De tranen werden mede mogelijk gemaakt door de stomp van Knut in mijn maag.quote:Op maandag 7 april 2014 14:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij neemt de beker in ontvangst.
ik was altijd aanvoerder, in het tweede elftal danquote:
Verdommequote:Op maandag 7 april 2014 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Degene met nog een geldige spelerspas.
Nadat we de groepsfase tegen GAM, TV en F&F glansrijk met 9 punten en een doelsaldo van 73-0 doorkomen zullen wij in de 1/8e finale aantreden tegen SPT. Die we uiteraard met 4-0 verslaan.quote:Op maandag 7 april 2014 14:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij neemt de beker in ontvangst.
Jij gaat op de schouders voor een ereronde.quote:Op maandag 7 april 2014 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De tranen werden mede mogelijk gemaakt door de stomp van Knut in mijn maag.
Een stel FOK!-users zien voetballen is vast wel geld waard. Na 20 minuten ligt iedereen met kramp kermend op de grond.quote:Op maandag 7 april 2014 14:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Danny huurt de Kuip af met advertentie inkomsten.
Moet je naar het Groene Haas toernooi komen.quote:Op maandag 7 april 2014 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een stel FOK!-users zien voetballen is vast wel geld waard. Na 20 minuten ligt iedereen met kramp kermend op de grond.
Nederland v Ghana? Kunnen we net zo goed die Ghaneesjes inzetten op de counter.quote:Op maandag 7 april 2014 14:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moet je naar het Groene Haas toernooi komen.
Kun je gelijk nog wat wortelpakken meepikken bij De Kuip, is namelijk tegelijk met NL-Ghana.
Ik durf niet. Volgens HMF word ik dan doodgeslagen :squote:Op maandag 7 april 2014 14:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kun je gelijk nog wat wortelpakken meepikken bij De Kuip, is namelijk tegelijk met NL-Ghana.
Ik blijf het spijtig vinden dat ik dat moet missen.quote:Op maandag 7 april 2014 14:52 schreef Typisch het volgende:
quote:Op maandag 7 april 2014 14:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Fuck hey dat is lang geleden
madame_paon
quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
jawel
had ineens een ban, zwaar onterecht natuurlijk
danny
yvonne![]()
madame_paon
quote:Op donderdag 28 november 2013 01:05 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Daar had ik niks mee te maken, ontzettend kansloos figuur.
En jij had sowieso allang een permban moeten hebben.
Die fotos heb ik nooit gezienquote:Op maandag 7 april 2014 14:53 schreef Smoofie het volgende:
Madame_Paon
met haar geile tieten waar je je lul wel lekker tussen kan stoppen.
Gaan we ook tegen voetbalzone?quote:Op maandag 7 april 2014 14:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
We gaan tegen andere fora spelen. We beginnen tegen Bokt.nl
Gaarne normaal doen tegen sof ze deed niks verkeerdquote:
Voetbalzone? Dat zijn allemaal Turken en Marokkanen en een hoopje tokkies die denken dat ze serieus een binding hebben met een buitenlandse ploeg terwijl ze daar nooit komen.quote:Op maandag 7 april 2014 14:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gaan we ook tegen voetbalzone?
Dat winnen wij wel, ons uitgebalanceerde team tegen 11 straatvoetballertjes.
ze noemde me een mongoolquote:Op maandag 7 april 2014 14:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gaarne normaal doen tegen sof ze deed niks verkeerd
Voetbalzone en maroc.nl zijn favoriet maar wij zijn een goede underdog.quote:Op maandag 7 april 2014 14:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gaan we ook tegen voetbalzone?
Dat winnen wij wel, ons uitgebalanceerde team tegen 11 straatvoetballertjes.
quote:
gvdquote:Op donderdag 28 november 2013 01:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]_!
Al meer dan 1,5 wordt mijn username te pas en te onpas genoemd, ik word uitgescholden, belachelijk gemaakt, er wordt informatie over mij verspreid en er worden allerlei leugens over mij verspreid.
Dát is wat er aan de hand is.
Lees anders even terug voordat je achterlijke dingen gaat roepen.
quote:Op maandag 7 april 2014 14:44 schreef JanCees het volgende:
Kan ook Drizzt in een Beckenbauer rol centraal in de verdediging
Duits bloed enzo
Misschien kunnen we ook wat internationale wedstrijden spelen?quote:Op maandag 7 april 2014 14:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voetbalzone en maroc.nl zijn favoriet maar wij zijn een goede underdog.
Saind keiharde japanhooligan met zn burberry riem.quote:Op maandag 7 april 2014 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
kijk saind het ging hier over
Ik ben je geloof ik even kwijt.quote:Op maandag 7 april 2014 14:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet, wie is dan de (on)gelukkige op fok
ik was goed op weg maar ik werd ineens uitgescholden door het vriendinnetje van tjackaquote:Op maandag 7 april 2014 14:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet, wie is dan de (on)gelukkige op fok
Je moet gewoon een kort en vlot kapsel nemen manquote:Op maandag 7 april 2014 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben je geloof ik even kwijt.
Of is dit jouw subtiele versierpoging aan mij?Dat kan je wel schudden namelijk na je opmerking over mijn haar
Teringwijf dat het is.quote:Op maandag 7 april 2014 14:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik was goed op weg maar ik werd ineens uitgescholden door het vriendinnetje van tjacka
ja dan is het voor mij klaar hoor
Ja, die twee zijn me ook wel het fok stelletje geworden he, gvd.quote:Op maandag 7 april 2014 14:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik was goed op weg maar ik werd ineens uitgescholden door het vriendinnetje van tjacka
ja dan is het voor mij klaar hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |