Multi level marketing. Pyramid schemes.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:17 schreef NoCigar het volgende:
Op maandag 7 april 2014 15:17 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Er zijn voor mij ook enkele triggers die je exit maken van mijn facebook. MLM posts, racisme, overmatige referenties naar religie en pseudo (medische) wetenschap post spammers.
Kan en wil niks met die mensen. Komt gelukkig niet vaak voor ik kan mensen vrij goed inschatten./einde citaat
MLM?
quote:
quote:Lieve mensen
MOET helaas toch een paar regels aanscherpen.
1)PLAATS NAAM ER BIJ ZETTEN ALS DIE ER NIET BIJ STA WORDEN DE BERICHTEN OOK NIET MEER GOEDGEKEURD DOOR BEHEER
2) HET IS EEN GRATIS SITE DUS WORD OOK GRATIS WEG GEGEVEN.
3) NIET 10 X DE ZELFDE ADVERTENTIE PLAATSEN MAAR GEWOON UPPEN
4) ELKAAR MET RESPECT BEHANDELEN.
5) NIET UPPEN BINNEN 24 UUR.
GROETJES HET BEHEER
quote:Rule of Disney: you liked the post, you must post.
The intention is to fill up Facebook with Disney characters, to break the invasion of negative pictures and videos on time lines. If you like this post, a Disney character will be assigned to you.
Your character is Flynn Rider, please make sure you add the paragraph
quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:25 schreef KaBuf het volgende:
En nog meer onzin. Na kunst, huisdieren en weet ik veel wat:
[..]
Ik heb nooit een paard gehad, dus ik voelde me buitengeslotenquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:59 schreef Meke het volgende:
[..]Eerste keer dat ik het zag (geloof dat t met kunst was) vond ik het een leuk idee.. Tweede was geloof ik Pokémon, vond ik ook nog wel grappig maar daarna was het klaar. Net als mensen die de necknominations ineens gingen doen over foto's met je paard van vroeger
bronquote:De vrienden van Lisette Buijs (37) laten massaal na om fatsoenlijk te reageren op uitnodigingen voor Facebook-spelletjes. De meesten negeren de uitnodiging voor Farm Heroes Saga, Jelly Splash of Texas HoldEm Poker, zonder iets van zich te laten horen.
‘Lieve Lisette, dank je wel voor je uitnodiging helaas weten wij niet zo goed hoe we mee zouden moeten spelen. Tot snel liefs Gert en Wil’, is op het prikbord van Lisette te lezen. Het bericht is afkomstig van Gert En Wil Van Dijk-Maasdam. “Mijn schoonouders”, vertelt ze. “De enigen die wél netjes reageerden, terwijl ik de uitnodiging voor Farm Heroes Saga aan honderden vrienden had verstuurd.”
“Eigenlijk heel onbeschaafd”, verzucht ze. Lisette zat na het versturen van de uitnodigingen dagenlang voor niets te wachten tot haar vrienden mee gingen spelen. “Als jij niet bereid bent honderden uren te investeren om samen met mij strategisch groenten op een rij te krijgen, prima, even goede Facebook-vrienden. Maar laat dat dan even weten, want dit is heel kwetsend.”
Aantrekkelijke alternatieven heeft Lisette niet: “Sommige mensen raden me aan om Farm Heroes Saga dan maar tegen wildvreemden te spelen. Alsof ik niks beters te doen heb!”
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:13 schreef picodealion het volgende:
[..]!!
Heb ook al genoeg mensen gehoord die dachten dat het echt wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was de quote over honderden uren investeren die het weggaf. Daarvoor had ik best geloofd dat het echt wasquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:14 schreef maily het volgende:
[..]
Heb ook al genoeg mensen gehoord die dachten dat het echt was
Gecondoleerd met je magnetron Karinquote:Slecht en goed nieuws..magnetron kapot..en mrgn 4 jaar samen:-)en Remko als verrassing voor morgen vrij genomen:-)!!
Ze bedoelt "verassing" ?quote:Op woensdag 9 april 2014 08:22 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Gecondoleerd met je magnetron Karin
Wat is er mis met een appje, telefoontje, email?quote:Op donderdag 10 april 2014 00:56 schreef terdege het volgende:
Dit is niet persee een cry for attention want hij geeft weldegelijk een reden om het op deze manier te doen. Iedereen persoonlijk een bericht sturen duurt veel langer.
quote:Zalige dag en avond gehad,na hele lange tyd..remko had bonnen gespaard en alle airmiles ingewisseld en zyn naar ons favo park geweest..de Efteling..heerlyk weer kind zyn,genieten,lachen,gek doen,in dingen geweest waar ik nog nooit ben in geweest..echt super dag!! Zo lief van myn mannetje..
Ben zo blij voor Karinquote:Morgen allemaal,we lagen pas om 1.00 in bed,kids nog verzorgen,containers moesten aan de straat,opruimen,ik liep als Katrien Duck:-Dvan opgezette voeten,en toen kregen we de slappe lach:-Dwat een dagje weg..weer eens uit eten..voor een mens kan doen..het gevoel hebben..ja ik leef!! Voor velen mensen zo normaal,maar denk dat velen mensen ook wel snappen,wat ik bedoel!!
Ik wil dat zo graag antwoorden met dat ik geen monsters lustquote:Proef monsters. Voor de eerste die regageert
Regageer dan!quote:Op donderdag 10 april 2014 10:21 schreef Vlindur het volgende:
In de weggeefhoek:
[..]
Ik wil dat zo graag antwoorden met dat ik geen monsters lust
En de mannen mogen dit uiteraard niet weten.quote:
Dat soort mensen zijn dan ook zelf ziek in hun hoofd.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:18 schreef Twiitch het volgende:
Onder een of ander filmpje waar ik niet op geklikt heb:
Wat een kut wijf! als iemand haar herkent ofzo ga haar een pak slaag verkopen, die grote dieren beul en dan ook nog filmen dat is het uit zoeken!
ik word er gewoon ZIEK van!
DEEL DIT ALS JE HAAR OOK WILT VERMOORDEN OF KAPOT MAKEN VOOR HAAR DADEN!
Jij hebt volgens mij veel te veel mensen in je lijst die dat soort dingen doen. Dit is al de derde keer dat ik het via jou hier voorbij zie komen volgens mij.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:16 schreef Alexxxxx het volgende:
daar gaaaaaaaaaaaaan we weer![]()
Wall of crap
Dit keer heb ik het niet iemand zien doen, maar alleen iemand die het prive bericht heeft gecopypaste!quote:Op donderdag 10 april 2014 14:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij veel te veel mensen in je lijst die dat soort dingen doen. Dit is al de derde keer dat ik het via jou hier voorbij zie komen volgens mij.
Dat is een stuk beter inderdaad!quote:Op donderdag 10 april 2014 14:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dit keer heb ik het niet iemand zien doen, maar alleen iemand die het prive bericht heeft gecopypaste!Dit keer ben ik trots op mijn vrienden.
Oh god. Voor de grap even gekeken, meteen raak. Staat iets over beveiliging van schepen bij Somalië:quote:Op donderdag 10 april 2014 14:57 schreef EDMAN- het volgende:
Topic werd gesloten, dus dan maar hier
Deze fb pagina is serieus ernstig. Ik schaam me voor deze (11.000!) Tokkie-Nederlanders.
https://www.facebook.com/(...)PVV/1435523810019277
En constant maar lullen over de 'Nederlandse cultuur'. Serieus, wtf hebben wij aan cultuur? Kan iemand mij dat vertellen? Ja, zeiken op elkaar misschien? Afgunst hebben? 'Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg'?. Er wordt daar Kerstmis genoemd, en boerenkool met worst
Ohja Zwarte Piet zeker? Komt gvd niet aan zwarte piet!!!
En constant racistische opmerkingen en plaatjes plaatsen met z'n allen, maar als er dan 1 Marokkaan reageert: direct aan de schandpaal! (ook al is het vaak een troll.).
Idee: Site oprichten: www.ditstemtopwilders.nl, alle reacties daar publiekelijk opzetten en uitlachen maar.
Ik citeer:
'Leer eerst nederlands typen. Kanker allochtoon.'
'Wat een stumper,spring maar gauw op je geit terug na Marokko!!!'
'nemen ons land over??, ja de Dijken worden opgehoogd met jullie !!!'
'Waarom steeds dat 'kk'?! Zo zie je maar weer hoe respectloos dat kut volk is! Ik hoop dat jullie marrokkamen het allemaal krijgen met mekaar !!!'
Nu ga ik in een hoekje zitten huilen.
Iemand uit mijn lijst post dit, ik plaats een reactie dat een status over borstkanker zelf waarschijnlijk voor meer bewustzijn zorgt (i.p.v. dit omslachtige gedoe), stuurt ze mij bovenstaande in een privebericht. Tja, nu moet ik ook wel meedoenquote:Op donderdag 10 april 2014 12:16 schreef Alexxxxx het volgende:
daar gaaaaaaaaaaaaan we weer![]()
Als je weer van die rare statussen ziet weet je wat er aan de hand is.
Hahaha je had m'n status niet moeten liken of moeten antwoorden! Dit komt over waaien uit Engeland… Dit is daar het 2014 borstkanker bewustzijn spel. Nu moet je een van de onderstaande 14 statussen kiezen en posten op je status.
Wees niet een onsportief. Kies je vergif, en wijzig je status in:
1) Verdomme diarree
2) Ik heb mn borsten gebruikt om een snelheidsbon te voorkomen
3) Heeft iemand een tampon, ik zit zonder
4) Hoe kom ik van voetschimmel af
5) Waarom is niemand in de buurt als ik geil ben?
6) Geen wc-papier vaarwel sokken!
7) Iemand bood me een baan als prostituee, maar ik ben huiverig.
Ik denk dat ik verliefd ben op iemand, wat moet ik doen?
9) Ik heb besloten om te stoppen met het dragen van ondergoed.
10) Ik hou nog steeds van mijn ex.
11) Ik weet echt niet hoe ik iedereen kan vertellen dat ik er ziek van ben om te verbergen dat ik homo ben.
12) Ik denk dat het ‘to good to be true is’ dat ik zwanger ben.
13) Ik heb net £ 7000 gewonnen op een kraskaart
14) Ik heb net ontdekt dat ik ben bedrogen in de afgelopen 5 maanden.
Plaats zonder uitleg. sorry! Ben benieuwd welke jij kiest xx.
Einde chatgesprek.
Nee, dat moet je vooral niet. Zou er niet eens op reageren. Of vragen hoeveel ze maandelijks overmaken naar het kwf.quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:20 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Iemand uit mijn lijst post dit, ik plaats een reactie dat een status over borstkanker zelf waarschijnlijk voor meer bewustzijn zorgt (i.p.v. dit omslachtige gedoe), stuurt ze mij bovenstaande in een privebericht. Tja, nu moet ik ook wel meedoen![]()
![]()
Was het ook niet echt van plan, vond het gewoon zo dom dat ze dan alsnog zo'n privebericht stuurt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:07 schreef exile79 het volgende:
[..]
Nee, dat moet je vooral niet. Zou er niet eens op reageren. Of vragen hoeveel ze maandelijks overmaken naar het kwf.
Helemaal eens dat het een stelletje tokkies zijn. Maar dat gezeik dat wij geen cultuur hebben is net zo vermoeiend.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:57 schreef EDMAN- het volgende:
Topic werd gesloten, dus dan maar hier
Deze fb pagina is serieus ernstig. Ik schaam me voor deze (11.000!) Tokkie-Nederlanders.
https://www.facebook.com/(...)PVV/1435523810019277
En constant maar lullen over de 'Nederlandse cultuur'. Serieus, wtf hebben wij aan cultuur? Kan iemand mij dat vertellen? Ja, zeiken op elkaar misschien? Afgunst hebben? 'Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg'?. Er wordt daar Kerstmis genoemd, en boerenkool met worst
Ohja Zwarte Piet zeker? Komt gvd niet aan zwarte piet!!!
En constant racistische opmerkingen en plaatjes plaatsen met z'n allen, maar als er dan 1 Marokkaan reageert: direct aan de schandpaal! (ook al is het vaak een troll.).
Idee: Site oprichten: www.ditstemtopwilders.nl, alle reacties daar publiekelijk opzetten en uitlachen maar.
Ik citeer:
'Leer eerst nederlands typen. Kanker allochtoon.'
'Wat een stumper,spring maar gauw op je geit terug na Marokko!!!'
'nemen ons land over??, ja de Dijken worden opgehoogd met jullie !!!'
'Waarom steeds dat 'kk'?! Zo zie je maar weer hoe respectloos dat kut volk is! Ik hoop dat jullie marrokkamen het allemaal krijgen met mekaar !!!'
Nu ga ik in een hoekje zitten huilen.
quote:Dolk nr zoveel..de "vriendin" die ik 20jr ken,verbreekt nu met leugens,verraad en nog meer erge dingen,het contact met MIJ..terwijl mijn spullen nog in haar schuur staan!! Nou al moet ik de onderste steen boven halen..die spullen haal ik dit wknd op!! Maar komt wéér goed aan..
quote:2dagen met steen op je maag,lopen,om myn spullen op te halen..sleutel vragen en niet weten wat boven je hoofd hangt..na revalidatie tehuis gegaan,waar ze nog 4 mnd zou moeten blyven..blykt ze vnmrgn ontslagen te zyn..naar haar huis,gegaan..weer met lood in de schoenen..niet weten wat er boven je hoofd hangt..niemand thuis..zal by haar dochter met aanhang zitten..remko uit eindelyk gsmst,dat als we bus van ze werk hebben,de dozen ophalen! Net antw..dat was goed..ook zakelyk,niks over my of vriendschap van 20jr.geen woord v spyt NIKS..we zyn op kapot en te mur om nog iets te voelen!!
Ik snap echt niet dat mensen dat soort vetes via facebook doen, het is toch een beetje genant ........quote:
Dat zijn toch van die Aloe Vera drankjes die je moet verkopen? Met die sekte-achtige verkopers?quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:49 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Multi level marketing. Pyramid schemes.
Ja dat!quote:Op maandag 14 april 2014 19:58 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dat zijn toch van die Aloe Vera drankjes die je moet verkopen? Met die sekte-achtige verkopers?
Ja dat dacht ik al. Zo'n kennis van mijn ouders doet dat dus nu ook. Zo'n muts van ergens halverwege de 30 die oprecht gelooft dat ze een superproduct heeft.quote:
Het is wel allemaal goedkope meuk, waar je de helft niet eens van gebruikt. Dus nog een slechte deal ookquote:Op maandag 14 april 2014 21:00 schreef Ireth het volgende:
Dan ben je best wel verslaafd aan roken als je dit soort deals aan gaat bieden in van die ruilhoeken...
[ afbeelding ]
Is dit echt?quote:Op maandag 14 april 2014 21:00 schreef Ireth het volgende:
Dan ben je best wel verslaafd aan roken als je dit soort deals aan gaat bieden in van die ruilhoeken...
[ afbeelding ]
Je moet haar een pak drum geven met een dun laagje shag bovenop een gigalaag schaamhaar.quote:Op maandag 14 april 2014 21:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is wel allemaal goedkope meuk, waar je de helft niet eens van gebruikt. Dus nog een slechte deal ook
En dan wil ze haar gehaktbal terug en dan zeg je haha we hebben toch GERUILD en dan stamp je er op en zeg je dat rokers toch al stinken en dat het niet uit maakt of je haren rookt of Drum.quote:Op maandag 14 april 2014 21:06 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Je moet haar een pak drum geven met een dun laagje shag bovenop een gigalaag schaamhaar.
Ik vind dit maar een matige grapquote:Op maandag 14 april 2014 21:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En dan wil ze haar gehaktbal terug en dan zeg je haha we hebben toch GERUILD en dan stamp je er op en zeg je dat rokers toch al stinken en dat het niet uit maakt of je haren rookt of Drum.
Oh ja joh. Wil jij nog een supergoedkope literfles shampoo van me kopen?quote:Op maandag 14 april 2014 21:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet alleen hoor, je hebt dat in allerlei vormen en maten...
Nee, ik wil kwaliteit.quote:Op maandag 14 april 2014 21:20 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Oh ja joh. Wil jij nog een supergoedkope literfles shampoo van me kopen?
De "ver van mijn bed show"quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:14 schreef exile79 het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ze er is geweest is het natuurlijk extra erg inderdaad.
Meneerquote:Op woensdag 16 april 2014 11:45 schreef SSJKliko het volgende:
Mijn facebook staat nu ook vol met "ik heb diarree".. Dus ik vroeg of ze ook wat gedoneerd hadden aan het KWF. Kreeg ik zo'n pm met instructies van statussen die je moest kiezen. Heb maar teruggestuurd dat ik liever geld doneer dan nutteloze statussen ga posten waar mensen met borstkanker én het kwf geen hol aan hebben. Meneer werd boos
Ja, dit was een gozerquote:Op woensdag 16 april 2014 12:39 schreef afvalzak het volgende:
[..]
MeneerDacht dat die zooi alleen voor vrouwen was.
Ze weten niet dat De speld een satirische site is met veel van dat soort maffe posts die je niet serieus moet nemen.quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 07:11 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral dat rood omcirkelde.
Write something boyish under itquote:Op donderdag 17 april 2014 00:35 schreef formerjellybean het volgende:
Ja dan is het uit en dat zet je op facebook
En dan krijg je zo'n status I am the best in spooling through
Wat steenkolen engels is en ik denk dat je bedoeld : I am the best at pulling through
Beetje genant emostatussen maar dan ook nog in gebrekkig engels
Franco Valk is net zo goed in Engels als jij in namen onleesbaar maken.quote:Op donderdag 17 april 2014 07:11 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 april 2014 10:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Franco Valk is net zo goed in Engels als jij in namen onleesbaar maken.
Toch knap van die Orang Oetangquote:Op donderdag 17 april 2014 11:16 schreef Mieshka het volgende:
[ afbeelding ]
Dat Wishes for You is ook ware oogterreur met voor elke weekdag een ander kutplaatje.
Maar hij is wel hartstikke sterkquote:Op donderdag 17 april 2014 10:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Franco Valk is net zo goed in Engels als jij in namen onleesbaar maken.
edit, toch maar nietquote:
Sjeez .....quote:Op donderdag 17 april 2014 18:23 schreef RadioSlut het volgende:
Wat is deze.![]()
https://www.facebook.com/groups/199465010258729/?fref=ts
Jezus , die zus van Dries Mertensquote:Op donderdag 17 april 2014 18:23 schreef RadioSlut het volgende:
Wat is deze.![]()
https://www.facebook.com/groups/199465010258729/?fref=ts
Ik vond t wel een mooi verhaalquote:
Ik las het vanmiddag voor het eerst en moet er nu nog om lachen, dat is de ergernis.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vond t wel een mooi verhaal
Hoezo ergernis?
Bedankt voor het delen in ieder gevalquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:11 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik las het vanmiddag voor het eerst en moet er nu nog om lachen, dat is de ergernis._!
Graag gedaan. Dit is de enige plek waar het enigszins relevant is om te delenquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen in ieder geval
Wat een niveau.quote:Op maandag 14 april 2014 21:00 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 april 2014 21:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
(Ik ken er ook eentje met iets van energie oid, doet mn neef, herbalife doet een kennis en haar zus doet FLPen maar denken dat ze er rijk van gaan worden...
want maar 2% van de mensen in Nl doet het, dus er is nog 98% die het kan gaan doen!
)
Ja, zeg dat wel, maar daarvan snap ik geloof ik nog wat het betekent. Maar wat betekent de rest?quote:Op donderdag 17 april 2014 07:11 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier gaat mijn hart een beetje van huilenquote:
Gewoon vrolijk oostelijk terug roepen.quote:Op zondag 20 april 2014 16:41 schreef Federer-fan het volgende:
Een Faceboomvriendin van me vandaag tot twee keer toe op haar timeline: "Happy Eastern!"
Durf ik niet. Ze doet een beetje irrititant. Het is een - wel leuk verder - meisje dat nogal gewicht doet. Allemaal van die gewichtige citaten en laatst van die quasigrappige afbeeldingen met een foto met tekst erbij. Dat was dan juridisch maar zij schreef dat ze ze 'Hilarisch' vond terwijl ze ze volgens mij niet eens begreep.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |