SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
06-04 Biomarkt (ja toch...?)
17-05 Worstelen met Emil
Rechtstreeks tegen hun?quote:Op zondag 6 april 2014 18:02 schreef chufi het volgende:
Dat ze neuken en dat het ongepast is , is gezegd vandaag door gasten //
De eerste paar weken hield ze het nog vol dat ze Miss Duurzaam was. Nu vliegen de spuitbussen er doorheenquote:Op zondag 6 april 2014 18:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy : Wie we zijn, wat we verkopen..
De producten interesseren haar echt geen moer.
Maar duurzaam is bij haar dat ze uit geldnood alle kringlopen afgaat.quote:Op zondag 6 april 2014 18:04 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
De eerste paar weken hield ze het nog vol dat ze Miss Duurzaam was. Nu vliegen de spuitbussen er doorheen
Klopt, ze zou het op haar voorhoofd tatoeëren...quote:Op zondag 6 april 2014 18:04 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
De eerste paar weken hield ze het nog vol dat ze Miss Duurzaam was. Nu vliegen de spuitbussen er doorheen
Werd hier de vorige keer gesuggereerd, hij was ook bij het optreden van Miss M.quote:Op zondag 6 april 2014 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Zei Billy nou .. Tis de broer van Lot !??
Gangsta bro van Lotquote:Op zondag 6 april 2014 18:05 schreef Grunge. het volgende:
De echte broer van Lot is véél dikker. Dit is meer een Jokertje.
quote:Op zondag 6 april 2014 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Zei Billy nou .. Tis de broer van Lot !??
Ook de opmerkingen die ze maakt, alsof ze heel tof is.quote:
De mensen die daar op komen dagen zijn niet de gewone kijkers/streamers, maar echt fan van bepaalde personen. Je zult daar dus zelden een negatief woord horen.quote:Op zondag 6 april 2014 17:59 schreef maryo55 het volgende:
Raar dat je overal op internet of waar dan ook leest dat mensen het zo walgelijk vinden dat sexgebeuren van bil en ruud.
Niemand die daar op bezoek komt zegt daar iets over tegen hun. Ruud meent echt dat hij
de tofste vent is daar, omdat ook vrijdag 2 meiden tegen hem hadden gezegt dat hij op de 3 of 4 e plaats stond in de pol en bil op 5 of 6.
Aan goede bedoelingen heb je zo weinig.quote:Op zondag 6 april 2014 18:06 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ze is een pleaser ja. Ze bedoelt het wel goed. Ik heb een zwak voor Billy.
Hele dag achter de boer Klaver en/of aardappels gestaan.. Te oud voor zn zoon, dit was idd dezelfde die werd verdacht asl broer tijdens de Miss Montreal concert..quote:
Zat hij niet in dat mislukte gangster programma van RTL dat een paar mongooltjes naar LA gingen?quote:
Aan pleasen ook. Ik vind het een beetje zielig voor haar dat ze zo is.quote:Op zondag 6 april 2014 18:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Aan goede bedoelingen heb je zo weinig.
Als je het zo hoort is het daar één dolle boelquote:Op zondag 6 april 2014 18:05 schreef Burner82 het volgende:
Zet ht geluid weer aan, 1e dat ik hoor is HAHAHAHAIKE... Gelukkig weer een SL
en nu daar blijft, omdat ze geen huis meer heeft (caravan) die kunnen ze nu uitmelken (de febo)quote:Op zondag 6 april 2014 18:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar duurzaam is bij haar dat ze uit geldnood alle kringlopen afgaat.
Mwoah, vind haar een beetje slapjes. Als je er niet positief op zou reageren krijg je teksten als wie denk je wel niet dat je bent en ik ben al 32.quote:Op zondag 6 april 2014 18:06 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, Kinkelkid of zo. Gelukkig niet gezien.quote:Op zondag 6 april 2014 18:07 schreef ThaRickah het volgende:
[..]
Zat hij niet in dat mislukte gangster programma van RTL dat een paar mongooltjes naar LA gingen?
Dat soort vrouwen zouden van mij een wifebeater maken....quote:Op zondag 6 april 2014 18:06 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Precies dat programma.quote:Op zondag 6 april 2014 18:07 schreef ThaRickah het volgende:
[..]
Zat hij niet in dat mislukte gangster programma van RTL dat een paar mongooltjes naar LA gingen?
Ja Kinkelkid zn rapnaamquote:Op zondag 6 april 2014 18:07 schreef ThaRickah het volgende:
[..]
Jaa, ik heb dat ook gezien.quote:Op zondag 6 april 2014 18:07 schreef ThaRickah het volgende:
[..]
"21-jarige Kinkel Kid komt uit het keurige Hilversum en werkt als kok in het restaurant van zijn ouders. Zijn droom is om een eigen fasfood restaurant te starten waar hij bekend staat als ‘rappende kok’."quote:Op zondag 6 april 2014 18:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja Kinkelkid zn rapnaamMc Bigga was de beste
ze wil zo graag aardig gevonden worden! triest!quote:Op zondag 6 april 2014 18:08 schreef Jibba het volgende:
Walgelijk hoe Billy weer om ieders nek loopt te hangen.
niets is wat het lijkt!quote:Op zondag 6 april 2014 18:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als je het zo hoort is het daar één dolle boel
quote:Op zondag 6 april 2014 18:11 schreef Toverheks het volgende:
Vind die Ron een glasbak, een bemoeial, en dat toontje steeds van hem, hij lijkt me echt een baasje die het laatste woord wilt hebben
Nieuwe jurk geritseld, een vest, er was weer nieuwe weed. Alles verkocht denk ik zo. Dus zal er wel een bonus komen en misschien meer zakgeld?quote:Op zondag 6 april 2014 18:11 schreef misssnapshot het volgende:
Waarom is Lotte "zo blij"? Ze moet iets geregeld en/of gehoord en/of gekregen hebben. Anybody?
Hij houdt iig de pit er in inderdaad .. En is recht voor zn raap .. Mogelijk dat daarom een SL ivm met broertje Lot ...quote:Op zondag 6 april 2014 18:11 schreef Toverheks het volgende:
Vind die Ron een glasbak, een bemoeial, en dat toontje steeds van hem, hij lijkt me echt een baasje die het laatste woord wilt hebben
Is dat zeker weten weed, wat Laura had gekregen?quote:Op zondag 6 april 2014 18:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nieuwe jurk geritseld, een vest, er was weer nieuwe weed. Alles verkocht denk ik zo. Dus zal er wel een bonus komen en misschien meer zakgeld?
Eensch.quote:Op zondag 6 april 2014 18:11 schreef Toverheks het volgende:
Toen hij net kwam binnen stappen vond ik hem wel een vlotte indruk maken.quote:Op zondag 6 april 2014 18:11 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op zondag 6 april 2014 18:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is dat zeker weten weed, wat Laura had gekregen?
Ze heeft flink wat ruilhandel gepleegd vandaag. Kettinkjes voor kleren vooral. Lijkt me wel discutabel. Maar ja, Charlotte mag nu eenmaal veel. Ik begrijp ook dat er een flinke partij vlees is ingekocht, zonder dat iedereen daarin vooraf is gekend. Misschien een halve koe van boer Klaver?quote:Op zondag 6 april 2014 18:11 schreef misssnapshot het volgende:
Waarom is Lotte "zo blij"? Ze moet iets geregeld en/of gehoord en/of gekregen hebben. Anybody?
Is niet Charlotte haar broer, en dit is niet pittig maar een bemoeial, echt griezels van zulke mannenquote:Op zondag 6 april 2014 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij houdt iig de pit er in inderdaad .. En is recht voor zn raap .. Mogelijk dat daarom een SL ivm met broertje Lot ...
quote:Op zondag 6 april 2014 18:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nieuwe jurk geritseld, een vest, er was weer nieuwe weed. Alles verkocht denk ik zo. Dus zal er wel een bonus komen en misschien meer zakgeld?
Oh ja.. dat ik zelf ook kunnen bedenken natuurlijk.quote:Op zondag 6 april 2014 18:16 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Ze heeft flink wat ruilhandel gepleegd vandaag. Kettinkjes voor kleren vooral. Lijkt me wel discutabel. Maar ja, Charlotte mag nu eenmaal veel. Ik begrijp ook dat er een flinke partij vlees is ingekocht, zonder dat iedereen daarin vooraf is gekend. Misschien een halve koe van boer Klaver?
was iemand die er enorm op de broer van lot leek, boer john maakte er ook een grap over dat lotte knapper was en het geen familie kon zijnquote:
Sluipreclame?quote:Op zondag 6 april 2014 18:18 schreef ginopino het volgende:
wat zou Peugeot betaald hebben voor deze sluipreclame
Ik heb het niet gecontroleerdquote:Op zondag 6 april 2014 16:21 schreef blanket het volgende:
[..]
Hoe was ut hoe was ut hoe was ut! Heeft Vanas een gebit?
quote:
Vriendelijk, kwam wel wat moe over.quote:
Oh, gelukkig nog voor ik 'm uittrokquote:Op zondag 6 april 2014 15:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Welkom back! We hebben je in je string gecapt![]()
Ik ben op alles voorbereid 8)quote:Op zondag 6 april 2014 12:40 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ach. Ineens worden geen bezoekers in een t-shirt met een band naam erop en met een winterjas meer afgebrand in de COS - weer eens wat anders
Hehe.quote:Op zondag 6 april 2014 18:18 schreef ginopino het volgende:
wat zou Peugeot betaald hebben voor deze sluikreclame![]()
waar?quote:Op zondag 6 april 2014 18:20 schreef dolcefarniente het volgende:
Koeien waren lief, kippen waren nog liever...!
Ik ga dadelijk mijn verhaaltje in het daarvoor bestemde topic zetten. Niks schokkends of bijzonders gebeurd (op het omwaaien van de houten welkomspoort na), geen enge onthullingen (en dat zeg ik niet omdat ik niks mag zeggen van JdM maar het is gewoon zo), wel een leuke gezellige dag.
BRB
[..]
Ik heb het niet gecontroleerd
[..]
[..]
Vriendelijk, kwam wel wat moe over.
[..]
Oh, gelukkig nog voor ik 'm uittrok
[..]
Ik ben op alles voorbereid 8)
dan hoeven aike en isa ook geen geld in te leveren van de opbrengst van de kramen ?quote:Op zondag 6 april 2014 18:25 schreef Jibba het volgende:
Billy en Lot hebben het meest verdiend, denken ze
En ze vinden dat ze niet alles in hoeven te leveren.
Ze gaan er even een dingetje van maken.
Mooi dat gaat oorlog wordenquote:Op zondag 6 april 2014 18:25 schreef Haymitch het volgende:
Ze willen er belasting van betalen aan de groep en de rest voor zichzelf houden...
De 1e biomarkt vertelde de aardappelboer dat hij contract had om alle Biomarkten te komen opdraven, was dus al voor dat Utopia begon vast gelgdquote:Op zondag 6 april 2014 18:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat de standhouders veel beter behandeld zijn dan vorige keer, die gaan echt wel door als het aan hun ligt.
Ik hoop hetquote:Op zondag 6 april 2014 18:25 schreef waxmask het volgende:
HAhahaha gaan we weer.... Dat gaat ruzie worden!!!![]()
![]()
Ja, maar die is lief voor de koeienquote:Op zondag 6 april 2014 18:26 schreef Flow3r het volgende:
Leuk voor Ruud die geen cent verdient, ik dacht dat Bil zo achter hem stond?
Klaar voor een nieuw toneelstukje?quote:
Ja maar Billy en Ruud vormen 1 huishoudingquote:Op zondag 6 april 2014 18:26 schreef Kaleddi het volgende:
Misschien ook wel een mooie wig tussen Billy en Ruud, want die heeft (bijna) niets verdiend
Nieuw vat eronder, veel drinken, centraal en rellenquote:
Nee ik hoop op echte oorlog. Dit klinkt te belachelijk voor woorden.quote:
opdracht van de febo, ze kunnen niets kopen van dat geld! o ja het slot op de kast heeft ze gelijk aan, maar ja, het is een spelletje,tv!quote:Op zondag 6 april 2014 18:25 schreef Jibba het volgende:
Billy en Lot hebben het meest verdiend, denken ze
En ze vinden dat ze niet alles in hoeven te leveren.
Ze gaan er even een dingetje van maken.
Ik ook.quote:Op zondag 6 april 2014 18:28 schreef Haymitch het volgende:
Ik ga er straks weer eens even voor zitten tijdens het centraal
Dat staat een gescripte licht gestuurde ruzie niet in de weg.quote:Op zondag 6 april 2014 18:28 schreef renevanlaaren het volgende:
ze vergeten alleen de investering er af te trekken
en dan boos worden als ron het klushok wil beveiligen met een slot...quote:Op zondag 6 april 2014 18:26 schreef Pjotter2 het volgende:
Aha Lot en Billy willen het geld weer houden want de parasieten leven van hun geld....Niet dat andere het mogelijk hebben gemaakt neeeuuuh het geld is van hun.![]()
Wat een grote Kutten.
Daar hebben ze dus niet over nagedacht.quote:Op zondag 6 april 2014 18:30 schreef chufi het volgende:
Wat heb je aan eigen geld .Wanneer ga je dat uitgeven zonder dat iemand het merkt?
Misschien even bij Vanes informerenquote:Op zondag 6 april 2014 18:30 schreef chufi het volgende:
Wat heb je aan eigen geld .Wanneer ga je dat uitgeven zonder dat iemand het merkt?
1150, volgens mij hadden ze dat ook geteldquote:
Dan kun je lang wachten. Ik lees op dit moment alleen de COS en weet zeker dat dit vooropgezet is.quote:Op zondag 6 april 2014 18:28 schreef pullup het volgende:
Nee ik hoop op echte oorlog. Dit klinkt te belachelijk voor woorden.
quote:Op zondag 6 april 2014 18:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
1150, volgens mij hadden ze dat ook geteld
quote:Op zondag 6 april 2014 18:30 schreef krabje het volgende:
als ze dit willen houden dan moeten ze ook gas en licht en huur en eten betalen
Ik lees alleen maar verdienen verdienen verdienen, nergens hoor/lees ik kosten afdragen, BTW-Belasting, MM, HB, Huur, Gas/licht , lease betalenquote:Op zondag 6 april 2014 18:28 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ze vergeten alleen de investering er af te trekken
Ach dat moet je effe vergeten .....Laat ze lekker de loods uitlopen met die 1150 Euro die ze denken verdiend te hebben met een investering die uit andere zakken komt..quote:Op zondag 6 april 2014 18:31 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
maar de motor achter het hele gebeuren zijn aike en isa
Reserveren bij Vanas als ze eten willen net als andere bezoekers van Chez Crap Zozatquote:Op zondag 6 april 2014 18:30 schreef krabje het volgende:
als ze dit willen houden dan moeten ze ook gas en licht en huur en eten betalen
quote:Op zondag 6 april 2014 18:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Lot: "Ik hou van kinderen"
Dan vraag ik me af wat ze bedoelt: gekookt, gebakken of gepocheerd?
dat is niet voor bil en lotquote:Op zondag 6 april 2014 18:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar verdienen verdienen verdienen, nergens hoor/lees ik kosten afdragen, BTW-Belasting, MM, HB, Huur, Gas/licht , lease betalen
Volgens mij door Charlotte net voor het optreden van Gerard Jolingquote:Op zondag 6 april 2014 18:29 schreef 37metrijst het volgende:
Ik ook. Hoe en wanneer is het eigenlijk weer goed gekomen met Bil en Lot?
Ruud is een lafbek, net als Geldverbrander Rienkquote:Op zondag 6 april 2014 18:34 schreef Vlopje het volgende:
zou leuk zijn als Ruud vanavond de helft van het geld weghaalt voor een goed doel ;-)
quote:Op zondag 6 april 2014 18:34 schreef Ebinas het volgende:
Lot is blij?, mijn ouders?
Ik vang maar flarden op,heeft ze info gehad?
papa houd van drquote:Op zondag 6 april 2014 18:34 schreef Ebinas het volgende:
Dat dus, of zelfs alle maaltijden die ze elke dag krijgen of alle spullen die door anderen voor de groep in elkaar worden gedraaid enz enzquote:Op zondag 6 april 2014 18:34 schreef Capaja het volgende:
[..]
dat is niet voor bil en lot
daar zorgen aike en isa maar voor![]()
of kwakkwak desnoods
daar maken de dames zich niet druk over
Het geld is uiteindelijk toch de fik ingegaan.... Aan sigaretten....quote:Op zondag 6 april 2014 18:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ruud is een lafbek, net als Geldverbrander Rienk
Inderdaad.quote:Op zondag 6 april 2014 18:33 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
En dan ben je er niet met 200 euro die ze af willen staan
beschuitjes voor 1 euro stukquote:Op zondag 6 april 2014 18:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat dus, of zelfs alle maaltijden die ze elke dag krijgen of alle spullen die door anderen voor de groep in elkaar worden gedraaid
Huh? Bij een terrein op weg naar de biomarkt of zo? Serieus?quote:Op zondag 6 april 2014 18:35 schreef Capaja het volgende:
[..]
papa houd van dr
een meneer was bij een stoplicht aangesproken ( of zoiets)
ik ben de papa van charlotte zeg dat ik van dr hou
quote:
Het zal nietquote:Op zondag 6 april 2014 18:35 schreef Capaja het volgende:
[..]
papa houd van dr
geen ideequote:Op zondag 6 april 2014 18:36 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Huh? Bij een terrein op weg naar de biomarkt of zo? Serieus?
HUUR van bed en/of matrasquote:
Met stront gooienquote:Op zondag 6 april 2014 18:36 schreef Toverheks het volgende:
Rienk wil geen hartjes meer maken, maar waar verdient Ruud zijn geld dan aan,
Alle bezoekers moeten iets tekenen waarbij ze verklaren niets tegen de bewoners over 'buiten' te vertellen naar wat ik heb begrepen. (Was eerder ter sprake gekomen dacht ik)quote:Op zondag 6 april 2014 17:59 schreef maryo55 het volgende:
Raar dat je overal op internet of waar dan ook leest dat mensen het zo walgelijk vinden dat sexgebeuren van bil en ruud.
Niemand die daar op bezoek komt zegt daar iets over tegen hun. Ruud meent echt dat hij
de tofste vent is daar, omdat ook vrijdag 2 meiden tegen hem hadden gezegt dat hij op de 3 of 4 e plaats stond in de pol en bil op 5 of 6.
Publicity, kijkcijfers bijelkaar neuken met Billiequote:Op zondag 6 april 2014 18:36 schreef Toverheks het volgende:
Wat een rare man dan... wildevreemden aanspreken om dat te zeggen....quote:Op zondag 6 april 2014 18:35 schreef Capaja het volgende:
[..]
papa houd van dr
dat zien ze verkeerd het is voor bouwspullen van het atelier...quote:Op zondag 6 april 2014 18:34 schreef Haymitch het volgende:
[..]
Volgens mij door Charlotte net voor het optreden van Gerard Joling
Hij heeft daar op zich vandaag de dag wel tijd voor.quote:Op zondag 6 april 2014 18:38 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Wat een rare man dan... wildevreemden aanspreken om dat te zeggen....
Was natuurlijk bij zijn nieuwe baan als ramenzemer bij het stoplicht
Met zijn zgn. leuk zijn. Hij vindt zichzelf een enorme toevoeging aan de groep.quote:Op zondag 6 april 2014 18:36 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op zondag 6 april 2014 18:38 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Misschien wel: ouders maken doorstart met restaurant, personeel zijn de meesten van ontslagenquote:Op zondag 6 april 2014 18:34 schreef Ebinas het volgende:
Hoe kan je nou zien dat iemand onderweg is naar Utopia?quote:Op zondag 6 april 2014 18:38 schreef R0T29 het volgende:
[..]
die beste kok van gister is bevriend met vader muisquote:Op zondag 6 april 2014 18:39 schreef gereed het volgende:
[..]
Misschien wel: ouders maken doorstart met restaurant, personeel zijn de meesten van ontslagenzo gaat het vaak.
Wie weet hoeveel auto's hij staande heeft gehouden.quote:Op zondag 6 april 2014 18:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hoe kan je nou zien dat iemand onderweg is naar Utopia?
"Doorstart" is de gluiperige bewoording voor doorgaan met minder en goedkoper personeel en geen schuldeisers meerquote:Op zondag 6 april 2014 18:39 schreef gereed het volgende:
[..]
Misschien wel: ouders maken doorstart met restaurant, personeel zijn de meesten van ontslagenzo gaat het vaak.
Ik denk dat ik er ook wel een hoop herken op uiterlijkquote:Op zondag 6 april 2014 18:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hoe kan je nou zien dat iemand onderweg is naar Utopia?
preciesquote:Op zondag 6 april 2014 18:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"Doorstart" is de gluiperige bewoording voor doorgaan met minder en goedkoper personeel en geen schuldeisers meer
Ja, vroeg op de dag al.quote:Op zondag 6 april 2014 18:40 schreef Capaja het volgende:
vanes had een bekended op bezoek ?
savina
was TE dichtbij
en SL
Die moet iets om te klagen hebben hèquote:Op zondag 6 april 2014 18:39 schreef Jibba het volgende:
Vaness klaagt tegen Isa dat ze maar een uurtje buiten is geweest.
Isa stelt voor dat de volgende keer ook eens iemand anders pannenkoeken moet bakken.
Neeeee, neee, dan gaat het niet zoals Vaness het wil dus dat wordt snel van de hand gewezen.
quote:Op zondag 6 april 2014 18:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"Doorstart" is de gluiperige bewoording voor doorgaan met minder en goedkoper personeel en geen schuldeisers meer
ok thanksquote:Op zondag 6 april 2014 18:41 schreef Jibba het volgende:
[..]
Ja, vroeg op de dag al.
Er was een kindje dat een vriendinnetje van haar neefje/nichtje was.
Dus ze kende de ouders waarschijnlijk ook.
Heeft Ruud gedaan.quote:Op zondag 6 april 2014 18:42 schreef Poolhond39 het volgende:
Die kippenren ziet er opeens anders uit.. een heel net erover.. is de technische dienst soms vannacht bezig geweest?
Safina is wel een meisjesnaam toch, maar ze vertelde vanmorgen wel vrolijk in de keuken dat ze haar neefje had gezien, dus wel familiequote:Op zondag 6 april 2014 18:42 schreef chufi het volgende:
Er komen dus nog steeds bekenden het terrein op... Vanas vanochtend met Safina ... SL (Geen idee wie het is )
die meid moet eruit, ze kan niet koken, heeft een schreeuw stem, loopt met een sleutel om haar nek van de voorraad kast ( want ja zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten), is bekrompen, maakt van verse asperges soep (niet om te eten) dus...... volgens de febo moet ze blijven!quote:Op zondag 6 april 2014 18:39 schreef Jibba het volgende:
Vaness klaagt tegen Isa dat ze maar een uurtje buiten is geweest.
Isa stelt voor dat de volgende keer ook eens iemand anders pannenkoeken moet bakken.
Neeeee, neee, dan gaat het niet zoals Vaness het wil dus dat wordt snel van de hand gewezen.
Okay, dat heb ik dan gemist.. had dat net niet eerder gezien.quote:
Denk t ook jaquote:Op zondag 6 april 2014 18:43 schreef Grunge. het volgende:
Ik dacht SL omdat Joey niet begreep waarom ze niet gewoon een mudjeans mochten pakken omdat ze representatief zijn voor het bedrijf.
Maar gelukkig draait het bij Billy, in navolging van Ruud, niet om dat walgelijke geld.quote:Op zondag 6 april 2014 18:25 schreef Capaja het volgende:
lot en bil willen hun verdiende centjes niet inleveren
nou hier komt het: weer een kut streamlockquote:Op zondag 6 april 2014 18:44 schreef bull1966 het volgende:
ik lees op de "chat" op die utopiasite weinig commentaar over de streamlocks
Oke geen familie dus ik dacht een neefjequote:Op zondag 6 april 2014 18:41 schreef Jibba het volgende:
[..]
Ja, vroeg op de dag al.
Er was een kindje dat een vriendinnetje van haar neefje/nichtje was.
Dus ze kende de ouders waarschijnlijk ook.
ik hoop het en dat billy dan haar bek opendoetquote:Op zondag 6 april 2014 18:44 schreef formule het volgende:
Ze gaan morgen centraal SL Ik denk vanavond centraal
en ruud zal dat ook niet waarderenquote:Op zondag 6 april 2014 18:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat die actie van Billy en Bolly om dat geld zelf te houden, ontzettend
veel scheuren in de groep kan gaan geven ...
Ze wilden het wel tactisch aanpakken.quote:Op zondag 6 april 2014 18:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
ben je mal, dat is gewoon script, vergeet niet die mensen staan allemaal op de loonlijst! dat wordt bedacht door de febo!quote:Op zondag 6 april 2014 18:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik kom net binnen, lees overal,dat het een reuze gezellige middag was met vele vele vele streamlocks... De febo is ons liever kwijt dan rijk...quote:Op zondag 6 april 2014 18:42 schreef Poolhond39 het volgende:
Die kippenren ziet er opeens anders uit.. een heel net erover.. is de technische dienst soms vannacht bezig geweest?
Volgens Huub vanwege bedreigingen. Ze zijn erg geschrokken van de felheid van de streamers. Zodra het over achter gaat doen ze een streamlock.quote:Op zondag 6 april 2014 18:44 schreef Poezewoes het volgende:
Ik denk dat ze geschrokken zijn van het filmpje dat Robin vertelde dat ze wel moest Jimmy wegstemmen, en dat ze dat nu willen voorkomen met die stream locks!
Erg he mert haar nee nee nee ik deel geen sigaretten uit meer. Ze moeten eens iemand anders de boodschappen laten bestellen zien of ze dan nog zoveel te roken heeftquote:
En.. lucht het op?quote:Op zondag 6 april 2014 18:47 schreef Injetta het volgende:
Wat is die Billy een walgelijke kut zeg.
Van de week samen met Ruud woest om de hebberigheid van de groep. Alles draaide om geld en dat was nu juist aan het ontlopen in Utopia.
De hele tijd roepen dat je er niet in zit om te werken en geld te verdienen, dan had ze niet in Utopia gehoeven.
Roepen dat je absoluut niet wilt werken en alleen iets doet omdat je het leuk vindt.
En?? mevrouw heeft een keer wat centjes in haar handjes van de verkoop van die kutkliederwerkjes: nu wil ze het geld zelf houden. Want ze werkt zich er rot voor. Dan maar belasting. De hele groep leeft van hun geld. Ze kan niks voor zichzelf kopen zoals de anderen (uh, krijgt zij minder zakgeld dan??).
Dit soort mensen maken me woest merk ik.
Wees of gewoon een kapitalist en ga ervoor vanaf het begin, of weest een socialist of een anarchist. Of wat voor ist dan ook. Maar Billy is het toppunt van draaien, van links naar rechts. Het maakt niet uit. Ze kan met evenveel vuur het ene verdedigen als precies het tegenovergestelde.
Met maar 1 insteek, wat haar op dat moment het beste uitkomt.
Als ze bang is haar vriendje kwijt te raken is ze tegen geld. Als ze lekker met haar vriendinnetje leuke dingetjes wel doen is voor geld.
Als ze denkt dat ze impopulair is, is ze voor werken. Als ze beseft dat ze dan niet elke minuut aan Ruud kan plakken is ze tegen werken.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze mogen zoveel niet. Vanassa bepaalt dat allemaal. Niet in de keuken, niet dit uit de kast pakken, kast zelfs op slot. Bahhhhhhhh.quote:Op zondag 6 april 2014 18:48 schreef anjajaha het volgende:
[..]
Erg he mert haar nee nee nee ik deel geen sigaretten uit meer. Ze moeten eens iemand anders de boodschappen laten bestellen zien of ze dan nog zoveel te roken heeft
Ja, vind ik ook! Ben het er helemaal mee eens! Echt waar! Meen ik oprecht!quote:Op zondag 6 april 2014 18:47 schreef Injetta het volgende:
Van de week samen met Ruud woest om de hebberigheid van de groep. Alles draaide om geld en dat was nu juist aan het ontlopen in Utopia.
De hele tijd roepen dat je er niet in zit om te werken en geld te verdienen, dan had ze niet in Utopia gehoeven.
Roepen dat je absoluut niet wilt werken en alleen iets doet omdat je het leuk vindt.
En?? mevrouw heeft een keer wat centjes in haar handjes van de verkoop van die kutkliederwerkjes: nu wil ze het geld zelf houden. Want ze werkt zich er rot voor. Dan maar belasting. De hele groep leeft van hun geld. Ze kan niks voor zichzelf kopen zoals de anderen (uh, krijgt zij minder zakgeld dan??).
Wees of gewoon een kapitalist en ga ervoor vanaf het begin, of weest een socialist of een anarchist. Of wat voor ist dan ook. Maar Billy is het toppunt van draaien, van links naar rechts. Het maakt niet uit. Ze kan met evenveel vuur het ene verdedigen als precies het tegenovergestelde.
Als ze bang is haar vriendje kwijt te raken is ze tegen geld. Als ze lekker met haar vriendinnetje leuke dingetjes wel doen is voor geld.
Als ze denkt dat ze impopulair is, is ze voor werken. Als ze beseft dat ze dan niet elke minuut aan Ruud kan plakken is ze tegen werken.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeetje dat gaat wel erg ver bedreigingen!quote:Op zondag 6 april 2014 18:48 schreef Mylene het volgende:
[..]
Volgens Huub vanwege bedreigingen. Ze zijn erg geschrokken van de felheid van de streamers. Zodra het over achter gaat doen ze een streamlock.
Ik vond eerlijk gezegd het aantal SL wel meevallen vandaag.. maar ik heb het niet continue gevolgdquote:Op zondag 6 april 2014 18:48 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
Ik kom net binnen, lees overal,dat het een reuze gezellige middag was met vele vele vele streamlocks... De febo is ons liever kwijt dan rijk...
quote:Op zondag 6 april 2014 18:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook! Ben het er helemaal mee eens! Echt waar! Meen ik oprecht!
Dat verbaast me dan helemaal niks!quote:Op zondag 6 april 2014 18:50 schreef Poezewoes het volgende:
Jeetje dat gaat wel erg ver bedreigingen!
ben je mal, die ligt in een deuk, uit de socialedienst, haar jongste kind bij die andere, en ze krijgt een toelage, die hoger is dan de socialedienst! En de febo kan haar manipuleren wat ze willen, want "wie betaald bepaald"quote:
Heb je opgelet? Over 2 weken 10 mannen bij Emil. (Is dat met Pasen?)quote:Op zondag 6 april 2014 18:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook! Ben het er helemaal mee eens! Echt waar! Meen ik oprecht!
Ik denk deze ......quote:Op zondag 6 april 2014 18:42 schreef chufi het volgende:
Er komen dus nog steeds bekenden het terrein op... Vanas vanochtend met Safina ...
SL (Geen idee wie het is )
ze vergeet een ding haar vriendje met wie ze geen relatie heeft verdiend geen geld..quote:Op zondag 6 april 2014 18:47 schreef Injetta het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En maar met haar heupen wiegen in haar omapakquote:
Het wordt vanzelf minder. Net als bij voetbal wordt het verpest door een kleine harde kern. Huub zijn woorden.quote:Op zondag 6 april 2014 18:50 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Jeetje dat gaat wel erg ver bedreigingen!
Dat hebben ze echt aan zichzelf te danken.quote:Op zondag 6 april 2014 18:48 schreef Mylene het volgende:
Volgens Huub vanwege bedreigingen. Ze zijn erg geschrokken van de felheid van de streamers. Zodra het over achter gaat doen ze een streamlock.
Ik mag het toch hopen van niet dat het met Pasen isquote:Op zondag 6 april 2014 18:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Heb je opgelet? Over 2 weken 10 mannen bij Emil. (Is dat met Pasen?)
Die vrouw rechts lijkt op Vanas, kijk die kin.quote:Op zondag 6 april 2014 18:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik denk deze ......
[ afbeelding ]
Ik hoop dat Emil -de daar nu eenmaal het snelst van begrip is- haar fijntjes wijst op haar tegenstrijdigheid.quote:Op zondag 6 april 2014 18:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iemand hier zei een keer dat Vanas vast gevlucht was omdat ze niet wil werken ("fabriekwerk of schoonmaken is niks voor mijn!"). Dat de Sociale Dienst vast in haar nek hijgde. Logisch denk ik want het is tegenwoordig niet makkelijker om een uitkering te krijgen/houden. Als die thuiskomt moet ze al helemaal aan het werk. Zin in.quote:Op zondag 6 april 2014 18:51 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
ben je mal, die ligt in een deuk, uit de socialedienst, haar jongste kind bij die andere, en ze krijgt een toelage, die hoger is dan de socialedienst! En de febo kan haar manipuleren wat ze willen, want "wie betaald bepaald"
Ik meen het serieus hoor, ik dacht exact hetzelfde en toen deed zij het.quote:Op zondag 6 april 2014 18:52 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
En maar met haar heupen wiegen in haar omapak
Zelfde inteelt idd.quote:Op zondag 6 april 2014 18:53 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Die vrouw rechts lijkt op Vanas, kijk die kin.
joey zoekt niet dan maar gio.... de play-sletquote:Op zondag 6 april 2014 18:54 schreef Chanel5 het volgende:
Zitten die twee aan elkaar vastgeplakt?![]()
[ link | afbeelding ]
aike net ook over sjacherijnige smoel en als ze nou nog wat te zeiken hebben (standhouders)quote:Op zondag 6 april 2014 18:53 schreef rokkutsaains het volgende:
[ afbeelding ]
De bewoners zijn heel enthousiast over de positieve reacties van de bezoekers; ze zijn populair!!
Wowquote:Op zondag 6 april 2014 18:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik denk deze ......
[ afbeelding ]
eeeehhhhh bedreigingen heb je nooit aan jezelf te danken.quote:Op zondag 6 april 2014 18:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat hebben ze echt aan zichzelf te danken.
En Huub wist dat niet?quote:Op zondag 6 april 2014 18:52 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het wordt vanzelf minder. Net als bij voetbal wordt het verpest door een kleine harde kern. Huub zijn woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |