SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
06-04 Biomarkt (ja toch...?)
17-05 Worstelen met Emil
Is toch zo te achterhalen van wie een bedreiging komt. Wat een gelul zeg. Block de bedreiger want nu zijn ze zelf bedriegers met hun 24/7 streams...quote:Op zondag 6 april 2014 18:52 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het wordt vanzelf minder. Net als bij voetbal wordt het verpest door een kleine harde kern. Huub zijn woorden.
Hadden ze maar geen korte rokjes moeten dragen!quote:Op zondag 6 april 2014 18:52 schreef beequeen het volgende:
Dat hebben ze echt aan zichzelf te danken.
Gio had een tasje met eten ofzo.quote:Op zondag 6 april 2014 18:58 schreef Chanel5 het volgende:
Wat gebeurde daar tussen Gio, Aike en Joe...ineens SL
Dat vind ik ook weer idioot. Kijk het blijft een RLS en een programma en het zijn 'echte' mensen. Het is deels echt en deels hier en daar gestuurd. Dat kan niet anders, want mensen zijn na 14 jaar RLS enorm verwend. Gewoon 10 'normale' mensen in een huis zetten die net als wij op de bank hangen en wat babbelen, dat kan niet meer.quote:Op zondag 6 april 2014 18:50 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Jeetje dat gaat wel erg ver bedreigingen!
Tsja hebben ze toch echt zelf veroorzaakt door die sturing die er niet zou zijn. Andere beloftes daargelaten.quote:Op zondag 6 april 2014 18:48 schreef Mylene het volgende:
[..]
Volgens Huub vanwege bedreigingen. Ze zijn erg geschrokken van de felheid van de streamers. Zodra het over achter gaat doen ze een streamlock.
gio had iets in een linnen tas en liet dat joey en aike zien, die riepen ..ohhhhhhquote:Op zondag 6 april 2014 18:58 schreef Chanel5 het volgende:
Wat gebeurde daar tussen Gio, Aike en Joe...ineens SL
quote:Op zondag 6 april 2014 18:58 schreef asco het volgende:
Nooit gedacht dat ik naar die loods zou gaan maar ben er vandaag toch geweest met mijn vriendin, waren in de buurt. Wat me opviel was dat die vrouwen bijna allemaal echt klein zijn. Tegen Billy gezegd dat ik fan (als in, leuk voor dit programma) van haar ben en ze sprong meteen in mijn nek, haha. "Ruud, Ruud, ik heb een mannelijke fan!" Ruud komt aanlopen en zegt: "Hoe kun je nou fan zijn van Billy?"
![]()
Geen spijt dat we zijn geweest, het was leuk.![]()
Kreeg alleen geen bier.
coolquote:Op zondag 6 april 2014 18:58 schreef asco het volgende:
Nooit gedacht dat ik naar die loods zou gaan maar ben er vandaag toch geweest met mijn vriendin, waren in de buurt. Wat me opviel was dat die vrouwen bijna allemaal echt klein zijn. Tegen Billy gezegd dat ik fan (als in, leuk voor dit programma) van haar ben en ze sprong meteen in mijn nek, haha. "Ruud, Ruud, ik heb een mannelijke fan!" Ruud komt aanlopen en zegt: "Hoe kun je nou fan zijn van Billy?"
![]()
Kreeg alleen geen bier.
Ja, ze zijn erg geschrokken van de felheid van streamers naar medewerkers, sponsoren en vrienden van Utopia. Dat zei dus Huub.quote:Op zondag 6 april 2014 18:54 schreef Jian het volgende:
Wat lees ik nu SL's vanwege de bedreigingen ...get real.
juist jij snapt het, nu de rest nogquote:Op zondag 6 april 2014 18:59 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dat vind ik ook weer idioot. Kijk het blijft een RLS en een programma en het zijn 'echte' mensen. Het is deels echt en deels hier en daar gestuurd. Dat kan niet anders, want mensen zijn na 14 jaar RLS enorm verwend. Gewoon 10 'normale' mensen in een huis zetten die net als wij op de bank hangen en wat babbelen, dat kan niet meer.
Er moet wat gebeuren en je hebt een aantal mensen nodig die niet al te normaal zijn. Mensen met specifieke karaktereigenschappen, een zekere mate van uitstraling en die bereid zijn om hier en daar de boel wat op te stoken of in beweging te brengen.
Ik ga er ook in mee, maar.... de grens ligt bij echtde mensen achter het programma te gaan benaderen of bedreigen of wat dan ook. Dat vind ik bijna net zoiets als mensen die acteurs in een soapserie benaderen met van alles en nog wat op basis van de rol die ze spelen. Dan ben je gewoon de realiteit aan het verliezen.
Sjips was jij degene die binnen om bier vroeg. het werd aan Vanes gevraagd en het mocht niet.quote:Op zondag 6 april 2014 18:58 schreef asco het volgende:
![]()
Kreeg alleen geen bier.
Leuk om te horen dat het TOP was.quote:Op zondag 6 april 2014 18:58 schreef asco het volgende:
![]()
Kreeg alleen geen bier.
Ze werd door een vrouw veel jonger geschat, namelijk 23.quote:Op zondag 6 april 2014 19:00 schreef Joezi het volgende:
Aike werd op de biomarkt 42 tot 48 geschat, ze blijkt pas 35
![]()
Kreeg alleen geen bier.
volgens mij zat daar voornamelij keen berg "lekkers" van de markt inquote:Op zondag 6 april 2014 18:59 schreef Ransjih het volgende:
[..]
gio had iets in een linnen tas en liet dat joey en aike zien, die riepen ..ohhhhhh
quote:Op zondag 6 april 2014 19:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Sjips was jij degene die binnen om bier vroeg. het werd aan Vanes gevraagd en het mocht niet.
Hebben we je gecapt?quote:Op zondag 6 april 2014 18:58 schreef asco het volgende:
![]()
Kreeg alleen geen bier.
![]()
Kreeg alleen geen bier.
wrom niet? als je het in de koelkast legt word het kanon hard..quote:
Leukquote:Op zondag 6 april 2014 18:58 schreef asco het volgende:
![]()
Kreeg alleen geen bier.
![]()
Kreeg alleen geen bier.
In de etenskast die Vanas op slot doet bedoel ik. Die is voor de gasten en daar legt ze ook boodschappen van de bewoners in, die denken dan dat ze het niet gekregen hebben.quote:Op zondag 6 april 2014 19:01 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
wrom niet? als je het in de koelkast legt word het kanon hard..
in een botervloot kan dat gerust buiten koelkast zeker met 15 man..zo op
Huub staat erom bekend dat ie nogal eens liegt. Ik bedoel waarom zou je een SL op willekeurig tijdstip laten plaatsvinden wanneer je bedreigd wordt. Worden de bedreigers daar rustiger van??? Hij lult maar wat!quote:Op zondag 6 april 2014 19:00 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, ze zijn erg geschrokken van de felheid van streamers naar medewerkers, sponsoren en vrienden van Utopia. Dat zei dus Huub.
Jammer dat ik niet goed heb opgelet. Zag wel een grote, ehh blonde/donker blonde man bij de ingang van de keuken staan. Was jij dat?quote:
Was dat in een COS, want daar hebben we hem al lang niet meer gezien ?quote:Op zondag 6 april 2014 19:00 schreef Mylene het volgende:
Ja, ze zijn erg geschrokken van de felheid van streamers naar medewerkers,
sponsoren en vrienden van Utopia. Dat zei dus Huub.
Eens. Er zijn toch echt een paar steken los aan het raken als je je daartoe verlaagt. Maar dan wel blijven kijkenquote:Op zondag 6 april 2014 18:59 schreef Injetta het volgende:
Ik ga er ook in mee, maar.... de grens ligt bij echtde mensen achter het programma te gaan benaderen of bedreigen of wat dan ook. Dat vind ik bijna net zoiets als mensen die acteurs in een soapserie benaderen met van alles en nog wat op basis van de rol die ze spelen. Dan ben je gewoon de realiteit aan het verliezen.
Huub weet toch hoe fel streamers kunnen zijn, hij heeft het zelf ervaren in DGKquote:Op zondag 6 april 2014 19:00 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, ze zijn erg geschrokken van de felheid van streamers naar medewerkers, sponsoren en vrienden van Utopia. Dat zei dus Huub.
Er is nog plek op het bankje hoorquote:Op zondag 6 april 2014 19:03 schreef chufi het volgende:
PB, volgens mij krijg je steeds meer haters vanwege je JdM SL plaatje...
quote:Op zondag 6 april 2014 19:03 schreef chufi het volgende:
PB, volgens mij krijg je steeds meer haters vanwege je JdM SL plaatje...
In Gio's geval is dat ook geheel terechtquote:Op zondag 6 april 2014 19:03 schreef Urb het volgende:
Gio "Mensen op de chat channels schelden ons verrot"
joey zei het: tof dat ze geweest zijn nu voel je je beterquote:Op zondag 6 april 2014 19:03 schreef Grunge. het volgende:
De ouders van Charlotte zijn geweest? Incognito?
Lult Huub er nu niet een end in om?quote:Op zondag 6 april 2014 19:00 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het lijkt me inderdaad geen effectief middel tegen bedreigingen als die SL's. Dan worden die mensen die dreigen alleen nog maar woester volgens mij. Het wekt alleen maar de indruk dat er van alles verborgen moet worden. Dus het voedt het basisidee dat alles gescript is.quote:Op zondag 6 april 2014 19:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Huub staat erom bekend dat ie nogal eens liegt. Ik bedoel waarom zou je een SL op willekeurig tijdstip laten plaatsvinden wanneer je bedreigd wordt. Worden de bedreigers daar rustiger van??? Hij lult maar wat!
quote:Op zondag 6 april 2014 19:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Huub staat erom bekend dat ie nogal eens liegt. Ik bedoel waarom zou je een SL op willekeurig tijdstip laten plaatsvinden wanneer je bedreigd wordt. Worden de bedreigers daar rustiger van??? Hij lult maar wat!
dan is wat in het vorige topic stond waar?quote:Op zondag 6 april 2014 19:03 schreef Grunge. het volgende:
Dan moet Huub lekker aangifte gaan doen. Niet de stream verziekenquote:Op zondag 6 april 2014 19:00 schreef Mylene het volgende:
[..]
Yep...quote:Op zondag 6 april 2014 19:04 schreef Injetta het volgende:
[..]
Het lijkt me inderdaad geen effectief middel tegen bedreigingen als die SL's. Dan worden die mensen die dreigen alleen nog maar woester volgens mij. Het wekt alleen maar de indruk dat er van alles verborgen moet worden. Dus het voedt het basisidee dat alles gescript is.
wat is er gebeurd dan ? val net weer binnenquote:Op zondag 6 april 2014 18:59 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja hebben ze toch echt zelf veroorzaakt door die sturing die er niet zou zijn. Andere beloftes daargelaten.
Met die blonde vrouwen of met dat stoplicht? Met die blonde vrouwen is niet waar, dat waren niet dezelfde.quote:Op zondag 6 april 2014 19:05 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dan is wat in het vorige topic stond waar?
neequote:Op zondag 6 april 2014 19:05 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dan is wat in het vorige topic stond waar?
Yup!quote:Op zondag 6 april 2014 19:05 schreef Ransjih het volgende:
[..]
de eerste internationale gasten zei aike, op steenworp afstand van de grens?
Ja,dat hoorde ik Emil zeggen...quote:Op zondag 6 april 2014 19:03 schreef Grunge. het volgende:
Nicoline's extreme laisser-faire-houding begint me steeds meer te irriteren. Daar win je ook geen oorlog mee, die omarmt de vijand nog.quote:Op zondag 6 april 2014 19:04 schreef rokkutsaains het volgende:
Rienk vertelt Nicoline, dat het ruilen van kunst en kettinkjes voor kleding, door Billy en Charlotte, wat hem betreft niet okay is. Nicoline wuift het weg, zoals altijd.
Was met name naar aanleiding van het filmpje waar Robin bekend dat ze Jimmy eruit moest stemmen.quote:Op zondag 6 april 2014 19:05 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat is er gebeurd dan ? val net weer binnen
opzoek naar de ouders van lot op de filmpjes...quote:Op zondag 6 april 2014 19:03 schreef Grunge. het volgende:
Hoe kom je dan toevallig daar in de buurt?quote:
Ja je gaat de streamlocks uiteindelijk toch een beetje missen he?quote:Op zondag 6 april 2014 19:06 schreef Burner82 het volgende:
Eindelijk weer een SL.. toch al 5 minuten zonder gehad...
moffenhoerquote:Op zondag 6 april 2014 19:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nicoline's extreme laisser-faire-houding begint me steeds meer te irriteren. Daar win je ook geen oorlog mee, die omarmt de vijand nog.
Mij ook. Vooral tegenover Vanassa.quote:Op zondag 6 april 2014 19:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nicoline's extreme laisser-faire-houding begint me steeds meer te irriteren. Daar win je ook geen oorlog mee, die omarmt de vijand nog.
quote:Op zondag 6 april 2014 18:54 schreef Jian het volgende:
Wat lees ik nu SL's vanwege de bedreigingen ...get real.
Waar is dat te zien/horen/lezen?quote:Op zondag 6 april 2014 19:00 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik begin me te ergeren aan die rare mensen die steeds mijn SL verstorenquote:Op zondag 6 april 2014 19:06 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja je gaat de streamlocks uiteindelijk toch een beetje missen he?
Je rekent er een soort van opquote:Op zondag 6 april 2014 19:06 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja je gaat de streamlocks uiteindelijk toch een beetje missen he?
ruim een uur van de grens met belgie denk ikquote:Op zondag 6 april 2014 19:05 schreef Ransjih het volgende:
[..]
de eerste internationale gasten zei aike, op steenworp afstand van de grens?
tja het is Charlotte he,....quote:Op zondag 6 april 2014 19:06 schreef Chanel5 het volgende:
Ik dacht dat Huub heeft gezegd dat de mensen worden gecheckt omdat er geen familie naar binnen mag.
Zeggen ze allemaal😁😁quote:Op zondag 6 april 2014 19:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hoe kom je dan toevallig daar in de buurt?
Huub zegt zoveel BS, altijd al gedaan, niet serieus te nemen, die kutabouter.quote:Op zondag 6 april 2014 19:06 schreef Chanel5 het volgende:
Ik dacht dat Huub heeft gezegd dat de mensen worden gecheckt omdat er geen familie naar binnen mag.
Feestje in Utrecht gehad en daar blijven slapen.quote:Op zondag 6 april 2014 19:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hoe kom je dan toevallig daar in de buurt?
nee nee ze konden een steen de grens over gooien volgens mijquote:Op zondag 6 april 2014 19:07 schreef Capaja het volgende:
[..]
ruim een uur van de grens met belgie denk ik
Ik vind het idd erg asociaal, zit je lekker te streamlocken gaan ze het weer verpesten.quote:Op zondag 6 april 2014 19:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik begin me te ergeren aan die rare mensen die steeds mijn SL verstoren
Dan kan hetquote:Op zondag 6 april 2014 19:07 schreef asco het volgende:
[..]
Feestje in Utrecht gehad en daar blijven slapen.
En daarom nu continue streamlocks? If so: it's bullshit.quote:Op zondag 6 april 2014 19:00 schreef Mylene het volgende:
[..]
Kreeg ik als antwoord afgelopen vrijdag per PM.quote:Op zondag 6 april 2014 19:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[..]
Waar is dat te zien/horen/lezen?
Achja zelfs die tv kok gister kon niet tot haar doordringen, die kerels moeten wel gedacht hebben waarom kookt die Nicolien hier niet, die heeft er tenminsten verstand van.quote:
met duitsland misschien, maar breda crailo is al een uurquote:Op zondag 6 april 2014 19:08 schreef Ransjih het volgende:
[..]
nee nee ze konden een steen de grens over gooien volgens mij
Als die ouders daar zijn geweest, geloof me,dat krijgen we Echt Niet te zien...quote:Op zondag 6 april 2014 19:07 schreef freaky40 het volgende:
Ik geloof er helemaal niets van dat de ouders van Lot geweest zijn. Dat zou toch enorm opvallen ondanks incognito, bij haar. Want ze zullen heus wel verteld hebben wie ze zijn. Of misschien heeft Lot dat zelf wel ondekt. Zijn hier beelden van overigens?
tuurlijk!!!quote:Op zondag 6 april 2014 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik geloof Huub. Hij werkt daar dus hij zal het wel weten. Wij dachten immers ook dat er contact was tussen de redactie en de deelnemers. Dankzij hem weten we dat dat niet zo is en dat de deelnemers alleen in geval van een medische noodzaak contact met de redactie kunnen opnemen via een intercom die in de zenderkamer staat.
quote:Op zondag 6 april 2014 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik geloof Huub. Hij werkt daar dus hij zal het wel weten. Wij dachten immers ook dat er contact was tussen de redactie en de deelnemers. Dankzij hem weten we dat dat niet zo is en dat de deelnemers alleen in geval van een medische noodzaak contact met de redactie kunnen opnemen via een intercom die in de zenderkamer staat.
dat was allang achterhaald..quote:
Beetje foute cap maar idd.quote:Op zondag 6 april 2014 19:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mooi, dit zijn jullie dan:
[ afbeelding ]
Normale mensenquote:Op zondag 6 april 2014 19:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mooi, dit zijn jullie dan:
[ afbeelding ]
Emil vroeg het nog tijdens Centraal. Zij deed alsof alles goed was. Dit een beetje te flauw, een beetje minder zout, verder alles goed.quote:Op zondag 6 april 2014 19:09 schreef Urb het volgende:
[..]
Achja zelfs die tv kok gister kon niet tot haar doordringen, die kerels moeten wel gedacht hebben waarom kookt die Nicolien hier niet, die heeft er tenminsten verstand van.
Achteraf leek dat stukje convo tussen Huub en Juul uit de redactiekamer spot on.![]()
weten ze allemaal welke plek ze nu hebben?quote:Op zondag 6 april 2014 19:10 schreef Injetta het volgende:
Ze zijn alweer allemaal hyper.
Die moeten morgen de hele dag slapen na dit heftige weekend.
Eerst die vrijdag waar ze superhyper van zijn geworden. Toen die troep rare wijven die Emil tot een striptease wilden dwingen en het spannende bezoek van Julius aan Vanes. Daarna konden ze ook niet rustig zijn en liepen ze te gillen, krijsen, lachen als een stel ontsnapte gestoorden.
En nu weer die markt.
Ha ha, Emil zegt dat Ruud op 8 staat.
we weten toch hoe ze eruit zien...quote:Op zondag 6 april 2014 19:09 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
Als die ouders daar zijn geweest, geloof me,dat krijgen we Echt Niet te zien...
ruud is erg moe hoorquote:Op zondag 6 april 2014 19:10 schreef Injetta het volgende:
Ze zijn alweer allemaal hyper.
Die moeten morgen de hele dag slapen na dit heftige weekend.
Eerst die vrijdag waar ze superhyper van zijn geworden. Toen die troep rare wijven die Emil tot een striptease wilden dwingen en het spannende bezoek van Julius aan Vanes. Daarna konden ze ook niet rustig zijn en liepen ze te gillen, krijsen, lachen als een stel ontsnapte gestoorden.
En nu weer die markt.
Ha ha, Emil zegt dat Ruud op 8 staat.
Ontzettend leuk! HEEEEEEEEEOOOOOOOOOOOOOOOOO ik wil seks met die kaluhhhhhhhhhhquote:
dat komt waarschijnlijk door haar know howquote:Op zondag 6 april 2014 19:00 schreef Joezi het volgende:
Aike werd op de biomarkt 42 tot 48 geschat, ze blijkt pas 35
quote:Op zondag 6 april 2014 19:11 schreef blanket het volgende:
[..]
Ontzettend leuk! HEEEEEEEEEOOOOOOOOOOOOOOOOO ik wil seks met die kaluhhhhhhhhhh![]()
![]()
[..]
Ontzettend leuk! HEEEEEEEEEOOOOOOOOOOOOOOOOO ik wil seks met die kaluhhhhhhhhhh![]()
![]()
Wie zou er aan de woorden van Huub twijfelen?quote:Op zondag 6 april 2014 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Er moest van Julius juist meer zout bij, volgens haar. Dat zag ze dan weer als een overwinning op de groepquote:Op zondag 6 april 2014 19:11 schreef Grunge. het volgende:
Emil vroeg het nog tijdens Centraal. Zij deed alsof alles goed was. Dit een beetje te flauw, een beetje minder zout, verder alles goed.! Ze zullen toch wel wat beter weten doordat ze erbij zaten met Julius op een gegeven moment?
quote:Op zondag 6 april 2014 19:12 schreef Urb het volgende:
Gio tegen Lot "Hoe kom je aan die klok?"
Lot "Gevonden, lag hier ingegraven"
Hoppa, nieuw horloge...![]()
Waarom denk je dat ze continue naar de zenderkamer moeten komen?quote:Op zondag 6 april 2014 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
![]()
Ah, horloge, vroeg ik me ook al af.quote:Op zondag 6 april 2014 19:12 schreef Urb het volgende:
...ik bedoelde juist te zeggen, dat ze dat nooit in beeld zullen brengen...quote:Op zondag 6 april 2014 19:11 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
we weten toch hoe ze eruit zien...
Kwestie van zelf filmpjes kijken toch?
zit vast een luikie met een scherm iddquote:Op zondag 6 april 2014 19:13 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze continue naar de zenderkamer moeten komen?![]()
Er staat daar een monitor waarmee de redactie informatie kan doorgeven: waar Julius moet zitten, welke grap Ruud deze keer kan maken etc.
Geen idee, net weer thuis maar zou zomaar kunnen natuurlijk.quote:Op zondag 6 april 2014 19:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ah, horloge, vroeg ik me ook al af.
Hebben mensen Billy sneu genoemd op de markt, weet jij dat?
[..]
![]()
En dat met maar 4 mannenquote:Op zondag 6 april 2014 19:14 schreef RVer het volgende:
[..]
Er zullen dagen zijn geweest dat ze meer verdiende
staat hij ook op 8 dan.. dacht op 10quote:Op zondag 6 april 2014 19:14 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, schijnt hij gehoord te hebben van iemand. Emil had het er net over. Nummer acht.
Dus dat. Wat wij zien en horen gebeurt echt niet hoor. Die camera's staan er echt voor de kat zijn kut en wij hebben allemaal gehoorapparaten en brillen nodig.quote:Op zondag 6 april 2014 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik viel net ook weer in en hoorde Charlot, Andrea en Billy erover.quote:Op zondag 6 april 2014 19:14 schreef Urb het volgende:
[..]
Geen idee, net weer thuis maar zou zomaar kunnen natuurlijk.
zullen ze dat doorgehad hebben danquote:Op zondag 6 april 2014 19:13 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
...ik bedoelde juist te zeggen, dat ze dat nooit in beeld zullen brengen...
Ik denk een monitor, microfoon en eventueel een klein klapstoeltjequote:Op zondag 6 april 2014 19:14 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
zit vast een luikie met een scherm idd
Top!quote:
Top! Ze vinden eindelijk die dingen die op het terrein verborgen waren.quote:Op zondag 6 april 2014 19:12 schreef Urb het volgende:
quote:Op zondag 6 april 2014 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Top! Ze vinden eindelijk die dingen die op het terrein verborgen waren.
Hahahahahaquote:Op zondag 6 april 2014 19:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik gelukkig weldus je was niet de enige
welnee lot verteld een paar uur geleden dat ze achter was geweest want iemand had de groeten gedaan van haar fadurrrr en toen moest ze huilen,..quote:Op zondag 6 april 2014 19:15 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
zullen ze dat doorgehad hebben dan
dat zou helemaal fout zijn
weten dat het lots ouders zijn wel op de markt laten..
ik denk dat ze er tussendoor geglipt zijn
quote:Op zondag 6 april 2014 19:17 schreef asco het volgende:
Heb trouwens tegen Billy gezegd dat ik hier post en hoe het er hier ongeveer aan toe gaat 24/7, kon ze niet geloven, haha.
ook verteld dat we haar uitkotsen ?quote:Op zondag 6 april 2014 19:17 schreef asco het volgende:
Heb trouwens tegen Billy gezegd dat ik hier post en hoe het er hier ongeveer aan toe gaat 24/7, kon ze niet geloven, haha.
ooh nou hopelijk zal ze al onze lieve woorden eens teruglezenquote:Op zondag 6 april 2014 19:17 schreef asco het volgende:
volgens mij hoor jij bij de redactiequote:Op zondag 6 april 2014 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Top! Ze vinden eindelijk die dingen die op het terrein verborgen waren.
Leukquote:Op zondag 6 april 2014 19:17 schreef asco het volgende:
daar gaan we vast nog wel iets van horenquote:Op zondag 6 april 2014 19:17 schreef asco het volgende:
en dat horloge groeit aan de bomen?quote:Op zondag 6 april 2014 19:18 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
welnee lot verteld een paar uur geleden dat ze achter was geweest want iemand had de groeten gedaan van haar fadurrrr en toen moest ze huilen,..
Ik stem voorquote:
datquote:Op zondag 6 april 2014 19:20 schreef misssnapshot het volgende:
Die Nicolien begint me op de zenuwen te werken.. en dat terwijl ik haar zo leuk vond in het begin. Dat geklef met Rienk, dat continue positief zijn, het wegwuiven van alles wat niet okay is.
Ze begon net tegen Lot dat ze niet over anderen moeten roddelen, zal wellicht met je opmerking te maken hebben.quote:Op zondag 6 april 2014 19:17 schreef asco het volgende:
quote:Op zondag 6 april 2014 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik wil graag 1 loempia en gebakken banaanquote:
quote:
Die lijkt me idd knap lazerus.quote:Op zondag 6 april 2014 19:21 schreef Ransjih het volgende:
is gio dronken of zo? hij beweegt zo raar de hele tijd
Zo zat als een aap volgens mij jaquote:Op zondag 6 april 2014 19:21 schreef Ransjih het volgende:
quote:Op zondag 6 april 2014 19:20 schreef Capaja het volgende:
[..]
daar gaan we vast nog wel iets van horen
maar dan in de trant van :
ja lot
ik had een FAN op de markt
nee echt dat meen ik
die is FAN van MIJ
en die zit op een chat en daar zitten schijnbaar een heleboel mensen die mij leuk vinden
BIZAR he
maar hij meende het echt
echt waar hoor
Geweldig, heb je ook nog met Isabella gesproken ?quote:Op zondag 6 april 2014 19:17 schreef asco het volgende:
Heb trouwens tegen Billy gezegd dat ik hier post en hoe het er hier ongeveer aan toe
gaat 24/7, kon ze niet geloven, haha.
Ik denk dat Gio echt volledig kapot is. Die jongen stond om 3 uur vannacht nog te timmeren. Hij heeft dit weekend echt weinig geslapen en veel 'gedaan'.quote:Op zondag 6 april 2014 19:21 schreef Ransjih het volgende:
lekkerquote:Op zondag 6 april 2014 19:21 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik wil graag 1 loempia en gebakken banaan
het fust moest leegquote:
Alleen bij binnenkomst.quote:Op zondag 6 april 2014 19:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geweldig, heb je ook nog met Isabella gesproken ?
Je maakt me nieuwsgierigquote:Op zondag 6 april 2014 19:09 schreef Urb het volgende:
[..]
Achja zelfs die tv kok gister kon niet tot haar doordringen, die kerels moeten wel gedacht hebben waarom kookt die Nicolien hier niet, die heeft er tenminsten verstand van.
Achteraf leek dat stukje convo tussen Huub en Juul uit de redactiekamer spot on.![]()
quote:Op zondag 6 april 2014 19:20 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
en dat horloge groeit aan de bomen?
de opmerking heb je ze gezien voel.je je nu beter die ik hier lees komt uit de lucht vallen?
Leukquote:Op zondag 6 april 2014 19:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Sorry, zo beter ?
[ afbeelding ]
Dat MaasMechelen was wel geniaal .....
ennnnnnnnnn SLquote:
Ik keek haar aan maar ben snel doorgelopen.quote:Op zondag 6 april 2014 19:24 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
heb je dree de groeten gedaan van me
Sis van soundquote:
Heeeel verstandig.quote:Op zondag 6 april 2014 19:25 schreef asco het volgende:
[..]
Ik keek haar aan maar ben snel doorgelopen.
Ging ze toen huilen?quote:Op zondag 6 april 2014 19:25 schreef asco het volgende:
[..]
Zodra het over de redactie gaat komt er een streamlock?quote:Op zondag 6 april 2014 19:09 schreef Mylene het volgende:
[..]
Kreeg ik als antwoord afgelopen vrijdag per PM.
quote:Op zondag 6 april 2014 19:25 schreef asco het volgende:
[..]
Verdomd daar heb je weer van die gasten die onze streamlock verputsen. Ik kan er niet eer tegen.quote:
Had iemand hier verzonnen, kwam erop neer dat Juul niet de waarheid mocht zeggen tegen Vanes wat aardig klopte uiteindelijk en ze heeft er dus ook weinig van onthouden lijkt.quote:
Vanessa haar geheugen is ongeveer hetzelfde als haar vergiet.quote:Op zondag 6 april 2014 19:26 schreef Urb het volgende:
[..]
Had iemand hier verzonnen, kwam erop neer dat Juul niet de waarheid mocht zeggen tegen Vanes wat aardig klopte uiteindelijk en ze heeft er dus ook weinig van onthouden lijkt.
Was een A4-tje waar je al vasthoudend mee op de foto moet, heb het eigenlijk niet gelezen. Beveiliging stelde niks voor ff snel voelen in je jas en klaar.quote:Op zondag 6 april 2014 19:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, kan je iets zeggen over de bepalingen waar je voor moest tekenen ?
quote:Op zondag 6 april 2014 19:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zodra het over de redactie gaat komt er een streamlock?
Het is natuurlijk een absoluut lulverhaal. Ik heb net nog even de lyrics van "Proud Mary" bestudeerd, maar nergens gaat het over de redactie van Utopia. dus waarom vrijdagavond dus een SL midden in Isabella's optreden???
De meeste streamlocks zijn willekeurig en zijn louter bedoeld om de streamers te zieken en te treiteren. Als er werkelijk eens een keer iets zou worden gezegd dat absoluut niet voor streamersoren bestemd is, kunnen ze zich beperken tot het 'cutten' van de audio of desnoods een streamswitch toepassen. In plaats daarvan wordt er gekozen voor het platleggen van ALLE streams, Als er aan de andere kant van de loods of het terrein andere gesprekken plaatsvinden gaan die ook op zwart. Dit heeft niets te maken met damagecontrol, dit is damage veroorzaken.
Bedreigingen zijn triest en de idioten die zich van deze methodes bedienen zijn nog triester. Maar een kind kan voorspellen dat ze dat met al die streamlocks alleen nog maar erger maken.
zo ga ik dit filmpje noemenquote:Op zondag 6 april 2014 19:26 schreef notturna het volgende:
Verdomd daar heb je weer van die gasten die onze streamlock verputsen. Ik kan er niet eer tegen
Haar ex woonde daar ergens. Nah, je zag er normaal uitquote:
Wraak,pure wraak na de Jimmy gatequote:Op zondag 6 april 2014 19:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een absoluut lulverhaal. Ik heb net nog even de lyrics van "Proud Mary" bestudeerd, maar nergens gaat het over de redactie van Utopia. dus waarom vrijdagavond dus een SL midden in Isabella's optreden???
De meeste streamlocks zijn willekeurig en zijn louter bedoeld om de streamers te zieken en te treiteren. Als er werkelijk eens een keer iets zou worden gezegd dat absoluut niet voor streamersoren bestemd is, kunnen ze zich beperken tot het 'cutten' van de audio of desnoods een streamswitch toepassen. In plaats daarvan wordt er gekozen voor het platleggen van ALLE streams, Als er aan de andere kant van de loods of het terrein andere gesprekken plaatsvinden gaan die ook op zwart. Dit heeft niets te maken met damagecontrol, dit is damage veroorzaken.
Bedreigingen zijn triest en de idioten die zich van deze methodes bedienen zijn nog triester. Maar een kind kan voorspellen dat ze dat met al die streamlocks alleen nog maar erger maken.
weinigerquote:
je hoefde je tampons niet in te leveren?quote:Op zondag 6 april 2014 19:27 schreef asco het volgende:
[..]
Was een A4-tje waar je al vasthoudend mee op de foto moet, heb het eigenlijk niet gelezen. Beveiliging stelde niks voor ff snel voelen in je jas en klaar.
Wanneer is dat door wie aangegeven?quote:Op zondag 6 april 2014 19:28 schreef freaky40 het volgende:
Pff, wat een gezeur over die streamlocks! Het is toch al duidelijk aangegeven dat dit gedaan wordt om camara posities aan te passen e.d. Jullie maken er meer van dan dat het te betekenen heeft. Simpel verhaal!
Dank je, maar de tekst van dat A4-tje is wel veel waard, please post it hier ....quote:Op zondag 6 april 2014 19:27 schreef asco het volgende:
Was een A4-tje waar je al vasthoudend mee op de foto moet, heb het eigenlijk niet gelezen. Beveiliging stelde niks voor ff snel voelen in je jas en klaar.
Ja, belachelijk... Ineens heb ik weer uitzicht op de bewoners van een gesticht, terwijl ik aan het genieten was van de wei.quote:Op zondag 6 april 2014 19:28 schreef Sodeknetters het volgende:
Komt weer een streamlockonderbreking aan, geloof ik.
Bij Billy waarschijnlijk.quote:Op zondag 6 april 2014 19:29 schreef Injetta het volgende:
[..]
je hoefde je tampons niet in te leveren?![]()
Zij maakten die foto hè, dus ik heb hem niet.quote:Op zondag 6 april 2014 19:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank je, maar de tekst van dat A4 is wel veel waard, please post it hier ....
Ik voel je pijn, broeder.quote:Op zondag 6 april 2014 19:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, belachelijk... Ineens heb ik weer uitzicht op de bewoners van een gesticht, terwijl ik aan het genieten was van de wei.
"Big wheels keep on turning" Dat gaat over de raderen achter de schermen. Dat begrijp je toch wel?quote:Op zondag 6 april 2014 19:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
+1quote:Op zondag 6 april 2014 19:20 schreef misssnapshot het volgende:
Die Nicolien begint me op de zenuwen te werken.. en dat terwijl ik haar zo leuk vond in het begin. Dat geklef met Rienk, dat continue positief zijn, het wegwuiven van alles wat niet okay is.
Ja daaag,echt niet ! eerste 3 maanden kon het ook zonderquote:Op zondag 6 april 2014 19:28 schreef freaky40 het volgende:
Pff, wat een gezeur over die streamlocks! Het is toch al duidelijk aangegeven dat dit gedaan wordt om camara posities aan te passen e.d. Jullie maken er meer van dan dat het te betekenen heeft. Simpel verhaal!
Nee, dat gaat over de Hummer van Anton. Die dreigt steeds langs te komen.quote:Op zondag 6 april 2014 19:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Big wheels keep on turning" Dat gaat over de raderen achter de schermen. Dat begrijp je toch wel?
Ik vind het wel echt TOP dat ze een beetje afwisselen.. Dan de wei, dan weer eens de stal, het hek, een bewegende takje en zo. Ik zet dan altijd een muziekje van fluitende vogels, klaterende waterval of van die slechte panfluit-muziek die je bij de chinees hoort op. Zeer rustgevend moet ik zeggenquote:Op zondag 6 april 2014 19:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik voel je pijn, broeder.
Same here, same here.
Okay, maar je hebt er voor getekend, maar geen kopie ervan, lijkt mij vrij dubieus .....quote:Op zondag 6 april 2014 19:30 schreef asco het volgende:
Zij maakten die foto hè, dus ik heb hem niet.
zie fimpje bij filmpjes meeste is ook van de shirts en armbandjesquote:Op zondag 6 april 2014 19:29 schreef maryo55 het volgende:
Ik vraag me af wat ze dan allemaal voor 1150,-- aan art hebben verkocht.
Volgens mij hebben ze nauwelijks schilderijen verkocht. Wel armbandjes
en t shirts van live in de loods. Dus bulshit dat dit allemaal van de art is.
quote:Op zondag 6 april 2014 19:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens mij heeft Aike 'm ook aardig hangen
HAHA.quote:Op zondag 6 april 2014 19:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Big wheels keep on turning" Dat gaat over de raderen achter de schermen. Dat begrijp je toch wel?
Mogen we kennelijk weer niet zien.quote:
je hoorde het goed. Ik denk dat ze doelde op eergister Toen hebben ze een tijdje bij elkaar in bed liggen kletsen.quote:Op zondag 6 april 2014 19:33 schreef ChocoFan het volgende:
joey en isa zijn lovebirds volgens aike, emil zegt je lult, volgens mij zei aike ja, of heb ik wat gemist de afgelopen dagen
Binnenkort gaat de regie dat als service aanbieden, rustgevende muziek achter de streamlocks.quote:Op zondag 6 april 2014 19:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik vind het wel echt TOP dat ze een beetje afwisselen.. Dan de wei, dan weer eens de stal, het hek, een bewegende takje en zo. Ik zet dan altijd een muziekje van fluitende vogels, klaterende waterval of van die slechte panfluit-muziek die je bij de chinees hoort op. Zeer rustgevend moet ik zeggen
quote:Op zondag 6 april 2014 19:35 schreef soyChantal het volgende:
Robin kan alleen maar knuffelen met Gio, die daar geen nee tegen zegt.
begon al tijd terug.quote:Op zondag 6 april 2014 19:32 schreef misssnapshot het volgende:
Joey en Isa zijn lovebirds geworden sinds 2 dagen geleden?
Yep, TOP!quote:Op zondag 6 april 2014 19:35 schreef misssnapshot het volgende:
Komende week een gezellige avond met boer John zegt Aike. Ze is er nog niet helemaal uit of de kaartjes voor Live in de Loods via vakantie veilingen te doen.
ok thanks, oftewel we weten eigenlijk nog niet zo veelquote:Op zondag 6 april 2014 19:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
je hoorde het goed. Ik denk dat ze doelde op eergister Toen hebben ze een tijdje bij elkaar in bed liggen kletsen.
Nu doe je Robin te kort, ze heeft ook nog 'Eikelaar, gappie, wat doe jij nouuuuuuuuuuuuuu, waarom doe je zo lelijk tegen muuuuuuuuuuuuuu en meuk' op haar repoitoire staan.quote:Op zondag 6 april 2014 19:34 schreef Injetta het volgende:
Die Robin komt ook niet veel verder dan Gozuuurh.... hi hi...
Ze zegt nooit iets sympathieks of leuks.
Ik kijk ernaar uit!quote:Op zondag 6 april 2014 19:36 schreef dolcefarniente het volgende:
Heb inmiddels de streams even doorgerendBedankt voor het opnemen!
Ik heb mezelf teruggevonden op een moment dat we door Billy werden begroet en ze enthousiast uitriep dat één van ons dezelfde naam als haar moeder had
Veel succes, zou ik zeggen![]()
En nu ga ik écht een samenvattinkje schrijven!
Top!quote:Op zondag 6 april 2014 19:36 schreef dolcefarniente het volgende:
Ik heb mezelf teruggevonden op een moment dat we door Billy werden begroet en ze enthousiast uitriep dat één van ons dezelfde naam als haar moeder had
Marijkequote:Op zondag 6 april 2014 19:36 schreef dolcefarniente het volgende:
Marijke!quote:Op zondag 6 april 2014 19:36 schreef dolcefarniente het volgende:
Owwww dat heb ik gezien! Maar nu weet ik nog niet wie je bent hahahaquote:Op zondag 6 april 2014 19:36 schreef dolcefarniente het volgende:
Marijke of niet?quote:Op zondag 6 april 2014 19:36 schreef dolcefarniente het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |