Sterk geschreven bericht ook wel.quote:Op maandag 7 april 2014 15:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit stuurt mijn docent zojuist terug. Ik vroeg hoe ver hij was met een verslag nakijken.
Ik boezem docenten angst in.
quote:Op maandag 7 april 2014 15:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit stuurt mijn docent zojuist terug. Ik vroeg hoe ver hij was met een verslag nakijken.
Is hij toevallig naast docent ook hypotheekadviseur?quote:Op maandag 7 april 2014 15:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
vriendelijke groet terug namens inso.quote:Op maandag 7 april 2014 15:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
leukquote:
quote:Op maandag 7 april 2014 15:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
Is hij toevallig naast docent ook hypotheekadviseur?
Scherpquote:Op maandag 7 april 2014 15:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
Is hij toevallig naast docent ook hypotheekadviseur?
Al die kiddies hebben dezelfde kapsels, echt zo engels.quote:
Ik kan binnen een minuut toch geen filmpje van 6 minuten kijken :squote:
beter dan opgeschoren en bondkraagjequote:Op maandag 7 april 2014 15:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Al die kiddies hebben dezelfde kapsels, echt zo engels.
Scousequote:Op maandag 7 april 2014 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan binnen een minuut toch geen filmpje van 6 minuten kijken :s
Goed dialect wel dat Liverpools.
Kijk hem dat 10 jarige meisje hosselen.quote:Op maandag 7 april 2014 15:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beter dan opgeschoren en bondkraagje
quote:Op maandag 7 april 2014 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk hem dat 10 jarige meisje hosselen.
Mijn docent zei laatst "kietel me ff" toen ik een 1 april grap maaktequote:Op maandag 7 april 2014 15:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Achter mn stinhoquote:Op maandag 7 april 2014 15:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
ben je ook depri of zit er een andere reden achter je stinho heel de tijd?
Laat mij er buiten, debielquote:Op maandag 7 april 2014 15:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
ben je ook depri of zit er een andere reden achter je stinho heel de tijd?
Ik zie opeens waar Nickj Minaj de style vandaan heeft.quote:
Zeker, hij brengt in ieder geval een beetje zonneschijn voor deze kinderen die jammerlijk genoeg in Liverpool wonen.quote:
Me hero. Me team. Me favorite player.quote:Op maandag 7 april 2014 15:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeker, hij brengt in ieder geval een beetje zonneschijn voor deze kinderen die jammerlijk genoeg in Liverpool wonen.
ja leukquote:Op maandag 7 april 2014 15:22 schreef Saind het volgende:
Zal ik vanavond fotoreportage maken van nieuwe nasivariant of van pasta
Volgens mij verstaan ze elkaar echt nietquote:Op maandag 7 april 2014 15:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeker, hij brengt in ieder geval een beetje zonneschijn voor deze kinderen die jammerlijk genoeg in Liverpool wonen.
Moet je eens een interview met Gerrard zoeken.quote:Op maandag 7 april 2014 15:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Me hero. Me team. Me favorite player.
Dat accent
quote:Op maandag 7 april 2014 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij verstaan ze elkaar echt niet
Suarezgodquote:Op maandag 7 april 2014 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn doelpuntviering is nu wel volkomen duidelijk geworden.quote:Op maandag 7 april 2014 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als er maar hete saus bij zit.quote:Op maandag 7 april 2014 15:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik stel m'n vraag wat onduidelijk.
Naar welk gerecht gaat de voorkeur uit
Ik heb 2 bananen gegetenquote:Op maandag 7 april 2014 15:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als er maar hete saus bij zit.
Ik ga een peer eten.
zeg dat je graag teams maakt in football managerquote:Op maandag 7 april 2014 15:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb net de vogelkooi schoongemaakt en zag dat het zand op was. Ik ga nu even mijn erbarmelijke hosselskills op het nietsvermoedende meisje van de dierenwinkel loslaten. Tot zo
quote:Op maandag 7 april 2014 15:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
zeg dat je graag teams maakt in football manager
dat doet haar vast smelten
En digitale vrachtwagenchauffeur.quote:Op maandag 7 april 2014 15:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
zeg dat je graag teams maakt in football manager
dat doet haar vast smelten
Digitale warrior.quote:Op maandag 7 april 2014 15:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En digitale vrachtwagenchauffeur.
Digitale bestuursfunctie in de logistieksectorquote:Op maandag 7 april 2014 15:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En digitale vrachtwagenchauffeur.
quote:Op maandag 7 april 2014 15:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Digitale bestuursfunctie in de logistieksector
http://www.nutech.nl/gadg(...)ces-kickstarter.htmlquote:De Micro is een betaalbare 3d-printer op Kickstarter, die op de eerste dag al door het doel van 50.000 dollar schoot.
De Micro is volgens de ontwerper de eerste echte 3d-printer voor consumenten.
Met name de prijs moet de 3d-printer populair maken onder consumenten. Wie er vroeg bij is, kan de printer voor 199 of 249 dollar aanschaffen. Daarna kost de printer 299 dollar. Rond 15.00 uur Nederlandse tijd had het project ruim 85.000 dollar opgehaald, amper een half uur later stond de teller al op 150.000 dollar.
De 3d-printer kan overweg met verschillende materialen, waaronder verschillende soorten plastic zoals PLA en ABS, maar ook standaard draad van 1,75mm kan gebruikt worden. Het bedrijf, M3D, ontwierp ook speciale software, waardoor het zeer eenvoudig zou moeten zijn om een 3d-model aan te passen en te 3d-printen.
De printer weegt slechts 1 kilo, zou erg stil moeten zijn en kan gebruikt worden in combinatie met Windows, OS X en Linux.
Wat 3d-printen Nederlanders het liefst?
Bekijk recente onthullingen en doorbraken op het gebied van 3d-printen
Door: NU.nl/Marc Rademaker
Crowdfunding is echt een kutidee. Geld binnenhalen voor slechte producten, vrijwel altijdquote:Op maandag 7 april 2014 15:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://www.nutech.nl/gadg(...)ces-kickstarter.html
Ik verwacht echt veel van 3d voedsel printen. Dat je in de supermarkt een soort capsules koopt voor een nespresso achtige machine die gekoppelt zijn aan zo'n masterchefachtige show. Je kijkt de show. Je krijgt honger. Je print het gerecht uit.quote:Op maandag 7 april 2014 15:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Crowdfunding is echt een kutidee. Geld binnenhalen voor slechte producten, vrijwel altijd
Tevens kun je 3D printen bij de HEMA
Suikerziekte.quote:Op maandag 7 april 2014 15:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb gewoon normaal ontbeten en geluncht, maar ik blijf trek houden. En ik heb megadorst. Echt irritant
Crowdfunding is geen kut idee, komen best toffe dingen uit soms.quote:Op maandag 7 april 2014 15:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Crowdfunding is echt een kutidee. Geld binnenhalen voor slechte producten, vrijwel altijd
Tevens kun je 3D printen bij de HEMA
Het is geen Star Trek.quote:Op maandag 7 april 2014 15:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik verwacht echt veel van 3d voedsel printen. Dat je in de supermarkt een soort capsules koopt voor een nespresso achtige machine die gekoppelt zijn aan zo'n masterchefachtige show. Je kijkt de show. Je krijgt honger. Je print het gerecht uit.
Niks mis mee.
Zegt het meest aparte figuur van VBL.quote:Op maandag 7 april 2014 15:52 schreef Elan het volgende:
Knut meer een keeper dat zijn ook altijd van die rare figuren
Aldus jij.quote:Op maandag 7 april 2014 15:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zegt het meest aparte figuur van VBL.
Ik heb ook zin in een relquote:Op maandag 7 april 2014 15:54 schreef Elan het volgende:
Mis de rellen in VBL het is allemaal zo gezapig de laatste tijd.
HMF permbanquote:Op maandag 7 april 2014 15:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja tog zelfs HMF is braaf geworden wrs teveel mods die goed orde kunnen houden
HMF heeft permbanquote:Op maandag 7 april 2014 15:57 schreef Elan het volgende:
[..]
iets met ajax en ongeremde celdelen naar het schijntquote:
Dat is toch meer iets voor Feyenoord?quote:Op maandag 7 april 2014 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
ie
[..]
iets met ajax en ongeremde celdelen naar het schijnt
ok.quote:
Komt door al die ajax modsquote:Op maandag 7 april 2014 15:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Ancilla-Rel.quote:Op maandag 7 april 2014 15:54 schreef Elan het volgende:
Mis de rellen in VBL het is allemaal zo gezapig de laatste tijd.
Ooh hij was weer eens gefrustreerdquote:Op maandag 7 april 2014 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
ie
[..]
iets met ajax en ongeremde celdelen naar het schijnt
Tja als een naaktfoto van Ancilla al resulteert in een rel moeten die mods wel een stel enorme homofielen zijn daar kan je donder op zeggen.quote:Op maandag 7 april 2014 16:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ancilla-Rel.
De Knut-KLB-Japan-Rel.
Maar die waren een beetje eenzijdig.
Ben jij er al klaar voor? De vlag van Atleti ophangen op de Plaza Santa ana?quote:Op maandag 7 april 2014 16:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Probeer een God maar eens te beteugelen.
Zijn toorn zal vreselijk zijn.
Samen met ElSierd puta barça posters ophangen in de Sagrada Familia.quote:Op maandag 7 april 2014 16:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben jij er al klaar voor? De vlag van Atleti ophangen op de Plaza Santa ana?
Bah jaquote:Op maandag 7 april 2014 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens. Komt niks goeds uit dat gehucht.
Johannes, jij speelt laatste man met LR in ons fok team.quote:Op maandag 7 april 2014 16:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ancilla-Rel.
De Knut-KLB-Japan-Rel.
Maar die waren een beetje eenzijdig.
Is goed, ze noemen mij ook wel de nieuwe Stefan de Vrij.quote:Op maandag 7 april 2014 16:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Johannes, jij speelt laatste man met LR in ons fok team.
Ik heb al gezegd als Feyenoord kampioen wordt.quote:Op maandag 7 april 2014 16:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Knut haal die dm ban er eens af ik heb weer mooie songteksten voor je.
Maar ik moet nu mijn frustraties kwijt niet pas over drie weken.quote:Op maandag 7 april 2014 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd als Feyenoord kampioen wordt.
Wees niet zo hard voor jezelf fucking tering godkanker jezus smoofie.quote:Op maandag 7 april 2014 16:18 schreef Smoofie het volgende:
Moet gvd leren, maar lukt me niet, fucking tering godkanker jezus smoofie.
fucking tering godkanker jezus smoofie.quote:Op maandag 7 april 2014 16:18 schreef Smoofie het volgende:
Moet gvd leren, maar lukt me niet, fucking tering godkanker jezus smoofie.
quote:Maandag 7 april: De ijsbeertjes Nobby en Nola spelen in hun verblijf in de Hellabrunn Zoo in München. De tweeling is zestien weken oud en werd maandag gedoopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |