Hey Karina.quote:
quote:
quote:Op maandag 7 april 2014 19:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat een kutprogramma van die duitsers.
quote:
doeiquote:
zeg je hoeft niet meteen te beginnen te scheldenquote:
Beetje Kate Nashachtig.quote:
Ik dus ook niet. OK trailer mag.quote:Op maandag 7 april 2014 19:42 schreef Stickertje het volgende:
hopelijk geen spoilers, heb de nieuwe aflevering nog niet gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Dit iddquote:Op maandag 7 april 2014 19:42 schreef Karina het volgende:
Matthijs heeft geen idee waar het over gaat.
Hoe kan een zender plat gaan als er teveel kijkers zijn? Matthijs droomt ervan denk ik.
Als wat? Een slaafje in Kings Landing?quote:Op maandag 7 april 2014 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zat net te denken, wat nou als Pieter Derks een rol kreeg in Game of Thrones?
Ik sluit me hierbij aan hoor.quote:Op maandag 7 april 2014 19:43 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
GoT.. Aflevering 1 kon mij niet boeien, nooit meer verder gekeken. Mensen verklaren me voor gek
.
eps was online en trok alle servers onderuit.quote:Op maandag 7 april 2014 19:42 schreef Karina het volgende:
Matthijs heeft geen idee waar het over gaat.
Hoe kan een zender plat gaan als er teveel kijkers zijn? Matthijs droomt ervan denk ik.
Als de opvolger van Joffrey.quote:Op maandag 7 april 2014 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als wat? Een slaafje in Kings Landing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |