je autisme de schuld geeft van al het falen in je leven.
Dat is gewoon de realiteit. Ik zie je zit nog in de ontkenningsfase nadat het al 7x bevestigd is.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Stoer man, weer een foto van mij er bij pakken
Stoer man, weer zeggen dat ik het niet haal
Kijk eens naar je eigen leventje voordat je mij voor de 800e x afzeikt.
Dat is gewoon de realiteitquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:20 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Dat is gewoon de realiteit. Ik zie je zit nog in de ontkenningsfase nadat het al 7x bevestigd is.
Haten op mij terwijl jij een wajonger bent
Dan ook nog topics aanmaken met auto's die jij wilt gaan aanschaffen met je wajong
Oke, zie je over 5 min weerquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is gewoon de realiteitNee, deze keer niet kerel
Maar goed, hier kunnen we 5 pagina`s over discussiëren maar dat schiet niet op.
Doei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |