quote:Op zondag 6 april 2014 19:11 schreef blanket het volgende:
[..]
Ontzettend leuk! HEEEEEEEEEOOOOOOOOOOOOOOOOO ik wil seks met die kaluhhhhhhhhhh![]()
![]()
Wie zou er aan de woorden van Huub twijfelen?quote:Op zondag 6 april 2014 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik geloof Huub. Hij werkt daar dus hij zal het wel weten. Wij dachten immers ook dat er contact was tussen de redactie en de deelnemers. Dankzij hem weten we dat dat niet zo is en dat de deelnemers alleen in geval van een medische noodzaak contact met de redactie kunnen opnemen via een intercom die in de zenderkamer staat.
Er moest van Julius juist meer zout bij, volgens haar. Dat zag ze dan weer als een overwinning op de groepquote:Op zondag 6 april 2014 19:11 schreef Grunge. het volgende:
Emil vroeg het nog tijdens Centraal. Zij deed alsof alles goed was. Dit een beetje te flauw, een beetje minder zout, verder alles goed.! Ze zullen toch wel wat beter weten doordat ze erbij zaten met Julius op een gegeven moment?
quote:Op zondag 6 april 2014 19:12 schreef Urb het volgende:
Gio tegen Lot "Hoe kom je aan die klok?"
Lot "Gevonden, lag hier ingegraven"
Hoppa, nieuw horloge...![]()
Waarom denk je dat ze continue naar de zenderkamer moeten komen?quote:Op zondag 6 april 2014 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik geloof Huub. Hij werkt daar dus hij zal het wel weten. Wij dachten immers ook dat er contact was tussen de redactie en de deelnemers. Dankzij hem weten we dat dat niet zo is en dat de deelnemers alleen in geval van een medische noodzaak contact met de redactie kunnen opnemen via een intercom die in de zenderkamer staat.
[..]
Ontzettend leuk! HEEEEEEEEEOOOOOOOOOOOOOOOOO ik wil seks met die kaluhhhhhhhhhh![]()
![]()
Ah, horloge, vroeg ik me ook al af.quote:Op zondag 6 april 2014 19:12 schreef Urb het volgende:
Gio tegen Lot "Hoe kom je aan die klok?"
Lot "Gevonden, lag hier ingegraven"
Hoppa, nieuw horloge...![]()
...ik bedoelde juist te zeggen, dat ze dat nooit in beeld zullen brengen...quote:Op zondag 6 april 2014 19:11 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
we weten toch hoe ze eruit zien...
Kwestie van zelf filmpjes kijken toch?
zit vast een luikie met een scherm iddquote:Op zondag 6 april 2014 19:13 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze continue naar de zenderkamer moeten komen?![]()
Er staat daar een monitor waarmee de redactie informatie kan doorgeven: waar Julius moet zitten, welke grap Ruud deze keer kan maken etc.
Geen idee, net weer thuis maar zou zomaar kunnen natuurlijk.quote:Op zondag 6 april 2014 19:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ah, horloge, vroeg ik me ook al af.
Hebben mensen Billy sneu genoemd op de markt, weet jij dat?
[..]
![]()
En dat met maar 4 mannenquote:Op zondag 6 april 2014 19:14 schreef RVer het volgende:
[..]
Er zullen dagen zijn geweest dat ze meer verdiende
staat hij ook op 8 dan.. dacht op 10quote:Op zondag 6 april 2014 19:14 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, schijnt hij gehoord te hebben van iemand. Emil had het er net over. Nummer acht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |