Dat is toch meer iets voor Feyenoord?quote:Op maandag 7 april 2014 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
ie
[..]
iets met ajax en ongeremde celdelen naar het schijnt
ok.quote:
Komt door al die ajax modsquote:Op maandag 7 april 2014 15:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja tog zelfs HMF is braaf geworden wrs teveel mods die goed orde kunnen houden
Ancilla-Rel.quote:Op maandag 7 april 2014 15:54 schreef Elan het volgende:
Mis de rellen in VBL het is allemaal zo gezapig de laatste tijd.
Ooh hij was weer eens gefrustreerdquote:Op maandag 7 april 2014 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
ie
[..]
iets met ajax en ongeremde celdelen naar het schijnt
Tja als een naaktfoto van Ancilla al resulteert in een rel moeten die mods wel een stel enorme homofielen zijn daar kan je donder op zeggen.quote:Op maandag 7 april 2014 16:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ancilla-Rel.
De Knut-KLB-Japan-Rel.
Maar die waren een beetje eenzijdig.
Ben jij er al klaar voor? De vlag van Atleti ophangen op de Plaza Santa ana?quote:Op maandag 7 april 2014 16:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Probeer een God maar eens te beteugelen.
Zijn toorn zal vreselijk zijn.
Samen met ElSierd puta barça posters ophangen in de Sagrada Familia.quote:Op maandag 7 april 2014 16:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben jij er al klaar voor? De vlag van Atleti ophangen op de Plaza Santa ana?
Bah jaquote:Op maandag 7 april 2014 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens. Komt niks goeds uit dat gehucht.
Johannes, jij speelt laatste man met LR in ons fok team.quote:Op maandag 7 april 2014 16:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ancilla-Rel.
De Knut-KLB-Japan-Rel.
Maar die waren een beetje eenzijdig.
Is goed, ze noemen mij ook wel de nieuwe Stefan de Vrij.quote:Op maandag 7 april 2014 16:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Johannes, jij speelt laatste man met LR in ons fok team.
Ik heb al gezegd als Feyenoord kampioen wordt.quote:Op maandag 7 april 2014 16:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Knut haal die dm ban er eens af ik heb weer mooie songteksten voor je.
Maar ik moet nu mijn frustraties kwijt niet pas over drie weken.quote:Op maandag 7 april 2014 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd als Feyenoord kampioen wordt.
Wees niet zo hard voor jezelf fucking tering godkanker jezus smoofie.quote:Op maandag 7 april 2014 16:18 schreef Smoofie het volgende:
Moet gvd leren, maar lukt me niet, fucking tering godkanker jezus smoofie.
fucking tering godkanker jezus smoofie.quote:Op maandag 7 april 2014 16:18 schreef Smoofie het volgende:
Moet gvd leren, maar lukt me niet, fucking tering godkanker jezus smoofie.
quote:Maandag 7 april: De ijsbeertjes Nobby en Nola spelen in hun verblijf in de Hellabrunn Zoo in München. De tweeling is zestien weken oud en werd maandag gedoopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |