ik ben rechts en heb alleen een redelijke sprintquote:Op maandag 7 april 2014 14:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
--------------------- Saind (keep) -----------------
Drizzt ----johannes ----- LR ------- Typisch (opkomende back a la bale)
Stylo ----- KNUT ------ Jancees
Smoofie ----- Lange Lans ----- Inso
Reserves: JR-Style GGMM
Coach/beker in ontvangst nemer: Stinho
Stijn is de coachquote:Op maandag 7 april 2014 14:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben rechts en heb alleen een redelijke sprint
ga weg kut coach
Deal. Waar komt ons clubhuis te staan?quote:Op maandag 7 april 2014 14:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Drizzt ----johannes ----- LR ------- Typisch (opkomende back a la bale)
Reserves: JR-Style GGMM
Ok rechtsback of anders wissel. Je mag opstomen he.quote:Op maandag 7 april 2014 14:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben rechts en heb alleen een redelijke sprint
ga weg kut coach
ik weiger op die minderwaardige positie te gaan spelenquote:Op maandag 7 april 2014 14:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok rechtsback of anders wissel. Je mag opstomen he.
Valt er zoveel te verdelen dan?quote:Op maandag 7 april 2014 14:30 schreef Saind het volgende:
Zal ik eens een testament maken. Gewoon voor de lol.
Goede SOG activiteit wel
Ik wil verhuurd worden.quote:Op maandag 7 april 2014 14:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Haha goeie grap in TT
Johannes ---- Drizzt ----- GGMM ------- LR
Reserves: JR-Style
Verzorgster/kusje dr op: Charmed-Angel
Bij nader inzien hebben we nu DP niet meer nodig.
Stijn roept bij iedere terugspeelbal naar Saind dat ie moet klemmen.quote:Op maandag 7 april 2014 14:31 schreef Mansjester het volgende:
Stijn als coach
Dan kan je nog beter Cocu op zijn plek neerzetten
je lever doneren voor onderzoekquote:Op maandag 7 april 2014 14:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Begrafeniswensen en shit
En dat ze m'n browsergeschiedenis wissen
Kusjesquote:Op maandag 7 april 2014 14:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Haha goeie grap in TT
Johannes ---- Drizzt ----- GGMM ------- LR
Bij nader inzien hebben we nu DP niet meer nodig.
En we mogen niet zomaar de andere helft oplopen.quote:Op maandag 7 april 2014 14:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stijn roept bij iedere terugspeelbal naar Saind dat ie moet klemmen.
Haha dat wordt lachen.
ik ook een keer 21-0 gewonnen. een jongen scoorde toen 15 keer.quote:Op maandag 7 april 2014 14:33 schreef Typisch het volgende:
ik moest eens een wedstrijdje keepen in de e'tjes omdat ik last van mijn enkel had
halverwege de wedstrijd ging het wel weer
toen heb ik een solo gemacht en gescoord
wij wonnen toen met 21-0
dat was echt fantastisch
Mwoh een centrale mid die wat blijft hangen...quote:
quote:Op maandag 7 april 2014 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En we mogen niet zomaar de andere helft oplopen.
Onze eigen Eva Carneiroquote:
quote:Op maandag 7 april 2014 14:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ook een keer 21-0 gewonnen. een jongen scoorde toen 15 keer.
speelt nu bij az
4-4-2 met een liberoquote:Op maandag 7 april 2014 14:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwoh een centrale mid die wat blijft hangen...
leek me niksquote:Op maandag 7 april 2014 14:40 schreef Typisch het volgende:
ik ga misschien toch The Elder Scrolls Online kopen
Heb de beta 2 weekenden gespeeld, echt pauper man, het is net geen MMO en net geen TES game. Het is dus niets.quote:Op maandag 7 april 2014 14:40 schreef Typisch het volgende:
ik ga misschien toch The Elder Scrolls Online kopen
Ik zie een Stylo zeker een goede middenvelder, straatvoetballer pur sang.quote:Op maandag 7 april 2014 14:41 schreef JanCees het volgende:
is stylo een goede middenvelder denken jullie?
Moet eigenlijk gewoon met een maatje oid gaan spelen, maar kan geen slachtoffers vinden.quote:Op maandag 7 april 2014 14:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb de beta 2 weekenden gespeeld, echt pauper man, het is net geen MMO en net geen TES game. Het is dus niets.
Nog niet geprobeerd. Waarom?quote:
--------------------- Saind (keep) -----------------quote:Op maandag 7 april 2014 14:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zie een Stylo zeker een goede middenvelder, straatvoetballer pur sang.
Dit zie ik wel zitten.quote:Op maandag 7 april 2014 14:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
Typisch (mag opkomen) ---- Johannes ----- LR------- Drizzt
Smoofie ----- Stylo ----- KNUT ------ Jancees
Lange Lans ----- Inso
Ik corrigeer al jullie fouten centraal achterinquote:Op maandag 7 april 2014 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Mods zou je niet in het team moeten nemen.
Dan is het goed.quote:Op maandag 7 april 2014 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik corrigeer al jullie fouten centraal achterin
Alle 4, zodat ze daarna een lange bal naar LL en mij kunnen geven.quote:Op maandag 7 april 2014 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zijn de balveroverende middenvelders?
Mij zou je niet als speler in moeten zetten. Misschien als je voor de jostibandaward wilt gaan.quote:
Ik verover en verdeel. Net Ceasar maar dan op het voetbalveld.quote:Op maandag 7 april 2014 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zijn de balveroverende middenvelders?
TESO is 10x ergerquote:Op maandag 7 april 2014 14:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Speelde totaal niet lekker vond ik voor een MMO
Ik sta er ook in andersquote:Op maandag 7 april 2014 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mij zou je niet als speler in moeten zetten. Misschien als je voor de jostibandaward wilt gaan.
Jij neemt de beker in ontvangst.quote:Op maandag 7 april 2014 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mij zou je niet als speler in moeten zetten. Misschien als je voor de jostibandaward wilt gaan.
ohquote:Op maandag 7 april 2014 14:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Speelde totaal niet lekker vond ik voor een MMO
De tranen werden mede mogelijk gemaakt door de stomp van Knut in mijn maag.quote:Op maandag 7 april 2014 14:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij neemt de beker in ontvangst.
ik was altijd aanvoerder, in het tweede elftal danquote:
Verdommequote:Op maandag 7 april 2014 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Degene met nog een geldige spelerspas.
Nadat we de groepsfase tegen GAM, TV en F&F glansrijk met 9 punten en een doelsaldo van 73-0 doorkomen zullen wij in de 1/8e finale aantreden tegen SPT. Die we uiteraard met 4-0 verslaan.quote:Op maandag 7 april 2014 14:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij neemt de beker in ontvangst.
Jij gaat op de schouders voor een ereronde.quote:Op maandag 7 april 2014 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De tranen werden mede mogelijk gemaakt door de stomp van Knut in mijn maag.
Een stel FOK!-users zien voetballen is vast wel geld waard. Na 20 minuten ligt iedereen met kramp kermend op de grond.quote:Op maandag 7 april 2014 14:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Danny huurt de Kuip af met advertentie inkomsten.
Moet je naar het Groene Haas toernooi komen.quote:Op maandag 7 april 2014 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een stel FOK!-users zien voetballen is vast wel geld waard. Na 20 minuten ligt iedereen met kramp kermend op de grond.
Nederland v Ghana? Kunnen we net zo goed die Ghaneesjes inzetten op de counter.quote:Op maandag 7 april 2014 14:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moet je naar het Groene Haas toernooi komen.
Kun je gelijk nog wat wortelpakken meepikken bij De Kuip, is namelijk tegelijk met NL-Ghana.
Ik durf niet. Volgens HMF word ik dan doodgeslagen :squote:Op maandag 7 april 2014 14:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kun je gelijk nog wat wortelpakken meepikken bij De Kuip, is namelijk tegelijk met NL-Ghana.
Ik blijf het spijtig vinden dat ik dat moet missen.quote:Op maandag 7 april 2014 14:52 schreef Typisch het volgende:
quote:Op maandag 7 april 2014 14:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Fuck hey dat is lang geleden
madame_paon
quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
jawel
had ineens een ban, zwaar onterecht natuurlijk
danny
yvonne![]()
madame_paon
quote:Op donderdag 28 november 2013 01:05 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Daar had ik niks mee te maken, ontzettend kansloos figuur.
En jij had sowieso allang een permban moeten hebben.
Die fotos heb ik nooit gezienquote:Op maandag 7 april 2014 14:53 schreef Smoofie het volgende:
Madame_Paon
met haar geile tieten waar je je lul wel lekker tussen kan stoppen.
Gaan we ook tegen voetbalzone?quote:Op maandag 7 april 2014 14:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
We gaan tegen andere fora spelen. We beginnen tegen Bokt.nl
Gaarne normaal doen tegen sof ze deed niks verkeerdquote:
Voetbalzone? Dat zijn allemaal Turken en Marokkanen en een hoopje tokkies die denken dat ze serieus een binding hebben met een buitenlandse ploeg terwijl ze daar nooit komen.quote:Op maandag 7 april 2014 14:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gaan we ook tegen voetbalzone?
Dat winnen wij wel, ons uitgebalanceerde team tegen 11 straatvoetballertjes.
ze noemde me een mongoolquote:Op maandag 7 april 2014 14:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gaarne normaal doen tegen sof ze deed niks verkeerd
Voetbalzone en maroc.nl zijn favoriet maar wij zijn een goede underdog.quote:Op maandag 7 april 2014 14:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gaan we ook tegen voetbalzone?
Dat winnen wij wel, ons uitgebalanceerde team tegen 11 straatvoetballertjes.
quote:
gvdquote:Op donderdag 28 november 2013 01:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]_!
Al meer dan 1,5 wordt mijn username te pas en te onpas genoemd, ik word uitgescholden, belachelijk gemaakt, er wordt informatie over mij verspreid en er worden allerlei leugens over mij verspreid.
Dát is wat er aan de hand is.
Lees anders even terug voordat je achterlijke dingen gaat roepen.
quote:Op maandag 7 april 2014 14:44 schreef JanCees het volgende:
Kan ook Drizzt in een Beckenbauer rol centraal in de verdediging
Duits bloed enzo
Misschien kunnen we ook wat internationale wedstrijden spelen?quote:Op maandag 7 april 2014 14:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voetbalzone en maroc.nl zijn favoriet maar wij zijn een goede underdog.
Saind keiharde japanhooligan met zn burberry riem.quote:Op maandag 7 april 2014 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
kijk saind het ging hier over
Ik ben je geloof ik even kwijt.quote:Op maandag 7 april 2014 14:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet, wie is dan de (on)gelukkige op fok
ik was goed op weg maar ik werd ineens uitgescholden door het vriendinnetje van tjackaquote:Op maandag 7 april 2014 14:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet, wie is dan de (on)gelukkige op fok
Je moet gewoon een kort en vlot kapsel nemen manquote:Op maandag 7 april 2014 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben je geloof ik even kwijt.
Of is dit jouw subtiele versierpoging aan mij?Dat kan je wel schudden namelijk na je opmerking over mijn haar
Teringwijf dat het is.quote:Op maandag 7 april 2014 14:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik was goed op weg maar ik werd ineens uitgescholden door het vriendinnetje van tjacka
ja dan is het voor mij klaar hoor
Ja, die twee zijn me ook wel het fok stelletje geworden he, gvd.quote:Op maandag 7 april 2014 14:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik was goed op weg maar ik werd ineens uitgescholden door het vriendinnetje van tjacka
ja dan is het voor mij klaar hoor
Een vlot kapsel. Het begrip alleen alquote:Op maandag 7 april 2014 14:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je moet gewoon een kort en vlot kapsel nemen man.
Die zijn zo groot daar heb je een externe HD voor nodig.quote:Op maandag 7 april 2014 15:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb die tieten op m'n computer staan.
madame_paon
Daar staan ze dan ook op.quote:Op maandag 7 april 2014 15:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die zijn zo groot daar heb je een externe HD voor nodig.
Ja, straks word je pauper man, dan verlies ik echt min interessequote:Op maandag 7 april 2014 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een vlot kapsel. Het begrip alleen al
Al moet ik inmiddels wel naar de kapper maar wacht wel tot ik kalend word.
20 euro, je moeder.
Omdat het kuthoeren zijn.quote:Op maandag 7 april 2014 15:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik snap wel waarom hier zo weinig vrouwen komen in dit topic.
Daten? Dan mag jij mijn haar knippenquote:Op maandag 7 april 2014 15:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, straks word je pauper man, dan verlies ik echt min interesse.
Je hebts niet aan lelijke wijven.quote:Op maandag 7 april 2014 15:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik snap wel waarom hier zo weinig vrouwen komen in dit topic.
prima tochquote:Op maandag 7 april 2014 15:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, die twee zijn me ook wel het fok stelletje geworden he, gvd.
Wil wel een date hebben in RoSquote:Op maandag 7 april 2014 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daten? Dan mag jij mijn haar knippen
Stelling; Coldplay is de internationale versie van blof.quote:Op maandag 7 april 2014 15:03 schreef Typisch het volgende:
er komt nu al voor de 5e keer vandaag coldplay voorbij in mijn random playlist
er gaat iets niet goed
Ja, eentje zie je wat meer van haar, zag je dat ze wel beetje dik was.quote:
Doe even normaal alsjeblieft.quote:Op maandag 7 april 2014 15:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga een campagne houden voor vrouwen in dit topic.
Zit er niet ver naast nee.quote:Op maandag 7 april 2014 15:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stelling; Coldplay is de internationale versie van blof.
Coldplay, beste band evaquote:Op maandag 7 april 2014 15:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stelling; Coldplay is de internationale versie van blof.
hoezoquote:Op maandag 7 april 2014 15:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga een campagne houden voor vrouwen in dit topic.
Hallo Inso. Gaan we het eentweetje ooit nog afronden denk jequote:
Zodat jullie ook eens aan de vrouw raken in plaats van alle vrouwen hier wegjagen.quote:
ja hopelijk je moet hier meer zijnquote:Op maandag 7 april 2014 15:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Hallo Inso. Gaan we het eentweetje ooit nog afronden denk je
Alles rustigquote:
wie was hetquote:Op maandag 7 april 2014 15:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GODVERDOMME IK BEN ER WEER INGETRAPT
pas je moeder nog geraaktquote:Op maandag 7 april 2014 15:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zodat jullie ook eens aan de vrouw raken in plaats van alle vrouwen hier wegjagen.
quote:Op maandag 7 april 2014 15:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GODVERDOMME IK BEN ER WEER INGETRAPT
Sorry ik ben druk met afvallen. Ga binnenkort weer parttime werken dus dan heb ik meer tijdquote:
Typhlosionquote:
Typhlosionquote:Op maandag 7 april 2014 15:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Typhlosion, mijn pokemon in Sould Silver.
Maar , waarom hebben ze geen HD mods.
Wie is haar feeder?quote:Op maandag 7 april 2014 15:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, eentje zie je wat meer van haar, zag je dat ze wel beetje dik was.
Hier gaat het ook al over pokemon, JC.quote:
quote:Op maandag 7 april 2014 15:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Typhlosion, mijn pokemon in Sould Silver.
Maar , waarom hebben ze geen HD mods.
Jammer dit. Denk ik het vaagste en meest nutteloze filmpje ooit te hebben gevonden gaan jullie het serieus analyserenquote:
Laten we ons afscheiden. VBL 18+ SCquote:Op maandag 7 april 2014 15:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hier gaat het ook al over pokemon, JC.
We moeten een nog volwassener SC zoeken.
Ik denk dat REAL VBL SC afdoende is.quote:
Toffe remix.quote:Op maandag 7 april 2014 15:05 schreef Smoofie het volgende:
Al blijft dit nummertjer van Coldplay wel goed natuurlijk.
Dit stuurt mijn docent zojuist terug. Ik vroeg hoe ver hij was met een verslag nakijken.quote:Ja sorry zit niet de hele dag achter me pc ga me best voor je doen sorry mvg rene
Jezus christusquote:Op maandag 7 april 2014 15:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit stuurt mijn docent zojuist terug. Ik vroeg hoe ver hij was met een verslag nakijken.
Ik boezem docenten angst in.
Sterk geschreven bericht ook wel.quote:Op maandag 7 april 2014 15:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit stuurt mijn docent zojuist terug. Ik vroeg hoe ver hij was met een verslag nakijken.
quote:Op maandag 7 april 2014 15:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is hij toevallig naast docent ook hypotheekadviseur?quote:Op maandag 7 april 2014 15:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
vriendelijke groet terug namens inso.quote:Op maandag 7 april 2014 15:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
leukquote:
quote:Op maandag 7 april 2014 15:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
Is hij toevallig naast docent ook hypotheekadviseur?
Scherpquote:Op maandag 7 april 2014 15:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
Is hij toevallig naast docent ook hypotheekadviseur?
Al die kiddies hebben dezelfde kapsels, echt zo engels.quote:
Ik kan binnen een minuut toch geen filmpje van 6 minuten kijken :squote:
beter dan opgeschoren en bondkraagjequote:Op maandag 7 april 2014 15:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Al die kiddies hebben dezelfde kapsels, echt zo engels.
Scousequote:Op maandag 7 april 2014 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan binnen een minuut toch geen filmpje van 6 minuten kijken :s
Goed dialect wel dat Liverpools.
Kijk hem dat 10 jarige meisje hosselen.quote:Op maandag 7 april 2014 15:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beter dan opgeschoren en bondkraagje
quote:Op maandag 7 april 2014 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk hem dat 10 jarige meisje hosselen.
Mijn docent zei laatst "kietel me ff" toen ik een 1 april grap maaktequote:Op maandag 7 april 2014 15:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Achter mn stinhoquote:Op maandag 7 april 2014 15:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
ben je ook depri of zit er een andere reden achter je stinho heel de tijd?
Laat mij er buiten, debielquote:Op maandag 7 april 2014 15:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
ben je ook depri of zit er een andere reden achter je stinho heel de tijd?
Ik zie opeens waar Nickj Minaj de style vandaan heeft.quote:
Zeker, hij brengt in ieder geval een beetje zonneschijn voor deze kinderen die jammerlijk genoeg in Liverpool wonen.quote:
Me hero. Me team. Me favorite player.quote:Op maandag 7 april 2014 15:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeker, hij brengt in ieder geval een beetje zonneschijn voor deze kinderen die jammerlijk genoeg in Liverpool wonen.
ja leukquote:Op maandag 7 april 2014 15:22 schreef Saind het volgende:
Zal ik vanavond fotoreportage maken van nieuwe nasivariant of van pasta
Volgens mij verstaan ze elkaar echt nietquote:Op maandag 7 april 2014 15:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeker, hij brengt in ieder geval een beetje zonneschijn voor deze kinderen die jammerlijk genoeg in Liverpool wonen.
Moet je eens een interview met Gerrard zoeken.quote:Op maandag 7 april 2014 15:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Me hero. Me team. Me favorite player.
Dat accent
quote:Op maandag 7 april 2014 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij verstaan ze elkaar echt niet
Suarezgodquote:Op maandag 7 april 2014 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn doelpuntviering is nu wel volkomen duidelijk geworden.quote:Op maandag 7 april 2014 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als er maar hete saus bij zit.quote:Op maandag 7 april 2014 15:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik stel m'n vraag wat onduidelijk.
Naar welk gerecht gaat de voorkeur uit
Ik heb 2 bananen gegetenquote:Op maandag 7 april 2014 15:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als er maar hete saus bij zit.
Ik ga een peer eten.
zeg dat je graag teams maakt in football managerquote:Op maandag 7 april 2014 15:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb net de vogelkooi schoongemaakt en zag dat het zand op was. Ik ga nu even mijn erbarmelijke hosselskills op het nietsvermoedende meisje van de dierenwinkel loslaten. Tot zo
quote:Op maandag 7 april 2014 15:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
zeg dat je graag teams maakt in football manager
dat doet haar vast smelten
En digitale vrachtwagenchauffeur.quote:Op maandag 7 april 2014 15:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
zeg dat je graag teams maakt in football manager
dat doet haar vast smelten
Digitale warrior.quote:Op maandag 7 april 2014 15:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En digitale vrachtwagenchauffeur.
Digitale bestuursfunctie in de logistieksectorquote:Op maandag 7 april 2014 15:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En digitale vrachtwagenchauffeur.
quote:Op maandag 7 april 2014 15:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Digitale bestuursfunctie in de logistieksector
http://www.nutech.nl/gadg(...)ces-kickstarter.htmlquote:De Micro is een betaalbare 3d-printer op Kickstarter, die op de eerste dag al door het doel van 50.000 dollar schoot.
De Micro is volgens de ontwerper de eerste echte 3d-printer voor consumenten.
Met name de prijs moet de 3d-printer populair maken onder consumenten. Wie er vroeg bij is, kan de printer voor 199 of 249 dollar aanschaffen. Daarna kost de printer 299 dollar. Rond 15.00 uur Nederlandse tijd had het project ruim 85.000 dollar opgehaald, amper een half uur later stond de teller al op 150.000 dollar.
De 3d-printer kan overweg met verschillende materialen, waaronder verschillende soorten plastic zoals PLA en ABS, maar ook standaard draad van 1,75mm kan gebruikt worden. Het bedrijf, M3D, ontwierp ook speciale software, waardoor het zeer eenvoudig zou moeten zijn om een 3d-model aan te passen en te 3d-printen.
De printer weegt slechts 1 kilo, zou erg stil moeten zijn en kan gebruikt worden in combinatie met Windows, OS X en Linux.
Wat 3d-printen Nederlanders het liefst?
Bekijk recente onthullingen en doorbraken op het gebied van 3d-printen
Door: NU.nl/Marc Rademaker
Crowdfunding is echt een kutidee. Geld binnenhalen voor slechte producten, vrijwel altijdquote:Op maandag 7 april 2014 15:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://www.nutech.nl/gadg(...)ces-kickstarter.html
Ik verwacht echt veel van 3d voedsel printen. Dat je in de supermarkt een soort capsules koopt voor een nespresso achtige machine die gekoppelt zijn aan zo'n masterchefachtige show. Je kijkt de show. Je krijgt honger. Je print het gerecht uit.quote:Op maandag 7 april 2014 15:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Crowdfunding is echt een kutidee. Geld binnenhalen voor slechte producten, vrijwel altijd
Tevens kun je 3D printen bij de HEMA
Suikerziekte.quote:Op maandag 7 april 2014 15:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb gewoon normaal ontbeten en geluncht, maar ik blijf trek houden. En ik heb megadorst. Echt irritant
Crowdfunding is geen kut idee, komen best toffe dingen uit soms.quote:Op maandag 7 april 2014 15:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Crowdfunding is echt een kutidee. Geld binnenhalen voor slechte producten, vrijwel altijd
Tevens kun je 3D printen bij de HEMA
Het is geen Star Trek.quote:Op maandag 7 april 2014 15:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik verwacht echt veel van 3d voedsel printen. Dat je in de supermarkt een soort capsules koopt voor een nespresso achtige machine die gekoppelt zijn aan zo'n masterchefachtige show. Je kijkt de show. Je krijgt honger. Je print het gerecht uit.
Niks mis mee.
Zegt het meest aparte figuur van VBL.quote:Op maandag 7 april 2014 15:52 schreef Elan het volgende:
Knut meer een keeper dat zijn ook altijd van die rare figuren
Aldus jij.quote:Op maandag 7 april 2014 15:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zegt het meest aparte figuur van VBL.
Ik heb ook zin in een relquote:Op maandag 7 april 2014 15:54 schreef Elan het volgende:
Mis de rellen in VBL het is allemaal zo gezapig de laatste tijd.
HMF permbanquote:Op maandag 7 april 2014 15:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja tog zelfs HMF is braaf geworden wrs teveel mods die goed orde kunnen houden
HMF heeft permbanquote:Op maandag 7 april 2014 15:57 schreef Elan het volgende:
[..]
iets met ajax en ongeremde celdelen naar het schijntquote:
Dat is toch meer iets voor Feyenoord?quote:Op maandag 7 april 2014 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
ie
[..]
iets met ajax en ongeremde celdelen naar het schijnt
ok.quote:
Komt door al die ajax modsquote:Op maandag 7 april 2014 15:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Ancilla-Rel.quote:Op maandag 7 april 2014 15:54 schreef Elan het volgende:
Mis de rellen in VBL het is allemaal zo gezapig de laatste tijd.
Ooh hij was weer eens gefrustreerdquote:Op maandag 7 april 2014 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
ie
[..]
iets met ajax en ongeremde celdelen naar het schijnt
Tja als een naaktfoto van Ancilla al resulteert in een rel moeten die mods wel een stel enorme homofielen zijn daar kan je donder op zeggen.quote:Op maandag 7 april 2014 16:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ancilla-Rel.
De Knut-KLB-Japan-Rel.
Maar die waren een beetje eenzijdig.
Ben jij er al klaar voor? De vlag van Atleti ophangen op de Plaza Santa ana?quote:Op maandag 7 april 2014 16:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Probeer een God maar eens te beteugelen.
Zijn toorn zal vreselijk zijn.
Samen met ElSierd puta barça posters ophangen in de Sagrada Familia.quote:Op maandag 7 april 2014 16:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben jij er al klaar voor? De vlag van Atleti ophangen op de Plaza Santa ana?
Bah jaquote:Op maandag 7 april 2014 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens. Komt niks goeds uit dat gehucht.
Johannes, jij speelt laatste man met LR in ons fok team.quote:Op maandag 7 april 2014 16:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ancilla-Rel.
De Knut-KLB-Japan-Rel.
Maar die waren een beetje eenzijdig.
Is goed, ze noemen mij ook wel de nieuwe Stefan de Vrij.quote:Op maandag 7 april 2014 16:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Johannes, jij speelt laatste man met LR in ons fok team.
Ik heb al gezegd als Feyenoord kampioen wordt.quote:Op maandag 7 april 2014 16:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Knut haal die dm ban er eens af ik heb weer mooie songteksten voor je.
Maar ik moet nu mijn frustraties kwijt niet pas over drie weken.quote:Op maandag 7 april 2014 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd als Feyenoord kampioen wordt.
Wees niet zo hard voor jezelf fucking tering godkanker jezus smoofie.quote:Op maandag 7 april 2014 16:18 schreef Smoofie het volgende:
Moet gvd leren, maar lukt me niet, fucking tering godkanker jezus smoofie.
fucking tering godkanker jezus smoofie.quote:Op maandag 7 april 2014 16:18 schreef Smoofie het volgende:
Moet gvd leren, maar lukt me niet, fucking tering godkanker jezus smoofie.
quote:Maandag 7 april: De ijsbeertjes Nobby en Nola spelen in hun verblijf in de Hellabrunn Zoo in München. De tweeling is zestien weken oud en werd maandag gedoopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |