Alleen kon Bob op z'n hoogtepunt met z'n brakke stem bijna revoluties ontketenen, iets wat ik hun nog niet zie doenquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
En de man heeft een véél betere stem dan Dylan ooit had.
Nee, over de kwaliteit of impact zeg ik ook niets.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:55 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Alleen kon Bob op z'n hoogtepunt met z'n brakke stem bijna revoluties ontketenen, iets wat ik hun nog niet zie doen
met een beetje inzet is er over een uurtje of 2 weer een kansquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:10 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik was voor Inspector Indie gegaan als TT, maar ik heb mijn kans niet gepakt, dus ik moet gewoon m'n bek houden.
"True Indie" is ook een leuke.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:10 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik was voor Inspector Indie gegaan als TT, maar ik heb mijn kans niet gepakt, dus ik moet gewoon m'n bek houden.
Dat dacht ik!quote:
Inderdaad, mond houden jijquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:10 schreef Maxerazzi het volgende:
Jazeker. Zo zijn er nog wel een paar leuk, denk ik.quote:
ook niet inderdaadquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:24 schreef BoerBert het volgende:
Jep, verlang je ook niet al zo naar die tijd?
Als je aflevering 4 nog niet gehad hebt moet je gewoon verdergaan, dan gaat het los.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met True Detective
Lekker Game of Thrones weer kijken, en straks eens mijn Homeland achterstand inhalen (al verwacht ik daar niet veel goeds van)
Ik had net aflevering 4 en dat vond ik rete-tegenvallen, dus toen ben ik maar gestopt aangezien dat het hoogtepunt moest zijnquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:48 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Als je aflevering 4 nog niet gehad hebt moet je gewoon verdergaan, dan gaat het los.
Game of Thrones vind ik dan weer niks. Beetje fantasy gezeik en erg saai.
Se7en was wel geniaal zeg, overtrof mijn verwachtingen!
Mwah hoogtepunt niet, dat is het eind natuurlijk. Maar je gaat me niet vertellen dat je die lange eindscéne bij ep 4 niet verdomd impressive en spannend vond?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik had net aflevering 4 en dat vond ik rete-tegenvallen, dus toen ben ik maar gestopt aangezien dat het hoogtepunt moest zijn
Nee.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:03 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Mwah hoogtepunt niet, dat is het eind natuurlijk. Maar je gaat me niet vertellen dat je die lange eindscéne bij ep 4 niet verdomd impressive en spannend vond?
Op een degelijk forum zou daar een ban op staan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:17 schreef Norrage het volgende:
Wat zijn The Liminanas toch heerlijk
[..]
Nee.
Is het indietijd?quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Af en toe is dit echt een walgelijk topic.
Mensen die Game of Thrones niet waarderen.
Mensen die True Detective niet waarderen.
Mensen die The Wire niet waarderen.
Tijd om het eens wat vaker over muziek te hebben.
Had het minder verwacht.quote:Your musical compatibility with rotscholier is Super (99.5773%)
Music you have in common includes Portico Quartet, Sun Kil Moon, Angel Olsen, Eefje de Visser and Tocotronic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |