Ik keek haar aan maar ben snel doorgelopen.quote:Op zondag 6 april 2014 19:24 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
heb je dree de groeten gedaan van me
Sis van soundquote:
Heeeel verstandig.quote:Op zondag 6 april 2014 19:25 schreef asco het volgende:
[..]
Ik keek haar aan maar ben snel doorgelopen.
Ging ze toen huilen?quote:Op zondag 6 april 2014 19:25 schreef asco het volgende:
[..]
Zodra het over de redactie gaat komt er een streamlock?quote:Op zondag 6 april 2014 19:09 schreef Mylene het volgende:
[..]
Kreeg ik als antwoord afgelopen vrijdag per PM.
quote:Op zondag 6 april 2014 19:25 schreef asco het volgende:
[..]
Verdomd daar heb je weer van die gasten die onze streamlock verputsen. Ik kan er niet eer tegen.quote:
Had iemand hier verzonnen, kwam erop neer dat Juul niet de waarheid mocht zeggen tegen Vanes wat aardig klopte uiteindelijk en ze heeft er dus ook weinig van onthouden lijkt.quote:
Vanessa haar geheugen is ongeveer hetzelfde als haar vergiet.quote:Op zondag 6 april 2014 19:26 schreef Urb het volgende:
[..]
Had iemand hier verzonnen, kwam erop neer dat Juul niet de waarheid mocht zeggen tegen Vanes wat aardig klopte uiteindelijk en ze heeft er dus ook weinig van onthouden lijkt.
Was een A4-tje waar je al vasthoudend mee op de foto moet, heb het eigenlijk niet gelezen. Beveiliging stelde niks voor ff snel voelen in je jas en klaar.quote:Op zondag 6 april 2014 19:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, kan je iets zeggen over de bepalingen waar je voor moest tekenen ?
quote:Op zondag 6 april 2014 19:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zodra het over de redactie gaat komt er een streamlock?
Het is natuurlijk een absoluut lulverhaal. Ik heb net nog even de lyrics van "Proud Mary" bestudeerd, maar nergens gaat het over de redactie van Utopia. dus waarom vrijdagavond dus een SL midden in Isabella's optreden???
De meeste streamlocks zijn willekeurig en zijn louter bedoeld om de streamers te zieken en te treiteren. Als er werkelijk eens een keer iets zou worden gezegd dat absoluut niet voor streamersoren bestemd is, kunnen ze zich beperken tot het 'cutten' van de audio of desnoods een streamswitch toepassen. In plaats daarvan wordt er gekozen voor het platleggen van ALLE streams, Als er aan de andere kant van de loods of het terrein andere gesprekken plaatsvinden gaan die ook op zwart. Dit heeft niets te maken met damagecontrol, dit is damage veroorzaken.
Bedreigingen zijn triest en de idioten die zich van deze methodes bedienen zijn nog triester. Maar een kind kan voorspellen dat ze dat met al die streamlocks alleen nog maar erger maken.
zo ga ik dit filmpje noemenquote:Op zondag 6 april 2014 19:26 schreef notturna het volgende:
Verdomd daar heb je weer van die gasten die onze streamlock verputsen. Ik kan er niet eer tegen
Haar ex woonde daar ergens. Nah, je zag er normaal uitquote:
Wraak,pure wraak na de Jimmy gatequote:Op zondag 6 april 2014 19:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zodra het over de redactie gaat komt er een streamlock?
Het is natuurlijk een absoluut lulverhaal. Ik heb net nog even de lyrics van "Proud Mary" bestudeerd, maar nergens gaat het over de redactie van Utopia. dus waarom vrijdagavond dus een SL midden in Isabella's optreden???
De meeste streamlocks zijn willekeurig en zijn louter bedoeld om de streamers te zieken en te treiteren. Als er werkelijk eens een keer iets zou worden gezegd dat absoluut niet voor streamersoren bestemd is, kunnen ze zich beperken tot het 'cutten' van de audio of desnoods een streamswitch toepassen. In plaats daarvan wordt er gekozen voor het platleggen van ALLE streams, Als er aan de andere kant van de loods of het terrein andere gesprekken plaatsvinden gaan die ook op zwart. Dit heeft niets te maken met damagecontrol, dit is damage veroorzaken.
Bedreigingen zijn triest en de idioten die zich van deze methodes bedienen zijn nog triester. Maar een kind kan voorspellen dat ze dat met al die streamlocks alleen nog maar erger maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |