--------------------- Saind (keep) -----------------quote:Op maandag 7 april 2014 14:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zie een Stylo zeker een goede middenvelder, straatvoetballer pur sang.
Dit zie ik wel zitten.quote:Op maandag 7 april 2014 14:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
--------------------- Saind (keep) -----------------
Typisch (mag opkomen) ---- Johannes ----- LR------- Drizzt
Smoofie ----- Stylo ----- KNUT ------ Jancees
Lange Lans ----- Inso
Reserves: JR-Style
Coach/beker in ontvangst nemer: Stinho
Verzorgster/kusje dr op: Charmed-Angel
Ik corrigeer al jullie fouten centraal achterinquote:Op maandag 7 april 2014 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Mods zou je niet in het team moeten nemen.
Dan is het goed.quote:Op maandag 7 april 2014 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik corrigeer al jullie fouten centraal achterin
Alle 4, zodat ze daarna een lange bal naar LL en mij kunnen geven.quote:Op maandag 7 april 2014 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zijn de balveroverende middenvelders?
Mij zou je niet als speler in moeten zetten. Misschien als je voor de jostibandaward wilt gaan.quote:
Ik verover en verdeel. Net Ceasar maar dan op het voetbalveld.quote:Op maandag 7 april 2014 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zijn de balveroverende middenvelders?
TESO is 10x ergerquote:Op maandag 7 april 2014 14:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Speelde totaal niet lekker vond ik voor een MMO
Ik sta er ook in andersquote:Op maandag 7 april 2014 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mij zou je niet als speler in moeten zetten. Misschien als je voor de jostibandaward wilt gaan.
Jij neemt de beker in ontvangst.quote:Op maandag 7 april 2014 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mij zou je niet als speler in moeten zetten. Misschien als je voor de jostibandaward wilt gaan.
ohquote:Op maandag 7 april 2014 14:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Speelde totaal niet lekker vond ik voor een MMO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |