In Gio's geval is dat ook geheel terechtquote:Op zondag 6 april 2014 19:03 schreef Urb het volgende:
Gio "Mensen op de chat channels schelden ons verrot"
joey zei het: tof dat ze geweest zijn nu voel je je beterquote:Op zondag 6 april 2014 19:03 schreef Grunge. het volgende:
De ouders van Charlotte zijn geweest? Incognito?
Lult Huub er nu niet een end in om?quote:Op zondag 6 april 2014 19:00 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, ze zijn erg geschrokken van de felheid van streamers naar medewerkers, sponsoren en vrienden van Utopia. Dat zei dus Huub.
Het lijkt me inderdaad geen effectief middel tegen bedreigingen als die SL's. Dan worden die mensen die dreigen alleen nog maar woester volgens mij. Het wekt alleen maar de indruk dat er van alles verborgen moet worden. Dus het voedt het basisidee dat alles gescript is.quote:Op zondag 6 april 2014 19:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Huub staat erom bekend dat ie nogal eens liegt. Ik bedoel waarom zou je een SL op willekeurig tijdstip laten plaatsvinden wanneer je bedreigd wordt. Worden de bedreigers daar rustiger van??? Hij lult maar wat!
quote:Op zondag 6 april 2014 19:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Huub staat erom bekend dat ie nogal eens liegt. Ik bedoel waarom zou je een SL op willekeurig tijdstip laten plaatsvinden wanneer je bedreigd wordt. Worden de bedreigers daar rustiger van??? Hij lult maar wat!
dan is wat in het vorige topic stond waar?quote:Op zondag 6 april 2014 19:03 schreef Grunge. het volgende:
Dan moet Huub lekker aangifte gaan doen. Niet de stream verziekenquote:Op zondag 6 april 2014 19:00 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, ze zijn erg geschrokken van de felheid van streamers naar medewerkers, sponsoren en vrienden van Utopia. Dat zei dus Huub.
Yep...quote:Op zondag 6 april 2014 19:04 schreef Injetta het volgende:
[..]
Het lijkt me inderdaad geen effectief middel tegen bedreigingen als die SL's. Dan worden die mensen die dreigen alleen nog maar woester volgens mij. Het wekt alleen maar de indruk dat er van alles verborgen moet worden. Dus het voedt het basisidee dat alles gescript is.
wat is er gebeurd dan ? val net weer binnenquote:Op zondag 6 april 2014 18:59 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja hebben ze toch echt zelf veroorzaakt door die sturing die er niet zou zijn. Andere beloftes daargelaten.
Met die blonde vrouwen of met dat stoplicht? Met die blonde vrouwen is niet waar, dat waren niet dezelfde.quote:Op zondag 6 april 2014 19:05 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dan is wat in het vorige topic stond waar?
neequote:Op zondag 6 april 2014 19:05 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dan is wat in het vorige topic stond waar?
Yup!quote:Op zondag 6 april 2014 19:05 schreef Ransjih het volgende:
[..]
de eerste internationale gasten zei aike, op steenworp afstand van de grens?
Ja,dat hoorde ik Emil zeggen...quote:Op zondag 6 april 2014 19:03 schreef Grunge. het volgende:
Nicoline's extreme laisser-faire-houding begint me steeds meer te irriteren. Daar win je ook geen oorlog mee, die omarmt de vijand nog.quote:Op zondag 6 april 2014 19:04 schreef rokkutsaains het volgende:
Rienk vertelt Nicoline, dat het ruilen van kunst en kettinkjes voor kleding, door Billy en Charlotte, wat hem betreft niet okay is. Nicoline wuift het weg, zoals altijd.
Was met name naar aanleiding van het filmpje waar Robin bekend dat ze Jimmy eruit moest stemmen.quote:Op zondag 6 april 2014 19:05 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat is er gebeurd dan ? val net weer binnen
opzoek naar de ouders van lot op de filmpjes...quote:Op zondag 6 april 2014 19:03 schreef Grunge. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |