Achja zelfs die tv kok gister kon niet tot haar doordringen, die kerels moeten wel gedacht hebben waarom kookt die Nicolien hier niet, die heeft er tenminsten verstand van.quote:
met duitsland misschien, maar breda crailo is al een uurquote:Op zondag 6 april 2014 19:08 schreef Ransjih het volgende:
[..]
nee nee ze konden een steen de grens over gooien volgens mij
Als die ouders daar zijn geweest, geloof me,dat krijgen we Echt Niet te zien...quote:Op zondag 6 april 2014 19:07 schreef freaky40 het volgende:
Ik geloof er helemaal niets van dat de ouders van Lot geweest zijn. Dat zou toch enorm opvallen ondanks incognito, bij haar. Want ze zullen heus wel verteld hebben wie ze zijn. Of misschien heeft Lot dat zelf wel ondekt. Zijn hier beelden van overigens?
tuurlijk!!!quote:Op zondag 6 april 2014 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik geloof Huub. Hij werkt daar dus hij zal het wel weten. Wij dachten immers ook dat er contact was tussen de redactie en de deelnemers. Dankzij hem weten we dat dat niet zo is en dat de deelnemers alleen in geval van een medische noodzaak contact met de redactie kunnen opnemen via een intercom die in de zenderkamer staat.
quote:Op zondag 6 april 2014 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik geloof Huub. Hij werkt daar dus hij zal het wel weten. Wij dachten immers ook dat er contact was tussen de redactie en de deelnemers. Dankzij hem weten we dat dat niet zo is en dat de deelnemers alleen in geval van een medische noodzaak contact met de redactie kunnen opnemen via een intercom die in de zenderkamer staat.
dat was allang achterhaald..quote:
Beetje foute cap maar idd.quote:Op zondag 6 april 2014 19:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mooi, dit zijn jullie dan:
[ afbeelding ]
Normale mensenquote:Op zondag 6 april 2014 19:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mooi, dit zijn jullie dan:
[ afbeelding ]
Emil vroeg het nog tijdens Centraal. Zij deed alsof alles goed was. Dit een beetje te flauw, een beetje minder zout, verder alles goed.quote:Op zondag 6 april 2014 19:09 schreef Urb het volgende:
[..]
Achja zelfs die tv kok gister kon niet tot haar doordringen, die kerels moeten wel gedacht hebben waarom kookt die Nicolien hier niet, die heeft er tenminsten verstand van.
Achteraf leek dat stukje convo tussen Huub en Juul uit de redactiekamer spot on.![]()
weten ze allemaal welke plek ze nu hebben?quote:Op zondag 6 april 2014 19:10 schreef Injetta het volgende:
Ze zijn alweer allemaal hyper.
Die moeten morgen de hele dag slapen na dit heftige weekend.
Eerst die vrijdag waar ze superhyper van zijn geworden. Toen die troep rare wijven die Emil tot een striptease wilden dwingen en het spannende bezoek van Julius aan Vanes. Daarna konden ze ook niet rustig zijn en liepen ze te gillen, krijsen, lachen als een stel ontsnapte gestoorden.
En nu weer die markt.
Ha ha, Emil zegt dat Ruud op 8 staat.
we weten toch hoe ze eruit zien...quote:Op zondag 6 april 2014 19:09 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
Als die ouders daar zijn geweest, geloof me,dat krijgen we Echt Niet te zien...
ruud is erg moe hoorquote:Op zondag 6 april 2014 19:10 schreef Injetta het volgende:
Ze zijn alweer allemaal hyper.
Die moeten morgen de hele dag slapen na dit heftige weekend.
Eerst die vrijdag waar ze superhyper van zijn geworden. Toen die troep rare wijven die Emil tot een striptease wilden dwingen en het spannende bezoek van Julius aan Vanes. Daarna konden ze ook niet rustig zijn en liepen ze te gillen, krijsen, lachen als een stel ontsnapte gestoorden.
En nu weer die markt.
Ha ha, Emil zegt dat Ruud op 8 staat.
Ontzettend leuk! HEEEEEEEEEOOOOOOOOOOOOOOOOO ik wil seks met die kaluhhhhhhhhhhquote:
dat komt waarschijnlijk door haar know howquote:Op zondag 6 april 2014 19:00 schreef Joezi het volgende:
Aike werd op de biomarkt 42 tot 48 geschat, ze blijkt pas 35
quote:Op zondag 6 april 2014 19:11 schreef blanket het volgende:
[..]
Ontzettend leuk! HEEEEEEEEEOOOOOOOOOOOOOOOOO ik wil seks met die kaluhhhhhhhhhh![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |