quote:Op maandag 7 april 2014 14:44 schreef JanCees het volgende:
Kan ook Drizzt in een Beckenbauer rol centraal in de verdediging
Duits bloed enzo
Misschien kunnen we ook wat internationale wedstrijden spelen?quote:Op maandag 7 april 2014 14:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voetbalzone en maroc.nl zijn favoriet maar wij zijn een goede underdog.
Saind keiharde japanhooligan met zn burberry riem.quote:Op maandag 7 april 2014 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
kijk saind het ging hier over
Ik ben je geloof ik even kwijt.quote:Op maandag 7 april 2014 14:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet, wie is dan de (on)gelukkige op fok
ik was goed op weg maar ik werd ineens uitgescholden door het vriendinnetje van tjackaquote:Op maandag 7 april 2014 14:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet, wie is dan de (on)gelukkige op fok
Je moet gewoon een kort en vlot kapsel nemen manquote:Op maandag 7 april 2014 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben je geloof ik even kwijt.
Of is dit jouw subtiele versierpoging aan mij?Dat kan je wel schudden namelijk na je opmerking over mijn haar
Teringwijf dat het is.quote:Op maandag 7 april 2014 14:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik was goed op weg maar ik werd ineens uitgescholden door het vriendinnetje van tjacka
ja dan is het voor mij klaar hoor
Ja, die twee zijn me ook wel het fok stelletje geworden he, gvd.quote:Op maandag 7 april 2014 14:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik was goed op weg maar ik werd ineens uitgescholden door het vriendinnetje van tjacka
ja dan is het voor mij klaar hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |