daar gaan we vast nog wel iets van horenquote:Op zondag 6 april 2014 19:17 schreef asco het volgende:
Heb trouwens tegen Billy gezegd dat ik hier post en hoe het er hier ongeveer aan toe gaat 24/7, kon ze niet geloven, haha.
en dat horloge groeit aan de bomen?quote:Op zondag 6 april 2014 19:18 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
welnee lot verteld een paar uur geleden dat ze achter was geweest want iemand had de groeten gedaan van haar fadurrrr en toen moest ze huilen,..
Ik stem voorquote:
datquote:Op zondag 6 april 2014 19:20 schreef misssnapshot het volgende:
Die Nicolien begint me op de zenuwen te werken.. en dat terwijl ik haar zo leuk vond in het begin. Dat geklef met Rienk, dat continue positief zijn, het wegwuiven van alles wat niet okay is.
Ze begon net tegen Lot dat ze niet over anderen moeten roddelen, zal wellicht met je opmerking te maken hebben.quote:Op zondag 6 april 2014 19:17 schreef asco het volgende:
Heb trouwens tegen Billy gezegd dat ik hier post en hoe het er hier ongeveer aan toe gaat 24/7, kon ze niet geloven, haha.
quote:Op zondag 6 april 2014 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik geloof Huub. Hij werkt daar dus hij zal het wel weten. Wij dachten immers ook dat er contact was tussen de redactie en de deelnemers. Dankzij hem weten we dat dat niet zo is en dat de deelnemers alleen in geval van een medische noodzaak contact met de redactie kunnen opnemen via een intercom die in de zenderkamer staat.
Ik wil graag 1 loempia en gebakken banaanquote:
quote:
Die lijkt me idd knap lazerus.quote:Op zondag 6 april 2014 19:21 schreef Ransjih het volgende:
is gio dronken of zo? hij beweegt zo raar de hele tijd
Zo zat als een aap volgens mij jaquote:Op zondag 6 april 2014 19:21 schreef Ransjih het volgende:
quote:Op zondag 6 april 2014 19:20 schreef Capaja het volgende:
[..]
daar gaan we vast nog wel iets van horen
maar dan in de trant van :
ja lot
ik had een FAN op de markt
nee echt dat meen ik
die is FAN van MIJ
en die zit op een chat en daar zitten schijnbaar een heleboel mensen die mij leuk vinden
BIZAR he
maar hij meende het echt
echt waar hoor
Geweldig, heb je ook nog met Isabella gesproken ?quote:Op zondag 6 april 2014 19:17 schreef asco het volgende:
Heb trouwens tegen Billy gezegd dat ik hier post en hoe het er hier ongeveer aan toe
gaat 24/7, kon ze niet geloven, haha.
Ik denk dat Gio echt volledig kapot is. Die jongen stond om 3 uur vannacht nog te timmeren. Hij heeft dit weekend echt weinig geslapen en veel 'gedaan'.quote:Op zondag 6 april 2014 19:21 schreef Ransjih het volgende:
lekkerquote:Op zondag 6 april 2014 19:21 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik wil graag 1 loempia en gebakken banaan
het fust moest leegquote:
Alleen bij binnenkomst.quote:Op zondag 6 april 2014 19:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geweldig, heb je ook nog met Isabella gesproken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |