Verdommequote:Op maandag 7 april 2014 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Degene met nog een geldige spelerspas.
Nadat we de groepsfase tegen GAM, TV en F&F glansrijk met 9 punten en een doelsaldo van 73-0 doorkomen zullen wij in de 1/8e finale aantreden tegen SPT. Die we uiteraard met 4-0 verslaan.quote:Op maandag 7 april 2014 14:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij neemt de beker in ontvangst.
Jij gaat op de schouders voor een ereronde.quote:Op maandag 7 april 2014 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De tranen werden mede mogelijk gemaakt door de stomp van Knut in mijn maag.
Een stel FOK!-users zien voetballen is vast wel geld waard. Na 20 minuten ligt iedereen met kramp kermend op de grond.quote:Op maandag 7 april 2014 14:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Danny huurt de Kuip af met advertentie inkomsten.
Moet je naar het Groene Haas toernooi komen.quote:Op maandag 7 april 2014 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een stel FOK!-users zien voetballen is vast wel geld waard. Na 20 minuten ligt iedereen met kramp kermend op de grond.
Nederland v Ghana? Kunnen we net zo goed die Ghaneesjes inzetten op de counter.quote:Op maandag 7 april 2014 14:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moet je naar het Groene Haas toernooi komen.
Kun je gelijk nog wat wortelpakken meepikken bij De Kuip, is namelijk tegelijk met NL-Ghana.
Ik durf niet. Volgens HMF word ik dan doodgeslagen :squote:Op maandag 7 april 2014 14:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kun je gelijk nog wat wortelpakken meepikken bij De Kuip, is namelijk tegelijk met NL-Ghana.
Ik blijf het spijtig vinden dat ik dat moet missen.quote:Op maandag 7 april 2014 14:52 schreef Typisch het volgende:
quote:Op maandag 7 april 2014 14:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Fuck hey dat is lang geleden
madame_paon
quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
jawel
had ineens een ban, zwaar onterecht natuurlijk
danny
yvonne![]()
madame_paon
quote:Op donderdag 28 november 2013 01:05 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Daar had ik niks mee te maken, ontzettend kansloos figuur.
En jij had sowieso allang een permban moeten hebben.
Die fotos heb ik nooit gezienquote:Op maandag 7 april 2014 14:53 schreef Smoofie het volgende:
Madame_Paon
met haar geile tieten waar je je lul wel lekker tussen kan stoppen.
Gaan we ook tegen voetbalzone?quote:Op maandag 7 april 2014 14:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
We gaan tegen andere fora spelen. We beginnen tegen Bokt.nl
Gaarne normaal doen tegen sof ze deed niks verkeerdquote:
Voetbalzone? Dat zijn allemaal Turken en Marokkanen en een hoopje tokkies die denken dat ze serieus een binding hebben met een buitenlandse ploeg terwijl ze daar nooit komen.quote:Op maandag 7 april 2014 14:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gaan we ook tegen voetbalzone?
Dat winnen wij wel, ons uitgebalanceerde team tegen 11 straatvoetballertjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |