SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
06-04 Biomarkt (ja toch...?)
17-05 Worstelen met Emil“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
Ik vraag me af bij wie die koeien zich prettiger voelen, ik denk dat ik het antwoord wel weet ......quote:Op zondag 6 april 2014 12:36 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
verschil is en ik vind het leuk hoor!!
isa behandeld de koeien zoals een boer dat zou doen
ruud behandeld ze alsof het schoothondjes zijn
ik heb never een boer *koe knuffelen*
zien doen
of tikkertje achteraan rennen of voet bal met een koe
Ach. Ineens worden geen bezoekers in een t-shirt met een band naam erop en met een winterjas meer afgebrand in de COS - weer eens wat andersquote:Op zondag 6 april 2014 10:49 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Ik ga zoveel mogelijk anoniem, maar vooruit: bruine winterjas, tshirt met bandnaam, géén kort pittig kapsel. Shift vanaf half 2.
Good luck!
dit was een betere TT geweest, ik had niet door dat ik lapo had en wist niet zo snel iets beters te verzinnenquote:
Quote fixedquote:Op zondag 6 april 2014 12:26 schreef Loesme het volgende:
[..]
Gewoon streetwise uit de Schilderswijk het Belgisch Park.
Heb gister voor het eerst gelachen om de koeien. Ruud wilde met ze rennen en ze hadden geen zin. Die 2 stonden hem aan te kijken en je hoorde ze bijna denken 'die gast is niet helemaal 100, rennen, doen we echt niet...'quote:Op zondag 6 april 2014 12:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vraag me af bij wie die koeien zich prettiger voelen, ik denk dat ik het antwoord wel weet ......
quote:Op zondag 6 april 2014 12:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb gister voor het eerst gelachen om de koeien. Ruud wilde met ze rennen en ze hadden geen zin. Die 2 stonden hem aan te kijken en je hoorde ze bijna denken 'die gast is niet helemaal 100, rennen, doen we echt niet...'
Maar wat is dan precies de reden geweest dat ze haar er kostte wat het kost in wilden houden bij de vorige stemronde??quote:Op zondag 6 april 2014 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het goed is mag die zus niet komen want Andrea heeft haar bezoek al gehad. Je mag maar eenmaal bezoek uit nodigen en dat heeft ze al gedaan met Anton
ja maar boer john zal denk ik de beslissing makenquote:Op zondag 6 april 2014 12:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vraag me af bij wie die koeien zich prettiger voelen, ik denk dat ik het antwoord wel weet ......
Ik heb ze laatst anders hard achter een lachende Ruud zien aanrennen. Prachtig filmpjequote:Op zondag 6 april 2014 12:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb gister voor het eerst gelachen om de koeien. Ruud wilde met ze rennen en ze hadden geen zin. Die 2 stonden hem aan te kijken en je hoorde ze bijna denken 'die gast is niet helemaal 100, rennen, doen we echt niet...'
Ze woont aan de goede kant van de LvM, zoals ze in Den Haag zeggen.quote:Op zondag 6 april 2014 12:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Aan haar 'Air' te horen komt ze meer uit de buurt of uit de Laan van Meerderveuurrt....
Geen idee, kan alleen maar gissen.quote:Op zondag 6 april 2014 12:43 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Maar wat is dan precies de reden geweest dat ze haar er kostte wat het kost in wilden houden bij de vorige stemronde??
Als je iemand met een (geestelijke) beperking in dienst neemt krijg je subsidiequote:Op zondag 6 april 2014 12:43 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Maar wat is dan precies de reden geweest dat ze haar er kostte wat het kost in wilden houden bij de vorige stemronde??
quote:Op zondag 6 april 2014 12:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als je iemand met een (geestelijke) beperking in dienst neemt krijg je subsidie
[..]
Boer John heeft niets te vertellen als het er op aankomt wie er blijft of gaat. Jimmy was een van zijn grote favorieten en die is gewoon weg en zo zal het ook met Isa gaan.quote:Op zondag 6 april 2014 12:43 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja maar boer john zal denk ik de beslissing maken
daarbij het kalven(bevallen) wie denk je dat daar meer zijn handen uit gaat steken
als daar hulp bij nodig is ik denk isa
sorry, zie het niet. Wat doet hij fout?quote:
[..]
Ze heeft zelf verteld dat haar hele familie uit de Schilderswijk komt. Dat lijkt me toch de verkeerde kant van de LvM.quote:Op zondag 6 april 2014 12:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze woont aan de goede kant van de LvM, zoals ze in Den Haag zeggen.
[..]
Dat wist je nog niet?quote:Op zondag 6 april 2014 12:45 schreef Dotteke het volgende:
Ze kan nog niet eens pannekoeken met spek bakken zie ik nu eerst de pannekoek bakken en dan de spek erop![]()
wtfquote:
Op de afvoerbuizen van de heater.quote:Op zondag 6 april 2014 12:44 schreef sjampoeh het volgende:
maar waar ligt nu dat verrotte gehakt ? in de stal ??
die linker helemaal dafuqquote:
Over het lopen zal ik niets zeggen, maar haar uitspraak is niet aangeleerd.quote:Op zondag 6 april 2014 12:28 schreef Loesme het volgende:
[..]
Alles is bij haar aangeleerd gedrag ook hoe ze loopt, alles
Ze heeft ze zeker nooit zelf gegeten met spekquote:Op zondag 6 april 2014 12:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gatver, waaaarom bakt ze nou nooit eens eerst de spek....
Iemand heeft gezegd dat ze eerst de spek moest doen en daarna het beslag en daarom doet ze dat niet.quote:Op zondag 6 april 2014 12:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gatver, waaaarom bakt ze nou nooit eens eerst de spek....
Vanas niet. Eerst de pannenkoek, dan de rest erop. Stroop en poedersuiker doe je toch ook pas achteraf eropquote:Op zondag 6 april 2014 12:46 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Spek bak je toch met de pannenkoeken mee?
Zo doet ze het altijd. Kaas of appel flikkert ze er op als de pannenkoek al klaar isquote:Op zondag 6 april 2014 12:45 schreef Dotteke het volgende:
Ze kan nog niet eens pannekoeken met spek bakken zie ik nu eerst de pannekoek bakken en dan de spek erop![]()
Dit dus...quote:Op zondag 6 april 2014 12:46 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Spek bak je toch met de pannenkoeken mee?
ojaquote:Op zondag 6 april 2014 12:47 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Klaver gaat ff lekker de bloemen doen op het aanrecht tussen de pannenkoeken en de koffie
dat weet ik zo net nietquote:Op zondag 6 april 2014 12:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Boer John heeft niets te vertellen als het er op aankomt wie er blijft of gaat. Jimmy was een van zijn grote favorieten en die is gewoon weg en zo zal het ook met Isa gaan.
Dat is maar net vanuit welk standpunt je het bekijkt.quote:Op zondag 6 april 2014 12:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft zelf verteld dat haar hele familie uit de Schilderswijk komt. Dat lijkt me toch de verkeerde kant van de LvM.
Ik wilde al niet te bijdehand klinken door te zeggen dat je appel/kaas of iets dergelijks mee bakt.quote:Op zondag 6 april 2014 12:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vanas niet. Eerst de pannenkoek, dan de rest erop. Stroop en poedersuiker doe je toch ook pas achteraf erop
Nee die spuug je buiten uitquote:Op zondag 6 april 2014 12:48 schreef HiDiHo het volgende:
Die spek is niet weg te krijgen volgens mij
Het had zo mooi kunnen zijn..quote:Op zondag 6 april 2014 12:48 schreef HiDiHo het volgende:
Die spek is niet weg te krijgen volgens mij
2000quote:Op zondag 6 april 2014 12:49 schreef Vlopje het volgende:
[..]
had ze nou gisteren al zoveel ( 200 zei ze tegen juul voorgebakken)?
Nou, doe eens een gooi!quote:
Ik lolde.quote:Op zondag 6 april 2014 12:48 schreef Ygritte het volgende:
Dat is maar net vanuit welk standpunt je het bekijkt.
Bij ons had je 'de goede kant en verkeerde kant van het spoor'. Beide 'kanten' vonden dat ze 'aan de goede kant' woonden.
Niet dat ik weetquote:Op zondag 6 april 2014 12:49 schreef Vlopje het volgende:
[..]
had ze nou gisteren al zoveel ( 200 zei ze tegen juul voorgebakken)?
bij kaaspannenkoeken doe ik de kaas er wel op als laatst...dat kan wel.quote:Op zondag 6 april 2014 12:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat wist je nog niet?
Zo maakt ze ook de kaaspannenkoeken
quote:Op zondag 6 april 2014 12:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa, die nog nooit een dag in haar leven gewerkt heeft: Je hebt werkpaarden en luxe paarden
Hoezo jezelf een veer in je reet steken..quote:Op zondag 6 april 2014 12:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa, die nog nooit een dag in haar leven gewerkt heeft: Je hebt werkpaarden en luxe paarden
Ik kan me niet heugen dat we hier bezoekers in een t-shirt met een band naam erop en met een winterjas hebben afgebrand. Er komen trouwens ook niet dagelijks bezoekers in een t-shirt met een band naam erop en met een winterjas in Utopiaquote:Op zondag 6 april 2014 12:40 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ach. Ineens worden geen bezoekers in een t-shirt met een band naam erop en met een winterjas meer afgebrand in de COS - weer eens wat anders
Als je kaas eerst doet bakt het aanquote:Op zondag 6 april 2014 12:50 schreef Vlopje het volgende:
[..]
bij kaaspannenkoeken doe ik de kaas er wel op als laatst...dat kan wel.
Maar bij spek eerst de spek bakken
Ik weet niet wat ik ziequote:
Precies en kennelijk is hij ook op z'n vingers getikt want hij werd de laatste tijd steeds loslippiger maar nu zei ie vanmorgen tegen iemand die iets vroeg al weer dat hij daar niets over mocht zeggen, dus mond gesnoerd.quote:Op zondag 6 april 2014 12:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Boer John heeft niets te vertellen als het er op aankomt wie er blijft of gaat. Jimmy was een van zijn grote favorieten en die is gewoon weg en zo zal het ook met Isa gaan.
Spek in pan, beslag erover. omdraaienquote:Op zondag 6 april 2014 12:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik zie![]()
Ik doe het beslag in de pan, druk het spek in het beslag en daarna omdraaien en nog even meebakken.
Dat doe ik ook, gebakken kaas vind ik niet zo lekker, maar ongebakken spek er bovenopquote:Op zondag 6 april 2014 12:50 schreef Vlopje het volgende:
[..]
bij kaaspannenkoeken doe ik de kaas er wel op als laatst...dat kan wel.
Maar bij spek eerst de spek bakken
Daarom vreet ze ze zelf niet. Want dan flikkert zo haar glimlach in het beslagquote:Op zondag 6 april 2014 12:52 schreef FUATRT het volgende:
Man o man , bij de eerste hap van die spek-pannenkoek van Vanas, trek je zo je kunstgebit ermee uit![]()
whahahahaquote:Op zondag 6 april 2014 12:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Daarom vreet ze ze zelf niet. Want dan flikkert zo haar glimlach in het beslag
quote:Op zondag 6 april 2014 12:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Daarom vreet ze ze zelf niet. Want dan flikkert zo haar glimlach in het beslag
En Isa straks niets meer met de koeien .....quote:Op zondag 6 april 2014 12:48 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dat weet ik zo net niet
hij moet wel in de gaten houden hoe de koeien verzorgd worden en wie dat het beste doet ik denk dat hij de voorkeur geeft aan isa
jimmy had niets met de koeien te maken
Elke keer dat 'Asjeblieeeeeeeeeeef' 'hèhèhèhèhè'quote:
Dan denk ik dat ze niet de waarheid spreekt, want de Bottemannetjes wonen voor het merendeel in en om het Van Stolkparkquote:Op zondag 6 april 2014 12:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft zelf verteld dat haar hele familie uit de Schilderswijk komt. Dat lijkt me toch de verkeerde kant van de LvM.
Billy riep net ook al vol in beeld tegen aike en isa dat ze een man niet wil zien.quote:
Ach ja ik doe het mijzelf aan door te luisteren..quote:Op zondag 6 april 2014 12:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Elke keer dat 'Asjeblieeeeeeeeeeef' 'hèhèhèhèhè'
Had het met die appel al gezien maar met die spek zie ik net voor het eerst ha ha haquote:Op zondag 6 april 2014 12:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zo doet ze het altijd. Kaas of appel flikkert ze er op als de pannenkoek al klaar is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |