Ik zie opeens waar Nickj Minaj de style vandaan heeft.quote:
Zeker, hij brengt in ieder geval een beetje zonneschijn voor deze kinderen die jammerlijk genoeg in Liverpool wonen.quote:
Me hero. Me team. Me favorite player.quote:Op maandag 7 april 2014 15:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeker, hij brengt in ieder geval een beetje zonneschijn voor deze kinderen die jammerlijk genoeg in Liverpool wonen.
ja leukquote:Op maandag 7 april 2014 15:22 schreef Saind het volgende:
Zal ik vanavond fotoreportage maken van nieuwe nasivariant of van pasta
Volgens mij verstaan ze elkaar echt nietquote:Op maandag 7 april 2014 15:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeker, hij brengt in ieder geval een beetje zonneschijn voor deze kinderen die jammerlijk genoeg in Liverpool wonen.
Moet je eens een interview met Gerrard zoeken.quote:Op maandag 7 april 2014 15:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Me hero. Me team. Me favorite player.
Dat accent
quote:Op maandag 7 april 2014 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij verstaan ze elkaar echt niet
Suarezgodquote:Op maandag 7 april 2014 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn doelpuntviering is nu wel volkomen duidelijk geworden.quote:Op maandag 7 april 2014 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als er maar hete saus bij zit.quote:Op maandag 7 april 2014 15:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik stel m'n vraag wat onduidelijk.
Naar welk gerecht gaat de voorkeur uit
Ik heb 2 bananen gegetenquote:Op maandag 7 april 2014 15:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als er maar hete saus bij zit.
Ik ga een peer eten.
zeg dat je graag teams maakt in football managerquote:Op maandag 7 april 2014 15:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb net de vogelkooi schoongemaakt en zag dat het zand op was. Ik ga nu even mijn erbarmelijke hosselskills op het nietsvermoedende meisje van de dierenwinkel loslaten. Tot zo
quote:Op maandag 7 april 2014 15:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
zeg dat je graag teams maakt in football manager
dat doet haar vast smelten
En digitale vrachtwagenchauffeur.quote:Op maandag 7 april 2014 15:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
zeg dat je graag teams maakt in football manager
dat doet haar vast smelten
Digitale warrior.quote:Op maandag 7 april 2014 15:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En digitale vrachtwagenchauffeur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |