Hey Karina.quote:
quote:
quote:Op maandag 7 april 2014 19:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat een kutprogramma van die duitsers.
quote:
doeiquote:
zeg je hoeft niet meteen te beginnen te scheldenquote:
Beetje Kate Nashachtig.quote:
Ik dus ook niet. OK trailer mag.quote:Op maandag 7 april 2014 19:42 schreef Stickertje het volgende:
hopelijk geen spoilers, heb de nieuwe aflevering nog niet gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Dit iddquote:Op maandag 7 april 2014 19:42 schreef Karina het volgende:
Matthijs heeft geen idee waar het over gaat.
Hoe kan een zender plat gaan als er teveel kijkers zijn? Matthijs droomt ervan denk ik.
Als wat? Een slaafje in Kings Landing?quote:Op maandag 7 april 2014 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zat net te denken, wat nou als Pieter Derks een rol kreeg in Game of Thrones?
Ik sluit me hierbij aan hoor.quote:Op maandag 7 april 2014 19:43 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
GoT.. Aflevering 1 kon mij niet boeien, nooit meer verder gekeken. Mensen verklaren me voor gek
.
eps was online en trok alle servers onderuit.quote:Op maandag 7 april 2014 19:42 schreef Karina het volgende:
Matthijs heeft geen idee waar het over gaat.
Hoe kan een zender plat gaan als er teveel kijkers zijn? Matthijs droomt ervan denk ik.
Als de opvolger van Joffrey.quote:Op maandag 7 april 2014 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als wat? Een slaafje in Kings Landing?
HBO is toch gewoon op de kabel ook in de US dacht ik? Of iig op tv niet via internet.quote:Op maandag 7 april 2014 19:43 schreef wdn het volgende:
[..]
eps was online en trok alle servers onderuit.
De nar aan het hof van koning Joffrey, die na drie grappen standrechtelijk geëxecuteerd wordt.quote:Op maandag 7 april 2014 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zat net te denken, wat nou als Pieter Derks een rol kreeg in Game of Thrones?
Netflix was de eerste die het uitzond.quote:Op maandag 7 april 2014 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
HBO is toch gewoon op de kabel ook in de US dacht ik? Of iig op tv niet via internet.
Emile als hofnarquote:Op maandag 7 april 2014 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als de opvolger van Joffrey.
Of, ik heb nog een beter idee,
wat nou als Emile Schelvis een rol krijgt in Game of Thrones
SPOILER: psssst, alleen voor liefhebbersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Eerst brengt hij het nog voorzichtig, dan vertelt hij het alsnog.quote:Op maandag 7 april 2014 19:45 schreef Karina het volgende:
Ja ga het effe spoileren. Oh die, gelukkig.
Ze moet alleen niet zo aandachtsgeil doen. Die handen voor de mond terwijl je dit al eens hebt gezien.quote:
Zij heeft het wel van Ali b gekregen.quote:
Niks mis met een beetje overacten.quote:Op maandag 7 april 2014 19:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ze moet alleen niet zo aandachtsgeil doen. Die handen voor de mond terwijl je dit al eens hebt gezien.
quote:Op maandag 7 april 2014 19:47 schreef Pandaplint het volgende:
Ik heb niet het idee dat ik iets mis door deze serie niet te volgen
Dat was toch een nachtmerriescene? Steven kan namelijk niet dood.quote:Op maandag 7 april 2014 19:48 schreef DrDentz het volgende:
Zo zat ik ook bij de dood van Steven Seagal in Executive Decision.
Jij bent pas een draakjequote:
quote:Op maandag 7 april 2014 19:47 schreef Pandaplint het volgende:
Je mist het feit dat je de kijkervaring met mij kan delen.quote:Op maandag 7 april 2014 19:47 schreef Pandaplint het volgende:
Ik moest lachen.quote:
Gebaseerd op Land van Ooit TV.quote:Op maandag 7 april 2014 19:49 schreef DrDentz het volgende:
Dus dit is eigenlijk een soort Efteling TV.
quote:Op maandag 7 april 2014 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig post je de goeie smiley daar achter
Lees eerst de boeken, dan kijk je de serie ook nog wel. Is echt geweldig geschreven, zelfs voor niet-fantasie liefhebbers. Het is veel meer intrige - politiek-achtig op een humoristische wijze.quote:
Volgende keer weer A-acteurs als Thijs Romer!quote:Op maandag 7 april 2014 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze hebben ook wel een partij kneusjes uitgenodigd om hierover te praten.
quote:Op maandag 7 april 2014 19:50 schreef DrDentz het volgende:
Vechtende dwergen hadden ze al jarenlang op RTL7.
Dit.quote:Op maandag 7 april 2014 19:49 schreef Bosbeetle het volgende:
wat zijn dit voor fansweten niet hoeveel families, hebben de boeken niet gelezen.. als je zo'n serie kijkt weet je toch precies wie er dood gaat.
Deze is nog bazigerquote:Op maandag 7 april 2014 19:50 schreef alors het volgende:
Joffery ken ik wel, eigenlijk alleen door zijn Spangas dubbelganger.
Thijs Römer zou aan de schandpaal moeten voor zijn trieste tweets.quote:Op maandag 7 april 2014 19:50 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Volgende keer weer A-acteurs als Thijs Romer!
En er staan ook overal camera's net zoals bij Operation Repo.quote:Op maandag 7 april 2014 19:50 schreef DrDentz het volgende:
Vechtende dwergen hadden ze al jarenlang op RTL7.
de nait is dark en foel of terrurs!quote:Op maandag 7 april 2014 19:52 schreef Gehenna het volgende:
Het goede acteerwerk valt mij niet zo op eigenlijk hoor...
vooral als carice in beeld isquote:Op maandag 7 april 2014 19:52 schreef Gehenna het volgende:
Het goede acteerwerk valt mij niet zo op eigenlijk hoor...
Gisteren nog in de compilatiequote:Op maandag 7 april 2014 19:54 schreef Gehenna het volgende:
Ook al lang geleden dat ik een leuke lucky heb gezien
Dionne moet dit voorbeeld spoedig volgen.quote:
quote:Op maandag 7 april 2014 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb 2048 gehaald EINDELIJK afgelopen vrijdag of zo. Geen bewijs maar het is echt zo
Ik wil kijken of ik nog verder kom maar dat duurt wel erg lang. Weet niet of ik daar geduld voor heb.quote:Op maandag 7 april 2014 20:01 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik was daarna er zelf wel direct op uitgekeken
Ik heb het dit weekend pas ontdektquote:Op maandag 7 april 2014 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil kijken of ik nog verder kom maar dat duurt wel erg lang. Weet niet of ik daar geduld voor heb.
En zomaar lukt het weerquote:Op maandag 7 april 2014 20:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het dit weekend pas ontdektstom verslavend
Adblockquote:Op maandag 7 april 2014 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
En zomaar lukt het weer
[ afbeelding ]
Ik hoop dat je een grapje maakt. Sowieso heb ik een abo dus daarom zie ik ze niet.quote:Op maandag 7 april 2014 20:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
En dan die schermopvullende banners krijgen als je normaal wil posten. Nee bedankt.
Ik heb ook een abboquote:Op maandag 7 april 2014 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt. Sowieso heb ik een abo dus daarom zie ik ze niet.
Ja tuurlijkquote:Op maandag 7 april 2014 20:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb ook een abboWil je op mijn vriendjeslijst?
Geen idee! Kan ik dit aanpassen dan?quote:
Ok dankjequote:Op maandag 7 april 2014 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja onder settings/ themakleuren staat dat.
Je bent roze!quote:Op maandag 7 april 2014 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben zelf paars en vriendjes zijn groenachtig.
Wij klagen ook alleen maarquote:Op maandag 7 april 2014 22:11 schreef hoink581 het volgende:
Dus hier kan ik in het vervolg terecht als ik iets over DWDD wil zeggen? Echt bijna elke aflevering heb ik wel een reden om een KLB topic over DWDD te openen. Wat was dat nu weer voor een kutopmerking van Matthijs over dat downloaden.
Zonde.quote:Op maandag 7 april 2014 22:26 schreef Karina het volgende:
Juist jammer! Had je hier inside information kunnen posten. Ik had bij K&vdB gesolliciteerd, helaas afgewezen
Nog niks, ik ben zoekendequote:Op dinsdag 8 april 2014 00:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zonde.Wat ben je toen ipv. gaan doen?
Ennio Morriconequote:Afrikaanse stoffen van Vlisco: Roger Gerards
Bij Afrikaanse mode denk je waarschijnlijk aan prachtige jurken gemaakt van stof met veelkleurige en drukke designs. En naar alle waarschijnlijkheid denk je dat die stoffen worden gemaakt in kleine lokale bdrijfjes volgens een eeuwenoud procédé. Maar niets is minder waar! Het oer-Hollandse bedrijf Vlisco gevestigd in exotisch Helmond is marktleider in Afrika.Met een omzet van 100 miljoen euro domineren zij de markt en marktjes in onder meer Ivoorkust, Nigeria, Togo, Benin, Ghana en Congo. Al sinds eind 19de eeuw exporteren zij zgn. waxprints die ondertussen Afrikaans cultuurgoed geworden zijn. Een opmerkelijk en zeer succesvol bedrijf, dat geleid wordt door Roger Gerards.
Eerbetoon Ennio Morricone
The Good, the Bad and the Ugly is de bekendste Western ooit gemaakt. De muziek in de film is van Ennio Morricone, de legendarische Italiaanse componist die voor meer dan 500 films en tv-series componeerde, 150 klassieke composities afleverde, maar ook meer dan 100 klassieke popliedjes schreef. Hij werd in 2007 onderscheiden met de Honorary Oscar voor zijn gehele filmmuziek-oeuvre. Hij wordt alom geroemd om de sfeer die hij weet neer te zetten, waardoor hij echt zijn stempel op de film drukt.
Aanstaande zaterdag zou hij optreden in een uitverkocht Ziggo Dome, met een compleet Symphonie Orkest en een 75-koppig koor. Maar wegens een rugoperatie is het concert verplaatst naar 26 juni. Wij steken de fans een hart onder de riem met een eerbetoon aan de grootmeester.
Aan tafel bewonderaars Henny Vrienten en Benjamin Herman. Sopraan Wendy Roobol en pianiste Ineke Geleijns brengen de titelsong uit de film Once Upon a Time in the West ten gehore. Het Belgisch Trombone Koor zal vanavond een minuut van het thema van The Good, The Bad, and The Ugly spelen.
Marike Jager is back!
Drie jaar na haar laatste studioalbum, heeft de Nederlandse singer-songwriter weer een nieuw album opgenomen: The Silent Song.
Het is een simpele formule: Een akoestische gitaar, een piano en een prachtige sentimentele stem. The Silent Song is een album vol met kleine, melancholische en naakte liedjes, die juist daarom zo veel meer zeggen.
Tafelheer: Paul de Leeuw
quote:
Terwijl die harmonicasolo's van Franco de Gemini zijn.quote:
Okquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Terwijl die harmonicasolo's van Franco de Gemini zijn.
Toots heeft wel dingen voor Morricone gedaan, onder andere live en voor verzamelprojecten en wat dingen op TV. Maar het is een misverstand dat hij het origineel inspeelde.quote:
Beter begin je zinnen niet met beter.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:59 schreef superniger het volgende:
[..]
Hij is zelf niet te gast he. Beter zet je gewoon een CD van hem op.
Ik heb kilometers om moeten fietsen om bij de Lidl te komenquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:04 schreef OProg het volgende:
Slim bedacht was dat. En allemaal gekkies die die cd kochten.
johannes_vermeer heeft zich voor dat karretje laten spannen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:04 schreef OProg het volgende:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:04 schreef OProg het volgende:
Mijn beste aankoop bij de Lidl ooit.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
johannes_vermeer heeft zich voor dat karretje laten spannen.
Ligt nog altijd in de autoquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:04 schreef OProg het volgende:
Het spel gaat het overtreffen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn beste aankoop bij de Lidl ooit.
lachquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Paul lach gewoon in bad, lekker met het sop te klieren.
Lach? Ik hoop dat je lacht bedoelt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Samen met Keesjequote:Op dinsdag 8 april 2014 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |