Alleen kon Bob op z'n hoogtepunt met z'n brakke stem bijna revoluties ontketenen, iets wat ik hun nog niet zie doenquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
En de man heeft een véél betere stem dan Dylan ooit had.
Nee, over de kwaliteit of impact zeg ik ook niets.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:55 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Alleen kon Bob op z'n hoogtepunt met z'n brakke stem bijna revoluties ontketenen, iets wat ik hun nog niet zie doen
met een beetje inzet is er over een uurtje of 2 weer een kansquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:10 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik was voor Inspector Indie gegaan als TT, maar ik heb mijn kans niet gepakt, dus ik moet gewoon m'n bek houden.
"True Indie" is ook een leuke.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:10 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik was voor Inspector Indie gegaan als TT, maar ik heb mijn kans niet gepakt, dus ik moet gewoon m'n bek houden.
Dat dacht ik!quote:
Inderdaad, mond houden jijquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:10 schreef Maxerazzi het volgende:
Jazeker. Zo zijn er nog wel een paar leuk, denk ik.quote:
ook niet inderdaadquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:24 schreef BoerBert het volgende:
Jep, verlang je ook niet al zo naar die tijd?
Als je aflevering 4 nog niet gehad hebt moet je gewoon verdergaan, dan gaat het los.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met True Detective
Lekker Game of Thrones weer kijken, en straks eens mijn Homeland achterstand inhalen (al verwacht ik daar niet veel goeds van)
Ik had net aflevering 4 en dat vond ik rete-tegenvallen, dus toen ben ik maar gestopt aangezien dat het hoogtepunt moest zijnquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:48 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Als je aflevering 4 nog niet gehad hebt moet je gewoon verdergaan, dan gaat het los.
Game of Thrones vind ik dan weer niks. Beetje fantasy gezeik en erg saai.
Se7en was wel geniaal zeg, overtrof mijn verwachtingen!
Mwah hoogtepunt niet, dat is het eind natuurlijk. Maar je gaat me niet vertellen dat je die lange eindscéne bij ep 4 niet verdomd impressive en spannend vond?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik had net aflevering 4 en dat vond ik rete-tegenvallen, dus toen ben ik maar gestopt aangezien dat het hoogtepunt moest zijn
Nee.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:03 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Mwah hoogtepunt niet, dat is het eind natuurlijk. Maar je gaat me niet vertellen dat je die lange eindscéne bij ep 4 niet verdomd impressive en spannend vond?
Op een degelijk forum zou daar een ban op staan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:17 schreef Norrage het volgende:
Wat zijn The Liminanas toch heerlijk
[..]
Nee.
Is het indietijd?quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Af en toe is dit echt een walgelijk topic.
Mensen die Game of Thrones niet waarderen.
Mensen die True Detective niet waarderen.
Mensen die The Wire niet waarderen.
Tijd om het eens wat vaker over muziek te hebben.
Had het minder verwacht.quote:Your musical compatibility with rotscholier is Super (99.5773%)
Music you have in common includes Portico Quartet, Sun Kil Moon, Angel Olsen, Eefje de Visser and Tocotronic.
Ik luister gewoon braaf alles wat men hier post.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:29 schreef Felagund het volgende:
We hebben beste een hoge compatibiliteit:
[..]
Had het minder verwacht.
Ik ook, voorgaande paar jaar ook. Lekker op de fiets heenquote:
Mensen die helemaal geen series kijkenquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Af en toe is dit echt een walgelijk topic.
Mensen die Game of Thrones niet waarderen.
Mensen die True Detective niet waarderen.
Mensen die The Wire niet waarderen.
Tijd om het eens wat vaker over muziek te hebben.
Altijd leuk die dingenquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:29 schreef Felagund het volgende:
We hebben beste een hoge compatibiliteit:
[..]
Had het minder verwacht.
Zegt duidelijk hoe vaak ik in dit topic kom.quote:Music you have in common includes The War on Drugs, Jonathan Wilson, Cloud Nothings, Angel Olsen and Arcade Fire.
Bij allebei het balkje zowat helemaal vol.quote:Music you have in common includes Cloud Nothings, Eefje de Visser, The National, Parov Stelar and Arcade Fire.
Zonde man, bob. Er zijn zo ontzettend veel goede series.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mensen die helemaal geen series kijken
Ja, daar ben ik er een van
Boeit me niet zoquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zonde man, bob. Er zijn zo ontzettend veel goede series.
Je noemt nu alleen maar Nederlandse pulp.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Boeit me niet zoIk heb alleen Feuten gekeken, een seizoen Boer zoekt vrouw en 2 Expeditie Robinsons en Wie is de Mols
En American Pie, Simpsons, Family Guy, South Park, My Sweet 16quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je noemt nu alleen maar Nederlandse pulp.
Ga dan een keer iets fatsoenlijks kijken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En American Pie, Simpsons, Family Guy, South Park, My Sweet 16, Teen Mom, Made, etc.
Daar heb ik s1e1 al van gezienquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ga dan een keer iets fatsoenlijks kijken.
Een Breaking Bad, bijvoorbeeld.
Beide geweldige seriesquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:15 schreef On het volgende:
In mijn leven alleen Twin Peaks en Carnivale gevolgd. Tips zijn welkom!
Thanks! Ik ben zelf wel erg weg van mysteries. Dus als het veel (surreële) mysteries bevat ben ik denk ik wel tevreden.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:32 schreef bartrid het volgende:
[..]
Beide geweldige series
The Wire
Justified
Hung
Treme
Schieten mij zo te binnen.
In dat geval moet je maar The Prisoner kijken, de originele versie. Ondergewaardeerde cultseriequote:Op dinsdag 8 april 2014 15:33 schreef On het volgende:
[..]
Thanks! Ik ben zelf wel erg weg van mysteries. Dus als het veel (surreële) mysteries bevat ben ik denk ik wel tevreden.
Duly noted!quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:38 schreef Arn0 het volgende:
[..]
In dat geval moet je maar The Prisoner kijken, de originele versie. Ondergewaardeerde cultserie
Nou nee.. kan me ook zo geen series voor de geest halen behalve die twee die je al gezien hent..quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:33 schreef On het volgende:
[..]
Thanks! Ik ben zelf wel erg weg van mysteries. Dus als het veel (surreële) mysteries bevat ben ik denk ik wel tevreden.
Er is maar 1 ander album toch?quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:56 schreef Gehenna het volgende:
Vandaag de andere albums van The War on Drugs geprobeerd, maar die redden het bij mij niet bij die nieuwe
Slave Ambient is ook wel tof, maar de rest is duidelijk een stap minder..
Wagonwheel Blues idd, die deed me echt weinig...quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Er is maar 1 ander album toch?Die vind ik ook niet zo, Wagonwheel Blues...
Breaking Bad is episch, Verder is True Detective me ook wel bevallen maar dat kan ook niet anders met zulke acteurs.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:33 schreef On het volgende:
[..]
Paolo Nutini is ook gelekt zie ik. Ook wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:41 schreef Norrage het volgende:
Nu over muziek! Ik heb weinig goede nieuwe muziek geluisterd de laatste 2 wekenmaar die nieuwe Cunninlynguists is fijn hoor
Future Weather heeft vrijwel dezelfde nummers als Slave Ambient geloof ikquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:08 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Wagonwheel Blues idd, die deed me echt weinig...
Daarnaast nog Future Weather EP geluisterd (heeft wel 8 tracks, dus nagenoeg een album), die was wel een stuk sterker dan het debut trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |